|
06.03.2010., 01:22 | #5011 | |
Premium
Datum registracije: Oct 2007
Lokacija: zagreb
Postovi: 118
|
Citiraj:
__________________
Sine, ako stvarno nešto želiš u životu, morat ćeš raditi za to. A sada tišina! Počinje izvlačenje brojeva za lutriju |
|
06.03.2010., 09:14 | #5013 | |
PCEkspert Agent
Datum registracije: Jun 2003
Lokacija: Monitoring Room
Postovi: 5,245
|
Citiraj:
http://en.wikipedia.org/wiki/American_McGee's_Alice http://www.gamespot.com/pc/action/am...ice/index.html
__________________
|
|
06.03.2010., 14:02 | #5014 |
*
Datum registracije: Oct 2005
Lokacija: zg
Postovi: 1,530
|
Mega Shark vs. Giant Octopus - evo neka bude i sluzbeno - ovo je nagluplji film koji sam ikad pogledao. Toliko je los da ne ulazi niti u kategoriju trasha. muka za pogledat, navijao sam da prekinemo, ali ostatak drustva nije htio. 9 rota / 9th company - ruski film o njihovom ratu u Afganistanu krajem 80-ih. Nadao sam se da bi mogao biti dobar, prethodni ruski film koji sam pogledao (12) me odusevio. Nazalost nista od toga, ispodprosjecni uradak. Sve je nekako zbrkano napravljeno, odnosi izmedju likova ne djeluju uvjerljivo, radnja nije bas neka prezanimljiva da bi sve kulminiralo zavrsnom bitkom koja djeluje suludo. Niti je neki film sa naglaskom na politicko povijesnu situaciju i dogadjaje, niti je uspjesno prikazao tragediju golobradih mladica u vihoru rata...nista ne propustate ako preskocite. A Face in the Crowd - film se kroz pricu covjeka koji je postao zvijezda preko noci bavi medijima, moci koje isti imaju, opijenosti tom moci i gubitku kontakta sa stvarnosti. Iako je film snimljen 1957. tema je jos uvijek aktualna (vjerojatno i aktualnija nego onda), vrlo dobar film. Star Trek - meni ok SF akcija, dobri su mi i glumci, a i prica je manje vise ok. 24 sata - ok film Gorana Kulenovica, nije sad neko remek djelo, ali veseli vidjeti na filmu poznate ulice - radnja se odvija u centru zga (potez izmedju draskoviceve i subiceve), a sami zaplet u uvijek popularnoj birtiji grand slam. Glumacka postava manje vise poznata iz ostalih Kulenovicevih uradaka (bitange, PNLJ) + Lucija Serbedzija. The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe - ovo sam gledao davno u ekranizaciji BBCa i serija mi je ostala u dobrom sjecanju. Ovaj film mi je poprilicno bezveze, nekako je to sve predjecje nema recimo onog humora koji krasi Shreka (spominjem bas Shreka jer je redatelj isti). Daleko je to i od LOTRa i od Pottera, a meni se iz istog zanra puno vise svidio Stardust nego Narnia. Dojma sam i da se moglo bolje odabrati glumacku postavu. Pogledao 10 minuta transformersa neki dan...boze koji film, katastrofa... Tigerland - vrlo dobar film , Colin Farell odlican u ulozi neprilagođenog u vojsci. Ghost World - fora film, iako u pocetku djeluje malo bezveze, nekakva kombinacija izmedju komedije i drame o odrastanju, smislu zivota i tako. Zanimljivi likovi i dobra gluma. Lord of War - bezveze film, na kraju se sve svede na igrani dokumentarac pun "cool" izjava i cinjenica o trgovini oruzjem isprepleten sa banalnom pricom. Gluma bezvezna sa poslovicno losim Cageom koji po obicaju iritira svojim grimasama. Takodjer film mi se cini pun nelogicnosti s obzirom na vremenski tok dogadjaja koji se odvijaju, a ne manjka niti patetike. Ideja sama po sebi nije losa, ali daleko je to od Blowa ili Blood Diamonda sa kojima dijeli neke zajednicke crte. Zadnje izmijenjeno od: morph. 06.03.2010. u 14:49. |
06.03.2010., 16:29 | #5015 |
Banned
Datum registracije: Nov 2005
Lokacija: Zagreb ( Šibenik )
Postovi: 5,456
|
