Uređivanje
Staro 06.09.2019., 11:42   #2821
The Exiled
McG
Moj komp

Datum registracije: Feb 2014
Citiraj:
Autor Manuel Calavera Pregled postova
Iz takvih stvari je očito da su u Intelu nervozni. Prvo je zen "glued together" pa onda i oni najave takvu arhitekturu za par godina kad nadođu, zatim kao dio marketinške kampanje za serverske procesore spominju gaming pa sad izvlače statistiku od mobilnih korisnika i šikaniraju taj cinebench, a prije ryzena je bio glavni benchmark, mjerilo za sve...
Ryan Shrout i sva sila friško zaposlenih novinara/recenzenata su si stvarno dali truda s ovim materijalom. Potez očajnika je blago rečeno za to kaj rade i čim se bave. Fino su se prodali.
The Exiled je online   Reply With Quote
Staro 06.09.2019., 13:22   #2822
Tajl3r
Dobro je sve.
Moj komp

Datum registracije: Sep 2012
Pogotovo taj bivsi pc perspektovac koji je i tada u isto vrijeme radio za Intel sa strane sad je indoktriniran 100%,cak mi je i drago da se maka od pcp...jer ja sadasnja ekipa za poslusat/pogledat/iscitat sasvim ok.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
Tajl3r je offline   Reply With Quote
Staro 06.09.2019., 22:11   #2823
The Exiled
McG
Moj komp

Citiraj:
Real World Performance@IFA …without compromise
Citiraj:
Today at IFA we held an event for attending members of the media and analyst community on a topic that’s very near and dear to our heart — Real World Performance. We’ve been holding these events for a few months now beginning at Computex and then at E3, and we’ve learned a lot along the way. Desktop has and will continue to be a core focus for Intel, and we’re excited to release the 9900KS next month and share some updated perspective on performance-per-dollar for our X-series. We are proud of the technologies and products we build, and despite some competitor solutions that the community is questioning, the Core i9–9900K and Core i9–9900KS are TRUE 5.0 GHz processors. Intel has dramatic changes coming next month for the X-series and HEDT (high-end desktop market) line as well. The new family of products code-named Cascade Lake-X will offer up to 2x the performance per dollar of the previous generation. Though it is too early to talk about the specifics of how we are accomplishing this, you will see soon enough our commitment to the X-series and W-series families across Intel. Today marks yet another step in Intel’s journey to showcase the benefits and need for the industry to think about Real World Performance when evaluating hardware and platforms across a spectrum of options.
Citiraj:
  • Demo Productivity: Microsoft Office 365 saving PowerPoint file to PDF. Based on performance comparing Dell XPS 13 Configuration: Processor Intel® Core™ i3-1005G1, 2C/4T

• Adobe 4K playback: Adobe Premiere Pro, v13.1, Video 4K HDR 10-bit playback. Based on performance comparing Dell XPS 13 2-in-1 Configuration: Processor: Intel® Core™ i7-1065G7, 4C/8T

• Adobe Premiere Pro: v13.1, Export of 4K UHD HEVC (H.265) video. Based on performance comparing ASUS ZenBook Configuration: Processor: Intel® Core™ i5-10210U, 4C/8T

• Halo The Master Chief Collection-beta: Halo The Master Chief Collection -beta, "Reach" gameplay. Based on performance comparing Razer Blade Stealth 13 Configuration: Processor: Intel® Core™ i7-1065G7, 4C/8T

• Topaz Labs Gigapixel AI: Gigapixel AI v4.4.0; Image upscaling app using AI software; Lenovo Yoga S940, Processor: Intel® Core™ i7-1065G7, 4C/8T
Citiraj:
I continue to believe that using Cinebench or any other rendering application to measure performance on platforms where ray-traced rendering applications are not typically run is a disservice to the reader and consumer. I consider this especially true when the weighting and value of those results is exaggerated. Going forward I think it is fair to stop using the phrase “real world” on the slides when having this discussion about Cinebench. The ray tracing workload that it measures is indeed used in a real application and is not a synthetic test. My intent is not to discredit the Cinebench benchmark, but rather to encourage accurate usage of it for evaluation of processors. Finally, I wanted to apologize to Roman Hartung (Der8auer) as well as the authors quoted from Guru3D and PC Perspective for not personally giving them a heads up on our plan to use their data in our presentation.
Izvor: Ryan Shrout Chief Performance Strategist@Intel + 2019-IFA-Intel-RWPE.pdf

