![]() |
Citiraj:
A to da nema dobitka po pitanju temperatura stock vs. S1, a pogotovo po pitanju buke...to te apsolutno ne pratim. (i ja imao/imam...tra-la-la :) ). Osim toga, ako je tome stvarno tako, čemu "ganjati" bolji tvornički cooler vs. referentni, šta si ne uzmeš referentnu i- bok? A niti po pitanju garancije se ne slažem- uz malo pažnje kod skidanja i vraćanja originalnoga coolera, nema šanse da se skuži išta.Iliti- da se dokaže da je isti skidan, uopće (jedino ako u tvornici ne naprave kakve kemijske analize paste i štatijaznam...). Drugo su fizičke zaštite tipa kojekakvih naljepnica, što opet samo otežava stvar, no promjenu, opet, ne čini nemogućom... Osim toga, jesi li ti te tvoje kartice prodao kao "sa" ili "bez" garancije? ;) |
Citiraj:
za iddle nisu bas previse - ali tu u igru ulaze 2 faktora: 1. vent se vjerojatno vrti na min okretajima 2. temp. u iddle-u s stock coolerima su prije bile oko 60+ celzijusa, a to je bilo kasno ujesen i u zimi. Sad kad je vani skorom 30 svaki dan, onda se tolko doda i skorom dodje na tu razinu. Preporuka je prvo povecati brzinu venta na barem 40-50% za iddle, i neki propuh unutar kucista napraviti ili s1/musashi :) |
Citiraj:
Sad sam digao vent na 30% i temp su oko 50 stupnjeva u idleu, i malo se cujem vent. Sto se tice skidanja coolera, to nisam niti pomisljao, jer mi je garancija na prvom mjestu. Drugi put kad cu uzimati grafu definitivno cu pogledati neku izvedbu katrice tipa Toxic ili Golden Sample sa tvornickim velikim hladnjakom, nereferentnim. Jest da kostaju u startu 200-300 kn vise ali ako bi kupovao aftermarket cooler i montirao te time riskirao garanciju, isplati se u svakom pogledu tih dodatnih 200-300 kn. Citiraj:
|
Citiraj:
Pročitaj malo sticky-dosta toga je objašnjeno tu: http://forum.pcekspert.com/showthread.php?t=118175 Ili si preuredi BIOS i zaflashaj novi sa drugačijom tablicom za regulaciju coolera. |
Citiraj:
sto se tice sticky-a procita osam ga. (imao sam i prije ove jednu sapphireovu 4870 ali koliko se sjecam ovako visoke temp nisu bile) Sto se tice preuredjenja biosa, s time se ne bih htio zezati, jer ako jos sto i kiksnem, pa onda preflashavanje s pci karticom i nedaj boze da mi jos i to podje krivo i da je vise ne mogu vratiti iz mrtvih, opet bih se morao zezati sa servisom, sto bih svakako htio izbjeci. Nista, ocito sam osudjen na te temperature, podignuo sam vent na 30% i sad su temp ono 50-ak stupnjeva u idleu sto je cisto ok, samo se cuje lagano zujanje iz kucista (a to sam htio na bilo koji nacin izbjeci) od graficke, ali hebad ga, ne idu performanse i tisina zajedno :D |
Ja sam u startu htio izbjeć probleme pa sam uzeo ovu:
http://www.guru3d.com/imageview.php?image=15192 Jebiga, 4870 i tišina baš i ne idu zajedno-barem ne sa stock coolerom. To su nas sve lijepo zeznuli sa jeftinim velikim LCD monitorima...prvo kupiš njega pa poslje moraš i đubre od grafe ako se hoćeš igrat:D |
Citiraj:
Tek onda vidi gdje si sa ventom/bukom u odnosu na te temperature, idle ti ništa ne govori... Osim toga, neki fanmate ti je elegantnije (i sigurnije) rješenje, nema gubitka garancije (koja te tako jako brine), jer sa modanim bios-om, također riskiraš gubitak gare... Slažem se da je ono što je Jelc sugerirao kod inicijalne kupovine (tip coolera & novija revizija izvedbe regulacije napona, dodao bih) apsolutno najisplativiji odabir u konačnici, makar se tih "+parsto kn" čini kao gubitak, na prvi pogled. Ja sam po sličnome principu "ubo" (doduše, slučajno) 3870-icu, i nema toga load-a koji bi ju pokopao, OC limitiran isključivo raspolživim naponima, nikako temperaturama... a prošlo mi je kroz ruke par (polu)referentnih 3870 i nisu joj nikakva konkurencija. Enivej, probaj taj load pa nam spusti SS. Btw, @Jelc, jel se toj tvojoj može nekako skinuti taj vent a bez rastavljanja/skidanja ostatka coolera, plastičnoga oklopa? Ne sumnjam da dobro odrađuje posao, ali zanima me postoji li takva mogućnost... |
Citiraj:
http://www.imagesforme.com/out.php/t444612_temp2.jpg to je na rezi 1680x1050 16 AA i 16AF Flatout Ultimate Carnage (Cod4 puno manje zagrijava grafu) |
Citiraj:
Kaj ti nije lakše opalit loop nekog čmarka pa poslje pogledat min/max/ vrijednosti u nekom softu za monitoring tipa Rive ili ATT?:) Citiraj:
|
Sjajna kupnja,IMO :
http://www.links.hr/index.php?option...kl=051.806.421 Makar ima GTX260 216 za 300kn manje,tj. nema - rasprodane su.:D Ali hladnjak je vrh valjda za 4870 tvorničke kartice. |
Citiraj:
Citiraj:
BTW probat cu i neki sinteticki 3d mark kasnije veceras.. :beer: |
Citiraj:
Što se tiče pažljivog micanja/stavljanja, to je nemoguće. Ako bilo gdje ogrebeš šarafić, promijeniš pastu, raspadnu ti se padovi i sl - vidi se da je grafa dirana. A recimo kod moje HD4870 (neznam kak kod drugih) na VRM-ovima je bilo neko smeće koje je izgledalo kao sasušeno tijesto, a ne termalno bilo-što. Čim sam maknuo cooler (crvenu ploču) počelo se drobit i raspadat posvuda. Tak da ak netko sastavi i vrati grafu, a servis rastavi - vidjet će da tamo fale komadići tog smeća.. Možda je kod tebe bilo bolje ne bih znao.. E sad kaj se temperatura tiče. Da, temperature GPU-a su bolje, pogotovo u idle. Ali je i buka (kod mene) bila konstantna, dok je referentni cooler lijepo snižavao vrtnju ventova. Isto tako, temperature VRM-ova su bile katastrofa dok nisam stavio jači vent iznad VRM-ova, dakle 2x120mm, ali je tad propuh i samo strujanje zraka bilo živcirajuće. Nije to toliko buka kao kad referentni cooler ode na 80%, al je bilo konstantno i preglasno. S druge strane, šogoru sam istovremeno stavio istu takvu, al njemu nismo stavljali drugi cooler nego smo se samo malo pogirali sa softverom. Kartica radi prilično tiho, u igrama i kad se zavrti ne čuje ju se od ostale buke, a ak igra sa slušalicama onda i tak nebitno jer sigurno ne čuje ventilator grafičke. Najgore je bilo ono kad se ona sama od sebe zavrti na 80% na 2 sekunde.. a to je doslovno loše podešen BIOS. Sa RBE sve riješiš za 5, kako tebi najviše paše. Kad staviš S1, više nemožeš ništa, nego potrošit još novci za neki oblik regulacije vrtnje.. ili skuplje ventilatore koji se sami reguliraju. Sve u svemu, dati 200kn za S1, pa još 50kn za srednje dobre ventove, a 100kn za dobre - previše za karticu od 1400kn. Modani BIOS radi čuda, tko ne želi tako daleko samo nek se primi RivaTunera ili Ati Tray