|
04.01.2008., 18:55 | #302 |
Why so serious
Datum registracije: Nov 2007
Lokacija: Krapinske Toplice / Zagreb
Postovi: 3,415
|
Ma PES 2008 i COD4 su igre koje moraš imat na kompu, normalno govorim za multiplayer (COD4) jer je zbilja prekratka kaj me raz***alo totalno. Ali PES...vidim da je netko spominjao fifu, tj da sliči fifi, aj molim te odigraj fifu i PES pa ponovi još jednom :-D! Jedino sam zaboravil da morate imati još i jedan RPG al od Diabla nisam igral boljeg tak da neznam kojeg da velim, SACRED možda on je dobar, al bugovit do boli!! |
|
|
Oglas
|
|
04.01.2008., 19:16 | #303 |
Banned
Datum registracije: Dec 2007
Lokacija: OS
Postovi: 412
|
igre na kojima sam izgubio mjesece zivota: 1) carmageddon 1 (svi ostali dijelovi su teski srot) 2) fallout 1 i 2 3) simcity 2000/3000/4 4) dungeon keeper 1 5) half-life 1 (dvojka ni blizu jedinice) 6) homeworld 1 7) morrowind 8) avp2 9) cod4 10) black&white 1 11) fifa 99 12) alpha centauri 13) gta3 14) tony hawk's pro skater 2/3 15) pirates of the caribbean 16) Mafia 17) Neverwinter nights 1 18) Return to Castle Wolfenstein 19) RTCW: Enemy Teritory 20) Thief 1&2 21) Caesar 1/2/3 22) F-22 Lightning 3 23) Freespace 1&2 24) Doom 1/2/4/9/10 25) Rise of Nations 26) Commandos 1&2 27) UT1 28) Q3 29) Driver 30) Colin Mcrae Rally 3/2005 31) Age of Empires 1/2 32) Pro Evolution Soccer 4 33) Toca race driver 34) Hitman 2 35) Arcanum (uz Fallout najbolji RPG ikad napravljen) 36) Stronghold 37) Settlers 1&2 38) IL2-Sturmovik 39) Worms 40) Command & Conquer 1&2 41) NFS 2/3 42) NFL 2002 43) SimGolf 44) Vampire: The Masquerade 45) Diablo 1 46) Dota (lol) 47) Serious Sam 1 48) Grim Fandango 49) Etherlords 50) Microsoft Train Simulator eto, 50 igara koje se izdvajaju svojim gameplayom i dizajnom (brojevi kraj igara ne oznacavaju koja mi se vise svidja a koja manje =) |
04.01.2008., 20:16 | #304 |
Akutna lijenčina
Datum registracije: Aug 2006
Lokacija: Fiume
Postovi: 1,804
|
da i ja nabrojim svoje žderače vremena... Neverwinter nights deluxe edition (sve ekspanzije) Neverwinter nights 2 (sa mask of the betrayerom) Heroes of Might and Magic 3 i 5 Counter strike 1.6 Worms armageddon Baldur's gate 1 i 2, Red alert 2 warcraft 3 the frozen throne homeworld: cataclysm jade empire splinter cell: chaos theory fable: the lost chapters unreal tournament total annihilation dungeon siege 1 i 2 the elder scrolls 3: morrowind diablo 2 + Lord of Destruction Age of Empires 2 sam&max season one c&c3: tiberium wars vampire the masquerade: bloodlines chessmaster 8000 C&C: generals grim fandango To bi bilo ukratko to.... |
04.01.2008., 23:07 | #306 | |
Just married!!!!
