|
11.05.2015., 15:18 | #1 |
Premium
Datum registracije: Jan 2005
Lokacija: -
Postovi: 1,679
|
Promjena USB porta na ploči
Pozdrav, na ploči laptopa Asus K50C je potrgan usb port, dal je moguće zamijeniti, i da li mogu staviti sa neke druge ploče? |
11.05.2015., 15:28 | #2 |
Moderator
Datum registracije: Sep 2006
Lokacija: St
Postovi: 22,635
|
Vjerojatno je moguće, treba naći "isti takav" jer obično u lapu nema mjesta za modifikacije / prilagođavanje drugačijem, ako nisi već rastavljao vidi na netu dijelove tog lapa da vidiš kako je izvedeno / kakav treba biti, čak je Chipoteka imala / ima taj konektor šta ide na pcb samo je pitanje jeli isti tj. jeli odgovara, na kraju trebaš nekog sa dobrim iskustvom lemljenja da to dobro odradi a ne da iskasapi pcb. |
|
|
Oglas
|
|
11.05.2015., 15:40 | #3 |
Premium
Datum registracije: Jan 2005
Lokacija: -
Postovi: 1,679
|
Hmm...moral bi probati na nekoj staroj.. |
14.05.2015., 15:44 | #4 |
Premium
Datum registracije: Sep 2008
Lokacija: Zagreb
Postovi: 913
|
mjenjaš isto kao kondenzator, samo mora bit isti konektor |
14.05.2015., 16:45 | #5 |
Osobni opis - pitaj me
Datum registracije: Jul 2008
Lokacija: Zagreb
Postovi: 2,317
|
ma je my ass isto..... kako moze biti isto pobogu? mislim, teoretski jest, sve je to osnova tematika lemilice i tinola, ali da je isto - nikako. kazem jer sam ih ja par mjenjao i to bolje da ne pricam kojom metodom, ali nikako nije islo lemilicom za svakodnevno drljanje. upravo se u suprotnome dogodi ovo sto Nikky kaze - iskasapi se PCD da je u PM za baciti jer su same linije po pol mm, vise stete se potencijalno moze napraviti nego dobroga. ali s obzirom da sam se javio, metoda koju sam ja primjenio..... pa, nikako nije uobicajna. puhalicu nemam, ali imam pistolj na vruci zrak. i sta, ploca na rub stola, dugacka pinceta sa gumiranim ruckama i uhvatio za kuciste USB-a (ovog sto mjenjam), i konstatno lagani pritisak kao da ga hocu izvuci van. i naravno, sa vrucim zrakom kruzim po strani gdje je zalotano, da bi nakon nekih 25-30 sekundi cijeli USB konektor samo popustio i u kompletu sve izletilo van. ocistio rupe, imao isti takav USB koji sam namjestio na mjesto, zalotao, eno dan danas radi ko' bebica. ali (ogromno ali) ovo nebi nikome radio osim sebi, jer ovom metodom je vrlo riskantno. tj, da sam skurio plocu, jebiga, ali je moja ploca i ne moram nikome namirivati prakticki cijeli laptop (jer realno, gdje cu ti ja naci ispravnu maticnu od laptopa). tako da se moze, sve se moze promjeniti, ali treba imati aparaturu i prihvatiti i nesto rizika. ali da je isto kao promjena kondenzatora je ono, miljama od istine. jebote, kondenzator drze dvije tocke, dok prosjecan USB konektor nekih 8 do 10, i to na tri strane sa debelo lota plus jako tanke strojne rupe. my ass jednako, kondenzator je piece of cake........
__________________
Hey love crusader, I want to be your space invader. For you I will descend the deepest moon crater. I is most stronger than darth vapor. Obey me, I is your new dictator. For you is Venus, I am Mars. With you I is more richer than all the czars. Make a wishes on a shooting stars, then for you I will play on my cosmic guitars! |
14.05.2015., 18:13 | #6 |
Premium
Datum registracije: Sep 2008
Lokacija: Zagreb
Postovi: 913
|
svaku točku lema nafluxam, nanesem tinol žicu na original lem, zagrijem vrhom dok se ne "pomješa" stari i novi, nakon toga se skida ko od šale |
14.05.2015., 18:41 | #7 |
Osobni opis - pitaj me
Datum registracije: Jul 2008
Lokacija: Zagreb
Postovi: 2,317
|
kroz cijeli PCB to kao prode, s obzirom da je zalotano kroz - cijeli PCB??? i opet ti kazem, nije problem povuci (iako jest, ali ajd) jednu tocku na USB konektoru. problem je sto je takvih tocaka min 4, najcesce 6 plus 4 za napon i data za sam USB. sad, ako ti uspijes povuci lem iz svake 4 ili 6 tocaka kucista, da ne ostane tockica, plus da ocistis dodatna 4 konektora i da te ne jebe niti 2% da pocupas konektor van - e onda skidam kapu. ponavljam - radio sam ovo sranje i sranje je. zato sam odbio vec par puta ovo raditi jer razjebes ovim principom sto ti kazes da ide sam PCD, a mojom metodom riskiras skuriti cijelu plocu.
