Lewis
Freelancer
Moj komp

Datum registracije: Jan 2007
Citiraj:
Autor Pupo Pregled postova
Antracit bi trebala biti kutija TEM ac41at
https://etlelectric.ro/product/tem-a...icat-antracit/

ali ju pronalazim samo u slovenskom katalogu, a na googlu doslovno jedna slika. Crna crna ne postoji.
Hvala ti, pogledao sam ali izgleda da nema 2m tj. za dva modula nego sam nasao samo 4 i 5.
Kod koga sam od nasih nas zvao nula bodova, nemaju crne/antracit tak da izgelda da cu sam obojati, smirglanje i plastic primer + crni sprej .
Staro 08.05.2024., 07:21   #5042
panoramix
driver
Moj komp

Datum registracije: Oct 2004
Citiraj:
Autor Mar Pregled postova
Imam veliki bor iznad pa je smisao uglavnom estetske prirode trenutno
Stavit ću neko platno u dogledno vrijeme.
Ja bi s vanjske strane zidića posadil bugenviliju i razveo je po pergoli.
Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Staro 11.05.2024., 14:19   #5043
mkey
Premium
Moj komp

Datum registracije: Sep 2018
Konačno sam krenuo u radove sanacije plijesni koja je sad preko zime uzela maha. Također sam krenuo dosta nadobudno pa su me prvi rezultati ostavili razočaranim

Nabavio sam sredstva kod bačelića: ono klorirano sranje za uklanjanje (pufas) te sredstvo za impregnaciju protiv plijesni koja se metne nakon što se sve posuši a prije bojanja. Toliko sam razumio.

Problem je što je to crno sranje u uglovima dosta duboko ušlo unutra. Mjestimice je crno maltene odmah pošlo ća i na tim mjestima se maltene niti ne vidi da je bila plijesan. Dok na drugim mjestima se niti ne vidi da sam išta našpricao.

Nanio sam to na više puta i sada mi se čini da daljnje špricanje jednostano nema smisla jer klor ne dolazi u kontakt s tim crnim sranjem. Kako sam kupio i to neko sredstvo za pranje zidova mislio sam da pustim da se ovo posuši pa onda oprati, opet sušenje pa opet kloriranim sredstvom. Imate li kakvih mišljenja?
But there’s a reason. There’s a reason. There’s a reason for this, there’s a reason education sucks, and it’s the same reason that it will never, ever, ever be fixed. It’s never gonna get any better. Don’t look for it. Be happy with what you got. Because the owners of this country don't want that. I'm talking about the real owners now, the real owners, the big wealthy business interests that control things and make all the important decisions. Forget the politicians. The politicians are put there to give you the idea that you have freedom of choice. You don't. You have no choice. You have owners. They own you. They own everything. They own all the important land. They own and control the corporations. They’ve long since bought and paid for the senate, the congress, the state houses, the city halls, they got the judges in their back pockets and they own all the big media companies so they control just about all of the news and information you get to hear. They got you by the balls. They spend billions of dollars every year lobbying, lobbying, to get what they want. Well, we know what they want. They want more for themselves and less for everybody else, but I'll tell you what they don’t want: They don’t want a population of citizens capable of critical thinking. They don’t want well informed, well educated people capable of critical thinking. They’re not interested in that. That doesn’t help them. Thats against their interests. Thats right. They don’t want people who are smart enough to sit around a kitchen table to figure out how badly they’re getting f*cked by a system that threw them overboard 30 f*cking years ago. They don’t want that. You know what they want? They want obedient workers. Obedient workers. People who are just smart enough to run the machines and do the paperwork, and just dumb enough to passively accept all these increasingly shittier jobs with the lower pay, the longer hours, the reduced benefits, the end of overtime and the vanishing pension that disappears the minute you go to collect it, and now they’re coming for your Social Security money. They want your retirement money. They want it back so they can give it to their criminal friends on Wall Street, and you know something? They’ll get it. They’ll get it all from you, sooner or later, 'cause they own this f*cking place. It's a big club, and you ain’t in it. You and I are not in the big club. And by the way, it's the same big club they use to beat you over the head with all day long when they tell you what to believe. All day long beating you over the head in their media telling you what to believe, what to think and what to buy. The table is tilted folks. The game is rigged, and nobody seems to notice, nobody seems to care. Good honest hard-working people -- white collar, blue collar, it doesn’t matter what color shirt you have on -- good honest hard-working people continue -- these are people of modest means -- continue to elect these rich c*cksuckers who don’t give a f*ck about them. They don’t give a f*ck about you. They don’t give a f*ck about you. They don't care about you at all -- at all -- at all. And nobody seems to notice, nobody seems to care. That's what the owners count on; the fact that Americans will probably remain willfully ignorant of the big red, white and blue dick that's being jammed up their assholes everyday. Because the owners of this country know the truth: it's called the American Dream, because you have to be asleep to believe it.
mkey je offline   Reply With Quote
Staro 11.05.2024., 14:22   #5044
adaksinjo
Premium
Moj komp

Datum registracije: Dec 2011
ne pomaže voda majko, ili u prijevodu, ne postoji sredstvo koje će bez mehaničkog skidanja riješiti stvar kako treba.

našpricaj ovo drugo sredstvo, ostavi da odstoji 10ak min ili kako već piše na uputi, uzmi spužvicu, lavor mlake vode i deri miško. imao sam sličnih problema u starom stanu, ali ni spužvica nije mogla skinuti koliko je duboko bilo pa je špahtla odradila svoje.
adaksinjo je offline   Reply With Quote
Staro 11.05.2024., 14:47   #5045
c-shadow
Premium
Moj komp

Datum registracije: Feb 2007
Baš tako. Pošpricati sredstvom. Taj pufas koliko se sjećam je na bazi klora pa ubija smradom. ima neki Draco koji ne smrdi. Spužva za suđe na mokro, gruba strana. Ako niti tako ne ode, onda špahtla. Ako je duvoko ušlo, ima od juba sredstvo koje ide na zid, nakon toga gletanje pa jupol citro ili bilo koja boja od drugog proizvođača s dodatkom za plijesan.
c-shadow je offline   Reply With Quote
Staro 11.05.2024., 15:05   #5046
mkey
Premium
Moj komp

Pod "oprati" sam naravno mislio na ribanje spužvicom, hvala bogu jasno da se to bez ribanja ne bude skinulo. Budem onda dao ruku te impregnacije, pa nazivu bi se reklo da ide dublje unutra. Pretpostavljam nakon ribanja bude opet još jedan sloj impregnacije potreban?