Datum registracije: Jun 2007
Lokacija: Zagreb-Bjelovar
Postovi: 85
|
Citiraj:
Eh da mi je opet biti mlad |
|
04.01.2008., 23:40 | #307 |
Registered User
Datum registracije: Jan 2008
Lokacija: Podravina
Postovi: 20
|
Championship manager aka Football Manager - sve verzije. Ovu igru igram od 1993 sa Amige - što više reći... |
05.01.2008., 20:46 | #308 |
Banned, neopisivo
Datum registracije: Jan 2008
Lokacija: Sv.I.Žabno
Postovi: 11
|
Hitman:Blood Money jojjjjj jedva čekam peticu,film iso zakon ali ipak ništa se ne more mjerit sa h:bm |
06.01.2008., 23:44 | #309 | |
Premium
Datum registracije: Aug 2006
Lokacija: Zagreb
Postovi: 1,360
|
Citiraj:
A onda kad sam malo deteljnije pogledao akužio sam da sam igrao 90% tih stvari... |
|
06.01.2008., 23:54 | #310 |
Buying Bitcoin
Datum registracije: Feb 2007
Lokacija: Croatia
Postovi: 7,975
|
nije najbolja, ali je mnogo dobra... ako netko voli upravljanje svemirskim brodovima, onda će znati za Nexus: The Jupiter Incident |
|
|
Oglas
|
|
07.01.2008., 00:00 | #311 |
Premium
Datum registracije: May 2007
Lokacija: Dugo Selo
Postovi: 467
|
Diablo 1 i 2, Starcraft, Grand Theft Auto serijal |
07.01.2008., 01:01 | #312 |
Premium
Datum registracije: Apr 2003
Lokacija: RI
Postovi: 4,906
|
silent hill 1,2...resident evil 1,2,3...dino crisis 1,2...harvest moon back to nature (2d grafika)...ne sjecam se vise...u novije vrijeme mi je Agatha Christie : And then there where none ostavila prilično dubok trag,žao mi je što je završila kad sam je prošao,a iz početka mi nije imalo smisla...kad bi je barem mogao zaboravit i krenut iz početka,pre,predobra...atmosfera,sve... |
07.01.2008., 12:39 | #313 | |
Banned
Datum registracije: Dec 2007
Lokacija: OS
Postovi: 412
|
Citiraj:
inace se palim na te svemirske igre (freespace, farlancer, homeworld) i odlucih skinuti demo nexusa nisam kurca skontao ali igra izgleda zakon, ima pun k fora i lijep hud pa eto odlucih skinuti cijelu nego, zanima me da li da skinem patch 1.01? cujem da je igra prokleto teska posto nema tutorial ni nista, a sa patchem 1.01 postaje skoro pa neigriva posto su neke teske misije dodatno otezane i imas li link na neki posten guide za igru? tnx |
|
07.01.2008., 15:54 | #314 | ||
Buying Bitcoin
Datum registracije: Feb 2007
Lokacija: Croatia
Postovi: 7,975
|
Citiraj:
A na tom putu je nezaobilazan i poznati "X" (zadnji nastavak je X3: Reunion) Inače, gdje si sad našao tek skidat igru, izašla je ima nekoliko godina Citiraj:
Ja sam je prošao bez patcha (jer nema crackirani exe za taj novi patch), i nisam primjetio neke bugove ili nešto šta bi mi smetalo. Ali da, igra je prokleto teška, pogotovo kasnije i ne možeš je preć sa taktikom "uleti i raznesi sve" već trebaš dobro razmislit kakve ćeš topove stavit na brodove prije početka misije, te kako ćeš ih napadat (hoćeš li ga gađat dalekometno ili ćeš mu prvo krenit u eliminaciju subsystemsa tako da ga disableaš pa na miru dokrajčiš ili ćeš mu odmah gađat hull, itd.) i kojeg ćeš prvog napast. Mislim da je to trenutno jedina i najbolja igra upravljanja ratnim svemirskim brodovima (poslije upravljaš sa više njih) i genijalno je napravljena. Npr. brodovi imaju svoju inerciju pa im treba neko vrijeme dok se zaustave, a tek dok se okrenu... I naravno, šta su veći to su glomazniji ali možeš stavit više topova i fightera Demo nisam igrao, dokle u demu dođeš ? nažalost nemam. Proguglaj "nexus jupiter walkthrough" ili guide, ali meni nije trebao. Pomuči se malo sam |
||
07.01.2008., 16:28 | #315 | |
Banned
Datum registracije: Dec 2007
Lokacija: OS
Postovi: 412
|
Citiraj:
igra je izasla 2004, ali se bez problema moze downloadati (vec sam ju i instalirao =) cak je odnedavno dostupna za 10$ preko steama pojma nemam instalirao sam taj demo prije kojih godinu dana i posto sam tada imao slab komp odustao sam od igranja (previse mi je stekalo, a mrzim kresat detalje) instalirao ga opet jucer, vidio da sve leti i odmah krenuo na skidanje cijele igre inace, ne znam da li vec znas, ali trebao je izaci i nastavak cak je izasao i tech demo ( http://www.gametrailers.com/player/u...ies/16457.html ) ali rad na igri je prekinut i publisher je odlucio developere prebaciti u 2 tima i rad na novim igrama (join task force) ali navodno su developeri rekli da ce izadti nexus 2 ako dobiju peticiju sa 90.000 potpisa (zasad ta peticija ima kojih 1000) inace nexus 1 se prodao u 200.000 primjeraka |