Pogledao sam jučer Edge of Darkness sa Mel Gibsonom. http://www.imdb.com/title/tt1226273/ http://www.youtube.com/watch?v=qvRdGKxsmD8 Priča u redu,Mel još više u redu,na momente pravi badass,zvuk korektan, efekti realni. Jedan posve solidan film za ubiti proljetnu večer udvoje u kinu,ili kod kuće. 7.5/10 Priče inače o kojekakvim zavjerama volim,ali Mel mi je teška faca,tako da općenito film di on igra ne mogu ispod 6/10 ocjeniti,ovom dajem 7.5. Pomalo mi je,hm,nedorečen,sve je to ok,ali mislim da tematika nije prožeta koliko je mogla biti radnjom filma, kako bi rekao,filmu fali nekoliko obrata,nekoliko izdaja,nešto što bi ga pomiješalo malo više sa Bourneovom kronikom filmova koju obožavam. Eh,da..iduće gledam ovo solo,jer mala ne želi ić,Shutter island sa Di Capriom,teška bolest. http://www.imdb.com/title/tt1130884/ http://www.youtube.com/watch?v=HYVrHkYoY80 |
06.03.2010., 21:00 | #5016 |
Premium
Datum registracije: Jul 2009
Lokacija: Skyrim
Postovi: 329
|
Pogledao nedavno "Opposite day" u kojem roditelji i djeca zamijene uloge. Ako niste djevojčica od 6- godina ne preporučam gledati. 3/10 http://www.imdb.com/title/tt1090674/ Moja ocjena iako jednaka onoj na imdb je moja osobna ocjena.
__________________
Lijepo je biti važan, ali je važnije biti lijep. |
06.03.2010., 22:28 | #5017 |
Osobni opis - pitaj me
Datum registracije: Jul 2008
Lokacija: Zagreb
Postovi: 2,313
|
upravo pogledao Moon. nisam ocaran filmom, ali daleko da sam razocaran. jako zanimljiva tema, malo drugacija, nije na isti kalup kao skoro svaki "svemirski" film. jedino sto mi nekako nedostaje akcije, u par trenutaka mi se prispavalo jer se radnja unjonja. ali svejedno, vrlo ok film, 7/10 .
__________________
Hey love crusader, I want to be your space invader. For you I will descend the deepest moon crater. I is most stronger than darth vapor. Obey me, I is your new dictator. For you is Venus, I am Mars. With you I is more richer than all the czars. Make a wishes on a shooting stars, then for you I will play on my cosmic guitars! |
07.03.2010., 00:31 | #5018 |
kenova?
Datum registracije: Aug 2007
Lokacija: Čilipi
Postovi: 573
|
Being John Malkovich -rt Mnogo dobro |
07.03.2010., 01:29 | #5019 |
Torrent freek
Datum registracije: Mar 2005
Lokacija: Split
Postovi: 3,912
|
Pogleda Blood Diamond (2006) Dobra priča o zanimljivoj temi, više-manje realno prikazanja sva sranja koja se dolje odvijaju, jako dobar kraj. Jedino negativno je šta je po meni film dosta dug i pomalo usporen...
__________________
|
07.03.2010., 02:04 | #5020 | |
Moderator
Datum registracije: Nov 2003
Lokacija: Zagreb
Postovi: 10,791
|
Citiraj:
|
|
07.03.2010., 11:26 | #5021 |
Nikad sit, uvijek žedan
Datum registracije: Jun 2005
Lokacija: Vallis Aurea / ZG
Postovi: 8,000
|
|
07.03.2010., 12:50 | #5022 |
kenova?
Datum registracije: Aug 2007
Lokacija: Čilipi
Postovi: 573
|
Zato postoji Lynch - odvratni mucitelj ljudi Lost highway, Mullholand dr. i mind boggling-li Inland empire - koji je ono too much Btw kad sam se uvatio Lyncha, osim gore navedenih preporucam i malo normalnije:Wild at heart te straigt story - meni odlican i valjda "najnormalniji" njegov film Nego jeli neko gledo The man from Earth? Nabavio sam ga i škicnuo malo ali mi izgleda nevjerojatno dosadan? |
07.03.2010., 12:52 | #5023 |
Premium
Datum registracije: Nov 2008
Lokacija: Split
Postovi: 668
|
Pogledao Sunshine,drugi put. Predivan i izvrstan film,pri prvom gledanju me nije toliko odusevio,najbolji od Dannya Boylea 9/10 |
07.03.2010., 13:52 | #5024 | |
49%winner
Datum registracije: Sep 2007
Lokacija: PU
Postovi: 8,799
|
Citiraj:
Dosadan je jer je sniman u jednoj sobi 95% vremena, ali lokacija uopće nije bitna. Zanimljivost je na razini "12 angry men". Pogledaj ga, ako ti se ne svidi u prvih 20ak min - prekini, nije za tebe. Ako ti se svidi, željet ćeš da film traje 2 sata dulje... at least Hint: probaj se što manje informirati o filmu, tako su ti veće šanse da će ti biti zanimljiv. Ja sam ga prvi put gledao bez da sam išta pitao i guglao, samo play. I imho tako je najbolje.