Toolsa i ima karticu za 5. I konačno odgovor na ono zašto gledam neku karticu sa tvronički modificiranim coolerom.. Gledam jer gledam točno određene modele, koji su jako pažljivo prilagođeni HD4870 kartici - a ne samo nakeljeni od strane korisnika ko S1. Dakle recimo Gainward golden Sample koja je cijela prerađena, ima drugačiju regulaciju napajanja, 2 venta koje kontrolira BIOS grafičke i recimo hrpu priključaka otraga i dual BIOS. Nije sve samo u ventu/cooleru. Ili Sapphire Vapor-X koja je isto tako dorađena i ima drugačiju regulaciju napajanja, cooler napravljen baš za tu karticu, velike pasivnjake na VRM-ovima etc etc. Te kartice daju bolje rezultate od S1. Govorim o rezultatima kad u isti koš staviš i temperature GPU-a, i VRM-ova, i buku. Da ne spominjem čak i konačnu cijenu. No ono što ću najvjerojatnije napraviti je uzeti REFERENTNU HD4890.. Jer vjerujem da sa onim što znam o HD4870 mogu na isti način dobro prilagoditi i HD4890 mojim željama.. Recimo ATI Tray Tools koji će je držati u 2D na 250/250, sa ventilatorom na (meni) nečujnih 20% i vjerojatno 40-ak celzijevaca.. U tom modu i tako provodim 80% vremena uz komp, i baš me to nerviralo kod S1, da ja čujem komp iz druge sobe.. Btw, S1 je originalno bio na ovoj mojoj X1950, i tamo je bio TAMAN, al HD4870.. nope. Da se vratim na HD4890, u 3D će vjerojatno biti oevrclockana, a ventilator podešen da je drži na gorućih 80-ak C. Nije me briga, ak je svaka referentna HD4870 radila normalno na tim temperaturama, radit če i 4890. Smao će ventilator bit podešen tako da se postepeno ubrzava, a ne ko na referentnim HD4870 da radi na 20-24% dok temperatura ne ode na 90C, onda se upali na 2-3 sekunde na vrlo neugodnih 80% dok je spusti na 50-60C, pa onda opet spusti i čeka na 24% dok ne ode na 90C i tako u krug.. Eto, my 2c. Sad bih bio zahvalan da sa svima podijeliš svoje iskustvo sa S1, kako si to riješio, s kojim ventilatorima i sl, pa da ti je kartica uvijek tiša nego referentni cooler, i koliko stupnjeva su pale temperature GPU-a i VRM-ova u loadu... recimo sat vremena Crysisa ili Furmark ali kad je preimenovan a ne da ga Catalysti prepoznaju i rasterete.. |
mali update...instalirao sam win 7, stavio najnovije drivere i WoW radi bez greske...nema nikakvih trzanja i cijepanja slike...ogromna razlika
|
Citiraj:
Ja sam htio sugerirati da se provjere temperature u realnim uvjetima, tj. onoga što ti igraš svakodnevno, sintetika može, naravno, ali nije presudno...uostalom pronašao si izvor svojih problema (vent), zar ne? Citiraj:
A ja k'o ja- odmah mi modding pred očima :D @LuxZg: (da ne quotam sada ono sve) Prvo- svaka čast ako si ih prodao pod "bez" garancije:respekt: Dalje- ja sam skidao sa gumenim štitnikom za odvijač- nema ogrebotina. Za pastu- yebo me yarac ako bi itko mogao skužiti da mi se i na jednoj išta od paste raspalo...dvije sam rastavio, ništa se ne mrvi :stoopid: Jedino bi me mogli prcati jer je cooler bez grama prašine :D, no i to se da srediti...očito, ovisi o tome kako se pristupi skidanju coolera i o maloj dozi sreće pri istome. Buka/temp- ovisi o izboru ventova,dakako.Meni puše kombinacija Xilence-a i Sharkoona (120&140mm) u tunelu, tako da se hladi podjednako i stražnja strana grafe (važno!) a tunel se sužava ka straga (blago) da se održi koliko-toliko konstantan air-pressure. Ja sam prilično zadovoljan ovakvim pristupom koji je bitno drugačiji od ovoga koji ti opisuješ, tako da... Evo, ode mi bat. na lapu, detaljnije drugi put! :chears: |
