PC Ekspert Forum

PC Ekspert Forum (https://forum.pcekspert.com/index.php)
-   Diskovi SSD/HDD (https://forum.pcekspert.com/forumdisplay.php?f=33)
-   -   Molim savjet (https://forum.pcekspert.com/showthread.php?t=92464)

gambino 25.12.2007. 23:44

Molim savjet

Nisam baš neki expert u IT. ali tražim najoptimalniji (čitaj i najjeftiniji) externi hard disk od terabajta za spremanje fotki,muzike,filmova itd..............+još jedno pitanje (po kojem će se viditi da sam stvarno amater), kad prebacim na taj novi externi hard sve te silne gigabyte fotki , muzike i filmova da li će se moj komp. kao takav ubrzati.
hvala svima na odgovorima i vašem vremenu:respekt:

i naravno .merry x-mas

nino 25.12.2007. 23:54

1 TB = 2xxx KN
2 x 500gb = 1500 kn

Terabajtni diskovi trenutno nisu cijenom bas prihvatljivi. Kako nisi naveo koliko podataka mislis prebaciti ali IMO za tu cijenu nadjes 3 x 500gb hard....i da, ako nemas slobodnog prostora na disku, oslobadjanjem ces nesto ubrzati wine ali ne drasticno i kako nisi naveo konfiguraciju, nase carobne kugle nemogu pronaci rjesenje. ;)

gambino 26.12.2007. 00:10

Citiraj:

Autor nino (Post 905997)
1 TB = 2xxx KN
2 x 500gb = 1500 kn

Terabajtni diskovi trenutno nisu cijenom bas prihvatljivi. Kako nisi naveo koliko podataka mislis prebaciti ali IMO za tu cijenu nadjes 3 x 500gb hard....i da, ako nemas slobodnog prostora na disku, oslobadjanjem ces nesto ubrzati wine ali ne drasticno i kako nisi naveo konfiguraciju, nase carobne kugle nemogu pronaci rjesenje. ;)

hvala Nino na tvom postu ,
evo konfiguracija osnovna je
amd xp 1900+ na 1,6 ghz, 512 of ram (stara kanta znam hehe) , problem je u tome kaj se bavim malo muzikom a imam fakat gomile giga muzike i fotki+videa za prebacit pa.........
a kad si več si dal vremena mi dogovorit nadam se da mi možeš reči da li da dodam još 512 ram-a za ubrzat ovu kantu svoju koja je brza ko puž na apaurinima???
respect.gambino..hvala:care::care::care: