Forumi


Povratak   PC Ekspert Forum > Računala > AMD
Ime
Lozinka

Odgovori
 
Uređivanje
Staro 21.07.2003., 16:16   #1
sh00le
Registered User
 
Datum registracije: Jul 2003
Lokacija: Zagreb
Postovi: 6
Problemi sa NF7 pločom

Ovak, možda zato što sam početnik ovdje, ne uspijevam pretražiti forum na pravi način i pogledati da li je netko već odgovorio na ovo pitanje, a klikanje jednu po jednu temu mi se baš i neda..

No, evo problemčića ukratko..

Od prije par dana sam ponosni vlasnik Abit NF7 v2.0 ploče, Athlona 2200+, 512 DDR RAMa .....
I ponosni vlasnik svih problema koje imam uz to..

Prošli vikend sam si zacrtao totalno reinstalaciju sistema (privremena verzija je bila reinstal na postojeće windowse XP)..

Uzeo sam windowse XP sa SP1 i sve lijepo instalirao.. Ulaskom u Windowse prvo sam instalirao drivere od ploče. Na kraju te instalacije pojavio mi se jedan mali oblačić koje me je upozorio da bi moglo biti nekih problema, ali ignorirao sam to i hrabro kliknuo na "Yes, restart my..."

E nakon toga više nisam mogao ući u windowse. zapelo mi je na prvom boot screenu.
A ništa, ajmo u safe mode. Kad tamo - mauna. Nakon što je učitan neki nforce driver i počeo s učitavanjem MUP.xxx (ne znam točnu ekstenziju, ali se sjećam imena) tu je stalo..
I ni makac..

A ništa, forma C: pa ajmo isponova..
Ovaj put sam prvo instalirao drivere od ISDNa i grafičke (Ati 9100), pa tek nakon toga drivere od ploče. Ponovo se pojavio onaj oblačić sa upozorenjem, nakon instaliranog direvera za IDE controler.
Ok, ja sam još jednom bio hrabar i kliknuo na restart.
I ponovo ista priča.. Ništa od bootanja..

Ponovo format c:, ponovo instalacije drivera od matične, pa nakon toga, roll back IDE driverea u Control Panleu..

Voila, sada radi.. Windowsi se dižu..

No, sada se javlja neki drugi problemčić. ili se bar meni tako čini..