Odgovori

Uređivanje
Staro 16.01.2011., 23:53   #1
Pupo
Nikad sit, uvijek žedan
Moj komp

Datum registracije: Jun 2005
F1 2011

Izgleda da novu sezonu formule nećemo pratiti na nacionalnoj televiziji. Iako se već dugo spekulira, eo i službeno je.

http://f1racing.com.hr/index.php?opt...d=58&Itemid=86
Staro 16.01.2011., 23:56   #2
Swarm dude
Premium moderator

Datum registracije: Aug 2005
Uh, šteta nadam se da će neka druga domaća TV postaja preuzeti prijenos, iako s obzirom na cijenu prijenosa sumnjam da ćemo to doživjeti.

CPU: AMD Opteron 3365 cooled by LC-CC-120
MBO: MSI 760GM-E51 FX
RAM: 4 x 8 GB G.Skill Ripjaws DDR3 PC-12800
VGA: Nvidia Quadro K600
SSD: Crucial BX500 1TB
HDD: Seagate Barracuda Guardian 2 TB
PSU: Silverstone Strider Essential 600W
Swarm dude je offline   Reply With Quote
Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Staro 17.01.2011., 11:16   #3
Ordem
Banned

Datum registracije: Sep 2010
imam maxtv osnovni paket? na kojem bih kanalu to sad trebao gledati?

jedino sto mi pada na pamet je DSF, ali oni daju reprizu dan-dva kasnije..
Ordem je offline   Reply With Quote
Staro 17.01.2011., 15:33   #4
snorky_vk
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jul 2008
čitam na drugom forumu da je u igri arena. bumo vidli. ne vjerujem da će nova i rtl radit prijenos iako matične kuce već imaju prava.
snorky_vk je offline   Reply With Quote
Staro 17.01.2011., 16:03   #5
Rain Man
Premium

Datum registracije: Feb 2005
Koja ima jos televizija da moze to nacionalno prenosit? Velike sportske priredbe i natjecanja su jedina stvar koju pratim na TV-ima i sad su poceli i to ukidat.
Rain Man je offline   Reply With Quote
Staro 17.01.2011., 16:05   #6
zgmmax
(-(-(-(--)-)-)-)
Moj komp

Datum registracije: Sep 2009
Njemacki RTL i Slovenija 2 imaju prijenose.

Na SLO2 su neka 2 lika koja imaju takve glasove ko da prenose sprovod, a na RTL su nonstop reklame
zgmmax je offline   Reply With Quote
Staro 17.01.2011., 16:06   #7
aski
Je suis Schumi
Moj komp

Datum registracije: Nov 2006
Meni je najdraze sto necu vise slusati Prasićka Ali inace steta... Jbg. Bernie je skup

Sad mi preostaje povecati brzinu interneta i gledati live stream BBC-a, tamo je Martin Brundle
Ili amere, tj speedtv, tamo su Bob Varsha i David Hobbs

Intel Core 2 Duo E8500 @ 5516 MHz
aski je offline   Reply With Quote
Staro 17.01.2011., 22:16   #8
kian
Premium

Datum registracije: Oct 2001
Citiraj:
Autor aski Pregled postova
Meni je najdraze sto necu vise slusati Prasićka Ali inace steta... Jbg. Bernie je skup
Citiraj:
...kako HTV više neće prenositi Formulu 1, špekulira se da je prvi uz izlazna vrata Ivica Blažičko.
One će, bruje kuloari, tamo gdje i Formula 1, odnosno tko kupi prava prijenosa Formule lako bi mogao dobiti i Blažička...
Novilist.hr
kian je offline   Reply With Quote
Staro 17.01.2011., 22:34   #9
Milentije
Adrenaline junkie
Moj komp

Datum registracije: Apr 2006
BOOM HEAD SHOT!
Staro 17.01.2011., 23:36   #10
zgmmax
(-(-(-(--)-)-)-)
Moj komp

Citiraj:
Autor Drug Brko Pregled postova
POP TV, a ne Slo2 BTW, jedini plus u tome što neću više slušati onog konja Nevena Novaka i njegova onaniranja/zapomaganja vezana za Alonsove poduhvate
nadam se da nejde glupi kolega sa njim u kompi
Da, da

fala na ispravci

ma meni blazicko nije smeto, fino je znao stvorit atmosferu sa svojim deranjima i svrsavanjima

al zato je novak znao mljet tolke gluposti da je to nevidjeno.
zgmmax je offline   Reply With Quote
Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Staro 19.01.2011., 00:14   #11
kian
Premium

Datum registracije: Oct 2001
Pirelli u Abu Dhabiju započeo testiranje kišnih guma u noćnim uvjetima

Malo o pomičnom krilu, kersu...

