View Single Post
Staro 29.10.2020., 10:03   #1955
Gigi1
Premium
Moj komp

Datum registracije: Feb 2005
Citiraj:
Autor Exomaniac Pregled postova
Ne kužim tvoju poantu, imaš igara koje će uredno na Titanu zauzeti i 14, 15GB VRAM-a, a sasvim uredno radi i na istim postavkama na kartici koja ima 8GB VRAM-a. To što igra zauzme VRAM ne znači nužno da ga toliko i treba. Samo će vrijeme pokazati tko je upravu, a tko ne.

Te priče o nedostatku VRAM su bile još i kad sam uzimao svoju 970-tku, "hjoj, pa to nije ni 4GB nego 3.5GB, RX 480/570 ima i 8GB" i tako dalje, a eto, imam takvu da čip gura tolike clockove da je uz GTX 1060 6GB i nisam se suočio s problemom da sam morao drastično snižavati teksture ili nešto slično, a ima "samo" 3.5GB VRAM-a.

Jedostavno ostari kartica i ionako ne bude dovoljno brza u budućnosti da tjera takve postavke kakve bi trošile toliko memorije u budućnosti. Tako će najvjerojatnije biti i sad.
ovdje govorimo o ubisoftovom naslovu

pa onda na to se jos treba nadodati raytracing(koji dodatno poždere vrama), i sigurno nije samo do alokacije jer perf na rtx3070 vs. rtx3080 u % perf dropu osjetno pate kad igra "alocira" više od 8gb vrama

naravno ovo je samo jedan od primjera, masa igara nema takav perf drop(jos), isto tako nije amd stavio bzvz 16gb vrama na konkurenta 3070(SAM).

Citiraj:
This game does have a VRAM usage bar in the graphics option that tells you if you exceed your VRAM capacity of the video card or not. In the examples above we have the 8GB GeForce, RTX 3070 FE installed. In the first screenshot, we have the game set at 1080p at “Ultra” settings, and you can see it says VRAM usage is 7438MB out of our 8043MB available.

Here is the interesting thing, in the second screenshot we are still at 1080p and all we have done is enable the “Medium” (the lowest) Ray Tracing option. Yet, look at what has happened to the VRAM counter, it now says we exceed the 8GB of VRAM on the card, 8127MB out of 8042MB. Just turning on the lowest Ray Tracing mode has already caused us to exceed the 8GB on our RTX 3070 FE. In the third screenshot we have “Ultra” Ray Tracing enabled, you can see it’s at 8154MB out of our 8043MB. Ray Tracing seems to want more than 8GB of VRAM.

VRAM
Keep in mind, that all of this performance does not include the burden of the HD Texture pack, or enabling other graphics features like the Extra Details slider or the Headlights Shadow option. These things will bring down performance even more.

They will also add to the VRAM this game demands. Already we can see that just enabling 4K at “Ultra” on the RTX 3070 FE exceeds the 8GB of VRAM according to the game. Turning on any level of Ray Tracing, even at 1080p also exceeds the VRAM counter on the RTX 3070 FE. To add HD Textures on top of that will only make the VRAM situation worse. Let’s face it, 8GB of VRAM is simply not enough to maximize the game’s graphics. It seems 8GB is a limitation, and video cards with 10GB+ will benefit.
izvor

vidjet cemo uskoro kad ekipa pocne benchati na ovom novom ubisoftovom naslovu.