|
25.12.2011., 21:02 | #2 |
Tuco “the Rat” Ramirez
Datum registracije: Nov 2009
Lokacija: Zagreb
Postovi: 430
|
1. The Elder Scrolls V: Skyrim 2. Shogun 2: Total War 3. The Witcher 2: Assassins of Kings 4. Deus Ex: Human Revolution 5. Battlefield 3 |
|
|
Oglas
|
|
25.12.2011., 21:05 | #3 |
Osobni opis - pitaj me
Datum registracije: Jul 2008
Lokacija: Zagreb
Postovi: 2,313
|
1) Dead Island 2) Skyrim 3) Battlefield 3 4) Call of Duty - Modern Warfare 3 ovim poretkom IMHO po nekim osobnim kriterijima (zanimljivost, gameplay, duzina, grafika, odusevljenje samom igrom/iznenadenost koliko je dobra (otok zato prvo mjesto) itd). iako osobno nisam niti igrao sve igre ove godine, nisam nikad niti htio igrati cim-sve-samo daj.........
__________________
Hey love crusader, I want to be your space invader. For you I will descend the deepest moon crater. I is most stronger than darth vapor. Obey me, I is your new dictator. For you is Venus, I am Mars. With you I is more richer than all the czars. Make a wishes on a shooting stars, then for you I will play on my cosmic guitars! |
25.12.2011., 21:27 | #8 |
its slightly turbocharged
Datum registracije: Jun 2006
Lokacija: Slavonski Brod
Postovi: 5,426
|
1. Battlefield 3 2. COD Modern Warfare 3 3. Skyrim 4. Dead Island 5. Magicka Mogao bi još staviti i Witchera 2 i ME 2 pa i Deus EX, ali ovako sam stavio one koje su me zadržale pred ekranom. Ipak je "wau" efekt Battlefielda presudio za prvo mjesto. Grafika je na jakim strojevima "out of this world" dok je na slabijim strojevima (nažalost) prosječna pa čak i ispodprosječna. Gameplay je dosta unaprijeđen i overall dobiva moj glas i za igru godine.
__________________
blaa Zadnje izmijenjeno od: hammer_of_thor. 25.12.2011. u 21:33. |
25.12.2011., 22:04 | #10 |
Guest
Postovi: n/a
|
1. MW3 i BF 3 2. Skyrim 3. Deus Ex : HR 4. Crysis 2 to je to! MW 3 i BF 3 bi stavio na prvo mjesto jer je riječ o dvije MP najjigre danas. "slabiji" mi je stroj ali BF 3 grafika je čak i tu dobra. Ne bi radio usporedbe sa MW3 jer je to nemoguće , oba dvije igre su vrh u svome segmentu. SKyrim i Deus Ex su , u, siromašnoj ponudi RPG žanra stvarno briljirali. Crysis 2, navodim , jer sam se baš guštao uz SP kampanju. Ostalo igrao sve staro , Fallout NV . Najveće razočarenje : Dragons Age 2 |
|
|
Oglas
|
|
25.12.2011., 22:36 | #14 |
Premium
Datum registracije: Oct 2008
Lokacija: Sinj
Postovi: 3,528
|
1. Battlefield 3 2. Assassin's Creed Revelations 3. Call of duty MW3 4. Portal 2 5. Batman Arkham City |
25.12.2011., 22:55 | #15 |
Premium
Datum registracije: May 2009
Lokacija: brlog
Postovi: 488
|
1.Portal 2 5.Battlefield 3 (nije dovršena igra...ali ima potencijala) Zadnje izmijenjeno od: Ecips Dlo. 25.12.2011. u 23:31. |
25.12.2011., 23:14 | #16 |
Guest
Postovi: n/a
|
1. TES V: Skyrim 2. Minecraft & Limbo 4. World of Tanks 5. LA Noire |
26.12.2011., 00:10 | #18 |
Premium
Datum registracije: Oct 2008
Lokacija: Zagreb
Postovi: 466
|