__________________
Hey love crusader, I want to be your space invader. For you I will descend the deepest moon crater. I is most stronger than darth vapor. Obey me, I is your new dictator. For you is Venus, I am Mars. With you I is more richer than all the czars. Make a wishes on a shooting stars, then for you I will play on my cosmic guitars! |
14.05.2015., 18:49 | #8 |
Premium
Datum registracije: Apr 2007
Lokacija: Rijeka
Postovi: 853
|
Ja se slažem s Burkom, sranje je i meni se to uopće neda raditi s običnom lemilicom. Bacim to gore na stroj bez imalo razmišljanja. Eventualno s lemilicom popravim ako treba dok je ploča još topla. Da je Burko u pravu potvrđuje i trend povećanja snaga lemilica, i lemnih stanica za odlemljivanje. Baš gledam jučer Hakko je izbacio modele lemilice i lemne stanice za odlemljivanje od 400w. |
14.05.2015., 19:34 | #9 |
Premium
Datum registracije: Sep 2008
Lokacija: Zagreb
Postovi: 913
|
[QUOTE=Burko;2778992] kroz cijeli PCB to kao prode, s obzirom da je zalotano kroz - cijeli PCB??? bit će da prođe, jučer sam mjenjao 8 kondića, nekoliko njih između pci utora, ovim postupkom je sve prošlo savršeno. ploča radi a upalit nije htjela |
14.05.2015., 19:43 | #10 |
Premium
Datum registracije: May 2006
Lokacija: Stuttgart
Postovi: 1,551
|
Lagano skalpel u ruke ili malu maketarsku pilu i ispilas svaku nozicu izmedju ploce i konektora. Nakon toga ih lako vadis jednu po jednu i cistis rupe pumpicom. Ista je metoda i za zamjenu DC konektora recimo, a ja dosta cesto tako odradim i mrtve SMD cipove, pa onda samo pocistim ostatke sa ploce. Naravno da treba biti jako oprezan da se ne pokida nesto na ploci. |
|
|
Oglas
|
|
14.05.2015., 19:51 | #11 | |
Osobni opis - pitaj me
Datum registracije: Jul 2008
Lokacija: Zagreb
Postovi: 2,317
|
Citiraj:
Alvin garant zna o cemu pricam sto se tokina tice, to je recimo ova shema koju ti tvrdis - ja tu malo fluxa, zagrijem, povucem lot, ocistim i stavim drugi . eeee, kad bi bilo tako jednostavno. pogotovo isto sa tokinom jer svi ovi tutorijali sto sam nasao na netu je cisto skidanje kucista i lotanje direkt na vodove, no meni nije radilo jer sam morao skinut i lem jer je unutra ostao vod. nevermind, i ovo je sranje za promjeniti. uglavnom, da ne duljim, sve se moze. samo je pitanje tko radi, sa kakvim alatom radi i za koje novce radi. ovo obicna lemilica, pumpica, flux i tinol moze takoder napraviti, ali to bi trebala biti full jaka lemilica sa full tankim vrhom, plus dosta srede. i opet neces napraviti posao da se ne vidi teski fus, jer ces od samog grijanja morat propalit barem malo PCB, a ako pukne vod, onda jos imas sex......
__________________
Hey love crusader, I want to be your space invader. For you I will descend the deepest moon crater. I is most stronger than darth vapor. Obey me, I is your new dictator. For you is Venus, I am Mars. With you I is more richer than all the czars. Make a wishes on a shooting stars, then for you I will play on my cosmic guitars! |
|
14.05.2015., 21:06 | #12 |
Premium
Datum registracije: May 2006
Lokacija: Stuttgart
Postovi: 1,551
|
Ne mogu vjerovati koliko polemike oko obicnog USB porta sa 4 kontakta i 2-4 drzaca kucista. Pa to rjesim za 15 minuta sa rastavljanjem i sastavljanjem laptopa ako treba. Doduse, imam Wellera WECP-20 pa ne przim po ploci sa fuš lemilicom, ali opet, nije to neki bauk |
14.05.2015., 21:52 | #13 |
Premium
Datum registracije: Sep 2008
Lokacija: Zagreb
Postovi: 913
|
[QUOTE=Burko;2779025]ccc.......... gle, ne zelim biti grub niti vrijedati, ali doslovce ne znas o cemu pricas. ponavljam ti, drugo je kondenzator kojeg drzi dvije tocke. drugo je ovaj USB, ili ako hoces da ti jos zakompliciram, drugo je nec tokin kondenzator. hint, klik - pa hebemu miša nedavno sami na emachine 527 ili 627 mjenjao te usb-e, na njemu ima samo dva i na oba se lako potrgaju unutarnji pinovi, grijao sam nožicu po nožicu i pincetom cimao van. normalno da je potrajalo al može se. i znam šta pričam samo treba strpljenja :P http://www.sra-solder.com/aoyue-738h...rework-station Zadnje izmijenjeno od: MMI. 14.05.2015. u 21:58. |
