Forumi
Home Pravila i pomoć Članovi Kalendar Današnji postovi

Povratak   PC Ekspert Forum > Internet i mrežne tehnologije > Streaming/online servisi, linkovi i ostale zanimljivosti
Ime
Lozinka

Odgovori

Uređivanje
Staro 26.04.2009., 00:22   #901
svebee
/

Datum registracije: Oct 2006
Citiraj:
Autor Vejita Pregled postova
Ulogiram se sada i primjetim da mi pise ovo:

Traffic left: 25 000 MB
također, što su tako jako digli?
svebee je offline   Reply With Quote
Staro 26.04.2009., 03:46   #902
lVlark
All rights reversed

Datum registracije: Jan 2009
Digli su limit da ne izgube korisnike nakon ovog.
lVlark je offline   Reply With Quote
Staro 26.04.2009., 14:31   #903
Big Guy
RPG player
Moj komp

Datum registracije: Sep 2006
uh
trebao je RS izmisliti neki način da izbjegne davanje podataka od uplaodera, ako nastave sa tim propast će jako brzo jer nitko neće biti tako glup da uploada bilo što na njihove servere
Staro 26.04.2009., 15:51   #904
Vejita
Hurr durr
Moj komp

Datum registracije: Jan 2006
Niti tih 25GB ih nece spasiti ako budu davali osobne podatke drugima.

' alt='' border=0>
Vejita je offline   Reply With Quote
Staro 01.05.2009., 09:03   #905
vercetti
Premium
Moj komp

Datum registracije: May 2003
Citiraj:
More traffic for our Premium customers

April 29, 2009
In addition to the Premium HappyHours, RapidShare is glad to announce another good news for Premium customers.

Our latest upgrade enables us to permanently raise the traffic credit to 5 GB per day. Up to 25 GB of traffic can be collected.
vercetti je offline   Reply With Quote
Staro 01.05.2009., 11:44   #906
Big Guy
RPG player
Moj komp

hehe
izgleda su uploadi jako pali od kada je došla ona obavijest kada već polako vraćaju sve što je nekada bilo
Staro 19.05.2009., 16:50   #907
mulac01

Datum registracije: Aug 2008
Pozdrav

Ovlašteni RapidShare reseller za Hrvatsku poklanja jedan Premium Account onome tko se prvi javi tj. ispuni narudžbu na našoj web stranici. Account nije potpun tj. vrijedi nešto manje od mjesec dana.

Account vrijedi par dana manje od mjesec dana.

Molimo stavite napomenu PC Ekspert.

Zadnje izmijenjeno od: MadBoY. 19.05.2009. u 20:21.
mulac01 je offline   Reply With Quote
Staro 21.05.2009., 17:29   #908
Big Guy
RPG player
Moj komp

Citiraj:
Check out the new Premium Zone and collect more RapidPoints!

May 20, 2009
We have spent the last couple of weeks developing an improved design of our premium zone and added new features, e.g. the possibility to create a folder structure. To try out and test you will be able to use both zones in parallel for next two weeks. If you experience a bug regarding the navigation or programming, tell us about it! The sender of the first mail we receive reporting a particular bug will be rewarded with 1.000 RapidPoints, accredited to his or her account. Don't forget to include the Premium or Collector's account ID in your e-mail. You can also donate your points to somebody else's account. Please send your report to: bugreport@rapidshare.com.

RapidShare API goes public

May 19, 2009
If you want to write your own programs for using RapidShare, you no longer have to search for possible function calls and their replies in our website's HTML source. Our API now offers all important functions in a programmer-friendly way. You can find the technical documentation online here. Have fun!
neke novosti
sada barem možemo očekivati bolje upload programe

EDIT1

Citiraj:
RapidShare is now even faster!

May 27, 2009
Several optimizations on the RapidShare network code have been taken place. It is now possible to download a single file with over 100 MBit/s (where available) if you are a premium user. Furthermore the general speed feeling when browsing our page should have rised significantly. However, to make all this possible, the maximum speed of free users downloading files has been limited to a maximum of one Megabit per second.
max brzina za premium usere je sada više od 100 Mbit, to ne znaći ništa za HR, a ni za većinu ostalih, ali brzine nikad dosta
mogu reći da umjesto dosadašnjih 160KB uploada po file-u danas sam imao 240 KB upload po file-u tako da je to dobra novost

go Rapidshare go

EDIT2
konačno koristim brzinu koju carnet daje
http://i42.tinypic.com/339u1l5.jpg

