Forumi
Home Pravila i pomoć Članovi Kalendar Današnji postovi


Povratak   PC Ekspert Forum > Računala > Audio, Video, Foto
Ime
Lozinka

Odgovori
 
Uređivanje
Staro 09.07.2003., 22:34   #1
violeta
Registered User
 
Datum registracije: Jul 2003
Lokacija: Umag
Postovi: 35
Question Pitanje vezano uz bs player.

Pošto sam ja početnik i ovo mi je sve novo imao bih jedno pitanje vezano uz bs player. Naime prije par dana načuo sam da postoji mogućnost gledanja filma u VCD formatu preko bs playera.Ja znam da takovi format mogu otvoriti sa power DVD-om ali tada nemogu koristiti titlove. Stoga me zanima dali je to uopće istina za bs player te ako je što moram instalirati da bi to funkcioniralo propisno te me još zanima koji je najbolji paket codeka te program za usklađivanje brzine titlova(jer ponekad mi titlovi kasne i do 1-2 minute). Unaprijed zahvalan
violeta je offline   Reply With Quote
Staro 09.07.2003., 23:54   #2
Kova
***2CROwded***
 
Kova's Avatar
 
Datum registracije: Mar 2002
Lokacija: Cro
Postovi: 1,610
Sada si ti toga napitao

Prvo i osnovno malo prouči taj BSPlayer !

Imaš kada klikneš desni gumb miša Load Subtitles, tako da možeš učitati titlove ! (to si pitao iako vidim da to znaš)

A što se tiče kašnjenja, nešto nije ok ako ti kasni, probaj skinuti drugi subtitle.. Možeš ručno pisati vremena ako znaš s time baratati..

Što se tiče codeca, mislim da ti nitko nemože reči koji je paket dobar, najbolji i sl. Jer neki će filmovi raditi s jednim, jedni s drugim i tako dalje..

Gjde možeš nabaviti!? Daj napiši DivX u google i uživaj u čarima interneta ! A isto tako i za Xvid !

Ako ti trebaju linkovi za hr subtitlove ili codece javi
Kova je offline   Reply With Quote
Oglasni prostor
Oglas
 
Oglas
Staro 10.07.2003., 23:18   #3
violeta
Registered User
 
Datum registracije: Jul 2003
Lokacija: Umag
Postovi: 35