PC Ekspert Forum

PC Ekspert Forum (https://forum.pcekspert.com/index.php)
-   Mreže (https://forum.pcekspert.com/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Spajanje drugog kompjutera na mrežu (https://forum.pcekspert.com/showthread.php?t=149614)

hammer_of_thor 07.06.2009. 14:38

Spajanje drugog kompjutera na mrežu

Prvo, totalni sam početnik što se tiće umrežavanja/spajanja. :)

Konkretno, trebam spojiti drugi komp na modem, da oba dijele internet. Modem T-Comov Siemens Gigaset SX763, koji je kraj prvog kompa, sve dobro spojeno (žično).

Što mi treba da spojim i drugi komp? Dali samo trebam kupiti još jedan ovaj normalni internet (CAT-5) kabel da ide iz modema u drugi komp? I onda dalje ide konfiguracija modema da routa vezu na 2 kompa? Ili mi treba i nešto drugo?

Hvala unaprijed na pomoći.

thopok 07.06.2009. 15:01

Citiraj:

Ili mi treba i nešto drugo?
To u slučaju spajanja "većeg" broja računala jer su kod dotičnog 2 porta rezervirana za IPTV.
Citiraj:

I onda dalje ide konfiguracija modema da routa vezu na 2 kompa?
Da.

hammer_of_thor 07.06.2009. 15:05

Citiraj:

Autor thopok (Post 1356343)
To u slučaju spajanja većeg broja računala jer su kod dotičnog 2 porta rezervirana za IPTV.

Samo 2 kompjutera će i ići na net, preko 2 porta koju su na modemu rezervirana za net.

Citiraj:

Autor thopok (Post 1356343)
Da.

Hvala lijepo. :)

Sad trebam fino naći neke upute za konfiguraciju modema, upute for dummies, pošto nemam blage kako to napraviti :)

ivanr 07.06.2009. 15:23

Ako nisi ništa mijenjao na routeru ne trebaš ništa konfigurirati nego samo uštekaj drugi komp. Po defaultu router ima ukjlučen DHCP server a komp DHCP klijent i net bi ti trebao odmah raditi.

hammer_of_thor 07.06.2009. 15:27

Nisam ništa mjenjao, samo kad sam ga dobio onaj standardni postupak postavki "by the book" da router ima moje podatke i da stalno bude spojen na net (zbog MaxTVa)

Hvala, nadam se da će proraditi :)
Moram samo nabaviti dovoljno dug kabel sutra

thopok 07.06.2009. 15:37

Citiraj: