Odgovori

Uređivanje
Staro 08.06.2010., 20:27   #1
pingmachine
machine that goes ping!
Moj komp

Datum registracije: Jul 2007
tražim nešto prijenosno što svira FLAC

trebam neki prijenosni audio player with no bells and whistles, osim da svira FLAC. većina glazbe mi je u tom formatu i ne dolazi u obzir da radim reencoding kad nešto želim slušati, jer mi je toga pun kufer.

zahtjevi:

1) da nije ništa appleovo
2) da ne treba hakirani firmver
3) da samo kopiram fajlove gore, a on se snađe
4) 4-8 GB mi je i više nego dovoljno

ako tražim "FLAC" na nabava.net, ne dobivam ništa smisleno. irivera nema, nema cowona, a ionako većina modela ne svira FLAC-ove...
pingmachine je offline   Reply With Quote
Staro 08.06.2010., 20:32   #2
Herr Flick
Premium
Moj komp

Datum registracije: Nov 2009

Herr Flick je offline   Reply With Quote
Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Staro 08.06.2010., 20:33   #3
tihomir
Premium

Datum registracije: Jan 2002
http://www.pluramaks.com/shoppingcar...ital-A320.html

Evo Dingoo. Dobijeć FLAC player i hrpu stvari kao dodatak, ja ga imam pa ako te nešto bude zanimalo samo pitaj...
tihomir je offline   Reply With Quote
Staro 08.06.2010., 20:53   #4
pingmachine
machine that goes ping!
Moj komp

jao, zaboravio sam na sandisk, hvala mali clip+ mi izgleda super... 2GB model košta 286 kn, za još 80 kn uzme se 4 GB kartica...

ali onda za 500 kn vidiš ovog kineza gore i padne ti mrak na oči samo što to ne bi dugo preživjelo kraj klinca...

što to sve točno može? vidim da i linux vrti.
Staro 09.06.2010., 00:29   #5
tOta
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jul 2006
Preporuka za SanDisk Clip+, imamo jedan u obitelji, ali pošto ga najviše koristi moja malenkost za FLAC "u džepu", samo riječi hvale.

Minijaturne dimenzije, ekran na suncu čitljiv, plug & play, lock slider...
tOta je offline   Reply With Quote
Staro 09.06.2010., 00:34   #6
spawn
Premium
Moj komp

Datum registracije: Aug 2004
Citiraj:
Autor tOta Pregled postova
Preporuka za SanDisk Clip+, imamo jedan u obitelji, ali pošto ga najviše koristi moja malenkost za FLAC "u džepu", samo riječi hvale.

Minijaturne dimenzije, ekran na suncu čitljiv, plug & play, lock slider...
A zvuk?
spawn je offline   Reply With Quote
Staro 09.06.2010., 00:44   #7
tOta
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jul 2006
Citiraj:
Autor Bruno_Rv Pregled postova
A zvuk?
Tu negdje kao bivši Creative MuVo. Ništa konkretno od mene, nisam probao bolje. Vidim razliku između V0 i FLAC, ako ti šta znači.

Citiraj:
SanDisk touts in the press release that the Clip is “…one of the best sounding MP3 players on the market.” I own a majority share of the MP3 players on the market and I would say that statement is pretty accurate.
I discuss in many of my reviews that most consumers will not be able to tell the difference in sound quality since they don’t spend any money on headphones. This is still the case with the Clip: you will not be able to distinguish the sound quality difference if you are using the stock earbuds or modestly upgraded headphones. The difference will, however, be revealed once you plug in a nice set of phones.
On the go I rock a pair of Future Sonics Atrios M5’s ($200 MSRP) and they can reveal a lot about the quality of your audio source, so I demand a player that will keep up. Lately, I have found a good match with the Toshiba Gigabeat T400 and Cowon iAudio 7, being that they have enough clarity and warmth when paired with the Atrios. Those two players, compared to the Clip, had a slight advantage, noticeably with the bit more clarity in the midbass and highs. Keep in mind this comparison was done with very critical listening with 320kbps MP3s along with the use of my Sennheiser HD650’s.
The bottom line is that the Clip can run with the higher end players and is more than acceptable to use with a $100+ set of headphones.
Izvor: anythingbutipod

EDIT:

Izgleda da je u mene prva generacija, dok je "+" tj. druga generacija player o kojem je gore pisano.
Isti izvor, recenzija druge generacije.
Citiraj:
Sound quality was the Clip 1’s forte, very straight forward and clean and one of my favorite in terms of sound quality. Comparing the original Clip to some of Cowon’s players it tended to be more analytical, more precise, less on the warm side. Not one being better than the other, but being more of a preference. The Clip+ has moved to a bit warmer signature closer to what you might find on the Cowon S9. In my opinion this is an improvement. Regardless to your preference you will find that the Clip Plus is one of the best sounding MP3 players on the market.
EQ

The Clip+ does have a 5 band EQ along with some presets, just like the original. While it’s not as tweakable as some of the more robust EQ it does still lend well to adjusting to suit your taste or headphones.
Replay gain

Somewhere in the process of updating the Clip v1’s firmware they added support for ReplayGain and this is present in the Clip+. This is a non-destructive normalization method where information on the tracks loudness is placed in the meta data. This means that all tracks will have the same volume and prevent clipping. Your files will have to have this information embedded in them at the time of ripping or some desktop media players may add this info.
tOta je offline   Reply With Quote
Staro 11.06.2010., 13:46   #8
mrga
all you need is freeware
Moj komp

Datum registracije: Dec 2006
Uzmi meizu, fantastičan uređaj!

Podržava FLAC i sve ostale formate, uključujući ape i ogg

http://www.mikronis.hr/shop/item.asp?itemid=6693
Staro 20.06.2010., 12:48   #9
pingmachine
machine that goes ping!
Moj komp

preskupo mi je to, ne isplati se. zasad najbolje izgleda mali clip, za 360 kn dobijem 6 GB. radije ostatak utučem u slušalice.
Staro 20.06.2010., 14:18   #10
Baja 001
Banned
Moj komp

Datum registracije: Aug 2006
Citiraj:
Autor pingmachine Pregled postova
preskupo mi je to, ne isplati se. zasad najbolje izgleda mali clip, za 360 kn dobijem 6 GB. radije ostatak utučem u slušalice.
I možeš stavit 4 albuma

Iskreno novi X-Fi2 je odličan, samo i cijena nije niska.
Baja 001 je offline   Reply With Quote
Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Staro 20.06.2010., 14:26   #11
pingmachine
machine that goes ping!
Moj komp

ma je, stane album i pol :P

stalo bi 12-15 komada, to mi je i više nego dovoljno. čitač kartica imam, nije problem. budem još razmislio, ali stvarno mi to zasad izgleda kao najbolje rješenje. alternativa je sansa fuze za malo više love...
Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Odgovori

Pravila postanja
Vi ne možete otvarati nove teme
Vi ne možete pisati odgovore
Vi ne možete uploadati priloge
Vi ne možete uređivati svoje poruke

BB code je Uključeno
Smajlići su Uključeno