Uređivanje
Staro 03.01.2023., 00:06   #241
The Exiled
McG
Moj komp

Datum registracije: Feb 2014
Citiraj:
Autor The Exiled Pregled postova
Ko bi ga znal, na kraju bude ispalo da je do tvornice koja zapravo proizvodi te hladnjake ...
Citiraj:
Obzirom da su sve to bili referentni modeli za recenzije, stvarno je moguće da su pogođeni određeni retail modeli ili je proizvođač tih hladnjaka sfušal određenu seriju i otišlo je u prodaju.

Citiraj:
Citiraj:
Citiraj:
Igor Wallossek has provided a brief update to Der8auer findings. The possible issue being described is insufficient coolant added to the vapor chamber.

Igor does not want to spoil the der8auer’s new findings, so what is important is that the YouTuber is to share a new video tomorrow which should provide us more information.
Izvor: Igor’sLAB
EDIT:

Citiraj:
Although the graphics card examined was an MBA design ("Made by AMD") affected by the temperature problems, Roman Hartung could not identify any obvious symptoms such as defects or design errors.
Eto, u prošlom videu je zaključak da AMD obavezno mora napraviti recall, jer je zahvaćeno sve pod Suncem, dok mu se u ovome sve čini OK.

Citiraj:
Hotspot problem of AMD’s Radeon RX 7900 XTX (MBA): Even several batches of the vapor chamber affected, replacement of thousands of cards starts
Citiraj:
However, I explicitly point out that all this information should be considered preliminary until an official statement from AMD and that there could still be corrections to the mentioned numbers. Of course, one can ask why all this was not recognized much earlier and why quality control obviously failed so grandiosely. This also has something to do with the fragmentation of production and supply chains. Both the chamber and the complete cooler come from a third-party manufacturer far in advance and are of course very difficult to test without the board assembled. If the PVT samples (Production Validation Test) worked, then later one takes samples from the current MP (Mass Production) at most. In the best case, such cards are tested e.g. at PC-Partner in special hot boxes, but are there in a vertical setup. And then it comes exactly to the occurred case, because the affected vapor chambers are not completely non-functional, but only more or less limited functional. However, this is almost impossible to monitor with granular tests.
Izvor: Igor'sLAB
AMD Ryzen 7 Pro 4750G + Vega iGPU | be quiet! Pure Rock 2 Black | MSI B450 Tomahawk Max II | 32GB G.Skill DDR4-2666 Value | 256GB AData SX8200 Pro NVMe | 2x4TB WD Red Plus | Fractal Define 7 Compact | Corsair CX450M

Zadnje izmijenjeno od: The Exiled. 04.01.2023. u 10:17.
The Exiled je offline   Reply With Quote
Staro 05.01.2023., 20:40   #242
stef
Premium
Moj komp

Datum registracije: Aug 2004
Citiraj:

Eto, u prošlom videu je zaključak da AMD obavezno mora napraviti recall, jer je zahvaćeno sve pod Suncem, dok mu se u ovome sve čini OK.
Pored ovog problema Nvidijn s kablovima izgleda smiješno. Sad ti znaj iz koje serije si karticu dobio, i kada je i da li je uopće problem riješen . Al fino da im je netko dokazao da problem postoji i zašto postoji. Nek se sad čupaju van kak znaju. Govna.

Ispada da je Intel imao najbolji launch 2022.
stef je offline   Reply With Quote
Staro 05.01.2023., 21:04   #243
The Exiled
McG
Moj komp

AMD i nVidiju su snašle pizdarije sfušanih proizvoda treće strane, a Intel je super prošel, jer se kartice praktični nisu mogle ni kupiti.
AMD Ryzen 7 Pro 4750G + Vega iGPU | be quiet! Pure Rock 2 Black | MSI B450 Tomahawk Max II | 32GB G.Skill DDR4-2666 Value | 256GB AData SX8200 Pro NVMe | 2x4TB WD Red Plus | Fractal Define 7 Compact | Corsair CX450M
Staro 06.01.2023., 11:23   #244
SlavoS
Premium

Datum registracije: May 2003
A ništa, kad presveta firma izda novu liniju proizvoda, prvo tečaj ili večernja škola, izdavanje svjedodžbe, itek onda kupovina
Staro 06.01.2023., 11:32   #245
Mladenxy
Premium
Moj komp