Ovoga starčeka moram izdvojiti, kako se prije utrkivalo, malo o Enzu...
"He was 500cc motorcycle World Champion in 1956, Formula One World Champion in 1964, and remains the only person to have won World Championships on both two and four wheels"

I drugi zanimljivi... > Date Added
kian je offline   Reply With Quote
Staro 19.01.2011., 16:52   #12
Ordem
Banned

Datum registracije: Sep 2010
testiraju kisne gume usred pustinje?
Ordem je offline   Reply With Quote
Staro 19.01.2011., 17:42   #13
Tex Willer
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jan 2008
Citiraj:
Autor Drug Brko Pregled postova
POP TV, a ne Slo2 BTW, jedini plus u tome što neću više slušati onog konja Nevena Novaka i njegova onaniranja/zapomaganja vezana za Alonsove poduhvate
i konstantne priče o grejningu (graining) guma (to mi je posebno išlo na živce)
Staro 28.01.2011., 15:36   #14
Alenko_76
Premium

Datum registracije: Feb 2009
Danas je rijetko tko osuđen na htv 1 i 2.
Ja baih radije gledao f1 na pop tv pa makar i bez zvuka nego slušati gore navedenu dvojicu.
Staro 28.01.2011., 16:08   #15
zgmmax
(-(-(-(--)-)-)-)
Moj komp

danas je bilo predstavljanje Ferrari F150 bolida

pa evo i malo usporedbe proslogodisnjeg i novog bolida

http://www.f1fanatic.co.uk/wp-conten..._coparison.jpg

http://www.f1fanatic.co.uk/wp-conten...comparison.jpg

http://www.f1fanatic.co.uk/wp-conten...comparison.jpg

trebam napomenut da su prednje i straznje krilo sa proslogodisnjeg modela.

Izmjenjeni je prednji dio, nos je podignuti i onaj V kanal nije tolko izrazen. uglavnom je bolid ostrih linija, nije zaobljen ko proslogodisnji. Baterije KERSA su stavljanje sastrane, prednji nos je toliki radi boljega balansa i karoserija je napravljena od nekoga ultralakoga materijala.

Bolid mi se cini opasnim, ali ce se tek prava snaga vidjeti na prvoj utrci u Bahreinu jer ce konstantno unaprijedjivati bolid (tako su rekli).

Evo i malo c/p sa jednoga foruma.

tehnicka analiza bolida

Citiraj:
Ferrari F150 – Launch detail & Analysis

Ferrari launched their F150 today in Maranello. While the car sports some interesting features, overall it must be seen as a conventional and literal approach to the new rules and carries the influence of the team’s two previous cars. This approach seems to suit Ferrari who has not worked well with extreme innovation in the past. They keep the car simple and gain the most potential from it. We can expect more extreme concept cars from several teams next week.

Firstly the front wing is last years; it even has the driver adjustable mechanism which is no longer allowed in 2011. However the nose cone will be fairly definitive, as it needs to match the front of the chassis and being a homologated part, cannot be structurally changed during the season. This front wing may be on the car for the opening test runs, but we will soon see an interim 2011 wing before a final version appears for Bahrain.
One by-product of the new rules restricting front chassis height is that a V-nose might not be desirable. As the height of the dash and front bulkheads are limited to a maximum height, the “V” nose might be inefficient. V-noses allowed more flow under the car without putting too much heavy structure high up. Now to maximise space under the nose we might see a return to the simpler rectangular chassis cross section, with the top edge at the 670mm limit, which creates the most space underneath. Thus the Ferrari has a near flat top and the line from the cockpit opening rises up 45mm from the dash to the front wheels.

The section of chassis attaching the suspension (subjectively) appears to longer. As the drivers feet do not sit within this section of chassis, mechanical parts can be placed there. Ferrari appears to have placed the front torsion bars at an unusual angle, in a V pointed towards the front. Thus to remove the torsion bars they come out backwards via a hole just behind the upper wishbone (near the “R” of “Santander”). Access hatches on the top of the chassis allow access to the pedals, heave spring and GPS aerial. Otherwise the front wishbone arrangement appears conventional, with the steering rack placed lower than the upper wishbone for better CofG and steering arm geometry.

Aero around the front end is largely carried over from 2010, with vanes hanging from the nose cone then larger bargeboards and pod wings mounted ahead of the sidepods. We can expect these to change in detail before Bahrain, Relatively simple mirrors are fitted and mated to a fin\vortex generator below. Similarly the roll hoop is a simple design, not as undercut as others. The sidepods themselves are an evolution of ideas from the past two years. The inlets have been made into a more distinct sideways “U” shape and the distinctive peak above the inlet is still there. This peak is now allied to a small removable panel, what this is for is not clear. As it appears the radiators are further back down the sidepod, following the same line as the break in the forward and rear section of sidepod bodywork. The panel might be for a cooling outlet, but perhaps for smaller oil\KERS coolers mounted alone in this area. The revised sidepod inlet creates a more aggressive undercut, although the sidepod has to be relatively wide (between the Shell and Acer logo) for the radiators to fit between the fuel tank and bodywork.
Sidepods then sweep into a coke bottle shape with a generous hot air outlet at its tail, this rear opening also houses the exhausts that blow over the diffuser. The top body no longer sports a shark fin; a simple upstand is used in its place, although no doubt the fin may return in testing. As was raced last year the bodywork either side of the fin opens up to allow cooling.

At the back the rear wing is a new departure for Ferrari, the entire wing is mounted to the central