Lozinka

Odgovori

Uređivanje
Staro 16.07.2022., 16:30   #301
Tajl3r
Dobro je sve.
Moj komp

Datum registracije: Sep 2012
Ljinus je tu sa PR mašinom intela jasno taj bi za lovu i u prkno samo da ima ,ali me čudi GN da im daju platform za reklamu totalnog fejla na danasnjem trzistu GPU.
Pali su mi nisko sa ovim.

Sent from my M2012K11AG using Tapatalk
Tajl3r je offline   Reply With Quote
Staro 16.07.2022., 16:49   #302
The Exiled
McG
Moj komp

Datum registracije: Feb 2014
Scott Wasson, Raja Koduri i Tom Petersen su bili česti gosti kod Heavy Metal Stevena proteklih godina i tak jasno da je uvijek u nekoj mjeri marketing u pitanju, ali čim se u pozadini pojavil Ryan Shrout - sve je palo u vodu.

I eto ih onda kod Linusa, kaj je uopće čudno da prvo i jedino nisu otišli u tom smjeru, a konkretnih testova ni u tragovima, samo puno priče, dok Ryan Shrout ne pripremi nešto kaj bi moglo biti slično kakvom rezultatu nekog testa.

I taman dok ova družina završi s reklamnom kampanjom, AMD i nVidia izbacuju RX 7000 i RTX 4000, pa je tajming za Intel ARC GPU nikad bolji, dok se jedna A380 jedva bori i zapravo totalno gubi od jadne RX 6400.

Steve se iz petnih žila trudi sve skupa prikazati kao tehnički osvrt na novu nadolazeću GPU arhitekturu i super je da treći igrač ulazi na tržište, pa dajte da vam velimo detalje u razgovoru s inženjerima.
AMD Ryzen 7 Pro 4750G + Vega iGPU | be quiet! Pure Rock 2 Black | MSI B450 Tomahawk Max II | 32GB G.Skill DDR4-2666 Value | 256GB AData SX8200 Pro NVMe | 2x4TB WD Red Plus | Fractal Define 7 Compact | Corsair CX450M

Zadnje izmijenjeno od: The Exiled. 16.07.2022. u 16:54.
The Exiled je offline   Reply With Quote
Staro 17.07.2022., 07:57   #303
Disco
Prvoklasni Krkan
Moj komp

Datum registracije: Jan 2006
Evo nastavka, nisam još pogledao:

Staro 17.07.2022., 13:20   #304
The Exiled
McG
Moj komp

Ah, nastavak PR turneje, snimljeno je isti dan kad i tzv. ARC 750 hands-on, pa je ovo samo daljni razvoj pripreme terena, tak da kad kartice stignu na recenzije, svi odmah mogu reći da su prosječne performanse očekivane.
Citiraj:
The flagship of Intel's planned Arc A-Series GPU lineup is the Arc A770 graphics card. It will consume 225W and should trade blows with the RTX 3060 Ti and Radeon 6650 XT while beating the RTX 3060 and Radeon 6600. It is set to debut at or under $399 USD. The A750 is likely going to be the cut down variant of the same chip and will consume 225W but trade blows with the RTX 3060 and RX 6600. The A770 is going to come in 16 and 8 GB variants while the A750 is only going to ship with 8 GB of vRAM.

