![]() |
Možda se može, treba izvadit driver van i vidit kaj se dešava.
|
Hi-fi u Hrvata sto dulje stoji kod njih sve vise dobiva na vrijednosti. Mi jednostavno rabljenoj robi oplemenimo zvuk. Ponekad novi model dode jeftinije u ducanu, nego stari na Njusci. Vasa iakustva sa rabljenim...
|
Pa rabljeno novijeg datuma je uvijek manji rizik, kojekakve prastare (čitaj: vintage) olupine vrlo često zahtjevaju i dodatne troškove ili ne vrijede nikakvog troška.
No u oba slučaja bi bilo dobro da si sposoban uočiti kvar i potencijalne probleme na uređaju. |
Citiraj:
|
Ima li neko iskustva sa XTZ A2 300 https://www.google.com/url?q=https:/...mB8AydwNzMaL-P
|
Citiraj:
A pa to, treba vratit "uloženo" u komad opreme koja ti se ne sviđa. :D Ma ima svakakvih bisera, htio sam početkom godine kupit par visokotonaca i gledam frajer u oglasu ima cijenu 50% veću nego u najskupljem dućanu, pitam ja njega da nije fulao možda model, a on poludi "CIJENA JE TAKVA KAKVA PIŠE U OGLASU!" :D |
Citiraj:
Možeš kupiti pet rabljenih pojačala i pet pari zvučnika. Kasnije sve prodaš sve iste novce osim one kombinacije koja ti se najviše sviđa. To je prednost koju nemaš s novom opremom :) |
Citiraj:
|
Damir Senf 091/7987-071
|
Citiraj:
Prije nego šta odeš kamo te srale7 uputio, probaj nešto jednostavno. Zgrabi imbus i zategni vijke od woofera (ako već nisi). Nemoj krvnički, neg tek tolko da čvrsto drže. Nekad ti to zna olabavit i zvonit. :D A ako imaš hrabrosti, možeš ga i sam odšarafit, izvadit i pogledat ima li smetnji ili oštećenja s unutarnje strane, za sve više od toga trebat ćeš nekog stručnijeg. |
Koristim kombo macbook pro + stari Kenwood receiver za slušanje muzike.
Priključak ide preko kabela koji je s jedne strane 3.5mm (na strani maca uključen na audio izlaz za slušalice) a s druge 2xcinch (uključen na stereo AUX od receivera). Problem je što svaki put kad uključim/isključim receiver - vanjski monitor i mac zatrepere, pa me strah da je riječ o nekakvom kratkom spoju ili nečem sličnom. Ne bih htio da mi rikne monitor ili mac zbog ovakve gluposti. Postoji li neki jednostavan i jeftin način da "očistim" signal, npr. neki 3.5mm na 3.5mm "pročišćavač" signala :D? Osim toga jedino što mi je palo na pamet je da: a) kupim neki jeftini USB DAC pa se nadati da u najgorem slučaju on krepa kroz neko vrijeme. Ali mi se to ne sviđa jer mislim da je poprilična šansa da što god se događa će jednostavno proći preko USB porta nazad do maca. b) kupim neki jeftini USB DAC (?) koji ima i digitalni coax izlaz koji mogu prištekati na digitalni coax ulaz od pojačala, i nadati se da se ista stvar neće događati i preko tog digitalnog ulaza? Imam i 1 optički ulaz na receiveru ali mi je već zauzet. U svakom slučaju, jedino mi igraju stvarno jeftina rješenja. Jer je ovaj receiver već stvarno star i nema mi smisla nešto kemijati i potrošiti više para nego što on vrijedi (što je relano 100-200kn). |
Nisam elektroničar, ali nije kratki spoj, vjerojatno ima neke veze s ground loopom ili inrush currentom (al opet, pričam iz guzice :D).
