|
04.10.2012., 01:11 | #10203 |
Premium
Datum registracije: May 2006
Lokacija: Croatia
Postovi: 2,706
|
Pogledao: Red Lights (2012) - 7/10, kraj me totalno iznenadio, vrlo dobar film
__________________
MC |
04.10.2012., 07:09 | #10204 |
Premium
Datum registracije: Jan 2008
Lokacija: zagreb
Postovi: 5,887
|
Naletio na youtubeu na jedan od mojih zaboravljenih favorita.. They Live, 1988 Preporuka za one koji nisu gledali ili one koji su ga zadnji put pogledali prije 10god ili vise.. |
04.10.2012., 11:56 | #10206 | |
Premium
Datum registracije: Jan 2008
Lokacija: Hrvatska
Postovi: 316
|
Citiraj:
Ides of March - dobra politička drama, malo čak i napeto bude. |
|
04.10.2012., 12:06 | #10207 |
Premium
Datum registracije: May 2006
Lokacija: Croatia
Postovi: 2,706
|
O, došlo je u videoteku Madagascar 3 (2012) i Stolen (2012) sa Nicolas Cagom. Mrak! Ovaj Abyss nisam gledao, al mi je sad privukao pažnju, Hvala. Također, imdb mi je izbacio: Into the Abyss (2011), 7.4/10, čini mi se vrijedno pogledati...
__________________
MC |
04.10.2012., 12:10 | #10208 | |
Moderator
Datum registracije: Nov 2003
Lokacija: Zagreb
Postovi: 10,791
|
Citiraj:
|
|
04.10.2012., 15:31 | #10209 |
Premium
Datum registracije: May 2006
Lokacija: Croatia
Postovi: 2,706
|
Pogledao: Perfume The Story Of A Murderer (2006) - 7-8/10
__________________
MC |
04.10.2012., 19:29 | #10210 |
Moderator
Datum registracije: Nov 2003
Lokacija: Zagreb
Postovi: 10,791
|
red lights me razočarao... totalno preblag film, ko hajniken među pivama, de niro nije ni približno dobar za ovakve god-like uloge, ovaj mali iz betmena je bolji nego u betmenu, sigurni viver je ostarila yet still fuckable uglavnom bolje da sam gledao nekaj drugo. ocjena od mene - bolje-da-sam-gledao-nekaj-drugo / 10 |
04.10.2012., 22:44 | #10211 |
Premium
Datum registracije: May 2006
Lokacija: Croatia
Postovi: 2,706
|
Pogledao: Blood Diamond (2006) - 8/10, odličan film The Abyss (1989) - 9-10/10, mrak film, gledao sam ga davno, ne u komadu, bio par puta na TVu, ali sada kad sam ga pogledao ovako sam, bez reklama, kapa dolje Camerunu
__________________
MC |
04.10.2012., 22:51 | #10212 | |
Premium
Datum registracije: Jun 2005
Lokacija: Rijeka / Grobnik
Postovi: 3,922
|
Citiraj:
|
|
05.10.2012., 17:21 | #10213 |
Premium
Datum registracije: May 2006
Lokacija: Croatia
Postovi: 2,706
|
Pogledao: A.C.A.B.: All Cops Are Bastards (2012) - 2-3/10, osobno uzalud potrošeno vrijeme
__________________
MC |
05.10.2012., 21:22 | #10214 | |
Laughing Man
Datum registracije: Sep 2005
Lokacija: Volim grah koji peče
Postovi: 3,016
|
Stolen 2/10. Baš gubljenje vremena.
__________________
Citiraj:
|
|
05.10.2012., 23:49 | #10215 |
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Datum registracije: Apr 2010
Lokacija: Beertopia
Postovi: 2,013
|
pogledo TED-a danas u cinestaru, film je prejak, umirao sam od smijeha, kao i ostatak dvorane definitivno preporuka inače, primjeti se da ima scena di su baš isforsani vulgarizmi, ali samo 2-3 inače sve super!