Što se tiče tog draca ne znam ali ovo što su oni imali u ponudi je mislim i jedno i drugo klor. Stavio sam masku i zaštitu preko glave tako da mi ajmo reći dođe na isto. Površina nije velika i ne budem cijeli stan od jednom.
But there’s a reason. There’s a reason. There’s a reason for this, there’s a reason education sucks, and it’s the same reason that it will never, ever, ever be fixed. It’s never gonna get any better. Don’t look for it. Be happy with what you got. Because the owners of this country don't want that. I'm talking about the real owners now, the real owners, the big wealthy business interests that control things and make all the important decisions. Forget the politicians. The politicians are put there to give you the idea that you have freedom of choice. You don't. You have no choice. You have owners. They own you. They own everything. They own all the important land. They own and control the corporations. They’ve long since bought and paid for the senate, the congress, the state houses, the city halls, they got the judges in their back pockets and they own all the big media companies so they control just about all of the news and information you get to hear. They got you by the balls. They spend billions of dollars every year lobbying, lobbying, to get what they want. Well, we know what they want. They want more for themselves and less for everybody else, but I'll tell you what they don’t want: They don’t want a population of citizens capable of critical thinking. They don’t want well informed, well educated people capable of critical thinking. They’re not interested in that. That doesn’t help them. Thats against their interests. Thats right. They don’t want people who are smart enough to sit around a kitchen table to figure out how badly they’re getting f*cked by a system that threw them overboard 30 f*cking years ago. They don’t want that. You know what they want? They want obedient workers. Obedient workers. People who are just smart enough to run the machines and do the paperwork, and just dumb enough to passively accept all these increasingly shittier jobs with the lower pay, the longer hours, the reduced benefits, the end of overtime and the vanishing pension that disappears the minute you go to collect it, and now they’re coming for your Social Security money. They want your retirement money. They want it back so they can give it to their criminal friends on Wall Street, and you know something? They’ll get it. They’ll get it all from you, sooner or later, 'cause they own this f*cking place. It's a big club, and you ain’t in it. You and I are not in the big club. And by the way, it's the same big club they use to beat you over the head with all day long when they tell you what to believe. All day long beating you over the head in their media telling you what to believe, what to think and what to buy. The table is tilted folks. The game is rigged, and nobody seems to notice, nobody seems to care. Good honest hard-working people -- white collar, blue collar, it doesn’t matter what color shirt you have on -- good honest hard-working people continue -- these are people of modest means -- continue to elect these rich c*cksuckers who don’t give a f*ck about them. They don’t give a f*ck about you. They don’t give a f*ck about you. They don't care about you at all -- at all -- at all. And nobody seems to notice, nobody seems to care. That's what the owners count on; the fact that Americans will probably remain willfully ignorant of the big red, white and blue dick that's being jammed up their assholes everyday. Because the owners of this country know the truth: it's called the American Dream, because you have to be asleep to believe it.
Staro 11.05.2024., 15:35   #5047
panoramix
driver
Moj komp

Imao sam sličan problem i kod Bačelića po njihovoj preporuci uzeo ovu boju, na dobro osušeni zid sam bacio premaz i već je dugo ok.
Mazao sam samo kuteve tzv. hladni most gdje se plijesan pojavila. Prije mazanja sam mokrom spužvicom za suđe grubom stranom odstranio crnosive nakupine.

https://www.bacelic.hr/Proizvod/boja...-plijesni/1249
Staro 11.05.2024., 16:31   #5048
OuttaControl
Premium
Moj komp

Citiraj:
Autor mkey Pregled postova
Konačno sam krenuo u radove sanacije plijesni koja je sad preko zime uzela maha. Također sam krenuo dosta nadobudno pa su me prvi rezultati ostavili razočaranim

Nabavio sam sredstva kod bačelića: ono klorirano sranje za uklanjanje (pufas) te sredstvo za impregnaciju protiv plijesni koja se metne nakon što se sve posuši a prije bojanja. Toliko sam razumio.

Problem je što je to crno sranje u uglovima dosta duboko ušlo unutra. Mjestimice je crno maltene odmah pošlo ća i na tim mjestima se maltene niti ne vidi da je bila plijesan. Dok na drugim mjestima se niti ne vidi da sam išta našpricao.

Nanio sam to na više puta i sada mi se čini da daljnje špricanje jednostano nema smisla jer klor ne dolazi u kontakt s tim crnim sranjem. Kako sam kupio i to neko sredstvo za pranje zidova mislio sam da pustim da se ovo posuši pa onda oprati, opet sušenje pa opet kloriranim sredstvom. Imate li kakvih mišljenja?
To je ono sto sam ja skuzio i procitao i pokusavam svima objasniti, klor ubija samo najvisi povrsinski sloj i to nije trajno rjesene, draco sta je lolega spomejio ulazi duboko unutra, ali ne izbjeljuje, no ubija plijesan
OuttaControl je online   Reply With Quote
Staro 11.05.2024., 16:33   #5049
Ziiky
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jun 2005
Varikina\cekina je puno bolje rješenje za pljesan

CPU: Intel™ i5@3,0GHz & CM Hyper EVO 212+
MBO: MSI Mortal
RAM: Crucial DDR4 8gb
GPU: Gigabyte GF GTX 1050 ti
HDD: SSD 128gb + WD blue 1TB
RW: LG
MON: Acer 24"
CASE: Antec Fusion Remote Max
PS: Fortron 550w modular
KB+MICE: Logitech™ K800 illuminated & G500
NAS: Synology 210j WDred4TB
HEADPHONES:Bluedio t3 plus BT

TV: Philips 55pus7805
REC: DENON x1600H
ZVUČNICI: Q Acoustics = QA3050i, QA3010i, QA3090i
SUB: SVS PB1000
MEDIAPLAYER: CoreELEC @ BeeLink GT King

Ziiky`s HTPC (some kind of it) ... LINK na topic

Trenutno ništa ...