@windfucker - Je, pristup je bolji, kako kod rastavljanja, tako i kod slaganja cijelog setupa. Al za takvo slaganje treba puno truda, priprema i sl - što prosječan korisnik najčešće nema ili mu se neda. Wind tunnel je dobra fora za S1, to sigurno, ali trebaš unaprijed to imat na umu pa uzeti i malo veće kućište, i možda malo bolje prilagođeno i tako redom.. Kažem samo da eto, mislim da većina nema takav pristup.. ili ne ulaže baš toliko truda u to :/ Mene osobno je najviše smetao moj midi tower, unatoč super hlađenju (250mm vent) malo je to mjesta za nešto ovak kak si ti opisao.. :(
a da, a za ovo "mrvljenje" nemam pojma, al ak si ikad vidio one dvostrane ljepljive trake koje unutra imaju ko mrežicu a ljepilo je između.. i ak si vidio kak to zgleda kad se osuši - e tak je izgledalo ovo smeće na VRM-ovima. Memorija je bar imala one plastične žvake, ok GPU standardno pasta.. al ovo na VRM-ovima užas kvaliteta :/ |
Citiraj:
Takoder sam razocaran sto mi je na neOCanom E5200 razlika izmedu 750/900 i 825/1150 gotovo nista u 3dmarku 06... Uglavnom...mislio sam da ce Freezer DHT nesto pomoc i sav sretan micao limit iz Catalistya i na kraju nis od toga...nece puno vise :baad: EDIT: Bas citam od Guru3D review i ni oni je nisu zgurali preko 830...steta... |
Nisam je pošteno ni clocko, više samo za bench kad sam tražio nekakve 24/7 vrijednosti stabilnih frekvi grafe, proca i chipseta:)
Ali-to je otprilike to. |
Citiraj:
Kod big-towera, ispod stražnjeg dijela grafi ostaviš rupu na tunelu i tu staviš vent koji je kao stražnji aktivni ispuh- dakle još bolja varijanta. I ne samo da dobiješ fokusirani mlaz zraka (dobro hlađenje čitave grafe), nego i spužva upije vibracije ventova i dio zvuka istih, tako da je i tiše...a ne grije dodatno chipset/CPU. To isto sa procom napraviš... Ali dobro, ako se nije eksperimentiralo sa sličnim, yebada je, bez daljnjega, to si u pravu... Samo sam htio reći da S1 hladi onolikon dobro koliko mu šanse/protoka daš da se pokaže na djelu;) To za VRM-ove sam unaprijed znao pa sam se pripremio i bio iznimno pažljiv...zlu ne trebalo. No, do sada, nisam reklamirao niti jednu komponentu (osim jednu ploču koja je poluispravna, ali sam odustao od natezanja i sam sam ju osposobio), tako da ne spadam u "lovce", ako me razumiješ...heb'ga, pazim na svoje :D A to sa OC-om DHT-jki: cooler je pola posla, ostalo je sreća kakve te komponente dopadnu...no dodatna voltaža bi, vjerujem, dala rezultata (naravno, dokle god se cooler može sa time nositi). Svejedno bih ju uzeo prije nego bilo koju drugu tvorničku zrakom hlađenu 4870-icu... |
Jel itko ima link od najboljeg biosa za referentnu hd4870, i naglašavam REFERENTNU zbog toga jer su neki likovi flahali sa biosom za neke nereferentne hd4870 i više im nije davala sliku na monitoru, a pošto moja nema garancije više nebih htjeo da se to i meni dogodi.
