Povratak   PC Ekspert Forum > Računala > Intel
Ime
Lozinka

Odgovori

Uređivanje
Staro 06.12.2021., 11:48   #241
Starsylph

Datum registracije: Oct 2010
Najvjerovatnjie će početkom godine prvo izdati entry level grafičke, a kasnije one bolje. Mene zanimaju kak će ispasti mainstrem na razini RTX3060 i 3070.
Starsylph je offline   Reply With Quote
Staro 11.12.2021., 13:01   #242
The Exiled
McG
Moj komp

Datum registracije: Feb 2014
AMD Ryzen 7 Pro 4750G + Vega iGPU | be quiet! Pure Rock 2 Black | MSI B450 Tomahawk Max II | 32GB G.Skill DDR4-2666 Value | 256GB AData SX8200 Pro NVMe | 2x4TB WD Red Plus | Fractal Define 7 Compact | Corsair CX450M
The Exiled je offline   Reply With Quote
Staro 29.12.2021., 21:21   #243
Starsylph

Datum registracije: Oct 2010
https://www.digitaltrends.com/comput...ng-march-2022/
Alkemist odgođen do ožujka.

Citiraj:
Although Intel hasn’t revealed the official release date of the new graphics cards, many expected to see them in early January. However, if the report from IT Home is correct, Intel may be trying to avoid direct competition with Nvidia. Delaying the release by two months also gives Intel more time to ensure that the cards will offer seamless performance from the get-go.
Nvidia is rumored to release three new graphics cards in January and considering that Intel is only just entering the discrete GPU market, this will be a tough competitor to beat. Unfortunately, delaying the release of the new GPUs for Intel can also mean reduced interest when they do hit the market in March, provided that Nvidia’s new products are well-received.
ARC Battlemage će prvenstveno konkurirati Nivdijin Lovelace.

https://wccftech.com/intel-enthusias...d-rdna-3-gpus/
Citiraj:
An interesting quote from one of MLID's sources states that Intel could be researching a Tiled-GPU approach for its next-gen DG3 offerings. At least AMD is expected to offer a multi-chiplet graphics architecture with its RDNA 3 series and Intel might be the second GPU maker to go this route. This will also be the route for integrated graphics as we have already seen that Meteor Lake CPUs are getting a Tile design with separate CPU/GPU/SOC IPs. It is said that Meteor Lake CPUs and onwards with next-gen ARC GPUs will leave AMD in the dust on the mobile platform. AMD will be rehauling its Ryzen APUs with RDNA 2 GPU cores next month and that will deliver a huge performance uplift so Intel's true answer to them will come in 2023.
Starsylph je offline   Reply With Quote
Staro 30.12.2021., 07:46   #244
imik
Premium

Datum registracije: May 2004
Exclusive Intel Arc GPU Interview ft. DrLupo and Raja Kadori | Intel Gaming
https://www.youtube.com/watch?v=Yre8CHS73-Q
imik je offline   Reply With Quote
Staro 17.02.2022., 18:59   #245
The Exiled
McG
Moj komp

Intel Arc Update: Alchemist Laptops Q1, Desktops Q2; 4mil GPUs total for 2022
Citiraj:
Intel will indeed ship the first Arc mobile products in the current quarter, desktop products will not come until Q2. Meanwhile, in the first disclosure of chip volumes, Intel is now projecting that they’ll ship 4mil+ Arc GPUs this year. The pre-recorded presentation from Koduri does not offer any further details as to why Intel has their much-awaited Arc Alchemist architecture-based desktop products trailing their mobile products by a quarter. We know from previous announcements that the Alchemist family is comprised of two GPUs, so it may be that Intel is farther ahead on manufacturing and delivering the smaller of the two GPUs, which would be best suited for laptops. Assuming AMD and nVidia deliver as many chips in 2022 as they did in 2021, Intel will be adding at most no more than another 10% to the overall volume of GPUs sold.