Moje njuškalo

Ne svađaj se sa budalom jer će te spustiti na svoju razinu i pobijediti iskustvom
Ziiky je offline   Reply With Quote
Staro 11.05.2024., 16:34   #5050
c-shadow
Premium
Moj komp

Citiraj:
Autor mkey Pregled postova
Pod "oprati" sam naravno mislio na ribanje spužvicom, hvala bogu jasno da se to bez ribanja ne bude skinulo. Budem onda dao ruku te impregnacije, pa nazivu bi se reklo da ide dublje unutra. Pretpostavljam nakon ribanja bude opet još jedan sloj impregnacije potreban?

Što se tiče tog draca ne znam ali ovo što su oni imali u ponudi je mislim i jedno i drugo klor. Stavio sam masku i zaštitu preko glave tako da mi ajmo reći dođe na isto. Površina nije velika i ne budem cijeli stan od jednom.

Naravno da i drugi proizvođači imaju svoje proizvode,dajem ti niže primjer za Draco i JUB s kojima sam ja radio.

Draco Clean 600, bez klora, za početno pošpricati gljive na zidu:
https://dracostore.hr/draco-clean-600/

Nakon toga na vlažno odstraniš gljive kako je opisano pa osusiš malo.

Imaju i drugi proizvođači, ali npr, od JUBa imaš Algicide, izguglaj detalje imaš i sprej i tekućinu:
https://www.jub.hr/unutarnje-boje-i-...roblematicne-6

S time se našprica zid da se malo upije prije farbanja, to detaljno uništi gljive u zidu.

Dalje pripremiš zid normalno.

Na kraju imaš od JUBa boju s dodatkom, JUB citro.
Za miješati u druge boje imaš Jubocid, vidi u trgovini ili na JUB stranici koje su boje kompatibilne i kako se koristi.

S napomenom da ako imaš problem s vlagom, da iz zida dolazi ili ti se kondenzira vlaga iz prostora nisi ništa napravio... u prvom slučaju ti pomaže samo sanacija zida, a u drugom provjetravanje, odvlaživanje itd.
Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Staro 11.05.2024., 20:32   #5051
mkey
Premium
Moj komp

Provjeteravam, odvlažujem, jebem mu mater, borba je to. Bilo je dosta godina OK ali sada nije OK. Problem je što je strop (dijelom) na 4 metra visine i baš na najvišoj točki to crno sranje ima tendenciju se uhvatiti. Kako je to na kosini tako je gore pretpostavljam otežana cirkulacija zraka. I naravno da je onda borba sa samim sobom da kreneš to čistiti.

Zato bih sada htio maksimalno koliko mogu dobro pripremiti podlogu. Stavio sam i tu impregnaciju i popravila se situacija vizulano, iako i dalje ima puno crnila. Krenuo sam i strugati sa špahtlom, otpao je jedan sloj koji je bio dobro natopljen, ispod je skroz bijelo.

Mislim si sutra probat s onim mutli vibracijskim alatom, kako li se zove. Opremio sam se i za šmirglanje, napraviti ću sve šta treba da se to skine i pripremi šta bolje može tako da po mogućnosti i traje kako treba.

sredstvo 1: https://www.bacelic.hr/Proizvod/odst...plijesni/79434
sredstvo 2: https://www.bacelic.hr/Proizvod/impr...oncentrat/7328
boja: https://www.bacelic.hr/Proizvod/casa...kondenzat/1301

Ako kažete da taj draco penetrira ko rocco siffredi, naručiti ću to, nema problema. I tako ova količina pufasa kako je krenulo mi ne bude dosta. Još ako je bez klora to je samo bonus.