Datum registracije: Feb 2007
Sve ja to razumijem ako bez puno pitanja preuzmu jedni i drugi i zamjene za ispravnu. I skupocjene aute u stotinama tisuća primjeraka sfušaju i javno objavljuju da je potreban masovni servis.
Meni se gade jedni i drugi zbog drugog/ih razloga, ove sfušane konektore koji traže pažnju ili sfušane hladnjake nije problem ispraviti uz malo dobre volje. Dugoročno najmanji problem i previše se na to fokusira kako bi se dokazalo ovo ili ono. Slično kao sigurnosne rupe na Intelu.
Mladenxy je offline   Reply With Quote
Staro 06.01.2023., 11:43   #246
SlavoS
Premium

Greške se dogode, korektne firme reagiraju i problemi budu rješeni.
Problem je u pokušajima prodavanja nekih firmi kao savršenih i bezgrešnih..... i uvjek je neko drugi kriv....
Staro 06.01.2023., 13:03   #247
stef
Premium
Moj komp

Citiraj:
Autor Mladenxy Pregled postova
Meni se gade jedni i drugi zbog drugog/ih razloga, ove sfušane konektore koji traže pažnju ili sfušane hladnjake nije problem ispraviti uz malo dobre volje. Dugoročno najmanji problem i previše se na to fokusira kako bi se dokazalo ovo ili ono. Slično kao sigurnosne rupe na Intelu.
Ovo. Da netko nije dokazao oni bi i dalje tvrdili da je 110 stupnjeva normalno za GPU, isto kao sto tvrde da je 95 super za CPU. Samo je pitanje koliko dugo, a znamo da su mogli biti hladniji. Pada mi na pamet kolega kojem je prdnuo 5900 i nema pravo na zamjenu jer je proc bio tray. Korporativna posla.

Zadnje izmijenjeno od: stef. 06.01.2023. u 13:14.
Staro 07.01.2023., 11:28   #248
MadBoY
MadModerator
Moj komp

Datum registracije: Sep 2002
Off Topic pobrisan, dosta rasprave i prepucavanja o nvidiji u ovoj temi.
Staro 08.01.2023., 18:30   #249
Thermaltake

Datum registracije: Dec 2005
Evo šta de8auer kaže za hotspot

I Jay

Srećom pa sam AMD hejter od prije još, a s ovom glupošću su mi još više pali u očima.

Zadnje izmijenjeno od: Thermaltake. 09.01.2023. u 19:04.
Thermaltake je offline   Reply With Quote
Staro 09.01.2023., 22:40   #250
Taproot7
Premium
Moj komp

Datum registracije: Dec 2021
vrhunac ironije je kad osoba korisnickog imena thermaltake kaze da je amd hater dok je thermaltake tvrtka sinonim za smece muljazu kradu i opcenito los ukus
Taproot7 je offline   Reply With Quote
Staro 10.01.2023., 05:30   #251
Disco
Prvoklasni Krkan
Moj komp

Datum registracije: Jan 2006
A kakve veze ima nečiji nick iz 2005-e?
Staro 10.01.2023., 09:01   #252
The Exiled
McG
Moj komp

Vapor gate including failure of the entire quality management? Background on the cooler problem of the AMD Radeon RX 7900 XTX (MBA)
Citiraj:
To be fair, I have to state that some of my conclusions are based on information from third parties (involved parties), but it seems completely plausible when looking at the usual business processes. I am, however, familiar with the processes at the manufacturers involved, because there are no real secrets there either. But what went wrong in detail must now be worked out and clarified by quality management as quickly and completely as possible. The globality and complexity of a quality management system includes all customer-supplier relationships and acts as a permanent, intensive interrelationship between them. And when we speak of quality here, the quality concept used stands as a unity of condition and quality requirement. The quality demanded is therefore not the maximum feasibility, but the correct realization of the quality requirements defined for a cooler. Errors can always happen and there is no such thing as 100% error-free production. But one must always strive to approach this unattainable ideal with a so-called zero-failure strategy.

What does it actually take to make a graphics card or do the finishing work? First of all, you commission board manufacturers to deliver the bare PCBs to the manufacturer, you buy all the components and sometimes even have the belts for the SMD components already assembled by third parties – and you buy a complete cooler. Before I go into this cooler and the other entanglements in the delivery process, let’s take a rough look at this with quality management first so we can also grasp the fundamental problem. While quality management is in the hands of AMD and, to a large extent, the contract manufacturer, third-party providers and suppliers must fit in seamlessly here. This is definitely a rocky road in the case of the RX 7900 XTX, as the cooler is supplied by Cooler Master. However, Cooler Master is also only “man-in-the-middle”, because the cooling construction including the vapor chamber is again made by Asia Vital Components Co, Ltd. (also known as AVC for short). So while QM is up to AMD and the contract manufacturer, Cooler Master has to subordinate and ensure QA on their part. The actual manufacturer AVC must in turn subordinate itself to the superordinate QA (and thus also to the general QM) and ensure QC on site during production.
Izvor: Igor'sLAB
Staro 11.01.2023., 11:58   #253
SlavoS
Premium

Izgleda da je neko usro i šefa i stanicu i šest kilometara pruge.