Citiraj:
Intel contradicts itself over claiming Cinema 4D is not an important workload
Citiraj:
At the 9900K launch last fall, the message was all about gaming. It’s hard to forget the Principled Technologies debacle that happened around that time, but if you do forget, here’s a reminder. It’s odd, then, that gaming was the focus at that time, but today, it seems to be about Microsoft Excel, and other mundane tests run through BAPCo SYSmark (which the company seemingly laid low on at this event). Intel reached out to offer its thoughts and corrections. The company says that it has nothing against Maxon’s Cinema 4D or its standalone Cinebench benchmark. It does believe, though, that too many people are relying on it for an overall view of processor performance. At Intel’s IFA briefing, Intel’s focus on C4D/CB performance revolved entirely around notebooks, not desktops. Our overall take hasn’t changed. After AMD released higher core-count CPUs, Intel began to reduce the importance of Cinebench, despite having touted its own scores many times before. That to us feels like too much of a coincidence. We think Intel should focus on its own strengths instead of downplaying the importance of a real-world, realistic benchmark
Izvor: Techgage

Zadnje izmijenjeno od: The Exiled. 07.09.2019. u 23:46.
Staro 19.09.2019., 14:23   #2824
Manuel Calavera
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jul 2012
Manuel Calavera je offline   Reply With Quote
Staro 19.09.2019., 22:28   #2825
Omega 3

Datum registracije: Oct 2017
Omega 3 je offline   Reply With Quote
Staro 20.09.2019., 17:01   #2826
Amd_Shill
Moj komp

Datum registracije: Dec 2016
127w.
Znaci preko 200w realno.

Koje nevjerojatno govance od proca na 14+++++++++++++nm

9900ks (keep spending)

Ocito do 2021. Intel nema apsolutno nista za ponudit osim ovih refresha.
Amd_Shill je offline   Reply With Quote
Staro 20.09.2019., 17:08   #2827
Manuel Calavera
Premium
Moj komp

Kod FX 93xx ti nije nije smetalo 200w+ i 5ghz

Ovaj ako ništa barem ima performanse, mada totalno neisplativ cpu i launch koji razotkriva slabost intela u nepostojanju nove arhitekture i nodea godinama. Uključujući i taj casade lake
Staro 20.09.2019., 17:24   #2828
Amd_Shill
Moj komp

Citiraj:
Autor Manuel Calavera Pregled postova
Kod FX 93xx ti nije nije smetalo 200w+ i 5ghz

Ovaj ako ništa barem ima performanse, mada totalno neisplativ cpu i launch koji razotkriva slabost intela u nepostojanju nove arhitekture i nodea godinama. Uključujući i taj casade lake
Samo si taj FX dobijao za siću.

Nemoj me krivo shvatit,meni je gušt kako Intel drži cijene i da ima ekipe koja ce to kupit.

Gejmace i grijace se u hladnim zimskim mjesecima sa Intel Supernovom.
Staro 20.09.2019., 17:38   #2829
Brko
Protupožarac
Moj komp

Datum registracije: Aug 2007
E, uspoređivat FX9xxx Višeru sa ovim Intelom nemojte ni u šali. Core 2 Quadare na 4.3GHz su bolji procovi od tog nabrijanog polkilovatnog AMDovog smeća zbog kojeg još i kaznu moraju platit, ko da taj proc nije bio kazna dovoljna AMDu za ugled.

Ovom lntelu se može oprostiti i 200W i grijanje stana jer sa tih 5GHz će ispuniti sve želje i zahtjeve hard core i high end gamera.
Brko je offline   Reply With Quote
Staro 20.09.2019., 18:38   #2830
Manuel Calavera
Premium
Moj komp

Citiraj:
Autor Amd_Shill Pregled postova
Samo si taj FX dobijao za siću.