EDIT3

Citiraj:
Privacy Policy online

06. Juni 2009
RapidShare is fast, easy and secure. You can experience "Fast" and "Easy" on our website every day. But how about "Secure"? What is happening to your data behind the scenes? Especially in today's world, which suffers from a "surveillance hype" in many places, that question becomes more and more important. Our support team also receives a lot of questions about data privacy, and quite a number of rumours are circulating on the internet. Therefore, we have set ourselves the goal of handling this topic as transparently as possible. After all, it is your right to know straight from the source what information we store and how we treat it. From now on, the navigation bar on top of each RapidShare page will show the link "Privacy Policy", under which the questions our customers ask about data privacy are answered in an easily understandable, yet legally binding way.
File migrator can no longer be used for free

06. Juni 2009
Our file migrator really is a useful tool. You can move one, several or even all your files from one account to another, even amongst different account types, within seconds. Unfortunately, that tool has been abused often in the past. That is why we now have to charge a fee for using it. From now on, using the file migrator will cost 1000 RapidPoints, 500 of which will be subtracted from the source account and 500 from the destination account. Thus, we hope to contain improper usage of the file migrator. It is possible that we will have to restrict it further so it can be used only once per day. We would like to point out that the original purpose of that tool was to enable you of moving your files from a collector's account to a Premium account if you decide to become a Premium customer (or the other way around) - not for moving lots of files several times a day between several accounts.

EDIT4

Citiraj:
Congratulations!

June 08, 2009
Srishti A. from India is the lucky winner of our RapidShare Lottery. COO Bobby Chang will personally congratulate the 19-year-old and present her with the 50.000 EUR at the beginning of July. Pictures and more information will be published here.

Due to the big interest in our lottery, we have decided to additionally raffle 1000 x 10.000 RapidPoints among all participants. The winners will be notified by e-mail and the RapidPoints will automatically be given to the accounts that contained the winning tickets.

RapidShare customers from more than 60 countries have participated in the lottery. Until May 31 everybody had the possibility to exchange 50 RapidPoints for a lottery ticket to join in our big lottery. We want to thank all our users from all over the world for the enormous participation.
nisam dobio 50 000 eura , ali sam zato dobio 500 bodova na svaki accout koji glasi na moju mail adresu

Zadnje izmijenjeno od: Big Guy. 09.06.2009. u 09:15.
Big Guy je offline   Reply With Quote
Staro 15.06.2009., 18:03   #909
Daddy
The Kwisatz Moderach
Moj komp

Datum registracije: Jul 2005
Citiraj:
Hello xxxxxxxx,

Your RapidShare account is being terminated due to violating the terms of service. Illegal downloads are being hosted on our servers, voiding our terms of service. We have detected and deleted these files, and are now in the process of terminating accounts that have downloaded or stored these files. This is to ensure that more illegal content does not appear on our servers. We do not support or encourage the usage of illegal programs, music, or other media. The terminated account will appear on Rapidshare servers for 2-3 days but you will not be granted access to it. The login data for the terminated account is:

==============================
Login: xxxxxxxx
Password: xxxxxxxxx
Jel ovo neka šala? Ljudi provjerite si accounte jer ako nije yebat cu im majku. Jel mene boli penis što oni hostaju ilegalan sadržaj koji onda ja jer nisam moralan skidam?

Dobra im je borba protiv ilegalnog sadržaja. Bolje da se zapitaju koliko ima legalnog sadržaja koji hostaju a ne ove mjere. Ludo!!!
Daddy je offline   Reply With Quote
Staro 15.06.2009., 18:08   #910
Wolverine
Moj komp

Datum registracije: Apr 2005
Citiraj:
Illegal downloads are being hosted on our servers, voiding our terms of service.
Imam neopisivih uroloških problema zbog toga kaj oni imaju ilegalnog sadržaja na serveru
plaćen im je acc i skidano ono što je na njihovom serveru...bio to home made p0rn, ljamofilija ili nekaj treće

nek si počiste server (svih 99,9% sadržaja) pa će se skidat legalan sadržaj

Citiraj:
The terminated account will appear on Rapidshare servers for 2-3 days but you will not be granted access to it
koji je ovo qrac... dakle acc je aktivan ali ga ne možeš koristit

Intel Core i5 2520
8GB DDR3 Patriot
Intel HD3000
256GB LiteOn LMH-256V2M mSATA
NEC USB 3.0 ExpressCard
14" 1366x768
Windows 10 Pro x64