14.05.2015., 21:58 | #14 |
Premium
Datum registracije: Sep 2008
Lokacija: Zagreb
Postovi: 913
|
|
14.05.2015., 22:41 | #15 |
Premium
Datum registracije: Apr 2007
Lokacija: Rijeka
Postovi: 853
|
Vidi, nitko ne kaže da se ne može ali THT na matičnim pločama koje su u stvari većinom SMD ide teško. Prvenstveno zato jer su te ploče namjenjene da hlade svojom površinom smd komponente. Kod nekih ploča ide lako kod nekih teže, posebno ako je rupica uska a duboka. U prilog tome ide da smo svi nekada na THT radili s 50w lemnim stanicama što je bilo više nego dovoljno, danas ovi rade lemnu stanicu od 400w. Da nema potrebe, nebi. Ponavljam, nitko ne kaže da se ne može, ali meni osobno je lakše to bacit na stroj pa unutar profila (dakle 4 min) ih zamjenjam sve. Što se tiče rastavljanja, zamjene usb portova i sastavljanja unutar 15min je tu nemam što reći osim svaka čast. Možda i ja jednog dana to budem u mogućnosti........ Čovjeku smo zatrolali temu s filozofijama oko zamjene jednog usb porta Može se zamjeniti, port mora biti identičan, da se naći i na drugim pločama. Ako ne nađeš javi se PM pa ti pošaljem jednog. |
14.05.2015., 23:33 | #16 | |
Premium
Datum registracije: May 2006
Lokacija: Stuttgart
Postovi: 1,551
|
Citiraj:
I imam i jedno pitanje na temu: Da li je pametno radi USB portova grijati cijelu plocu? Ipak tu onda zagrijavas i sve ostale komponente i sami PCB. Hocu da kazem da mislim da je to nepotrebni stres za materijal koji se moze izbjeci lokalnim lemljenjem kontaktnom lemilicom. Naravno da je na stroju to lakse odraditi, ali po meni to nije po PS-u. Zadnje izmijenjeno od: WraGG. 14.05.2015. u 23:39. |
|
14.05.2015., 23:57 | #17 | |
Premium
Datum registracije: Sep 2008
Lokacija: Zagreb
Postovi: 913
|
Citiraj:
može se, na boljim lemilicama staviš metalnu ploču ispod grijača sa odgovarajućom "rupom" i griješ samo taj dio |
|
15.05.2015., 09:40 | #18 | ||
Premium
Datum registracije: Apr 2007
Lokacija: Rijeka
Postovi: 853
|
Citiraj:
Ako netko može isti posao istom kvalitetom napraviti za 15min, za mene je to vrijedno pohvale. Bez sarkazma. Citiraj:
Po PS bi trebalo biti da bilo kakvi radovi na matičnoj ploči bi se trebali izvoditi s predgrijavanjem posebno ako se samo dio ploče grije na temperaturu od 250c. Razlog tome je širenje materijala uslijed zagrijavanja koje je uvijek prisutno što će rezultirati deformiranjem ploče. Grijanje ploče s strojem je u strogo kontroliranim uvjetima na temperaturu koja koja nikako niti u kojim uvjetima ne predstavlja stres za PCB i/ili komponente. Stres za ploču i komponente je ako imaš dio ploče zagrijan na 250c a drugi na sobnoj temperaturi. U brodogradilištima se na taj način savijaju brodska oplata, a u elektronici matične ploče.. To se odnosi prventveno na puhalice. Karikiram, naravno..... Zadnje izmijenjeno od: Alvin. 15.05.2015. u 09:59. |
||
15.05.2015., 19:37 | #19 | |
Premium
Datum registracije: May 2006
Lokacija: Stuttgart
Postovi: 1,551
|
Citiraj:
Za rastavljanje, ovisno od laptopa i meni treba nekih 15 minuta, ali recimo za neki Asus X5x serije mi treba cca 4 minute. Ono rastavljam lijevom nogom Za promijeniti jedan usb port metodom gore navedenom mi treba cca 5 minuta ako je sve spremno, jer stvarno ne vidim zasto bi mi trebalo vise. Pokidam nozice, pocupam ostatke i ocistim rupe i gurnem drugi usb port unutra. Mislim da je 5 minuta sasvim dovoljno. Sastavljanje je opet koliko i rastavljanje, mozda cak i krace. To ide jako brzo aku odvijacem. Testiranje USB porta u vremenskom periodu od sat vremena mi nije ni najmanje jasno. Sta tu ima toliko za testirati? Ja to testiram dok je ploca jos van kucista i to tako sto ubacim neki bootabilni stick unutra, spojim vanjski ekran misa i tipkovnicu na USB i dovedem napajanje. Mislim da je to dovoljno. |
|
|
|
Oglas
|
|
|
|