Odgovori

Uređivanje
Staro 27.12.2010., 08:33   #1
Warrior
Premium
Moj komp

Datum registracije: Nov 2006
JDownloader i captcha prepoznavanje dvije riječi

Daklem, ne JDownloader-u nikako ne mogu postaviti automatsko captcha prepoznavanje, recimo na hotilfe linku, a bogme i na ostalima. Koristim najnoviju verziju 0.9.580 s najnovijim zakrpama. Uvijek moram ručno unositi captcha prilikom skidanja dijela filea. Da li je netko od vas uspio postaviti automatsko captcha prepoznavanje da se posavjetujemo?

Thanks.
Staro 27.12.2010., 09:02   #2
coconut
Premium
Moj komp

Datum registracije: Mar 2006
jDownloader, kao ni mnogi drugi programi slične namjene, nema rješenje za novi captcha sistem sa 2 riječi. Meni uspješno rješava RS, MU i NL dok za ostale (HF, FS, FF,...) treba ručno upisivati riječi.
Oglas

Oglas
Staro 27.12.2010., 09:31   #3
Warrior
Premium
Moj komp

Datum registracije: Nov 2006
Već sam pomislio da nešto ne štima kod mog settingsa. Znači, trenutno nema riješenja za dvije riječi? Hmmm... Pa tu ne bi trebao biti problem primjeniti sličan algoritam kao i za jednu riječ, ne?
Staro 27.12.2010., 10:04   #4
Sultan
Six Blade Knife
Moj komp

Datum registracije: Jul 2008
Ne, zato što je ovo reCaptcha. Imaš na forumu od JDownloadera temu koja se tiče toga, nedavno su pokušali sa nekom metodom ali nije se baš pokazala uspješnom.
Citiraj:
Many of you have asked why hotfile and some other hosts (you can see them in the list at the bottom) have no captcha recognition.

Well here are some points to explain that:
These hosts all use "reCaptcha" captchas which are made by Google and as you all know Google is big, so this is a very strong Captcha. Here you can get some information about those captchas: recaptcha.net/learnmore.html
The reCaptchas are quite dynamic. Unlike other Captchas which work with a static database of letters reCaptcha uses texts of books which the Google OCR engine couldn't recognize. If Google could not recognize the words, it is unlikely that we can. They have different letters for (nearly) every captcha so you can't just make a database to recognize them.
The letters in the Captcha are connected or overlap (and in the same colour) and in order to make an automatic recognition you have to make an algorithm which separates all letters from each other which is hard to do for reCaptcha captchas because of the points given above and this one.
The letters in the reCaptchas are often at different angles and in order to make an automatic recognition you have to set them all upright and then separate the letters from each other which is hard to do for reCaptcha captchas.
Because of the points above, we cannot make a recognition for reCaptcha captchas in the near future.
The JD Team is quite sure that, if we made a recognition they would change reCaptcha very fast in order to destroy the recognition.
reCaptcha is a good way to protect sites against unwanted spammers (even we use it) and making a recognition for it would cause a huge spam-wave for many sites.
Sultan je offline   Reply With Quote
Staro 15.02.2011., 15:17   #5
demetrius
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jan 2005
su rješili captcha prepoznavanje za 2 riječi??
demetrius je offline   Reply With Quote
Staro 23.02.2011., 01:35   #6
tux-scooby
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jan 2009
Kratko i jasno - nisu...cekam i ja taj dan
tux-scooby je offline   Reply With Quote
Staro 23.02.2011., 09:54   #7
Nikky

Datum registracije: Sep 2006
Pa captcha su i izmislili za ove šta gule sve živo i neživo pa još automatikom (sa programom). Upisuj odgovor.
Nikky je offline   Reply With Quote
Staro 18.08.2011., 15:17   #8
tintin
Premium
Moj komp

Datum registracije: Aug 2007
Ima kakvog pomaka po pitanju reCaptche ?
tintin je offline   Reply With Quote
Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Odgovori

Pravila postanja
Vi ne možete otvarati nove teme
Vi ne možete pisati odgovore
Vi ne možete uploadati priloge
Vi ne možete uređivati svoje poruke

BB code je Uključeno
Smajlići su Uključeno