AMD Radeon RX 6000 GPUs Mysteriously Start Dying, German Repair Shop Receives 48 Cards With Cracked Chips

https://wccftech.com/amd-radeon-rx-6...cracked-chips/
Staro 11.01.2023., 13:06   #254
Disco
Prvoklasni Krkan
Moj komp

Citiraj:
Autor SlavoS Pregled postova

AMD Radeon RX 6000 GPUs Mysteriously Start Dying, German Repair Shop Receives 48 Cards With Cracked Chips

Ovo zvuči kao SF.
Sumnja za početak pada na drivere...hmmm...Fajn Vajn™
Ali slike su odlične, kao kad ti izgore kolači pa ostanu zaljepljeni za tepsiju...u ovom slučaju se kolačić kvalitetno zapekao za kuler.

A Vaporgate kako su ga nazvali ko naša birokratija, svi krive onog drugog i obrati se njemu sa FT1P obrazcem.

Zadnje izmijenjeno od: Disco. 11.01.2023. u 13:15.
Disco je offline   Reply With Quote
Staro 11.01.2023., 16:38   #255
kopija
DIY DILETANT

Datum registracije: Jan 2009
Citiraj:

Šokantno!

AMD runs out of RX 7900 XTX cards
kopija je offline   Reply With Quote
Staro 11.01.2023., 17:43   #256
stef
Premium
Moj komp

Citiraj:
One email said: “We understand that you want to trade in your RX 7900 XTX. You must know that we cannot change your graphics card since we do not have stock in our warehouses. We can start the process as soon as the stock is renewed. But we currently don’t have an estimated restock date. If you prefer a refund, we can start the process immediately and send you the label to send us the graphics card. If you wish to wait for an RMA, please provide the following information:

– Maximum temperature and current temperature of the GPU
– How long does it take to reach that temperature?
– What application (game/benchmark/stress test) were you using when you noticed the temperature increase?”
Iako i kartica i hladnjak posebno imaju svoj QR/bar-kod . Ili stvarno nemaju pojma što je sve afektirano, ili muljaju.
Staro 23.01.2023., 19:56   #257
rokonja
Premium
Moj komp

Datum registracije: Nov 2009
Zašto Asrock ima preporuku za napajanje 1000w, a svi ostali nemaju preko 850w? Uzeo bi možda Asrock, al me mući što ima Seasonic FOCUS Plus Gold 850. Dali bi bilo dovoljno?

rokonja je offline   Reply With Quote
Staro 23.01.2023., 23:05   #258
Exy
Premium
Moj komp

Datum registracije: Sep 2006
Ajd probaj zamislit da si složiš nekakvu konfu sa xtx-om i da ispadne da seasonic 850w nije dosta
Kakva bi to bila potrošnja, kakve bi to bile temperature, to američke utičnice polako već ne mogu izdržati, morat će stavljati PC na jednu strujnu utičnicu a GPU na drugu
P.S. 7900xtx sa konfom i tvojim cpu-om ne prelazi 500w u full loadu.
Exy je offline   Reply With Quote
Staro 26.01.2023., 14:15   #259
SlavoS
Premium

Citiraj:
Autor Disco Pregled postova
Ovo zvuči kao SF.
Sumnja za početak pada na drivere...hmmm...Fajn Vajn™
Ali slike su odlične, kao kad ti izgore kolači pa ostanu zaljepljeni za tepsiju...u ovom slučaju se kolačić kvalitetno zapekao za kuler.

A Vaporgate kako su ga nazvali ko naša birokratija, svi krive onog drugog i obrati se njemu sa FT1P obrazcem.
Izgleda da imamo rasplet

https://www.youtube.com/watch?v=8Ejlt-7-h9o
Staro 26.01.2023., 14:37   #260
Disco
Prvoklasni Krkan
Moj komp

Citiraj:
Nisam gledao ali netko je spomenuo da su grafe bile kod majnera koji ih je prao ni više ni manje nego MiniWashom!