Pa i ne baš, jer koliko se ja sjećam košta je preko 2000kn, dok si osnovni model (fx 8300) mogao imati za oko 1000kn. Dakle duplo više za isti cpu koji je overclockiran i bolje binan, katastrofalan value je bio. Pogotovo što su za te novce išle i i7-ice... FX 8300 i 8320 je bio OK za 1000kn kao alternativa i3-icama i čak i entry lockanim i5-icama. Sve iznad toga je bila katastrofa od valuea

Da ne budem skroz offtopic, što se tiče efikasnosti intela, ja prvi nebi upirao u nešto veću potrošnju jednog proizvoda naspram drugog, pogotovo ako ima nekog valuea u opciji koja više troši, kao što nisam u vrijeme FX 8300 i i5 4440, odnosno R9 390 vs gtx 970, no u ovom slučaju razlika postaje lagano već brutalna da je vrijedna spomena. Recimo i9 9900K u mnogim multi benčevima ima cca podjednake performanse kao R7 3700X uz cca duplo veću potrošnju. Uz to je debelo skuplji i na uskoro EOL socketu + bez upgrade patha. Znači value je krajnje krajnje dvojben, čak i za high end gamere

Zadnje izmijenjeno od: Manuel Calavera. 20.09.2019. u 18:49.
Staro 21.09.2019., 00:08   #2831
Mladenxy
Premium
Moj komp

Datum registracije: Feb 2007
High end gameri će dobiti tj. već su dobili to isto sa i7 9700k 5.0 ghza za manje novaca. i9 9900KS je samo Intel marketing ako su gameri u pitanju.
Mladenxy je offline   Reply With Quote
Staro 21.09.2019., 11:52   #2832
Amd_Shill
Moj komp

Vidim da neki 5ghz shvacaju zdeavo za gptovo.
Staro 02.10.2019., 09:31   #2833
The Exiled
McG
Moj komp

Intel's Cascade Lake-X CPU for High-End Desktops: 18 cores for Under $1000
Citiraj:
Similar to the way Intel's Cascade Lake based Xeon Scalable processors are a further revision of their Skylake Xeons, offering clock speed increases and security fixes in hardware, the new HEDT processors will grant higher frequencies, more memory capacity, and better protection against side-channel attacks. The key numbers however are the big drop in Intel's pricing: Intel will be releasing its 18-core part, the Core i9-10980XE, for under $1000. All the CPUs will support 256GB of quad-channel memory (up from 128GB), and have 48 PCIe 3.0 lanes (up from 44). Memory speed support is listed as DDR4-2933 for 1 DIMM per channel, and DDR4-2666 for 2 DIMMs per channel. All these CPUs have a TDP of 165W, which Intel states will help the CPUs to turbo longer under Intel's recommended settings (as we know, consumer motherboard manufacturers like to ignore these anyway). All these CPUs are supported in X299 motherboards.
Izvor: AnandTech
Staro 02.10.2019., 09:42   #2834
sti
Premium
Moj komp

Datum registracije: May 2006
Skoro 100% redukcija cijene u jednoj generaciji, postavlja se pitanje koliko monstruozne marže je Intel imao u hedt segmentu.

Drugo pitanje je što napraviti sa neprodanom zalihom 9.generacije? Na wccftech su ponudili neke špekulacije, ali gotovo sigurno je da se Intel neće miješati već će pustiti da trgovci podnesu sav gubitak.
sti je offline   Reply With Quote
Staro 02.10.2019., 20:59   #2835
The Exiled
McG
Moj komp

Šou čisti...
#plitakpotokavodaduboka

I dvije godine nakon prve Ryzen + Threadripper generacije, nažalost Intel i dalje nema jasno definiran plan.
Staro 03.10.2019., 13:44   #2836
Sinac
...samo te gledam...
Moj komp

Datum registracije: Mar 2007
Generalni zaključak je da će Intel imati svoje kupce kako god okrenuli. Ljudi ne gledaju samo best-buy, neki korisnici kupuju računala za poslovnu upotrebu u točno određenoj aplikaciji i ako je Intel bolji onda AMD nema što radit u njegovom računalu.
Svi se slažemo da su cijene Intela prenapuhane i da generalno nemaju ništa trenutno novo za ponudit, ni u desktop, ni u HEDT niti u serverskoj domeni u vezi procesora ali će neki ipak radije platit više da imaju out-of-the-box konfiguraciju koja neće imati probleme s memorijom, kojoj performanse neće ovisiti o verziji BIOS-a ili podešenjima power opcija unutar Windowsa itd.
Sinac je offline   Reply With Quote
Staro 03.10.2019., 14:03   #2837
Brko
Protupožarac
Moj komp

Sve jasno. Imati će i dalje kupaca baš po tim kriterijima.
Samo je pitanje hoće li Intel biti zadovoljan brojkom tih kupaca tj količinom prodanih procesora koja god ona bude.

