Odgovori

Uređivanje
Staro 28.04.2010., 18:17   #1
laytime
Premium
Moj komp

Datum registracije: Mar 2010
ATI Radeon 9550 i Windows 7 se ne podnose

Pozdrav ljudi imam problem s grafičkom pa trebam neki savjet.

Stvar je sljedeća, prije mjesec dana instalirao sam Windows 7 32bit i nakon par dana primijetio problem s grafičkom. Naime ista se ne podnosi s Windowsima i u to nema dvojbe.

Radi se o ATI Radeon 9550 i na stranicama proizvođača jasno stoji da ona baš nije kompatibilna s Windows 7, tj. da se koristi driver od Viste verzija 10.2. Taj driver ne valja jer uzrokuje česta samoinicijativna restartanja računala. Probao sam i hrpu ostalih za Vistu. Trenutno sam na verziji 8.6 i nakon par dana mira opet isti problem. Dakle ne valja i taj.

Problem je u nepredviđenom, neodređenom restartanju i tiltanju - zacrni se monitor pa se vrati u normalu uz poruku "Display driver ATI Radeon Family stopped responding and has successfully recovered."

I sad me zanima što napraviti, da se vratim na XP (to bi izbjegao ako je ikako moguće), kupiti novu najjeftiniju grafičku za cca 350kn koje ne dam, ili treće popraviti problem novim driverom ili čime već? Neki savjet? Hvala!
laytime je offline   Reply With Quote
Staro 28.04.2010., 19:26   #2
Joke
N00B
Moj komp

Datum registracije: Oct 2006

The long and the short is: download the XP version of the driver, then unpack it and let it give you the error saying that you need to be running Windows 2K/XP and stop.

Then go into the folder it unpacked to (default is c:\ATI\Support\9_3_xp32_dd\ though the last folder will be different if you use the 64 bit version) and right click the Setup application, go down the menu and select properties.

Then click the Compatibility tab and check the first box to run it in compatibility mode as Windows XP (Service Pack 3), click Apply and OK.

Then you can double click Setup, it'll run through the install and restart the machine, that should be you sorted with the driver installed, if not then I apologize because it worked for me!

-->
Jesi probao ovo?

The long and the short is: download the XP version of the driver, then unpack it and let it give you the error saying that you need to be running Windows 2K/XP and stop.

Then go into the folder it unpacked to (default is c:\ATI\Support\9_3_xp32_dd\ though the last folder will be different if you use the 64 bit version) and right click the Setup application, go down the menu and select properties.

Then click the Compatibility tab and check the first box to run it in compatibility mode as Windows XP (Service Pack 3), click Apply and OK.

Then you can double click Setup, it'll run through the install and restart the machine, that should be you sorted with the driver installed, if not then I apologize because it worked for me!

Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Staro 28.04.2010., 20:13   #3
laytime
Premium
Moj komp

jesam i nije upalilo
čak sam koristio i driver sweeper da počistim ati foldere i sadržaje ali bezuspješno.
najsmješnije od svega jest da u device manageru je sve 5. po njemu driver radi dobro, grafička je instalirana propisno a zapravo ne valja ništa
hvala Joke
-->
Citiraj:
Autor Joke Pregled postova
Jesi probao ovo?

jesam i nije upalilo
čak sam koristio i driver sweeper da počistim ati foldere i sadržaje ali bezuspješno.
najsmješnije od svega jest da u device manageru je sve 5. po njemu driver radi dobro, grafička je instalirana propisno a zapravo ne valja ništa
hvala Joke
Staro 30.04.2010., 22:50   #4
laytime
Premium
Moj komp

Citiraj:
Autor laytime Pregled postova
jesam i nije upalilo
hvala Joke
Problem riješen. Vratio sam se sa suzom u oku na XP. Između XP-a i 400kn u džepu prevagnulo je prvo.
Probao sam valjda 30 različitih drivera od onih za XP, Vistu, Omega drivera i hrpe nekih drugih modanih. Svi oni od reda nisu radili kako spada. Oni koji su se činili odgovarajućim razuvjerili su me kad bi upalio Google Earth i sl.
Eto. Ako netko ima isti ili sličan problem.... kupite si novi komp
Staro 05.05.2010., 01:12   #5
Lacko123
Banned
Moj komp

Datum registracije: Oct 2009
ovako ja sam imo doticnu grafičku i nisam imo nikakvih problema s njom
nikada....

sada instaliraj windowse i oni sami nadu sebi drivere gore i tako ostavi.... a ako ne nade ili ne radi onda skini i instaliraj mozda nes nije dobro s windowsima jer znam da je ta meni grafa radila savrseno
Lacko123 je offline   Reply With Quote
Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Odgovori

Pravila postanja
Vi ne možete otvarati nove teme
Vi ne možete pisati odgovore
Vi ne možete uploadati priloge
Vi ne možete uređivati svoje poruke

BB code je Uključeno
Smajlići su Uključeno