1. Battlefield 3 2. Witcher 2 3. Skyrim 4/5 nis vazno Witcher mi je bio najbolji, ali sam od CD Projecta to i ocekivao, betlfild sam probao betu i bio sam uvjeren da ce bit fail godine (a sta ces, subjektivan sam) ipak, sad nakon patcheva, nema vise rusenja (cestih) uzivio sam se u gameplay, definitivno superb (steta samo sto mi je stroj krama, pa ne izgleda kako bi ocekivao) TES mi je pao u ocima generalno od Obliviona, nisam ni od Skyrima ocekivao nis posebno (ipak sam ja Gothic fan) ali KOLICINA modova koja je vec izasla je jednostavno WOW, za svakog kriticara ima par modova koji to rijesavaju, izvrsna podrska za modding, eto toliko od mene |
26.12.2011., 10:57 | #19 |
Disturbed
Datum registracije: Dec 2005
Lokacija: Bogu Iza Nogu
Postovi: 1,420
|
Ako cemo samo PC uzeti u obzir onda ovako: 1. Skyrim 2. Mass Effect 2 3. Witcher 2 4. Batman: Arkham City 5. Dirt3 Ali bi svakako tu ispred svih ubacio Uncharted 3: Drake Deception za PS3 |
26.12.2011., 11:03 | #20 |
Guest
Postovi: n/a
|
1. Batman AC 2. Rage 3. Skyrim 4. BF3 i MW3 5. Deus Ex HR |
26.12.2011., 13:33 | #22 |
Banned
Datum registracije: Nov 2011
Lokacija: Internet
Postovi: 782
|
ova godina je stvarno bila dobra po pitanju igara... sad kad se pokušam sjetiti što sam sve igrao tokom godine neznam ni koji naslovi su točno bili u igri koji ne .... 1.Portal 2 2.Witcher 2 3.Mass Effect 2 4.AC 5.Limbo 6.Dead space 2 stvarno puno naslova je izašlo ove godine ali kao i obično Portal mi je najviše ostao u sjećanju... samo me rastužilo što ni ove godine Half Life 2 episode 3 nije izašao,pitaj boga kad će :\ Zadnje izmijenjeno od: d0magoj_OS. 29.12.2011. u 15:36. |
26.12.2011., 19:19 | #26 |
It's all a joke
Datum registracije: Sep 2009
Lokacija: unknown
Postovi: 445
|
1. Batman Arkham City 2. Portal 2 3. Dead Space 2 4. Minecraft 5. Magicka
__________________
Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense. |
26.12.2011., 19:35 | #27 |
Premium
Datum registracije: Oct 2006
Lokacija: Split
Postovi: 335
|
1. FM2012 2. TES V: Skyrim 3. COD MW3 (iako me zivcira neizmjerno, ali ekipa je ekipa)
__________________
|
27.12.2011., 12:48 | #28 |
Premium
Datum registracije: Nov 2010
Lokacija: Zagreb
Postovi: 1,942
|
1. BF3 2. Skyrim 3. FIFA12 4. Portal 2 5. Half Life 2 Prve četri igre su jedine igre u kojima sam baš uživao tj. još uvijek uživam ove godine plus Half Life 2 kojeg uredno od njegovog izlaska jednom godišnje prelazim i nikad mi neće dosaditi (da ne govorim koliko me ona vijest o mogućoj najavi trojke naložila). Još me zanima i novi Batman no njega nisam još zaigrao, siguran sam da vrijedi kupovine no ima vremena i za njega kasnije. |
27.12.2011., 13:09 | #29 |
Premium
Datum registracije: Jan 2009
Lokacija: スラボニア
Postovi: 3,020
|
1.The Elder Scrolls V : Skyrim 2.The Witcher 2 3.Dragon Age 2 4.Mass Effect 2 5.Dead Space 2 najvise su me dojmili RPG-ovi,puno je nastavak bilo,steta sto neki nisu nastavili slavu prethodnika,ali opet vise nego zadovoljan nadam se da ce iduca godina biti bogata RPG-ovima ( mass effect 3,dragon age 3,witcher 3 ? ) i da ce popraviti "boljke" prethodnika... ono sto bi volio vidjeti jest DLC-ova sto vise za Skyrim ... |
27.12.2011., 14:06 | #30 |
Guest
Postovi: n/a
|
Tužno je vidjeti da se kod svakoga ponavlja istih 5-6 igara. Teško vrijeme za gaymere. |
|
|
Oglas
|
|
|
|