Dali je to još onaj asusov bios kojeg smo spominjali na početku ove teme ili diamondov?(obadvoje imam downloadane još otprije 5-6mj.) |
pridružujem se pitanju kolege Draž-a. ima li netko link? ili mozda dobra dusa da odvoji 10 min vremena i moj bios podesi po postavkama kako bi meni odgovaralo? narafno, piva ukljucena :D
naime gledao sam RBE i neke stvari mi nisu jasne pa ne zelim da mi kartica krepa, jer drugu cekati bi mi bilo muka tjedan-dva, computer junky :roller: |
evo, ovako si podesi,
samo pazi da kako klikces dole na boot, UVD i tako, pa kada ti ovako ofarba vrijednosti da sve 3 kolone budu iste, a ne da se razlikuju. tako je meni već mjesecima i sve radi bez greške grafa tiha, hladna i štedljiva (konfa u idle troši 130W umjesto 187W prije moda, a load je isti prije/poslije: oko 320W) http://www.imagesforme.com/out.php/t448295_6.jpg http://www.imagesforme.com/out.php/t448290_1.jpghttp://www.imagesforme.com/out.php/t448291_2.jpghttp://www.imagesforme.com/out.php/t448292_3.jpg http://www.imagesforme.com/out.php/t448293_4.jpghttp://www.imagesforme.com/out.php/t448294_5.jpg |
@DraŽ & alengrosevic:
Evo vam Diamond BIOS-a, na istim stranicama ćete naći i Asus-ov i ostalo... Treba link? :D EDIT: @Jelc:ua,plagijatoru! :D |
|
Citiraj:
Ili...? |
A kaj ja mogu kad smo postali u isto vrijeme:D
|
Zna li netko zasto mi svaka verzija ATI Tray Toolsa jednostavno zamrzne komp kada ga pokusam pokrenut?? i pri zavrsetku instalacija javi kako nema "digital signed driver" ?!? :stoopid:
probao sam vise verzija drivera,ali uvijek to kaze. A treba mi taj ATT da si namjestim 2D profil,da max spustim taktove,posto se grafa grije nenormalno pa mi bzvz pojacava vent (onaj drugi sam iskljucio jer se vrti na 4k RPM :D) Hvala na pomoci :) (ispricavam se ako je bilo negdje,ja sam malo preletio po temi,ali nisam nasao) |
|
Uspjelo,hvala ti puno McG :)
|
Citiraj:
thnx TomiRi, kad se vratim s posla cu tako napraviti, pa javim rezultate :beer: |
Kako podesiti frekvencije/voltaze ako imam drugaciji bios?
Ja imam: 0. boot 1. Power saving for notebooks, High performance, Oprimal performance 2. UVD 3. OPET! ovo pod 1. http://img4.imageshack.us/img4/9510/rbem.th.jpg |
evo pogledao sam na svojoj, i meni se isto tako pojavljuje. da li da nastavim prema gore navedenim uputama ili drugacije?
LP :chears: |
Citiraj:
|
2 leon i alengrosevic: ja sam samo sebi spustio taktove za boot, powersaving i UVD
(koliko su ih nakotili tu...ono po 3 seta za svaku skupinu...previše :) ) naravno spušteni taktovi su 0 bodova sami za sebe, oni samo omogućuju da se spusti napon. a tu je uzrok topline/buke/potrošnje... tako da mi fakat nije jasno kako je na tom vašem screenshotu, na SVAKOJ stavci isti napon? dakle za 250/250 lupi najniži napon koji imaš, i to je to. ako ti nakon reboota u winsima(putem GPU-Z programa provjeri) u idle nije na 250/250, već na nekima xx/yy, onda zapamti to, i nađi te vrijednosti u tablicama u ovom programu, jer na njih očito prebacuje, i spusti ih na 250/250 (i napon također) pa vidi. nemaš kaj fulati, jer na 250/250 radi ziher na najnižem naponu. 2 wind: to je za 3.2, a na 4.1 guta više, oko 400W 2 Jelc: evo skinuo sam tu zadnju verziju, da ne bude zabune http://www.imagesforme.com/out.php/t449214_new1.jpg |
Ma spustim ih ja i u kombinaciji s ili bez spustanja napona imam olmajti flickering.