__________________
♕ Keep calm and fastboot oem unlock. ♕
|
|
07.03.2010., 14:26 | #5025 | |
Premium
Datum registracije: Apr 2007
Lokacija: Ivanić_Grad
Postovi: 1,943
|
Citiraj:
|
|
07.03.2010., 14:28 | #5026 | |
Premium
Datum registracije: May 2008
Lokacija: Čepin
Postovi: 297
|
Citiraj:
Mrtav 'ladan - Vidio ovdje, odmah u nabavku i evo završio film. Što reć, izvrsna domaća komedija koju se svakako isplati pogledat. Upravo se spremam pogledat' zadnja 3 Exorcista.
__________________
Intel G1610; ASUS B75M-LX Plus; 4096 MB; Intel HD; Hitachi 7K1000.C 500 GB; LG GH24NS95; Silverstone Strider Essential 400 W; Logitech K200; Logitech B110; Logitech X-240 2.1; Philips 200V4LAB 20" DVI; Windows 7 64-bit Professional |
|
07.03.2010., 21:20 | #5028 |
Premium
Datum registracije: Nov 2008
Lokacija: Split
Postovi: 668
|
Pogledao Full Metal Jacket. Fenomenalan,baš sam uživao,sutra cu pogledat 2001 pa onda vjerovatno A Clockwork Orange ako valja? 9/10 |
07.03.2010., 21:38 | #5029 |
Guest
Postovi: n/a
|
Evo dobitnika malina ove godine. Šteta kaj nema top 3 barem u svakoj kategoriji. Ali i ovo je oke :P Popis dobitnika: Najgori film - "Transformers: Revenge of the Fallen" Najgori glumac 2009. - Jonas Brothersi / "Jonas Brothers: The 3-D Concert Experience" Najgora glumica 2009. - Sandra Bullock / "All About Steve" Najgori glumački par 2009. - Sandra Bullock & Bradley Cooper / "All About Steve" Najgora sporedna glumica - Sienna Miller / "G.I. Joe" Najgori sporedni glumac - Billy Ray Cyrus / "Hannah Montana: The Movie" Najgori nastavak ili remake filma - "Land of the Lost" Najgori redatelj - Michael Bay / "Transformers: Revenge of the Fallen" Najgori film desetljeća - "Battlefield Earth", 2000. godine nominiran za čak 10 Zlatnih malina / "dobitnik" njih 8, uključujući i onu za najgoru dramu u 25 godina Najgori glumac desetljeća - Eddie Murphy - nominiran u 12 kategorija, "dobitnik" tri Zlatne maline Najgora glumica desetljeća - Paris Hilton - nominirana u 5 kategorija, dobitnica četiri Zlatne maline |
07.03.2010., 21:46 | #5030 | |
Premium
Datum registracije: Apr 2007
Lokacija: Ivanić_Grad
Postovi: 1,943
|
Citiraj:
|
|
08.03.2010., 00:06 | #5032 | |
Why so serious
Datum registracije: Nov 2007
Lokacija: Krapinske Toplice / Zagreb
Postovi: 3,415
|
Citiraj:
Al o ovom drugom filmu bi se dalo raspravljat...film je strava, umro sam od smijeha , ili zato kaj glumi Will, jer umurem čim njegovu facu vidim. Ovo ostalo je više-manje realno, čak se neki ljudi i ponavljaju |
|
08.03.2010., 01:40 | #5033 |
Premium
Datum registracije: Sep 2007
Lokacija: Velika / Osijek
Postovi: 1,441
|
Legion http://www.imdb.com/title/tt1038686/ Što je s ovim filmom prvi je na IPT-u, a ja sam pogledo 50min i onda u gasio...preloše, jako jako loše. Ak je netko pogledo i kaže mi da ima smisla pogledat statak filma budem..možda |
08.03.2010., 02:04 | #5034 |
Suit up!
