Lozinka

Odgovori

Uređivanje
Staro 10.09.2024., 20:55   #3151
mkey
Premium
Moj komp

Datum registracije: Sep 2018
Meni je prošli tjedan došao jedan Amazona paket, zaboravio spomenuti (hvala kolegi na podsjetniku). Razlika u naručivanju na mailbox je bila samo 3€ pa rekoh "ajde da probam". Nisam sada siguran koliko je to sve skupa dana trajalo, ali nije bilo dugo niti komplicirano. Jedino vrijedno spomena je šole koji je bio, onako, dosta komotan. Nije znao gdje su mu paketi i trebali su mu moji inputi da ga nadje u kombiju

Ovaj puta čak nisu lagali niti za "isporuku sutra". Bilo je sutradan kako je i najavljeno.
But there’s a reason. There’s a reason. There’s a reason for this, there’s a reason education sucks, and it’s the same reason that it will never, ever, ever be fixed. It’s never gonna get any better. Don’t look for it. Be happy with what you got. Because the owners of this country don't want that. I'm talking about the real owners now, the real owners, the big wealthy business interests that control things and make all the important decisions. Forget the politicians. The politicians are put there to give you the idea that you have freedom of choice. You don't. You have no choice. You have owners. They own you. They own everything. They own all the important land. They own and control the corporations. They’ve long since bought and paid for the senate, the congress, the state houses, the city halls, they got the judges in their back pockets and they own all the big media companies so they control just about all of the news and information you get to hear. They got you by the balls. They spend billions of dollars every year lobbying, lobbying, to get what they want. Well, we know what they want. They want more for themselves and less for everybody else, but I'll tell you what they don’t want: They don’t want a population of citizens capable of critical thinking. They don’t want well informed, well educated people capable of critical thinking. They’re not interested in that. That doesn’t help them. Thats against their interests. Thats right. They don’t want people who are smart enough to sit around a kitchen table to figure out how badly they’re getting f*cked by a system that threw them overboard 30 f*cking years ago. They don’t want that. You know what they want? They want obedient workers. Obedient workers. People who are just smart enough to run the machines and do the paperwork, and just dumb enough to passively accept all these increasingly shittier jobs with the lower pay, the longer hours, the reduced benefits, the end of overtime and the vanishing pension that disappears the minute you go to collect it, and now they’re coming for your Social Security money. They want your retirement money. They want it back so they can give it to their criminal friends on Wall Street, and you know something? They’ll get it. They’ll get it all from you, sooner or later, 'cause they own this f*cking place. It's a big club, and you ain’t in it. You and I are not in the big club. And by the way, it's the same big club they use to beat you over the head with all day long when they tell you what to believe. All day long beating you over the head in their media telling you what to believe, what to think and what to buy. The table is tilted folks. The game is rigged, and nobody seems to notice, nobody seems to care. Good honest hard-working people -- white collar, blue collar, it doesn’t matter what color shirt you have on -- good honest hard-working people continue -- these are people of modest means -- continue to elect these rich c*cksuckers who don’t give a f*ck about them. They don’t give a f*ck about you. They don’t give a f*ck about you. They don't care about you at all -- at all -- at all. And nobody seems to notice, nobody seems to care. That's what the owners count on; the fact that Americans will probably remain willfully ignorant of the big red, white and blue dick that's being jammed up their assholes everyday. Because the owners of this country know the truth: it's called the American Dream, because you have to be asleep to believe it.
mkey je offline   Reply With Quote
Staro 11.09.2024., 00:25   #3152
2 die 4
Premium
Moj komp

Datum registracije: Nov 2007
Evo jedne novosti
Dobijem poruku da mi je paket na dostavi između 17-20 sati, naravno da nitko nije došao, ja u 19:55 zovem broj od poštara koji je poslan sa Viber obavijesti i naravno da se nitko ne javlja, a danas mobitel isključen.
Zovem korisničku i standardni odgovor, nisu stigli dostaviti, ide drugi dan, danas je drugi dan i danas kifla. Pa ga pitam, kada je taj drugi dan? Veli on, sutra, a ja mu kažem, to je treći dan, a ne drugi dan, ali reko libo me fibo, ništa pametno od vas ionako nikada nisam saznao! KRETENČINE, i sve ih tamo treba ugasiti, pohapsiti lopove koji su dopustili ovakvo rasulo i predati poslovanje privatnicima! BTW, DHL je standardno iz Njemačke paket dopremio u ZG za manje od 24 sata! Sada beskonačno čekanje glupog HPa!