Jel to to ili je zaključak neki drugi...vidim da video traje 24 min pa mi se neda...

Pa vi kupujte od majnera.
Staro 26.01.2023., 14:58   #261
The Exiled
McG
Moj komp

U nekoliko različitih tema (uključujući ovu koja nema veze s tim karticama) unazad nekoliko postova je ovo već pokriveno.

Kaj se kripto kartica tiče, ima tu svega: Gamers beware: miners are now painting GPU memory to make them look as new
Citiraj:
Radeon GPU cracking not caused by drivers, storing conditions and cryptomining to blame
Citiraj:
The long story short is that it was not the driver after all. As it turns out, the graphics cards that were sent over to KrisFix also had one other thing in common that was previously not mentioned. Many of these cards were sold by the same seller within two weeks, with a strong suspicion that these cards were previously used for cryptomining. However, the main issue was not the fact they were used for mining, as many post-mining cards are used by gamers around the globe every day. It is the moist condition that these cards were kept in, that might have been the cause of the problem in the first place. The increased air humidity certainly might have affected each of these cards.
Staro 26.01.2023., 15:18   #262
Disco
Prvoklasni Krkan
Moj komp

Zaključak bi bio, kupiš novo u dućanu ili od provjerenog čovjeka sa računom i bok.
Od majnera ćeš dobit jeftinije sa razlogom.
Staro 26.01.2023., 15:38   #263
The Exiled
McG
Moj komp

Da, pa koliko je samo bilo upita na tu temu i svaki put je ispalo da su kripto kartice čak i bolje od novih, jer rade u kontroliranim uvjetima, itd.

Dok se tu farbaju memorije da izgledaju ko nove, a pranje miniwashom ne treba ni komentirati.
Staro 26.01.2023., 15:48   #264
Libertus
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jul 2017
Ili nađeš minera sa opsesivno-kompulzivnim poremećajem kojem mora sve biti "pod špagu".
Libertus je offline   Reply With Quote
Staro 26.01.2023., 16:01   #265
Tajl3r
Dobro je sve.
Moj komp

Datum registracije: Sep 2012
Uhh tih je puno

Sent from my M2012K11AG using Tapatalk
Tajl3r je offline   Reply With Quote
Staro 15.02.2023., 10:05   #266
R3nchi
Moj komp

Po meni je amd s ovom serijom grafi totalno drop the ball sto bi rekli u nfl zargonu.. Umjesto da su uletili s 30% nizim cjenama od nvidije. oni naprave ovako sranje.. A nisam niciji fanboy. osim svog novcanika..
R3nchi je offline   Reply With Quote
Staro 15.02.2023., 10:32   #267
Odinarius
All-rounder
Moj komp

Datum registracije: Sep 2013
XTX jesu 20% jeftinije od 4080 u USA valjda, ali kod nas u Europi su cijene drugačije, XTX i 4080 koštaju jednako. Neka velika muljaža, čini mi se.
XT i 4070ti imaju omjer kako bi i trebale prema MSRP.
Odinarius je offline   Reply With Quote
Staro 25.03.2023., 23:30   #268
R3nchi
Moj komp

S obzirom na sve xt Mora biti max 700e gpu.maxx
Staro 18.04.2023., 21:53   #269
R3nchi
Moj komp

Ina li tko 7900xt ovdje? Zanima me koliko topline generira pri max loadu,vidim da je slicns 3080ti koju sam imo a od nje me ubijala vrucina
Staro 19.04.2023., 00:14   #270
stitrek
Premium

Datum registracije: Feb 2021
Citiraj:
Autor R3nchi Pregled postova
Po meni je amd s ovom serijom grafi totalno drop the ball sto bi rekli u nfl zargonu.. Umjesto da su uletili s 30% nizim cjenama od nvidije. oni naprave ovako sranje.. A nisam niciji fanboy. osim svog novcanika..
Veci je fail skupa a kastrirana 4070ti sa samo 12gb vram, neke AAA igre vec sada u 1440p koriste do 16gb vrama a sto ce tek biti kroz 2024-2025.
stitrek je offline   Reply With Quote
Odgovori

Pravila postanja
Vi ne možete otvarati nove teme
Vi ne možete pisati odgovore
Vi ne možete uploadati priloge
Vi ne možete uređivati svoje poruke

BB code je Uključeno
Smajlići su Uključeno
[IMG] kod je Uključeno
HTML je Uključeno

Idi na