Forumi
Home Pravila i pomoć Članovi Kalendar Današnji postovi

Povratak   PC Ekspert Forum > Računala > Software > Web dizajn, programiranje i ostalo
Ime
Lozinka

Odgovori

Uređivanje
Staro 22.04.2013., 01:41   #1
Arnel
Registered User

Datum registracije: Apr 2013
Mala pomoć molim?!

Lijep pozdrav drugovi i drugarice,

ja sam u programerskom svijetu doslovno niko al' imam volju da naučim.

Htio bih vas zamoliti da mi date samo par smjernica šta treba kod ovog mog problema...

Htio bih da napravim jedan web-site. On bi trebao da sadrži prijavu i registraciju, opciju za dodavanje i listu toga (što je neko dodao).

Molio bih vas za pomoć pomoću kog jezika je to najlakše napraviti? Ja sam naučio nešto svašta o html-u i css-u, a kako dani odmiču sve više padam u depru jer pomišljam da sam skroz ful'o "lengvidž".

Znate i sami kako je kad uložiš u nešto mnogo truda i onda posumnjaš da si na skroz drugoj cesti. :/

Znači: login/registracija, opcija za dodavanje +tabela toga što se doda. Koji jezik ili program?

Ako nisam naveo dovoljno podataka samo recite.

Hvala vam mnogo.
Arnel je offline   Reply With Quote
Staro 22.04.2013., 08:53   #2
mbozick1
Bazinga
Moj komp

mbozick1's Avatar

Datum registracije: Sep 2008
PHP i SQL su ti potrebni za to
mbozick1 je offline   Reply With Quote
Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Staro 24.04.2013., 13:15   #3
zwer
crnjo
Moj komp

zwer's Avatar

Datum registracije: Mar 2003
Ono sto ti znas, ili po mojoj procjeni prilicno slabo znas - je frontend dio potreban za izradu websitea.

Ono sto ti treba je to sto znas + programski jezik za sredjivanje backend logike, kao sto je vec receno PHP + MySQL ili neka druga kombinacija (ima ih, ova je najpopularnija i naj-user-friendly)

Fulo language nisi jer su web aplikacije (to sto ti pokusavas napravit je trivijalna web aplikacija, nazovimo to tako) kombinacija frontend i backend logike.

Dakle citaj o sljedecem, in random order:
- user login with php
- saving data to mysql database in php