Evo ti malo troubleshootinga: 1. iskopčaj taj 3.5mm na činč s obje strane, dok je receiver ugašen naravno. Onda upali receiver pa vidi jel ti opet ekrani zatitraju. 2. posudi ak možeš od nekoga nekakvu USB zvučnu, spoji ju analogno (dakle činčevima) i javi jel ti se opet isto događa kad pališ receiver. Ak ne, onda ti je neka jeftina eksterna zvučna vjerojatno dovoljna da se izbjegne problem. A kao što si i rekao, neki USB DAC sa koaksom će isto možda riješit problem. |
Citiraj:
Pretpostavljam da je to vec napravljeno, ili da su mu u ducanu otvorili zvučnik i vizualno provjerili jel sve ok:D Ako je neki mehanički kvar, onda tu treba pravi majstor:fiju: |
Citiraj:
Citiraj:
2. bih vrlo rado probao ali nitko od prijatelja i poznanika nema niti eksternu zvučnu niti DAC :/ |
Citiraj:
Eh, znaš kaj kažu za pretpostavku. :D Citiraj:
A, zaboravio jedno mudrije rješenje, možda uspije. Pretpostavljam da ti je sve uštekano u isti produžni? Ako je tako, iskopčaj pojačalo i šibni ga na neku drugu utičnicu u prostoriji, vidi oće se ponovit problem. :D |
Citiraj:
|
Citiraj:
Najvjerojatnije se jedan ili više releja pokvarilo, pa ti zdrmaju Mac i monitor. Ako se u zvučnicima ništa ne čuje pri ukapčanju onda je relej ili mute tranzistor na ulazima. Spoji to preko optike ili ne spajaj nikako da ti strujni udar iz Kenwooda ne podere Mac ili monitor. |
Thanks na infou... baš gledam razne kombinacije po netu.
Kako mi je optički ulaz već zauzet, volio bih naći rješenje s kojim mogu probati digitalno preko coaxiala slati, a ako vidim da i dalje zafrkava - preći na optiku pa ištekavati/uštekavati uređaj kojeg trenutno želim koristiti, tlaka ali što je tu je. Ima raznih kombinacija, npr. već imam adapter od maca koji sa usb-c daje "svašta nešto" pa tako i hdmi output, taj hdmi je spojen na monitor, ali mogao bi između ubaciti neki splitter koji može podijeliti taj hdmi na hdmi + coax/optiku. No najjednostavnije bi bilo kad bi uspio naći neki usb-c kabel/adapter koji radi direkt na optiku + coax, ali nisam baš bio uspješan. EDIT: mislim da ću završiti na ovome - https://www.amazon.de/dp/B07KRWYN4R/...31&sr=8-6&th=1 |
A da uzmeš ovako nešto?
https://www.amazon.com/Portta-Toslin.../dp/B00KDZEWWO Nisi prvi koji spaja hrpu adaptera i dodataka na Maca. Apple ih radi totalno minimalistički sa što manje konektora, pa ekipa mora spajati svakakve dockove, hubove i adaptere da bi im radilo sve što treba raditi :goood: Tako na stolu imaš minimalistički lap sa šumom kabela i adaptera po svuda. Viđam to svako malo. |
Da ti budem iskren, meni je super kad bi se prešlo na samo jedan konektor za sve (poput dotičnog usb-c) ali su ipak prerano to krenuli gurati jer nije dovoljno dobro popraćeno u industriji.
Ako uzmem tako nešto što si linkao, onda mi svejedno treba i nešto poput onoga što sam i ja linkao, tako da ne šteti probati prvo samo s HDMI na optical + coax splitterom :) |
Ili...
kupiš si najjeftiniji RCA input selektor... https://www.amazon.com/Fosmon-A1602-...121393&sr=8-19 Kabel iz maca u selektor a iz selektora u receiver...i onda držiš sklopku na neaktivnom ulazu, a nakon što upališ receiver upališ i sklopku na switcheru. :D:roller: |
Sklopka na switch najvjerojatnije prekida vrući centralni vod dok su mase stalno spojene. Opet će mu sve zatreperiti od naponskog udara, pa je to bacanje novaca.
