PC Ekspert Forum

PC Ekspert Forum (https://forum.pcekspert.com/index.php)
-   Hardverski problemi (https://forum.pcekspert.com/forumdisplay.php?f=41)
-   -   HP Pavilion DV7-2070 se pregrijava (https://forum.pcekspert.com/showthread.php?t=189307)

dilan dog 24.05.2010. 17:40

HP Pavilion DV7-2070 se pregrijava

Pozdrav svima!!! Tek sam se uclanio na ovu stranicu i pitanje koje cu postaviti je vjerovatno vec postavljeno,zato se unaprijed izvinjavam.
Imam laptop HP Pavilion DV7-2070, star godinu dana. U zadnje vrijeme se strasno grije i ventilator pravi solidnu buku. Par puta se i ugasio. Temperatura nakon sat vremena ide preko 90 stepeni. Mnogo za relativno nov racunar.
Dali je to normalno i dali neko ima isti racunar? Napominjem da sam poprilicno laik za racunare.:fuming:

Alister 24.05.2010. 17:53

Naravno da nije normalno, probaj ispuhati laptop ili usisati otvore za ventilaciju

asdf123 24.05.2010. 18:09

Promjeni termalnu pastu! i to na svakom hladnjaku!

Ukoliko nema plombu... ali daj nekokme iskusnome da to napravi! Ako neznaš sam!
Stara pasta je zakazala.. pa ne lovi kak se spada.. a tu je još i prašina, koju treba ukloniti

Ako ima garancije, nosi ga u servis! na reklamaciju!

Šole 24.05.2010. 18:12

Prije otvaranja i mjenjanja ako imaš garanciju nosi na servis i objasni im probleme. Oni to moraju popravit.

dilan dog 24.05.2010. 20:41

zahvaljujem na prijedlozima. Sumnjam da cu uspjeti reklamirati, naime pokusao sam sam otvoriti laptop i pritom ostavio na sarafima male tragove, a nisam ga otvorio. Nije mi islo. Dali mi neko moze preporuciti jos neki program za mjerenje temparature? Ja imam SpeedFan.

asdf123 24.05.2010. 21:00

Jel ovo pomaže?

http://www.youtube.com/watch?v=onFr7iumxX8

Kupi u trgovini neku kvalitetnu pastu. i nanesi u tankom sloju.
OPREZ pri skidanju stare paste. NESMIJE se razmazati okolo ... jer onda napravi kratki spoj ( ako je metalna pasta[Srebro..])

Billkita 24.05.2010. 21:18

Citiraj:

Autor dilan dog (Post 1651003)