PC Ekspert Forum

PC Ekspert Forum (https://forum.pcekspert.com/index.php)
-   AMD Radeon (https://forum.pcekspert.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   pomoc molim, dobre duse (https://forum.pcekspert.com/showthread.php?t=68475)

hazdrubal 04.05.2007. 23:20

pomoc molim, dobre duse

upravo sam ugradio Sapphire Radeon X1950Pro 256MB Ultimate, uredno spojio na napajanje, ali se ne pali ventilator (Zalman). Zna li netko u cemu je stos? Mozda u tome sto se pali tek kada dosegne odredjenu temperaturu?
Znam da vam pitanje mozda zvuci budalasto, ali sam potpuni pocetnik.

Mazohista 04.05.2007. 23:25

Citiraj:

Autor hazdrubal (Post 715211)
upravo sam ugradio Sapphire Radeon X1950Pro 256MB Ultimate, uredno spojio na napajanje, ali se ne pali ventilator (Zalman). Zna li netko u cemu je stos? Mozda u tome sto se pali tek kada dosegne odredjenu temperaturu?

Jel kartica nova ili polovna, svakako bi vent trebo rotirat, jel vent spojen na maticnu plocu ili karticu, u svakom slucaju, vent mora radit odmah kad se komp upali.

Cali 05.05.2007. 00:22

definitivno mora raditi. provjeri da li je dobro spojen na karticu.

BOGDO 05.05.2007. 03:27

Slazem se s calijem.Btw koje napajanje imaš?

hazdrubal 05.05.2007. 07:36

panika

Citiraj:

Autor Mazohista (Post 715222)
Jel kartica nova ili polovna, svakako bi vent trebo rotirat, jel vent spojen na maticnu plocu ili karticu, u svakom slucaju, vent mora radit odmah kad se komp upali.

hvala decki na reakciji.
ventilator je spojen na grafičku, kako sam grafu izvadio iz paketa tako sam je stavio u slot. grafička je preko 6-pinskog PCIe spojena na Cheftecovo napajanje od 450W.
Ono sto me muci je da se ventilator ne da pokrenuti ni prstom, kao da je zablokiran.

tor 05.05.2007. 08:43