|
07.01.2008., 16:53 | #316 | |
Buying Bitcoin
Datum registracije: Feb 2007
Lokacija: Croatia
Postovi: 7,975
|
Citiraj:
uopće nisam znao da je trebao izaći nastavak... a sad kad sam pogledao tech demo ne mogu ti opisati koliko mi je žao šta nije... koji kreteni ok gdje je ta peticija? idem se dati na uzastopno klikanje i mijenjanje IP-a |
|
07.01.2008., 16:59 | #317 |
Premium
Datum registracije: Dec 2005
Lokacija: ZG Travno
Postovi: 332
|
Ono na što sam godine izgubio: STARCRAFT (igrao od srednje pa do kraja faksa skoro) HOMM 3 (najbolji HoMM) Ono što mi je još odlično bilo: Diablo 1,2 Svi C&C i Red Alert serijali Warcraft 2,3 Ono što danas igram: COD 2 i od nedavno COD 4 koji mi ne pobuđuje ljubav kao COD 2 Strategije sam pustio na miru. Supreme Commander mi je smeće. CoH mi je O.K. ali ne igram jer nisam si ga kupio. Ostale igre netrebam spominjat (jer ih se nemrem sjetit). |
07.01.2008., 17:12 | #318 |
Banned
Datum registracije: Dec 2007
Lokacija: OS
Postovi: 412
|
|
07.01.2008., 17:51 | #319 |
Premium
Datum registracije: Aug 2007
Lokacija: Međimurje
Postovi: 172
|
|
07.01.2008., 19:15 | #320 | |
Pijem samo KAJ
Datum registracije: Jan 2004
Lokacija: Vž
Postovi: 2,664
|
Citiraj:
|
|
24.03.2008., 19:51 | #321 |
u cant touch this
Datum registracije: Mar 2008
Lokacija: GROBNIK-RIJEKA
Postovi: 17
|
ova vam je ljestvica jakooooooooooo duga ako vec niste vidjeli: 1.call of duty 4 2.battlefield 2 3.stalker shadow of chernobyl 4.enemy teritory 5.oblivion da ne idem u detalje. nejviše igram fps igre fps su zakon ali nisu ni loše one kao oblivion.oblivion je zakon jer puno traje i ima hrpu podquestova |
26.03.2008., 21:44 | #326 |
Premium
Datum registracije: Dec 2007
Lokacija: Zagreb
Postovi: 46
|
|
27.03.2008., 04:24 | #327 | |
Registered User
Datum registracije: Nov 2007
Lokacija: Tuzla
Postovi: 7
|
Citiraj:
ubi me Cpp Lillacor: (laughs maniacally) Man, what a pile of horse-dung! That’s what my previous owner used to say... before he was chopped to bits by a stinking kobold! Looosseer! Let’s kill, kill, kill! Woo-hoo! |
|
27.03.2008., 07:37 | #328 |
fanATIčni AMDovac
Datum registracije: Jun 2005
Lokacija: KC-ZG
Postovi: 1,311
|
1.Stalker Shadow of chernobil (ovu igru sam cekao jaaaako dugo...nekih 5-6god od prvih najava.i isplatilo se.jedino mi je zao sto su izbacili vozila iz igre.i zao mi je sto se na konfi 1 rusi bez ikakvog razloga a na konfi 2 koja je upola slabija radi bez beda) 2.Diablo II(naravno da se tu ukljucuje expanzija...na ovoj igri sam izgubio najvise zivota...presao sam je uzduz i popreko sa svim zivim likovima...najdrazi mi je amazonka na 92lvl) 3.Starcraft i Warcraft 3(expanzije također...uglavnom i tu se gubilo dosta vremena.trenutno mi je aktualna custom mapa za WC3 zvana DoTA) 4.COD1 i COD2(jedinicu sam obozavao,dvojku u startu zamrzio zbog malo shebanog kara i jos nekih stvari,ali nakon privikavanja sam ju zavolio ) 5.Fallout Tactics(odlicna igra.presao sam je xy puta i svaki puta je bilo interesantno.) 6.Freelancer(iako igra ima dosta bugova najvise sto se tice zvuka meni je predobro sjela.također sam ju presao xy puta...imam najbolji brod i ono aliensko oružje... ) i za kraj 7.Unreal Tournament i Counter Strike (igre koje nemoram opisivati,legendarne su.dovoljno samo nabrojati)
__________________
|
05.04.2008., 13:25 | #329 |
Premium
Datum registracije: Mar 2008
Lokacija: Zagreb
Postovi: 888
|
Meni osobno najaci favoriti su: KKND serijal (najbolja strategija ikad po meni) COD4(najbolji fps po meni) Moh serijal Heroes of might and magic serijal Resident Evil serijal Dino Crysis serijal Farenheit Broken Sword Cold Fear (jedan od drazih ostala mi u sjecanju neznam zasto) Duke Nukem 3d onaj stari neznam vise niti kako se zove tocno Unreal Tournament ali onaj prvi 99 mislim da je PES serijal |
05.04.2008., 13:34 | #330 |
Premium
Datum registracije: Feb 2007
Lokacija: Bjelovar
Postovi: 260
|
Tetris |
|
|
Oglas
|
|
|
|