| 
 | |||||||||||
|  23.02.2006., 23:39 | #1 | 
| Premium Datum registracije: Feb 2006 Lokacija: zg 
				 | 

usb camera => mikrofon
			 dogada mi se nesto necuveno tj. curi mojoj nisam vidio u zivo buduci da je ona dosta daleko a htjeli smo osim video razgovora i cuti se jel, ali prema njenim objasnjenjima - stvarno mi nije jasno sto se dogada.. i probao sam par stvari (rec joj da napravi i je) al nista... a nije da sam laik :/ usb cameru, instalirala s cd-a i kasnije ukopcala, instaliralo se i sve 5, kamera radi, kompatibilna s msn-om ali joj ne prepoznaje usb cameru kao mikrofon što bi trebao jer je tako meni i na još 100kompova.. i svakakve gluposti sam pokušavao ali ništa any ideas? | 
|   |   | 
|  25.02.2006., 00:32 | #2 | 
| EMP moderator Datum registracije: Apr 2005 Lokacija: Osijek 
				 | U CP appletu Sounds and Audio Devices treba glavni (default) uređaj za snimanje prebacit na kameru, a to isto vjerojatno i u MSN-u napravit. 
				__________________ "Kako su krojači novog svjetskog poretka uspjeli u tako kratko vrijeme slomiti intelektualne sposobnosti društva, uništiti kritičku svijest i ljudima nametnuti izvrnutu logiku?"   | 
|   |   | 
|  | |
| 
			Oglas
		 |  | 
|  06.03.2006., 18:28 | #4 | 
| Premium Datum registracije: Jan 2006 Lokacija: ah...zgb 
				 | ja sam imala isti problem sa skenerom comp ga je prepoznavao kao kameru???!!!   ali sam poslje skužila da sam ugurala skener u krivi port.... no makar me još uvijek muči taj skener...par dana radi i onda se pravi blesav..ko nema ga i to...a sve isto ko i prije...  : bonker2 | 
|   |   | 
|  12.03.2006., 16:40 | #6 | 
				 | neku malu šugavu logitech-ovu....ne znam ni kako se zove...na njoj ne piše...a više nemam pojma di su mi papiri...a nije uključena već skoro godinu dana... ak je bitno potražit ću papire ili ju priključit | 
|   |   | 
|  17.03.2006., 23:37 | #7 | 
| Premium Datum registracije: Dec 2005 Lokacija: split