RedGreenBlue
2 die 4 je offline   Reply With Quote
Staro 12.09.2024., 11:00   #3153
p3r02d3r0
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jul 2012
Update: drugi dan kak je paket došao u HR. Još nema obavijesti o dostavi

Super mi je ovo

Citiraj:
Više od 98% paketa dostavljamo idući radni dan.
How yes no
p3r02d3r0 je offline   Reply With Quote
Staro 12.09.2024., 11:06   #3154
coconut
Premium
Moj komp

Datum registracije: Mar 2006
Ti ne znaš koji je njihov dan radni. Možda nije isti kao i tvoj.
Staro 12.09.2024., 14:30   #3155
adaksinjo
Premium
Moj komp

Datum registracije: Dec 2011
garant im na repeat svira ona "mi menjamo dan za noć, mi menjamo noć za dan", taman te potrefilo
adaksinjo je offline   Reply With Quote
Staro 12.09.2024., 20:10   #3156
p3r02d3r0
Premium
Moj komp

Update: trebalo doć danas. Dobio i mail s potvrdom da dolazi između 14 i 17. Čak i poštarov broj. I na amazonu piše arriving today.

Zvao lika jedno 5x. Možete pretpostavit ishod. 🤣
Staro 12.09.2024., 20:35   #3157
RimtuTiTuki
Premium
Moj komp

Datum registracije: Sep 2006
Citiraj:
Autor p3r02d3r0 Pregled postova
Update: trebalo doć danas. Dobio i mail s potvrdom da dolazi između 14 i 17. Čak i poštarov broj. I na amazonu piše arriving today.

Zvao lika jedno 5x. Možete pretpostavit ishod. ��
Pa ljepo im piše na stranici "idući radni dan", čitaj s razumjevanjem... najvjerojatnije stiže sutra, osim ako nisi u ovih 2%
Staro 12.09.2024., 20:39   #3158
mkey
Premium
Moj komp

I ja sam više puta dovoljno nesretne ruke da budem u tih 2%. Takav nam je horoskop i moš ga hebat.
But there’s a reason. There’s a reason. There’s a reason for this, there’s a reason education sucks, and it’s the same reason that it will never, ever, ever be fixed. It’s never gonna get any better. Don’t look for it. Be happy with what you got. Because the owners of this country don't want that. I'm talking about the real owners now, the real owners, the big wealthy business interests that control things and make all the important decisions. Forget the politicians. The politicians are put there to give you the idea that you have freedom of choice. You don't. You have no choice. You have owners. They own you. They own everything. They own all the important land. They own and control the corporations. They’ve long since bought and paid for the senate, the congress, the state houses, the city halls, they got the judges in their back pockets and they own all the big media companies so they control just about all of the news and information you get to hear. They got you by the balls. They spend billions of dollars every year lobbying, lobbying, to get what they want. Well, we know what they want. They want more for themselves and less for everybody else, but I'll tell you what they don’t want: They don’t want a population of citizens capable of critical thinking. They don’t want well informed, well educated people capable of critical thinking. They’re not interested in that. That doesn’t help them. Thats against their interests. Thats right. They don’t want people who are smart enough to sit around a kitchen table to figure out how badly they’re getting f*cked by a system that threw them overboard 30 f*cking years ago. They don’t want that. You know what they want? They want obedient workers. Obedient workers. People who are just smart enough to run the machines and do the paperwork, and just dumb enough to passively accept all these increasingly shittier jobs with the lower pay, the longer hours, the reduced benefits, the end of overtime and the vanishing pension that disappears the minute you go to collect it, and now they’re coming for your Social Security money. They want your retirement money. They want it back so they can give it to their criminal friends on Wall Street, and you know something? They’ll get it. They’ll get it all from you, sooner or later, 'cause they own this f*cking place. It's a big club, and you ain’t in it. You and I are not in the big club. And by the way, it's the same big club they use to beat you over the head with all day long when they tell you what to believe. All day long beating you over the head in their media telling you what to believe, what to think and what to buy. The table is tilted folks. The game is rigged, and nobody seems to notice, nobody seems to care. Good honest hard-working people -- white collar, blue collar, it doesn’t matter what color shirt you have on -- good honest hard-working people continue -- these are people of modest means -- continue to elect these rich c*cksuckers who don’t give a f*ck about them. They don’t give a f*ck about you. They don’t give a f*ck about you. They don't care about you at all -- at all -- at all. And nobody seems to notice, nobody seems to care. That's what the owners count on; the fact that Americans will probably remain willfully ignorant of the big red, white and blue dick that's being jammed up their assholes everyday. Because the owners of this country know the truth: it's called the American Dream, because you have to be asleep to believe it.
Staro 12.09.2024., 20:54   #3159
p3r02d3r0
Premium
Moj komp