2 godine nisu omirisali AMD i pravili se kao da se ništa u svijetu CPUova nije dogodilo. A zadnja 3-4 mjeseca puna usta singlekor gejming performansi i gameking pridjeva.

Konkurencija je zdrava. Bilo bi dobro da neš konačno naprave nakon par godina. Postaju ko UbiSoft, naj-eco-friendly firma na svijetu, sve živo recikliraju do besvjesti.
Staro 03.10.2019., 17:29   #2838
Sinac
...samo te gledam...
Moj komp

Je, sad su im najave već postale pomalo tragikomične, novi procesori u starom proizvodnom procesu, potrošnja ko da imaš rusku podmornicu i cijena ko da imaš Space Shuttle.
Staro 03.10.2019., 17:50   #2839
Mladenxy
Premium
Moj komp

Datum registracije: Feb 2007
Ja sam postao takav razmaženi kupac kojem se više neda ulaziti u bios, želi jeftino, brzo i kvalitetno. Hebiga, ostario i neda mi se više zajebavati sa hardverom. Sklopi, instaliraj i vozi.
Mladenxy je offline   Reply With Quote
Staro 03.10.2019., 21:30   #2840
Sinac
...samo te gledam...
Moj komp

Ima nas više takvih, jedino neki žele zvijer od mašine.
Staro 03.10.2019., 23:49   #2841
Brko
Protupožarac
Moj komp

Dobro, pričate sad kao da u BIOS treba ići svaki dan po 12 puta evo ja sam na svom u BIOSu podesio 3 (TRI) opcije sa Auto na neke vrijednosti + power opcije = amen zdravo.

Ništa ni više ni manje nego što i vi trebate podesitit u BIOSu kad budete na Intelu.

Ali sad se postavlja pitanje što želite za svoju lovu. I to je to. Meni je još uvijek zabavno prtlj prtlj. Kad isto omatorim ko vi, onda dolazi iMac na stol i iPhone u đep pa nema više nikakvog drkarenja nikakvi slaganci više, adblockeri i slično do 40.još 4 godine pa ćemo vidjeti
Staro 03.10.2019., 23:55   #2842
The Exiled
McG
Moj komp

Ja sam svoj BIOS/UEFI zadnji put vidjel u 11. mjesecu 2017. Nego, kaj zapravo muči veliki Intel...
Citiraj:
The AMD EPYC 7702P is simply a game-changing part. It is the processor that the current Intel Xeon generation has no direct answer to. With this 64-core part, AMD is delivering more cores than a dual-socket Intel Xeon Platinum 8280 system. AMD has PCIe Gen4, while Intel has PCIe Gen3. AMD has 128x PCIe lanes while Intel has only 96x PCIe lanes with two CPUs. All of this and AMD’s list price is $4425, or less than a single 24-core Intel Xeon Platinum 8260. Therein lies the opportunity for AMD. It has delivered (more than) Intel’s dual-socket performance in a single socket. Whereas with the first-generation EPYC, Intel was saying that the multi-NUMA node architecture to reach a given core count was not good, the tables have turned. Now Intel needs multiple NUMA nodes for a core count, and potentially worse. Intel may need more systems to match the AMD EPYC 7702P’s capacity for cores and PCIe bandwidth. At some point, Intel will get competitive, but in this generation, having an AMD EPYC 7702P is a clear advantage.

Intel does have three primary features that AMD does not have a direct answer to. If you need AVX-512, DL Boost (VNNI), or Intel Optane DC Persistent Memory, and they are must-have features, Intel is the way to go.