Intel’s 2023 client processor platform, Meteor Lake was previously confirmed by the company to use a chiplet/tile approach. Now the company is offering a bit more detail on their tile approach, confirming that Meteor Lake will use a separate graphics tile, and offering the first visual mock-up of what this tiled approach will look like. Now, thanks to this morning’s investor presentation, we have our first look at the graphics side of Meteor Lake. For Intel’s 2023/2024 platform, Intel isn’t just offering a compute tile separate from an IO/SoC tile, but graphics will be their own tile as well. And that graphics tile, in turn, will be based on Intel’s Arc graphics technologies – presumably the Battlemage architecture. This will put Intel roughly a year and a half to two years behind arch-rival AMD in terms of integrated graphics feature sets, as AMD’s brand-new Ryzen 6000 “Rembrandt” APUs are launching today with a DX12U-capable GPU architecture.
Izvor: AnandTech
AMD Ryzen 7 Pro 4750G + Vega iGPU | be quiet! Pure Rock 2 Black | MSI B450 Tomahawk Max II | 32GB G.Skill DDR4-2666 Value | 256GB AData SX8200 Pro NVMe | 2x4TB WD Red Plus | Fractal Define 7 Compact | Corsair CX450M

Zadnje izmijenjeno od: The Exiled. 17.02.2022. u 19:14.
Staro 18.02.2022., 03:14   #246
kopija
DIY DILETANT

Datum registracije: Jan 2009
Citiraj:
This will put Intel roughly a year and a half to two years behind arch-rival AMD in terms of integrated graphics feature sets, as AMD’s brand-new Ryzen 6000 “Rembrandt” APUs are launching today with a DX12U-capable GPU architecture.
I sa boljim driverima.
kopija je online   Reply With Quote
Staro 09.03.2022., 09:36   #247
The Exiled
McG
Moj komp

Intel plans May-June 2022 launches of Arc "Alchemist" desktop graphics cards
Citiraj:
Intel is reportedly targeting early-Summer (May-June) for the launch of its ambitious attempt at AAA gaming graphics cards for desktops, the Arc "Alchemist" series, based on the Xe-HPG graphics architecture, according to a report by Igor's Lab. Product launches are expected anywhere between May 2 and June 1, so one could expect some market availability within Summer. The Arc "Alchemist" series is designed to be sold through a handful board partners Intel already has strong industry relations with. The Arc "Alchemist" lineup will initially target four market segments, including the performance segment, meant for maxed out AAA gaming, with XeSS possibly even enabling 4K Ultra HD gameplay. Intel's entry to the gaming graphics space is expected to introduce an element of competitive pressure against both nVidia and AMD, as the company has the financial muscle to keep investing in this market if it tastes success with "Alchemist."
Izvor: TechPowerUp
Staro 26.03.2022., 00:50   #248
stitrek
Premium

Datum registracije: Feb 2021
Intel XeSS ce biti open source, a druga verzija tog scalera ce raditi na svim karticama koje podrzavaju DP4a instrukcije.
stitrek je offline   Reply With Quote
Staro 30.03.2022., 14:44   #249
The Exiled
McG
Moj komp

A New Player has Entered the Game | Intel Arc Graphics
Citiraj:
We are officially launching our Intel® Arc™ graphics family for laptops, completing the Intel platform. These are the first discrete GPUs from our graphics portfolio for laptops, with our desktop and workstation products coming later this year.

Zadnje izmijenjeno od: The Exiled. 30.03.2022. u 17:01.
Staro 31.03.2022., 05:29   #250
Disco
Prvoklasni Krkan
Moj komp

Datum registracije: Jan 2006
Staro 31.03.2022., 17:59   #251
The Exiled
McG
Moj komp

I tak veli Tom da mu se nekak čini da zapravo još nemaju ništa konkretno i da se stvara dojam kak je sve prikazano zapravo izrenderirano, posebice ARC Control dio.

Taman kad Intel ARC GPU izbaci u kojoj već količini, njihovo najbolje bude lijepih dvije generacije iza AMD-a i nVidije, koji u to vrijeme na tržištu imaju RDNA 3 i Lovelace.
Citiraj:
Autor The Exiled Pregled postova
Da, hrpu toga su obećali i najavili, a kad vidim da ženska prilikom XeSS tech-demo materijala, prvo krene na Space tipku, tako da odpauzira unaprijed pripremljen video - pitanje je da li se pokazano uopće ikad odvrtjelo na konkretnom hardveru, odnosno da li Intel uopće ima svoje rješenje stvarno spremno ili je sve zapravo samo izrenderirano (na čijem već hardveru) u Unreal Engineu i onda dodatno filtritano (blur, sharpness, itd.), tako da se stvore side-by-side razlike. Nažalost, ne bi bilo ni prvi ni zadnji put da se nešto prikazuje onakvim kakvim bi htjeli da bude (1 - 2), mada realno nije blizu tome, ali OK - budemo pričekali finalni proizvod.
Staro 31.03.2022., 19:13   #252
Manuel Calavera
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jul 2012
U svakom slučaju treba vidjeti kakav će efekt intelove dgpu postići, makar u rušenju cijena
Manuel Calavera je offline   Reply With Quote
Staro 18.04.2022., 11:36   #253
The Exiled
McG
Moj komp