Update

12.09.2024 četvrtak 19:37:18
Pokušaj dostave pošiljke

Ja ću se ranit 🤣🤣🤣
Staro 12.09.2024., 20:58   #3160
xlr
49%winner
Moj komp

Datum registracije: Sep 2007
Evo meni bas u isto vrijeme poslan jedan paket na mailbox, drugi na kucnu adresu. Da vidimo koji ce prije stici u sanducic u hr
Staro 12.09.2024., 22:24   #3161
mkey
Premium
Moj komp

Citiraj:
Update

12.09.2024 četvrtak 19:37:18
Pokušaj dostave pošiljke

Ja ću se ranit 🤣🤣🤣
A mogo si biti doma, tko ti je kriv.
Staro 13.09.2024., 08:09   #3162
p3r02d3r0
Premium
Moj komp

Citiraj:
Autor xlr Pregled postova
Evo meni bas u isto vrijeme poslan jedan paket na mailbox, drugi na kucnu adresu. Da vidimo koji ce prije stici u sanducic u hr
Evo, mogu umjesto tebe.

Mailboxde je najavu pošiljke poslao 10. rujna.

Pošta mi je obavijest o prispijeću pošiljke u Veliku Goricu poslala također 10. rujna.

Danas od GLS-a dobijem obavijest da Mailbox paket dolazi između 9 i 12.

Mailbox će očito doć ranije.

Jebena tragedija.
Staro 13.09.2024., 08:25   #3163
Luce
iVar

Datum registracije: Nov 2009
Evo nedavno narucio cpu od kineza
paket dosao u nedjelju u hr,sutra dan bio na dostavi...

Luce je offline   Reply With Quote
Staro 13.09.2024., 08:54   #3164
Juice
Fresh Juice

Citiraj:
Evo, mogu umjesto tebe.

Mailboxde je najavu pošiljke poslao 10. rujna.

Pošta mi je obavijest o prispijeću pošiljke u Veliku Goricu poslala također 10. rujna.

Danas od GLS-a dobijem obavijest da Mailbox paket dolazi između 9 i 12.

Mailbox će očito doć ranije.

Jebena tragedija.
Meni je Overseas dostavio dva paketa s Amazona ovaj tjedan. Jedan u utorak, drugi u srijedu, naručio prošli tjedan u srijedu sve. Sreća da nije išlo preko HPa
Juice je offline   Reply With Quote
Staro 13.09.2024., 08:59   #3165
xlr
49%winner
Moj komp

Citiraj:
Autor Juice Pregled postova
Meni je Overseas dostavio dva paketa s Amazona ovaj tjedan. Jedan u utorak, drugi u srijedu, naručio prošli tjedan u srijedu sve. Sreća da nije išlo preko HPa
Sad i ja vidim, ovaj sto putuje za HR ipak ide AT Postom, netko je napisao da ti paketi znaju zavrsiti kod Overseasa. Daj boze da je ovo naznaka kraja suradnje HP-a i Amazona.

OE mi dostavlja ove pakete s Alija bez problema u zadnjih 3-4 mj.
Staro 13.09.2024., 09:07   #3166
p3r02d3r0
Premium
Moj komp

Update:

Evo zovem poštu danas da pitam kaj je s tom pošiljkom.