AMD is delivering a part designed to compete with what Intel will announce in 2020, and win.
Izvor: ServeTheHome
Staro 04.10.2019., 00:02   #2843
Brko
Protupožarac
Moj komp

Jebiga sad, ti pričaš o serverima i procovima vrednosti polovnog Megana starog 4 godine, a ekipa ovdje slaže komp da vrti PUBG na jednoj jezgri i ima što više FPSa...
Staro 04.10.2019., 00:08   #2844
Manuel Calavera
Premium
Moj komp

Stvar percepcije. Čitajući teme netko slabije upućen bi mislio da je epska katastrofa, što brko reče kao da 12 put na dan moraš u bios, no ipak se radi o pcekspert forumu, praktično subkulturi, gdje npr. tweakeri najjeftiniji low end ram koji je nativno 3000mhz pokušavaju dobiti stabilno 3200mhz (dakle overlock praktično), što nekom "stanje ugašenosti" nije u skladu sa osobnim ukusom - što netko može shvatiti kao problem (btw ne kažem da stvarno netko nema problema). User vulgaris nema pojma za to i to nebi bilo kvalificirano kao problem. Evo npr. nekakav intel ekvivalnet - i5 8400 i B360, nema uopće update biosa, pa nema tih "problema". Po meni je veći problem što ne možeš (i neće se moći) updejtat na actually novu uarch, nego što je problem update biosa. Također ta platforma je recimo limitirana na 2666mhz, pa tu nema "problema" sa ramima (a aegis se nije proslavio u overclocku ni na Z390 itd.). Dobar dio takvih kupaca ni ne zna što je xmp profil, niti bi ga upalio

Kažem, stvar percepcije. Kao i to sa appleom, kao "nema problema"… uzmi npr. neki AiO apple- nemoš ga nadogradit, niti ti se isplati, a kupci istih nisu tweakeri. Kad se pokida baciš ga u smeće i kupiš novi i "nemaš problema sa appleom"
https://youtu.be/nGOeR1MmVQ8
Staro 04.10.2019., 00:09   #2845
The Exiled
McG
Moj komp

Citiraj:
Autor Drug Brko Pregled postova
Jebiga sad, ti pričaš o serverima i procovima vrednosti polovnog Megana starog 4 godine, a ekipa ovdje slaže komp da vrti PUBG na jednoj jezgri i ima što više FPSa...
Ionak je sve to razvodnjeni serverski hardver, pogotovo ova "nova" Intel HEDT čudesa koja su najavljena tjedan dana prerano. AMD pak fila sve sa istim chipletima. Oni najbolji idu u EPYC, ostalo za nas za po doma.
Staro 04.10.2019., 00:13   #2846
Brko
Protupožarac
Moj komp

Bra'o.
Ali to su rekli i Sinac i Mlađan. Stvar je osobnog ukusa ili percepcije. Naša je takva da smo sretni sa svojim.
Oni misle drugačije, baziraju to na onome o čemu se piše. Sad, koliko je to relevantno, ko zna

Istina je samo ta da se uvijek zahaklaš na onaj jedan post sa problemom, koji ti anulira 100 postova da problema nema
Staro 04.10.2019., 13:51   #2847
Sinac
...samo te gledam...
Moj komp

Nije samo jedan post u pitanju, ja sam htio izbjeći lutriju da li će mi Corsair 4x8Gb memorije radit dobro ili ne. S ovom platformom nije uopće bilo upitno. Cijena po kojoj sam dobio komponente bila je "ponuda koju ne možeš odbiti", kako bi rekao kumov pomoćnik...
Staro 04.10.2019., 14:47   #2848
fler
These go to 11
Moj komp

Datum registracije: Apr 2007
Što im točno znači Turbo boost 2.0 i Max 3.0?

fler je offline   Reply With Quote
Staro 04.10.2019., 16:32   #2849
Sinac
...samo te gledam...
Moj komp

To su tehnologije koje upravljaju frekvencijom jezgri procesora u ovisnosti o opterećenju i postavkama power opcija.

https://www.intel.com/content/www/us...echnology.html
Staro 04.10.2019., 16:42   #2850
fler
These go to 11
Moj komp

Datum registracije: Apr 2007

Zadnje izmijenjeno od: fler. 04.10.2019. u 16:59.
fler je offline   Reply With Quote
Odgovori

Uređivanje

Pravila postanja
Vi ne možete otvarati nove teme
Vi ne možete pisati odgovore
Vi ne možete uploadati priloge
Vi ne možete uređivati svoje poruke

BB code je Uključeno
Smajlići su Uključeno
[IMG] kod je Uključeno
HTML je Uključeno