Probao sam bar 10x biosa flashat na sve nacine i nikako. Da mi je ovako ko tebi za podesiti i da imam odvojeno 3D Accelerated di bi mi bio kraj :chears: |
jel imaš flickering i kada ručno spustiš u Overdrive sekciji CCC-a?
btw, ja koristim 8.12 drivere, još ne vjerujem ovima 9.x :) si probao s njima, da nije to uzrok? xp32 http://support.amd.com/us/gpudownloa...?&lang=English a vidim da imaš vistu 64 pa evo i tih: http://support.amd.com/us/gpudownloa...?&lang=English |
Jučer sam našao u lux-ovoj temi "sve o HD48** karticama", link za biose od asusa i diamonda.
Skinuo sam od diamonda rev2.0. On omogućuje overclockanje u ccc-u do 990/1250MHz i diže napon na 1,276V što mi omogućuje veći takt jezgre(malo sutra). Taktovi su 795/900 u loadu, a u idle 500/900. Štednju ni snižavanje takta memorije više netrebam zbog aftermarket coolera na mojoj "asusici"(promjenio sam proizvođača umjesto powercolora, sad je asus i sad mogu koristiti asus smart doctor jeeee). Danas sam probao vantage i došao sam do P10418 bodova što mi je i rekord. |
Imam 9.x drivere...nemam flickering u Catalystu zato sam mislio preko njih spustiti taktove ali kada je preko Biosa elegantnije...
Sada si kontam ako gledam tvoj bios i stranicu od napona imas "Clock info 00"(boot) do "Clock info09". Pretpostavimo da je i meni tako slozen...bez obzira na ono sto on dolje pise (2x Power saving for notebooks,High performance, Low performance...). Ako slozim taktove JEDNAKO kao i ti i idem sejvat file u RBE mi ga savea kao "2D - 250,250, 10,83 2D - 250,250, 10,83" - kao da sam syebao 3D profil... 10x sam flashao ali me ipak strah ovo upucati u grafu :goood: |
Citiraj:
ali mi je draže da je hladnija (i vent se onda vrti na 16%) i manje grije ostale komponente u kompu. ne kužim u čemu je fora da ti se grije a POSVE nepotrebno :stoopid: pa onda si isključi na grafi i UVD i ostalo po kompu(ako imaš na CPU kao intel C1E i EIST), pa neka sve stalno radi na 100% :goood: |
evo podesio sam po uputama:
http://www.imagesforme.com/out.php/t449696_CP.jpg http://www.imagesforme.com/out.php/t449695_brzine.jpg http://www.imagesforme.com/out.php/t449700_RBE.jpg Problem je sljedeci: kod pokretanja bilo koje 3d aplikacije taktovi ostaju na 2D taktovima tj na 250/250. Problem je i u COD4 i u 3D marku. mainifestira se kao slajdshow dok bi trebalo ici fluidno (grafiika) Ima li rijesenje ili sam krivo podesio bios? :fala: |
Citiraj:
što tamo odabereš, tako bude stalno. (to je overdrive, dakle namjena mu je OC, pa onda on taj OC i drži, no može se i downclockati kao što vidiš) pa zato i radiš mod biosa da ne moraš ručno spuštati/dizati prije/poslije igre u CCC-u :) to sam spomenuo Leonu da proba Overdrive u CCC-u i vidi jel i dalje ima flickering. ugasi taj overdrive(makni kvačicu) pa javi |
Sva vremena su GMT +2. Sada je 13:14. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
© 1999-2024 PC Ekspert - Sva prava pridržana ISSN 1334-2940
Ad Management by RedTyger