Intel Arc "Alchemist" desktop graphics cards launch pushed to late-June/July
Citiraj:
Supply issues seem to continue to affect Intel's ambitious desktop GPU launch plans, with the Arc "Alchemist" line of desktop discrete GPUs now launching at "late Q2 or early Q3,". This would put the launch toward the end of June, or some time in July. This follows a similar trend with availability of notebooks powered by Arc "Alchemist" discrete GPUs, which are expected to be available in June, despite a March product launch. A mid-year launch risks putting Intel's nascent dGPU lineup perilously close to AMD's RX 6x50 refresh, and nVidia's RTX 40-series "Ada Lovelace" graphics cards, expected to debut across the second half of 2022. At launch, Intel's desktop graphics card lineup will include as many as five SKUs, including the Arc A380, the Arc A580, the Arc A770, and the flagship Arc A780, which is probably a Limited Edition SKU. With the rumored performance numbers we're seeing, These SKUs have the potential to impress gamers, provided they aren't obsolete at launch by next-generation models from nVidia and AMD.
Staro 17.05.2022., 20:49   #254
The Exiled
McG
Moj komp

Citiraj:
Citiraj:
Without any explanation whatsoever, the company behind the game Dolmen have backed down from its previous statements. Intel XeSS is not being added to the game any time soon.
In other news ...
Staro 17.05.2022., 22:49   #255
stitrek
Premium

Underdog AMD sa open source rijesenjima pomaze gamingu, Intel sa odgodama ce trebati smanjivati i cijenu svojih buducih kartica, jer Rdna3 i Rtx 4000 su uskoro na trzistu a i trziste se oporavilo po pitanju dostupnosti kartica sto opet ne ide u prilog Intelu.
Staro 31.05.2022., 19:43   #256
The Exiled
McG
Moj komp

J.E.B.E.N.O. - u današnjoj epizodi Žive istine s Joškom Martinovićem i Dariom Marjanović - Intel najavljuje nasljednika Ponte Vecchio HPC GPU rješenja koje ionak kasni zajedno s Aurora superračunalom.

Istovremeno ni traga ni glasa ARC desktop modelima, dok GeForce RTX 4000 i Radeon RX 7000 rješenja stižu u ljetno-jesenskim mjesecima.

Intelov tajming kao i uvijek - besprijekoran.

Citiraj:
Intel unveils Rialto Bridge: Second-Gen Xe-HPC accelerator to succeed Ponte Vecchio
Citiraj:
Intel’s GPU teams have been pipelining the development of Ponte’s successor even as the first large installation of Ponte itself (the Aurora Supercomputer) is still being stood up. While Intel isn’t offering a fully detailed technical breakdown this early in the process, at a high level the company is talking a bit about specifications, as well as providing a render of the future chip that removes all doubt that it’s a Ponte successor, showcasing that it’s comprised of dozens of tiles/chiplets in the same layout as Ponte. The biggest change that Intel is talking about today is that they’ll be expanding the total number of Xe compute cores from 128 on Ponte to a maximum of 160 on Rialto Bridge – presumably by increasing the number of Xe cores in each compute tile. Absent any concrete details on the manufacturing side of matters, Intel is at least confirming that Rialto will use newer manufacturing nodes for its construction, replacing its current mix of TSMC N7 (Link Tile), TSMC N5 (Compute), and Intel 7 (Cache & Base) parts. Per Intel’s roadmap, the plan is to have Rialto Bridge start sampling in mid-2023. Given Intel’s troubles getting Ponte Vecchio out on time – you still can’t get it unless you’re Aurora – this would be a surprisingly quick turnaround time for Intel.
Izvor: AnandTech
Staro 31.05.2022., 23:44   #257
stitrek
Premium

Hoce li uopce izlaziti ARC Desktop modeli, ili ce to obustaviti zbog skupe proizvodnje i slabih performansi, pa nastaviti sa razvojem ARC 2.
Uglavnom bilo im je logicnije dok je bila nestasica, napraviti graficke u rangu RX 580 i proizvoditi ih u svojim Intel 7nm pogonima, ali potraznja za procesorima to ocito nije dopustala, a mozda su driveri glavni problem hmmm.
Staro 01.06.2022., 00:00   #258
The Exiled
McG
Moj komp