Datum registracije: Dec 2004
Lokacija: Šibenik
Postovi: 5,927
|
Evo večeras pogledah Terminator 3: Rise of the Machines Film skroz dobar, prije par dana pogleda prva 2 u HD-u, danas treći i mogu reći da ima puno više veze s prva dva nastavka nego što sam mislio. Iako sam gleda film u doba izlaska, odlučih ga se ponovno pogledati i nisam požalio. Odlične akcijske scene, par dobrih "baza" na račun prva 2 filma, zgodan netipično holivudski kraj i Švarci... kome triba više
__________________
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." - Barney Stinson |
08.03.2010., 02:55 | #5035 |
Premium
Datum registracije: Sep 2006
Lokacija: Hrvatistan
Postovi: 4,159
|
ne zaboravi odgledati Terminator 4 dostojan nastavak serijala, bolji od trojke svakako |
08.03.2010., 06:36 | #5036 |
Guest
Postovi: n/a
|
Evo pročitao tko je dobio kaj. Ovo je jako rijetka dodjela Oscara sa kojom nemam niš skoro protiv. Inglorius Basterds su sa pravom popušili hrpu nominacija jerbo film koliko god bio odličan nakon tone gluposti ala kill bill i ostalih shranja kaj je tarantino napravio jednostavno nije opet toliko dobar. Cristoph Waltz je zasjenio sve ostale u filmu i zasluženo pobrao nagradu. Avatar - Ako je trebao nešto dobiti, dobio je za efekte. Jedino kaj ajmo reći valja uz priču koja je patetično govno. I eto, samo to je i dobio Star Trek - Popušio sve osim makeupa Tako treba. To govno kaj predstavlja sve što nije Star Trek ne zaslužuje niš više. Up pobrao dva komada - odlično. The Blind Side i Crazy Heart nisam još gledao tak da nebum komentirao! Hurt Locker - Svaka čast. Veoma dobar film. Pogotovo mi drago pošto je redatelj žena. Malo promjene. |
08.03.2010., 07:57 | #5037 |
NITKOV
Datum registracije: Oct 2004
Lokacija: Zagreb / Maksimir
Postovi: 3,983
|
Yep, složit ću se, Waltz sasvim opravdano oscara. Što se gubitka ocara za Basterdse tiče, Duke dobro veli, i nije baš toliko dobar. Avatar - mislim da je zaslužio još kojeg oskara. Ako ništa, zbog apsolutne većine ljudi koja je iz kina izašla oduševljena filmom, a mislim da je tih ljudi fakat impresivna brojka diljem svijeta. Star Trek - Meni osobno dobar, dapače izvrstan al da je materijal za oskara, ni u ludilu. Up izvrstan, zasluženo svakako. Crazy Heart nisam gledao al The Blind Side mi je i bolji od Hurt Lockera koji je pokupio one bitne oskare. To što je žena redatelj, potpuno nebitno. Ne gledam spol redatelja, gledam film.
__________________
|
08.03.2010., 09:09 | #5038 |
crnjo
Datum registracije: Mar 2003
Lokacija: Zagreb
Postovi: 1,893
|
Oscari sve pet, samo sam nekako misljenja da je trebalo izmislit poseban oscar za Avatar, jer je film sam u svojoj nekoj kategoriji. Hurt Locker je mrcina od filma, zapravo mi je vise drago zbog zenske redateljice nego zbog samog filma, doh E i gledo sam u kinu The Lovely Bones, nemam pojma kako je badguy iz tog filma dobio nominaciju, nije bio nista posebno, a sam film je horror... ni cura ni ja nismo znali sto bi mislili o njemu na kraju, par briljantnih momenata izbljedilo u kaosu samog filma, totalno glupom soundtracku i slicno. ZzzZzz bi bio najbolji opis
__________________
sound powered by B&W/Denon |
08.03.2010., 09:41 | #5040 |
crnjo
Datum registracije: Mar 2003
Lokacija: Zagreb
Postovi: 1,893
|
True dat, do tog filma jedino sto mi se na Sandri svidjalo je bilo fizicke prirode Nakon filma, nije mi jasno da moze tak nes odglumit a prihvaca uloge u nekim trash junk akcionim i komedijicama i slicna sranja
__________________
sound powered by B&W/Denon |
|
|