"Ali gospodine, nama piše da je pošiljka pokušana biti dostavljena u"

tu je prekinem i kažem da to i sam vidim, da je mobitel bio kraj mene i da smo doma supruga i ja od 0 do 24 jer imamo tromjesečnu bebu doma, te da poziva ni zvona nije bilo, i naglasim da sam lika prethodno zvao jedno 5x i da se nije javio.

"Ajoj iskreno se ispričavamo. Ako želite, možete uložiti službeni prigovor."

Ne hvala, možete li mi samo reći gdje je paket.

"U PU Braće Domany 8."

Ja gledam koji kurac i pitam zašto je tamo, ako je na pošiljci adresa ta i ta (Voltino).

Gleda i ona, ne kuži i kaže ako želite možemo pokušati ponovnu dostavu, ali da to kao može produljiti dostavu na dodatna dva dana.

Reko, neka hvala, otić ću sam po to.

Pa jebemti sve.
Staro 13.09.2024., 09:15   #3167
Colop
Premium

Datum registracije: Sep 2011
Moja tvrtka ima poštanski pretinac.
Danas smo digli dva paketa sa Amazona, koje su isporučili u poštanski pretinac jer su bili formata A4 kuverte.
Colop je offline   Reply With Quote
Staro 13.09.2024., 09:32   #3168
cic
Premium

Datum registracije: Oct 2009
Znači ovi klošari imaju na računu napisano da se prigovor može podnijeti na szk@posta.hr i pošaljem na taj mail, da bi mi se vratilo da adresa e-pošte nije pronađena.

Naplatili mi carinu 5€ za knjigu od 10€, a dok sam plaćao, pisalo mi je da je naplaćen VAT i na paketu piše da je “shipped through ioss”. UK stranica, ali piše na paketu da je poslano prioritetno iz Francuske.

Pa ako neko ima mail na koji im se obratiti, bil bi zahvalan.

Ne znam dal slati na ovaj možda prituzbe.povjerenstvo@posta.hr
cic je offline   Reply With Quote
Staro 13.09.2024., 09:49   #3169
p3r02d3r0
Premium
Moj komp

Staro 13.09.2024., 10:25   #3170
franzD
Premium

Datum registracije: Apr 2015
Citiraj:
Sad i ja vidim, ovaj sto putuje za HR ipak ide AT Postom, netko je napisao da ti paketi znaju zavrsiti kod Overseasa.
Drugi takav danas stigao, narudžba napravljena 9.9., stiglo 13.9. OEX-om. Ista narudžba naručena 26.7. stigla 12.8. preko HP-a. I ranije/brže ih pošalju i brže stigne.
franzD je offline   Reply With Quote
Staro 13.09.2024., 10:58   #3171
Juice
Fresh Juice

Citiraj:
Sad i ja vidim, ovaj sto putuje za HR ipak ide AT Postom, netko je napisao da ti paketi znaju zavrsiti kod Overseasa. Daj boze da je ovo naznaka kraja suradnje HP-a i Amazona.

OE mi dostavlja ove pakete s Alija bez problema u zadnjih 3-4 mj.
Je, prek austrijske pošte završi kod Overseasa.

A HP jbg, zbog manjka ljudstva i ostalog usluga im pati. Širok spektar usluga čije dostave pokrivaju, milijarda tih paketa. Čak ak ide preko onog HP ekspresa to bude okej, dostave uredno, i paketi sa Zalanda i sličnih budu bez problema dostavljeni.
Juice je offline   Reply With Quote
Staro 13.09.2024., 11:30   #3172
p3r02d3r0
Premium
Moj komp

Evo, GLS dostavljen.

HP, never again.

Ubuduće ću uvijek platit više mailboxde čisto zbog peace of mind.
Staro 17.09.2024., 08:12   #3173
Luce
iVar

Stvari koje se dogadaju u hrvatskoj posti dosezu jos jednu razinu ludila. Svaki put kad kazem nesto lijepo o njima, oni ce polude da mi dokazu suprotno tijekom sljedecih nekoliko isporuka.