Intel ARC GPU samo što nije, a i imaju i novog lead developera (lik i djelo u prilogu) koji istovremeno obnaša dužnost driver delivery directora.
Kaj se proizvodnje tiče, Intel baš kao i ovaj stručnjak u videu, ovisi o vanjskim kapacitetima, tako da se lakše promovira tzv. in-house manufacturing uz kanban kakvog bi se i Toyota posramila.
#robotaksiji_i_ARC_GPU_2023./2024.

Zadnje izmijenjeno od: The Exiled. 01.06.2022. u 00:05.
Staro 01.06.2022., 00:50   #259
Odinarius
All-rounder
Moj komp

Datum registracije: Sep 2013
Ako ništa drugo, kao "stari" proizvodni proces, 7nm bi trebao biti vrlo jeftin za Intel sad kad ga AMD napusti (ili barem značajno smanji potražnju).
Odinarius je offline   Reply With Quote
Staro 01.06.2022., 09:19   #260
The Exiled
McG
Moj komp

Ma tak svejedno, jer već godinama obeća(va)ju i najavljuju, pa ništa konkretno, a očekivalo se da njihove kartice naprave pomutnju na tržištu i vrate budžet gaming.

Zadnje izmijenjeno od: The Exiled. 01.06.2022. u 11:57.
Staro 01.06.2022., 17:26   #261
stitrek
Premium

Za budget graficke kartice sasvim bi bilo dovoljno koristiti TSMC 7nm ili Intel 7nm, ali oni su ipak Intel i "trebaju" biti konkurentni u svakom segmentu, od tehnologije do performansi.
Realno gledajuci, tesko je napraviti jeftiniju graficku od Rx 6400, Rx 6500Xt te Rx 6600 a da bude slicna po performansama.
Staro 01.06.2022., 17:59   #262
The Exiled
McG
Moj komp

Oni sa svojim ARC modelima ciljaju na RTX 3060 Ti, 3070 rang i RX 6700 XT, 6800, sve im radi TSMC na 6nm, a dosad imamo par anemičnih mobilnih modela koje je moguće nabaviti samo kad je pun mjesec.

Tak da, ako i stvarno izdaju ARC GPU-ove u spomenutom rangu i to sad kad nVidia i AMD spremaju nove generacije, onda ih jedino cijena spašava.
Staro 01.06.2022., 22:52   #263
stitrek
Premium

Znaci jos gori segment ciljaju, da su se bazirali na donju i srednju rang tu bi jos mogli biti konkurentni, ali 3060Ti + i jos sad kad dodu nove serije od Amd i Nvidia, nebi bilo cudno da odustanu od Arc 1.
Staro 02.06.2022., 11:39   #264
Odinarius
All-rounder
Moj komp

Imaju manufacturing ugovor s TSMC pa će ga izdati na tržište, ali negdje sam pročitao informaciju da se radi o ograničenoj seriji (4 milijuna primjeraka), pa će vjerojatno taj ugovor biti ispunjen i ići će se dalje, bez povećanja proizvodnje.
Staro 02.06.2022., 19:18   #265
stitrek
Premium

Koliko je otprilike proizvedeno Rdna 1 grafickih kartica, ili npr. Nvidia Rtx 2000?
4 milijuna primjeraka se cini premalen broj, tako da je pitanje hoce li ih uopce biti na nasem trzistu.
Staro 02.06.2022., 19:40   #266
The Exiled
McG
Moj komp

4 milijuna ARC modela je zapravo sveukupno uključujući OEM modele primarno za laptope, a desktop kartice budu tek manji dio tih 4 milijuna.
Citiraj:
nVidia CFO, Colette Kress shared some details regarding the adoption of the GeForce RTX graphics cards, a total of 20 million Turing and Ampere cards have been sold to date.
nVidia i AMD imaju dosad nekoliko desetaka milijuna prodanih i proizvedenih RTX 2000/3000 i RX 5000/6000 primjeraka s tim da nVidia prednjači, a Intel drži većinu GPU tržišnog udjela na temelju CPU + iGPU rješenja.
Citiraj:
Citiraj:
Intel plans to ship no less than 4 million discrete GPUs in 2022, the company stated in its Investor Meeting 2022 presentation. The Accelerated Computing Systems and Graphics Group (AXG), headed by Raja Koduri, announced this bold target. The company announced a Q1-2022 debut of its ambitious new Arc "Alchemist" discrete GPU for notebooks (before April). This is to be followed by a desktop debut in Q2-2022 (before July), before a professional-visualization (workstation-class) debut in Q3 (before October). All put together, the company plans to ship over 4 million discrete GPUs over the year.
Kak god se okrene Intelovih 4 milijuna je kap u moru taman da je sve samo desktop ARC GPU, a nije, niti bude i onda još kasne i ako uspiju izdati nešto, taman budu se našli između nove RTX 4000 i RX 7000 serije.

