View Single Post
Staro 29.08.2021., 02:45   #176
kopija
DIY DILETANT

Datum registracije: Jan 2009

They're not selling to us
The vast majority of casual Windows users just want to get to their entertainment. The vast majority of student users just want to get to Office 365 and their entertainment. Even the vast majority of office workers just want to get to the software applications they use.

Power users are not the target audience. If something is convenient for the majority but not for those who fiddle with God Mode or run multiple virtual machines or whatever defines your idea of a power user, your views are less of a concern to Windows designers.

And it's been that way for years.

Ak je tko probao KDE desktop koji je kralj customizacije mogao je vrlo lako završiti sa ovim simptomom i na kraju kliknuti na "reset to defaults" buton previše puta.
W11 bude se dal fino tjunat s third-party alatkama, bitno je ono što je ispod haube, a kolko vidim po testovima, novi kernel je bolji od ovog (odličnog) na desetki.
-->
Citiraj:
Autor The Exiled Pregled postova
Ma svašta su isforsirali, a pravi i možda jedini razlog postojanja Windows 11 OS-a, je Intel Alder Lake, tj. Intel Thread Director.

I onda su još za dobru mjeru odigrali već dobro poznati potez koji im se i prije fino odbil u glavu.

Sad kad sam prespavao ovaj članak iz The Registera (inicijalno sam se doslovce primio za glavu čitajući ga), čini mi se potpuno razumljiva odluka re: Start.
Ponovno i ponovno zaboravljamo da je oduvjek bio "out-of-the-box" Win konfiguriran za Average Joe-a a ne za Power Usera.
A od W10 launcha za Average Joa su se promjenile dvije stvari drastično: primarno koristi Iphone s touchscreen UI-jem a kod prijatelja i na Netlfix serijama je vidio kak izgleda OS X desktop i pomislio "hoću i ja!".
Plus je znanost dokazala da se prosječni IQ nastavio smanjivati u razvijenim zemljama.
I onda fino Microsoft napravi anketicu.
Citiraj:
"research showed people wanted a cleaner and simpler Start," and it was redesigned (as was Windows 8) by taking inspiration from smartphones,
"Cleaner and simpler Start," jer je stvarni život ružan, prljav i prekompliciran za shvatit pa Start može fino kompenzirat taj problem. Apple je to shvatio još prije dva desetljeća.
Odnos PU:AJ je (konzervativno) 1:1000, jasno je tko je glavni faktor pri izradi UI.

They're not selling to us
The vast majority of casual Windows users just want to get to their entertainment. The vast majority of student users just want to get to Office 365 and their entertainment. Even the vast majority of office workers just want to get to the software applications they use.

Power users are not the target audience. If something is convenient for the majority but not for those who fiddle with God Mode or run multiple virtual machines or whatever defines your idea of a power user, your views are less of a concern to Windows designers.

And it's been that way for years.

Ak je tko probao KDE desktop koji je kralj customizacije mogao je vrlo lako završiti sa ovim simptomom i na kraju kliknuti na "reset to defaults" buton previše puta.
W11 bude se dal fino tjunat s third-party alatkama, bitno je ono što je ispod haube, a kolko vidim po testovima, novi kernel je bolji od ovog (odličnog) na desetki.

Zadnje izmijenjeno od: kopija. 29.08.2021. u 03:12.
kopija je offline   Reply With Quote