|
|
Citiraj:
Hvala na preporukama:beer: |
Citiraj:
Koliko sam skužio sa slika sa interneta taj midbass ima fiksni phase plug, a ne kao što imaju jeftinije verzije, nalijepljen. U kojem smislu zvonjava? Hajde prvo provjeri da stvarno nemaš kakvog neželjenog smeća između, presavini običan komadić papira i provuci u krug da vidiš da li što smeta. Postoji mogućnost i da se zavojnica razlijepila ili pomakla pa struže o magnet. Ako nema, vadi driver van, i dobro pregledaj sve, da se nije membrana razlijepila ili možda spider. Možeš ga spojiti i na stolu bez skretnice pa slušaj jer će se zvuk opisan kao zvonjava čuti glasnije dok je driver van kutije. |
Citiraj:
Ja mislim da je boldano problem:D |
Kako eliminirati ili ustanoviti sto uzrokuje ovo trubljenje/vibriranje kod reproduciranja niskih tonova? U pitanju su polovni Gigaworks T20 II, volume na 50%, bass/treble na sredini (default).
Desni svira ok, ne clipa, ne bruji. Lijevi ima zvuk kao da nesto klepece ili rezonira. Ako stisam zvuk na 25% sve radi ok. Otvorio sam ga, u njemu nema nista sto moze biti labavo, jedan kabel u sleeveu kojeg sam jos dodatno zalijepio za kuciste. Bruji i kada stisnem kuciste rukama. Driver mi ne izgleda kao da je probijen niti ista sl. Do danas su koristeni kao tv zvucnici i evo danas igrom slucaja spojio na njih neku mjuzu i pojacao na 50% :D https://photos.app.goo.gl/rC1xPEGfMufponEd6 https://photos.app.goo.gl/FP9iEX7Jgoy7XAuU7 Edit: kada rukom blokiram bas refleks rupu vibracija se znatno ublazi, mozda cak i nestane |
To se čuje na ovom na kojem nisu kontrole za glasnoću kolko vidim?
Nađi neki tone generator, ja volim ovaj... https://www.szynalski.com/tone-generator/ stišaj, pusti sinus, pa traži sliderom negdje između 80-150 Hz i postepeno pojačavaj dok ne nađeš frekvenciju i glasnoću gdje čujno rošta. A onda ćopi taj zvučnik, primakni ga uhu i probaj točno utvrdit otkud dolazi zvrndanje, od membrane, porta, plastike negdje, nečeg labavog? Jer kad rošta, ili je nešto negdje labavo...ili je driver malo razvaljen...Juan je u gornjem postu to dobro opisao. :D |
Da, ovaj bez kontrola je problematican.
Dobar sajt, tnx! U pravilu izmedju 45 i 120ak Hz se cuje brujanje. Nisam ni citao zadnje postove, al vjerojatno slicna stvar kao kod kolege iznad. Snimio sam malo bolje na 85 Hz. Kuciste nije bilo zasarafljeno, na sredini videa ga stiscem rukom da zabrtvi (brujanje se cuje i kad je ful zasarafljeno), a pred kraj stisnem lagano driver. Brujanje definitivno dolazi iz podrucja drivera https://photos.app.goo.gl/k4RSkrTHY222MZDg9 Zanimljivo, kada izvadim prednju plocu s driverima van kucista, brujanja nema. Al ne mogu skuziti gdje bi moglo rezonirati, ovi nosaci gdje idu vijci su ojacani i ne fleksaju, bas refleks tuba je stisnuta s gumom (ne mogu skuziti kako se vadi van)... https://photos.app.goo.gl/HRxbWdhofKfnTz9x7 Nemam pojma, mozda se i driver razvalio, al zasto onda ne bruji izvan kucista :/ |
Hmmm, kao da ovjes struže po kućištu vjerojatno? :stoopid:
Ček, jel ti ne struže samo kad odvojiš prednju ploču ili si također maknuo driver s prednje ploče pa tako slušao? |
Sva vremena su GMT +2. Sada je 03:01. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
© 1999-2024 PC Ekspert - Sva prava pridržana ISSN 1334-2940
Ad Management by RedTyger