Zadnje izmijenjeno od: The Exiled. 02.06.2022. u 19:49.
Staro 02.06.2022., 19:51   #267
stitrek
Premium

Da, sa tako malim brojem opipavaju trziste da se nebi opekli, vidim sada da se Desktop graficke prestavljaju kao Limited Edition.
Nista od toga, treba pratiti sta ce biti sa ARC 2.
Staro 02.06.2022., 19:55   #268
The Exiled
McG
Moj komp

IMHO sjebali su se i prije, nego su išta plasirali na tržište, jer imaju (opet) novog direktora i Raju stručnjaka koji po cijele dane daju sulude izjave popraćene Twitter marketingom.

Prošle su skoro četiri godine od prvih najava i evo nas danas u 2022. na pragu ARC GPU lansiranja i još uvijek nemamo ništa konkretno osim nekolicine PowerPoint slajdova.

Tak da, kad ARC napokon i stigne, već bude prekasno, nVidia ne misli čekati Intel, pa da imaju konkurenciju, mada ni AMD se previše ne zamara.

Obje firme idu svojim putem s novim proizvodima, dok Intel možda izda nešto kaj su ovi imali prije dvije generacije.
Staro 02.06.2022., 22:17   #269
Odinarius
All-rounder
Moj komp

Možda im nije bilo svejedno prije godinu dana, danas ih sigurno više nije briga.
Staro 02.06.2022., 22:32   #270
The Exiled
McG
Moj komp

Da, nemaju razloga zamarati se Intelovim ARC rješenjima kad imaju svoje i još k tome višestruko bolje, em RTX 4000 serija dodatno podiže performanse koje ARC nije ni dostigel, a AMD sad za RX 7000 GPU ide putem MCM i chiplet pristupa, kad istu stvar već imaju za Zen i CDNA serverske akceleratore. Intel puno toga najavljuje i u jako kratkom vremenu su odlučili izbaciti brdo novih CPU i GPU rješenja, dok istovremeno povećavaju vlastite proizvodne kapacitete, a sve najave im ovise o istom TSMC-u s kojim nVidia i AMD već više od dvadeset godina surađuju, a Intel je do prije godinu-dvije ismijaval sve spomenute firme, jer nitko nije bolji od Intela.

Nažalost, realnost je malo drukčija i desetljeće nikakvog napretka ih je koštalo, jer AMD je bil na rubu propasti, a nVidia se bavi tamo nekim gaming karticama. Danas je nVidia jača, nego ikad u HPC/ML/AI svijetu sa svojim karticama, Intel gubi nekad zacementiran tržišni udio od strane AMD-a, ARM-a i nVidije istovremeno, pa hajde da s novim i trećim po redu (unatrag četiri godine) direktorom najavimo brdo novih stvari, pa fino turneja po svim mogućim portalima i to je to - najboljiJi smo. Intel se i dalje ponaša kao da su jučer izdali Conroe ili Sandy Bridge, a AMD je na to izbacil Bulldozer, a ne kuže da su ta vremena odavno prošla, AMD nije propal, a nVidia i ARM nisu mali i nebitni igrači.

I šećer na kraju - Apple će se vratiti Intelu kad vide koliko je Intel bolji od svih u proizvodnji ultrašpranih mobilnih rješenja.

Zadnje izmijenjeno od: The Exiled. 02.06.2022. u 22:39.
Odgovori

Pravila postanja
Vi ne možete otvarati nove teme
Vi ne možete pisati odgovore
Vi ne možete uploadati priloge
Vi ne možete uređivati svoje poruke

BB code je Uključeno
Smajlići su Uključeno
[IMG] kod je Uključeno
HTML je Uključeno

Idi na