Ziiky prošli puta sam koristio varikinu i rezultat je bio zakurac, iskreno. Ne čistu, nego otopinu. I ta vlaga tada nije bila toliko duboka, lijepo je skidalo ali kratkog vijeka je bilo to sve skupa. Puno posla i džabe sam krečio, jako brzo se počelo vraćati na staro.
Staro 11.05.2024., 23:24   #5052
c-shadow
Premium
Moj komp

@mkey
Da pojasnimo:
Draco 600 je samo za početno čišćenje da se ne ugušiš od smrada klora. Pufas koji si linkao je odličan, ali ubija klorom.
Ovaj algicide od JUBa je za dublju dezinfekciju zida.
Očito moraš poraditi na izvoru vlage. Ubaci u tu prostoriju koji higrometar i prati temp. i vlagu, a možeš razmisliti i o nekom odvlaživaču preko zime.
Provjeri da ti odnekud odozgora ne dolazi vlaga u taj strop inače si "džabe krečio"
Ako ti se rosi radi vlage u prostoriji koju nisi prozračio/osušio, onda ti nikakva kemija u zidu ne pomaže, naloviti će se vlage izvana i za par mjeseci opet imaš crno.
Staro 12.05.2024., 00:12   #5053
Mar
Suit up!
Moj komp

Datum registracije: Dec 2004
Citiraj:
Autor panoramix Pregled postova
Ja bi s vanjske strane zidića posadil bugenviliju i razveo je po pergoli.
Na kraju sam te poslušao, s jedne strane stavio bugenviliju, a druge jasmin.

Evo update
Staro 12.05.2024., 06:41   #5054
panoramix
driver
Moj komp

@ Mar : dobar potez, moral bum doći u inspekciju za koju godinu kad se razraste...
Staro 12.05.2024., 12:27   #5055
mkey
Premium
Moj komp

shadow, kako sam kazao, koristim odvlaživač, i ne samo zimi. Radi se o stambenoj zgradi u kojoj smo mi na vrhu, na 100m od mora. Zrak je hoćeš nećeš vlažan.

Davnijih godina krov je puštao, ali nije nitko ništa poduzimao dok voda nije doslovno tekla. Krov je popravljen, i kasnije je bilo natezanja oko toga pušta li opet ili ne pušta. Voda sigurno ne teče, izolacija je loša. Kada sam stavio PVC prozore onda sam nabavio i odvlaživač i njegov efekt mi se učinio najveći prvih nekoliko mjeseci kada je očito dobro posušio zidove.

S odvlaživač zidovi su vidno suši, znali su se doslovno ljeskati tijekom vlažnijeg vremena. S time da je uvijek bilo pitanje curenje ili kondenzacija, moje mišljenje je bilo da je to kondenzacija uslijed visoke vlažnosti zraka. Dokazati obratno se pokazalo teško. Život u zgradi je sranje. Ako i dolazi neka manja količina vlage iz zida, je nemam nikakve šanse bilo što poduzeti po tom pitanju. Novi popravak krova neće biti tema dok voda opet eventualno ne bude opet tekla iz utičnica.

Što se tiče tog draca, koliko ljudi toliko čudi, dobivan kontradiktorne informacije. Ako stavim taj aligicid, hoću li ja vizualno dobiti potvrdu da to djeluje, odnosno hoće li crnilo biti umanjeno? U oba slučaja plan je sličan: prskanje, pranje i onda struganje. Jedino što bih svakako htio maknuti sve što je crno prije nego što gore stavljam boju.