__________________
54' / 74' / 90' / 2014
I'm only here to see how the story unfolds. Any self-respecting leading man would do the same. |
06.10.2012., 04:16 | #10216 | |
Premium
Datum registracije: May 2006
Lokacija: Croatia
Postovi: 2,706
|
Citiraj:
Pogledao: Madagascar 3 Europes Most Wanted (2012) - 8/10, skoro mi je bolj i od prvog. Puno smijeha i zabave. Ocjene od prije: Madagascar (2005) - 8/10 Madagascar: Escape 2 Africa (2008) - 7/10
__________________
MC Zadnje izmijenjeno od: Sa_Stilom. 06.10.2012. u 05:25. |
|
06.10.2012., 06:37 | #10217 | ||
Laughing Man
Datum registracije: Sep 2005
Lokacija: Volim grah koji peče
Postovi: 3,016
|
Citiraj:
Vidi se da je bankrotirao pa se prodaje koliko može. A ovo? Majko mila... Gluma sve u svemu na razini bolje porno produkcije. Razina loše glume me podsjetila na onaj Thick as Thieves. Ovaj film sam ipak uspio pogledat do kraja. Rupe u priči neću ni komentirat, a nisam od onih koji to obično primjećuju. Ma katastrofa film.
__________________
Citiraj:
|
||
06.10.2012., 09:21 | #10218 |
Premium
Datum registracije: May 2006
Lokacija: Croatia
Postovi: 2,706
|
Thick as Thieves (2009) - 6-7/10, meni se ovaj film svidio. Klasična fantastična wannabe thief priča. Ajde, pogledat ću Stolen, pa ćemo vidit.
__________________
MC |
06.10.2012., 09:33 | #10219 | |
Laughing Man
Datum registracije: Sep 2005
Lokacija: Volim grah koji peče
Postovi: 3,016
|
Da, imao sam već rasprave ovdje o Thick as Thieves. Meni je film (s obzirom na glumačku ekipu) preloš. Kao neka b produkcija za teve bi još možda i prošao. Na mamurnu nedjelju... A isto ide i ovaj Stolen.
__________________
Citiraj:
|
|
06.10.2012., 12:24 | #10220 |
Premium
Datum registracije: Jan 2007
Lokacija: VG
Postovi: 165
|
Pogledao The Expendables 2, i mogu reć da je film odličan, dao bi mu 9/10, puno zabave nudi, nije dosadan, istina je da je malo nerealan, al jebga, najbolji akcijski filmovi 80ih i 90ih su bili takvi. Moja preporuka za ovaj odličan film. |
06.10.2012., 12:26 | #10221 |
Guest
Postovi: n/a
|
Super Ninja , 1984 - 9,5/10 ! Masterpiece! edit : pogledao i Chernobyl Diaries 2012 3/10 . Kad je film počeo sa dva para koji putuju po Europi i krenu u "extremni turizam" razgledavanja Chernobyla sve upućuje na još jedan found-footage uradak. Film ipak nije ff , ali je odron do bola. Ovaj 3 dajem samo zbog par snimaka u Prypiatu. Ukrajina bi trebala tužiti redatelja i ekipu filma za masnu sumu radi vrijeđanja ukrajinaca i istočne europe uopće jer ih generalno prikazuje kao polu-debilne nasilnike a nakon toga ih sve bacit u reaktor. Zadnje izmijenjeno od: ivan77. 06.10.2012. u 19:41. |
06.10.2012., 19:36 | #10222 | |
Premium
Datum registracije: May 2006
Lokacija: Croatia
Postovi: 2,706
|
Citiraj:
__________________
MC |
|
06.10.2012., 19:46 | #10223 |
Guest
Postovi: n/a
|
Isto kako je ovo nešto predobro. Ali stvarno predobro pa bi čovjek rekao po ocjeni da nema smisla :P http://www.imdb.com/title/tt0094384/ Malo "lektire" http://en.wikipedia.org/wiki/Godfrey_ho Meni je fakat žao Richard Harrisona |
06.10.2012., 22:37 | #10224 |
Premium
Datum registracije: May 2006
Lokacija: Croatia
Postovi: 2,706
|
Pogledao: The Thirteenth Floor (1999) - 7-8/10, mnogo dobar film, gluma malo kaska, no sve u svemu mnogo dobar, preporuka @Mad, ma znam to, ja sam malo "prcal"... Jednako kao što neki filmovi imaju visoke ocjene, a čisto su sranje.