Asus P6T SE w/P6T WS Pro BIOS mod
Intel Xeon X5650 @ 4,0 GHz + TT Frio OCK
4x 2GB Mushkin SilverLine Stiletto 1600
Gigabyte GTX 560Ti
Kingston V300 120GB + 640GB WD AAKS + 1TB WD EARS + 2,5'' Hitachi 500GB
DVD-RW LiteOn SATA
Corsair HX520
TT Chaser MK-1
Philips 200WP7ES / LG 32LG6000 Scarlet
Samsung ML-2160 / CL I-Trigue 5600
Logitech MX3200
Windows 10 Pro x64

Intel DP67BG
Intel G1610
2x 2GB Kingston HyperX Limited Edition 1600 MHz
Hitachi 250GB
VTX3D HD6670
DVD-RW Asus SATA
FSP 350 PNF
CoolerMaster Cavalier
ViewSonic VX922
Win7 x64 SP1

Wolverine je offline   Reply With Quote
Staro 15.06.2009., 18:31   #911
lVlark
All rights reversed

RS ne bana nikog, vec je netko hacknuo account. Ovo je dobro smisljena prijevara i moras pazit sta skidas, tj da skidas samo sa *.rapidshare.com/* . Ako netko napravi slicnu stranicu i slicnu adresu, ti odes tamo i samo mu posaljes svoje login podatke i mozes se pozdravit s accountom.

Upravo da bi se ovakve stvari sprijecile, koristi se funkcija security lock i release code se ne daje nikome, cak ni najboljim prijateljima.

Javi se na support i posalji im dokaze da si ti stvarno kupio account i njegov pravi vlasnik (ovo ne vrijedi za accounte stvorene od bodova jer je nemoguce dokazati da si njegov vlasnik).
Staro 15.06.2009., 19:12   #912
Daddy
The Kwisatz Moderach
Moj komp

Poslan mail pa ćemo vidjeti šta kažu.
Staro 15.06.2009., 19:27   #913
Big Guy
RPG player
Moj komp

može se dokazati ako je acc napravljen od bodova, barem ako je ista mail adresa na oba accounta (account koji je napravljen i account na kojem je premium od bodova napravljen)

i novosti

Citiraj:
Earn up to 20 Euro for gaining us a new customer!

June 15, 2009
RapidShare now offers you an affiliate program through which you can earn hard cash. Our affiliate program is not to be confused with other affiliate programs though. We will continue not to bother our customers with annoying pop up ads. It's also possible without that: a new one year account that is acquired today can earn you 20 Euro! Any owner of a Premium or Collector's account can participate. There is no need for a complicated setup process either. Just have a look at your Premium or Collector's Zone - you might already have earned some Euros. As soon as someone buys a Premium Account from the download page of a file you have uploaded, ReferrerPoints will be credited to your account. You can cash out the ReferrerPoints at an exchange rate which also is shown in the Premium and Collector's Zone. More information can be found in our FAQ.
dodatna sitnica koja vam može donijeti neke pare
ako netko napravi account preko vašeg download linka ili pa preko vašeg referrer linka se dobiju neke pare
Staro 15.06.2009., 23:39   #914
Vejita
Hurr durr
Moj komp

Citiraj:
Autor lVlark Pregled postova
... tj da skidas samo sa *.rapidshare.com/* . Ako netko napravi slicnu stranicu i slicnu adresu, ti odes tamo i samo mu posaljes svoje login podatke i mozes se pozdravit s accountom.
Stvar je sta su i meni pokusali jamiti acc i nisam skidao preko weba nego preko flash get ili jdownloader-a. A za ovo da ti je acc gotov cisto sumljam jer bi trebao i dobiti neke podatke zbog radi kojega si fajleka popljugao acc a i na login stranici bi te sigurno docekala neka poruka zarko crvenim slovima da ti je acc gotov .

' alt='' border=0>
Staro 16.06.2009., 07:23   #915
lVlark
All rights reversed

Ne mogu ti jamiti account ako se ne ulogiras u laznu stranicu. U flashgetu ili jdownloaderu namjestis da se automatski logira na RS, oni se nece ulogirat na fejk stranice. Kriv je samo korisnik koji ne pazi

A ovo drugo sam mislio da ako ti ga netko copi da ti nitko iz RS nece javit. Jedino mozes dobit lazni mail kao Daddy (vjerojatno sa neke free domene tipa live.com) koji te samo ohrabruje da se ne javljas na support.

I jos jednom, RS ne ukida accounte.
Staro 16.06.2009., 09:23   #916
Daddy
The Kwisatz Moderach
Moj komp

Slao sam mail na support. Zasada ništa od odgovora, što mi je malo čudno. Inače od njih dobivam jako brze odgovore.