Bauhaus vidim da ima samo koncretrat, nemaju spray:_https://www.bauhaus.hr/sredstva-za-zastitu-povrsina/jub-sredstvo-za-zastitu-od-algi/p/29097432

To be se onda nanosilo spužvicom? Treba li ga razrijediti? -> sam sam si odgovorio na pitanje https://www.jub.hr/sites/www.jub.si/...06-07-2017.pdf

Citiraj:
Zaražene fasadne površine operemo mlazom vode; unutarnje obrišemo mokrom krpom. Suhe premažemo razrijeđenim ALGICIDOM PLUS (ALGICIDE PLUS : voda = 1 : 5). Bočicu prije upotrebe dobro protresemo. Pripravak nanosimo kistom ili ličilačkim valjkom, za jako zaražene površine preporučamo dvoslojni nanos. Drugi nanos je u normalnim uvjetima moguć nakon 8 do 12 sati.

U slučaju aplikacije s prskalicom ALGICIDE PLUS ne rijedimo.
Nove dekorativne i zaštitne premaze možemo na površine premazane ALGICIDOM PLUS nanostiti samo kad su posve suhe – obično je to nakon 8 do 12 sati poslije zadnjeg nanosa ALGICIDA PLUS.

Premazivanje je moguće samo u primjerenim vremenskim uvjetima odnosno primjerenim mikroklimatskim uvjetima:
temperatura zraka i zidne podloge neka ne bude niža od +5 şC i ne viša od +35 şC, relativna vlažnost zraka ne viša od 80 %. Fasadne površine od utjecaja sunca, vjetra i padalina zaštitimo sa zavjesama, no bez obzira na takvu zaštitu, po kiši, magli ili jakom vjetru (≥30 km/h) ne radimo.
OK, ovo je čudo: https://www.jub.hr/unutarnje-boje-i-...nje-u-3-koraka

Korak 1: pranje. Pa jesu li ti ljudi ludi? Najgore što se može s tim otrovom je prvo ga prat.

Zadnje izmijenjeno od: mkey. 12.05.2024. u 12:39.
Staro 12.05.2024., 16:26   #5056
murina
Premium
Moj komp

Citiraj:

Evo update
Staro 12.05.2024., 17:28   #5057
Colop
Premium

Datum registracije: Sep 2011
Imam problem sa walk in tušem.
Znači odvod kao da se zaštopao, digao sam ukrasnu letvicu, pokušao prstima fizički to od blokirati , ali ne ide.
Jel postoji neki razlog zašto se tu ne bi smjelo ulit u odvod mr muscolo gel ili neku sličnu tekućinu.

Poslano sa mog REA-NX9 koristeći Tapatalk
Colop je offline   Reply With Quote
Staro 12.05.2024., 21:48   #5058
android-split
Premium

Datum registracije: Dec 2015
Nisu ženske dlake? U mene su dvije tako da to redovno treba cistit

Poslano sa mog motorola razr 40 ultra koristeći Tapatalk
android-split je offline   Reply With Quote
Staro 12.05.2024., 22:35   #5059
murina
Premium
Moj komp

Koja je kanalica? Moguće da možeš nekoliko dijelova izvući.
Ja živim sa 3 ženske, 4 ako brojim i mačku
Staro 12.05.2024., 23:00   #5060
mamutarka
ODUZIMAM VAM RIJEČ
Moj komp

Datum registracije: Aug 2005
ja ovakvu viegu čistim cca jednom tjedno, makne se ovaj metal i na sredini je plastika koju izvadim i u njoj se skupe gluposti

Staro 13.05.2024., 09:34   #5061
TomG
®

Datum registracije: Jan 2006
Citiraj:

Evo update
Mislim da je ovo lagani pornic, svaka cast
TomG je offline   Reply With Quote
Staro 13.05.2024., 15:39   #5062
Vuco
Moj komp

Na novogradnjama, kako se provlači na kraju elektroinstalacija ? Jel idu bužiri kroz beton ili po podu kad je beton gotov ili pak uz strop kao nekada ?
Staro 13.05.2024., 16:34   #5063
webstartm
Sandy!!!
Moj komp

Datum registracije: Sep 2008
Od osiguraca se spusta po podu u buzirima, pa se zalije estrihom
Onda se penje po zidovima u buzirima (uticnice i svitla na palfonu, sve kroz buzire)
webstartm je offline   Reply With Quote
Staro 13.05.2024., 16:51   #5064
mamutarka
ODUZIMAM VAM RIJEČ
Moj komp