Napravio sam 2 narudzbe sa ebaya u jednom su bile wi-fi kartice a u drugom paketu su bile wifi antene, oba paketa su narucena od istog prodavaca, u isto vrijeme, i oba su koristila potpuno istog kurira, jedina razlika su bila zadnja dva broja na broju za pracenje.
Jedan paket se isporucuje 12.9. (wi-fi kartice) hajde idem provjerim sto se dogada s drugim paketom, i pokazuje da je preusmjeren na carinu (12.9. kad je prvi paket dostavljen), u meduvremenu prvi paket pokazuje da je isporucen. Prode nekoliko dana 16.9. Stize mi pismo iz poste(carine) da im posaljem racun kako te wifi antene ne kostaju preko 1000 eura?!?

I razmisljam kakav sam to mozak od idiota otvorio taj paket i pomislio kako taj komad plastike i zice vrijedi preko 1000 eura??!? I kako si, dovraga, dopustio da jedan paket ode, a drugi si zadrzao... Nema smisla da ga hebes.
da nisam narucio ove wifi kartice za koje mi trebaju te antene,umjesto racuna rekao bi im da si slobodno zadrze te "1000+ eura" antene i zabiju u usi jer mozga nemaju.
Mislim, ono sto se tamo dogada postalo je ozbiljna tema za psihologe!

Staro 17.09.2024., 19:32   #3174
mkey
Premium
Moj komp

Rad carine je oduvijek bio jako randomiziran. Jedino što su mi pouzdano uvijek zaustavljali su bili mobiteli.
Staro 18.09.2024., 09:47   #3175
Luce
iVar

Kuzim mobitel,to sam i sam imao slucaj,jer se ipak tu radi o nekoj vrijednosti,ali bas komad plastike i zice nikako ne mogu shvatiti,cak bi vise logike imalo da su zadrzali kartice.

Staro 18.09.2024., 19:30   #3176
mkey
Premium
Moj komp

Svaki put kada sam njima postavljao pitanja dobivao sam odgovor tipa "znate, mi imamo svoju proceduru".
Staro 23.09.2024., 08:57   #3177
srale7
Premium
Moj komp

Imam klasičan problem sudionika ove teme

14.09.2024 07:32:49 subota
Pošiljka je otpremljena prema unutrašnjem prometu 10003 ZAGREB
13.09.2024 21:09:49 petak Pošiljka je prispjela 10003 ZAGREB
10.09.2024 10:50:00 utorak Pošiljka je u pripremi za otpremu

Znači paket mi je iz NL stigao u RH 13.09.2024 i 14.09.2024. poslan je kao na dostavu. 9 dana kasnije ni pisma ni razglednice od paketa/HP-a.

Na koji mail je najsmislenije poslati upit/pozurnicu/yebat im sve po spisku?

srale7 je offline   Reply With Quote
Staro 23.09.2024., 09:00   #3178
spiderhr
Premium

Datum registracije: Jul 2021
Zovi njihov broj traži voditelja da ti se javi i onda se dogovara i traži odštetu što tako dugo čekaš.

Budi uporan. Ja sam sve menaĐere popljuvao (neka se snimaju i neka slušaju ako hoće).

Ja sam uspio i sad čekam samo da mi sjedne lova, cca 19 €.
Staro 23.09.2024., 09:07   #3179
srale7
Premium
Moj komp

Iskreno nemam bas vremena zvati bilo koga, pogotovo ne zvati i čekati po 45 min da se netko javi, zato trazim neko elegantnije rijesenje.

Paket je 100e vrijednosti, eventualno cu se natezati sa sellerom

srale7 je offline   Reply With Quote
Staro 23.09.2024., 09:10   #3180
spiderhr
Premium

Datum registracije: Jul 2021
Seller tu ima najmanje utjecaja. Do naše pošte je. Je znam to s vremenom. Stavio sam na speaker i radio drugi posao dok se nisu javili.

Našu poštu poslati po smrt je najbolje. Ne budu tako brzo stigli.

Pravila postanja
Vi ne možete otvarati nove teme
Vi ne možete pisati odgovore
Vi ne možete uploadati priloge
Vi ne možete uređivati svoje poruke

BB code je Uključeno
Smajlići su Uključeno
[IMG] kod je Uključeno
HTML je Uključeno

Idi na