I kao što velite, ja također isključivo koristim IDM, ništa pješke.

Nadam se najboljem.
Staro 17.06.2009., 18:26   #917
Daddy
The Kwisatz Moderach
Moj komp

Riješeno. Uvijek se s njima dalo dogovoriti.
Staro 18.06.2009., 01:48   #918
Vejita
Hurr durr
Moj komp

Sta su ti onda to iz RS slali mail.

' alt='' border=0>
Staro 18.06.2009., 14:19   #919
Daddy
The Kwisatz Moderach
Moj komp

Onaj prvi nije bio iz RS-a. To su mi oni potvrdili.

To sam mogao i sam vidjeti ali sam pustao paru iz usiju pa nisam bio sposoban za to.

Prvi mail mi je stigao sa support@rapishare.com sto do sada nisam nikada nego je Alias bi Rapidshare AG ili tako nesto.

Uglavno sve u redu.
Staro 19.06.2009., 15:09   #920
Sa_Stilom
Premium

Datum registracije: May 2006
Ne radi mi više RapGet, ima još neko?
Staro 19.06.2009., 16:32   #921
nick praskaton
Asshole
Moj komp

Datum registracije: May 2007
Citiraj:
Autor Sa_Stilom Pregled postova
Ne radi mi više RapGet, ima još neko?
ne radi ni meni, vec 2 dana...
nick praskaton je offline   Reply With Quote
Staro 22.06.2009., 15:40   #922
Sa_Stilom
Premium

Hm.... Jel zna tko zašto?
Ima koja alternativa kao što je RapGet za premium korisnike rapidshare.com-a?
Staro 22.06.2009., 15:49   #923
nick praskaton
Asshole
Moj komp

Citiraj:
Hm.... Jel zna tko zašto?
Ima koja alternativa kao što je RapGet za premium korisnike rapidshare.com-a?
evo..ja nisam imao vise zivaca sa rapgetom pa sam presao na Jdownloader ...i preporodio se...
nick praskaton je offline   Reply With Quote
Staro 22.06.2009., 16:05   #924
Sa_Stilom
Premium

Idem probat, pa da vidim...

Hvala

edit: Isprobao i zbilja je vrhunski. Posebno mi se sviđa što odmah provjeri linkove, vrlo je jednostavan, zaista mrak. Jedino sam potrošio cca 2-3-4min dok sam skužio program i podesio...

Zadnje izmijenjeno od: Sa_Stilom. 22.06.2009. u 21:17.
Sa_Stilom je offline   Reply With Quote
Staro 23.06.2009., 13:21   #925
Sa_Stilom
Premium

btw, jel ima opcija da se limitira bandwidth?
Naime, ponekad neću da mi blokira cijelu mrežu, nego želim limitirati, kako?
Staro 23.06.2009., 15:06   #926
IcyTexx
Premium
Moj komp

Kaj je taj Jdownloader bolji od IDM-a?
Probajte IDM...

EDIT:
Probao sam jDownloader i ugodno se iznenadio...

Zadnje izmijenjeno od: IcyTexx. 23.06.2009. u 15:30.
IcyTexx je offline   Reply With Quote
Staro 23.06.2009., 15:31   #927
Sa_Stilom
Premium

Meni je vrlo dobar, jedino mi fali taj limitator, koji još nisam pronašao...
Staro 23.06.2009., 15:57   #928
IcyTexx
Premium
Moj komp

Citiraj:
Meni je vrlo dobar, jedino mi fali taj limitator, koji još nisam pronašao...
http://i44.tinypic.com/2ngzloi.png
IcyTexx je offline   Reply With Quote
Staro 23.06.2009., 17:03   #929
Sa_Stilom
Premium

Looool, da, to je to.
Pretražio sam sve žive opcije, al dole desno nisam pogledao

Hvala
Staro 23.06.2009., 20:19   #930
Buger
Premium
Moj komp

Datum registracije: Feb 2006
free useri jel vam rapidshare šteka, ono u smislu da skida velikom brzinom ali ono skida 3s pa jendu ili dvije sekunde stoji i tako cijelo vrijeme?
Buger je offline   Reply With Quote
Odgovori

Pravila postanja
Vi ne možete otvarati nove teme
Vi ne možete pisati odgovore
Vi ne možete uploadati priloge
Vi ne možete uređivati svoje poruke

BB code je Uključeno
Smajlići su Uključeno
[IMG] kod je Uključeno
HTML je Uključeno

Idi na