Datum registracije: Aug 2005
Citiraj:
Autor Vuco Pregled postova
Na novogradnjama, kako se provlači na kraju elektroinstalacija ? Jel idu bužiri kroz beton ili po podu kad je beton gotov ili pak uz strop kao nekada ?
na brzaka sam preletio svoju galeriju i popikao slike s bužirima kak je meni nedavno bilo, pa ak ti kaj znači

IMG-0377 IMG-0522 IMG-0558 IMG-0685 IMG-1158
Staro 13.05.2024., 17:09   #5065
OuttaControl
Premium
Moj komp

A ja sam cuo i za varijantu povise knaufa u plafonu znaci svagdi se stavlja
OuttaControl je online   Reply With Quote
Staro 13.05.2024., 17:26   #5066
Vuco
Moj komp

Citiraj:
Autor webstartm Pregled postova
Od osiguraca se spusta po podu u buzirima, pa se zalije estrihom
Onda se penje po zidovima u buzirima (uticnice i svitla na palfonu, sve kroz buzire)
Znači bužire u tom slučaju prekrijem EPS-om, pa onda glazura. Kuda idu cijevi od vode onda ? Isto po podu ? Nekak mi se to čini, ne znam - puno cijevi, malo stiropora, tople žice kraj EPS-a i vode. Šansa da nekaj zbušim u podu - velika.

@mamutarka
E na to sam ja ciljao da se odradi.

@OuttaControl
Nije planiran spušteni strop, iako bi to bilo vjerojatno najbolje. Još ako zidovi nisu žbukani nego sa kanufom - sve prođe.
Staro 13.05.2024., 17:37   #5067
lowrider
Premium
Moj komp

Datum registracije: May 2008
što fali starinskom principu, ispod stropa u zidux zna se visina horizontali, vertikala je ispod razvodne kutije, samo što ljudima smetaju te kutije.
Na tim visinama nikada ništa ne bušiš
Staro 13.05.2024., 18:27   #5068
webstartm
Sandy!!!
Moj komp

Datum registracije: Sep 2008
Citiraj:
Autor Vuco Pregled postova
Znači bužire u tom slučaju prekrijem EPS-om, pa onda glazura. Kuda idu cijevi od vode onda ? Isto po podu ? Nekak mi se to čini, ne znam - puno cijevi, malo stiropora, tople žice kraj EPS-a i vode. Šansa da nekaj zbušim u podu - velika.
Voda je u mom slucaju isla po zidu svugdi, nista po podu. A struja skoro sve po podu,osim logično svitala itd. Da , EPS i glazura
A računaju da nemaš šta bušit pod...realno samo za montirat wc skoljku ako nije geberit.
webstartm je offline   Reply With Quote
Staro 13.05.2024., 20:46   #5069
Vuco
Moj komp

Citiraj:
Autor lowrider Pregled postova
što fali starinskom principu, ispod stropa u zidux zna se visina horizontali, vertikala je ispod razvodne kutije, samo što ljudima smetaju te kutije.
Na tim visinama nikada ništa ne bušiš
Pa ja iskreno ne znam jel danas to van standarda, da nije za uporabnu OK ili tako nešto, ali meni se to najviše sviđa. Teško da ćeš probušiti jednog dana iti jedan bužir/žicu.
Staro 13.05.2024., 21:24   #5070
Colop
Premium

Datum registracije: Sep 2011
Citiraj:
Autor murina Pregled postova
Koja je kanalica? Moguće da možeš nekoliko dijelova izvući.
Ja živim sa 3 ženske, 4 ako brojim i mačku

Whats-App-Image-2024-05-13-at-21-23-03 Whats-App-Image-2024-05-13-at-21-22-52

Znači kanalice se digne, i onda ostane ova rupa
Colop je offline   Reply With Quote
Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Odgovori

Pravila postanja
Vi ne možete otvarati nove teme
Vi ne možete pisati odgovore
Vi ne možete uploadati priloge