__________________
MC |
07.10.2012., 09:57 | #10225 |
Premium
Datum registracije: Mar 2008
Lokacija: Zagreb
Postovi: 335
|
Expendables 2 (2012) - Dobio sam ono sto sam ocekivao, tako da sam zadovoljan. Nadrealna akcija, dobra stara ekipa 80-ih plus Chuck Norris Zadnja borba protiv Van Dammea je mogla biti malo bolja, ali dobro, nećemo cjepidlačiti |
07.10.2012., 12:21 | #10226 |
Premium
Datum registracije: May 2006
Lokacija: Croatia
Postovi: 2,706
|
Pogledao: Sphere (1998) - 6-7/10, dobar - vrlo dobar, dobar..., vrlo dobar... drama, mystery... dobar 6/10
__________________
MC |
07.10.2012., 15:05 | #10227 |
Registered User
Datum registracije: Apr 2011
Lokacija: Osijek
Postovi: 1,408
|
Nagovorili me pa bi danas trebo ići na Dred 3d. Nemam baš očekivanja al bumo vidli. btw, nedavno opet pogledo trkača od Arnia. Ajme koliko dobrih fora je izvalio. Ben Richarards:[after strangling Sub-Zero with barbed wire)]: What a pain in the neck. Amber:They think I'm your girlfriend. Ben Richarards:I can straighten that out. See that camera up there? I'll strangle you in front of the whole audience. Amber: What happened to Buzzsaw? Ben Richarards: He had to split. Amber:Me and my big mouth. We should have taken the trip to Hawaii. Ben Richarards:I had the shirt for it, but you fucked it up. William Laughlin: I'm going somewhere, but not with you. Buzzsaw took care of my traveling arrangements. Damon Killian: Hello, this is Killian. Give me the Justice Department, Entertainment Division. Ben Richarards: Killian! I'll be back! Damon Killian: Only in a rerun. Tony: The Justice Department's calling every ten minutes. Damon Killian:Just give them an evasive answer. Tell them to go fuck themselves. |
07.10.2012., 16:06 | #10228 |
Premium
Datum registracije: May 2006
Lokacija: Croatia
Postovi: 2,706
|
Pogledao: Thats My Boy (2012) - 4-5/10, tipična glupa američka komedija The Quiet Earth (1985) - 1-2/10, možda ja nisam skužio poruku filma, ili me njegova umjetnost nije nimalo dotaknula, osim što mi je bio dosadan i stalno sam čekao da se nešto konkretno dogodi, kad je završio osjećao sam se glupo Te pogledao: Zambezia (2012) - 5-6/10, animirani, ništa posebno, lijep, simpatičan, ugodan, osobno mislim da mu fali još minutaže... Pogledao još: The Expandables (2010) - 6/10, ostaje i dalje The Expandables 2 (2012) - 6-7/10, bolji od prvog djela i to najviše uvodna akcija, ima više i boljih fora The Five-Year Engagement (2012) - 6/10, fini romantični filmek
__________________
MC Zadnje izmijenjeno od: Sa_Stilom. 08.10.2012. u 18:54. |
08.10.2012., 22:03 | #10229 |
Osobni opis - pitaj me
Datum registracije: Jul 2008
Lokacija: Zagreb
Postovi: 2,313
|
kada bi se na danasnju komediju nasmijao u ekvivalentoj kolicini koliko sam veceras uzivao u expendables 2, bio bi jako zadovoljan kinematografijom. isto vrijedi za 99% hororaca, trileri i krimici su generalno dobri. no, expendables 2, AKCIJA! AKCIJA! AKCIJA! i to potencirano nekoliko puta! stvarno se ne sjecam kada sam prosli put ovoliko uzivao u brainless filmu, kojemu je jedina svrha i cega se ne srami - zabaviti gledatelja. i ovaj film to itekako isporucuje, skoro dva sata ekstrakt akcijske zabave uz velik broj IMHO kvalitetnijih poveznica sa prosloscu i filmovima, i par komicnih scena......... ocjena: 8 / 10. za tjedan-dva ide opet na gledanje, poklon do poda svima, najvise stalloneu. a van damme mi izgleda ko' barbika kada skine cvike, boze sacuvaj gadnog covjeka........... preporuka za gledanje!
__________________
Hey love crusader, I want to be your space invader. For you I will descend the deepest moon crater. I is most stronger than darth vapor. Obey me, I is your new dictator. For you is Venus, I am Mars. With you I is more richer than all the czars. Make a wishes on a shooting stars, then for you I will play on my cosmic guitars! |
08.10.2012., 22:49 | #10230 |
Guest
Postovi: n/a
|
To ja pričam. Gledao prije nekoliko tjedana i bogme, ne sjećam se kad sam se tako zabavio zadnji put |
|
|