EDIT:
Citiraj:
Citiraj:
The ARC A380 does not come close to AMD's and Nvidia's partly old models such as the GeForce GTX 1650 and the Radeon RX 6400 - neither in performance nor in energy efficiency. However, the ARC A380 is by no means a total failure and the video features including AV1 are absolutely first class. But that's absolutely useless if you look at the current driver status of Alchemist. This is currently so bad that it is hard to believe that Intel will be able to raise the quality to a usable level in the next few months."
Citiraj:
I hope no one gets fired for this... cringe-worthy infomercial circus
Citiraj:
I sat down yesterday after the “launch” and collected feedback first. Then I talked to colleagues and also took note of various Intel justifications for the status quo, up to PR appearances on (let’s call it benevolently) Intel-affiliated YouTubers. What irritated me about making comments, however, is the sudden puppy-protector instinct that erupts whenever you want to protect something small and fragile. Yes, it is Intel’s first dedicated graphics card developed for the consumer market in what feels like ages, but it is neither a sympathetic underdog nor a fragile plant that should not be trampled on. Here, a multi-billion corporation with extensively purchased personnel and know-how (also in the heads) as well as many years of development time and almost infinite seeming resources has failed grandiosely. You cannot and must not call it anything else.
Pat now has his first real Vega moment and Raja not the first déjŕ vu.
Izvor: Igor's LAB
Citiraj:
Citiraj:
First of all, we would like to point out that Intel has taken the video for the first benchmarks of the Arc A750 offline again. It showed that the Arc A750 is slightly faster than a GeForce RTX 3060. In a short statement, this step is justified as follows: "We have temporarily taken down the video titled "Intel Arc A750 Limited Edition Graphics Card Performance Showcase" on our Intel Graphics YouTube channel for a necessary update. A new video will be posted soon. All performance data and key takeaways will remain unchanged."So there will be at least one change in the video. However, Intel does not go into the exact reasons.
Izvor: HardwareLUXX
Citiraj:
Citiraj:
Raja is a visionary. He paints a great and compelling picture of the gaming future and features that are required to drive the gaming experience to the next level. He’s great at that.
As far as hands-on silicon execution, his background is in software. He definitely helped AMD to improve our software game and feature sets.
Izvor: Sam Naffziger, AMD senior vice president, corporate fellow and product technology architect
Razlog zbog kojeg je Ryan na turneji je sada još samo dodatno potvrđen, a kad se (neovisni) recenzenti dočepaju jačih ARC A750 i A770 modela, priča bi mogla biti imati nastavak s varijacijom na temu nedovršenih proizvoda.
AMD Ryzen 7 Pro 4750G + Vega iGPU | be quiet! Pure Rock 2 Black | MSI B450 Tomahawk Max II | 32GB G.Skill DDR4-2666 Value | 256GB AData SX8200 Pro NVMe | 2x4TB WD Red Plus | Fractal Define 7 Compact | Corsair CX450M

Zadnje izmijenjeno od: The Exiled. 21.07.2022. u 22:28.
Staro 27.07.2022., 00:50   #305
The Exiled
McG
Moj komp

Rajini hitovi se nastavljaju, a za razliku od njemačkih recenzija, TechPowerUp cijelu stvar prezentira kao da je Intel maleni startup koji se tek uči i ovo je zapravo jako ogroman korak prema naprijed, posebice u usporedbi s Radeon i GeForce konkurencijom koja ima desetljeća iskustva. Jedini problem s ARC GPU rješenjma je u tome da se svi nadolazeći modeli baziraju na istoj Xe arhitekturi, a ako Raja Koduri na neku ludu foru i uspije dovesti drivere u polufunkcionalno stanje, to i dalje ne mijenja činjenicu da AMD i nVidia već imaju spremne RX 7000 i RTX 4000 modele, dok ARC GPU lovi lanjski snijeg lanjskog snijega mučeći se s RX 6400 i GTX 1650 rješenjima.
Citiraj:
Intel ARC A380 review - runs fine on AMD Ryzen
Citiraj:
Intel is not sampling this card to the press, and it's only available for purchase in China—probably because Intel thinks the Chinese buyers aren't as critical of their purchases as the ones in the West. I also feel that Intel was under pressure from shareholders to finally start shipping their first graphics card to justify the billions spent in research and development. Personally my thoughts are that trying to hide the product from reviewers is the wrong strategy, it just makes things more complicated for everyone involved, including Intel, because they have no way to control things and (try to) influence the narrative in addition to inducing doubts in everyone's minds as to what is wrong with the product.

To say that not everything is smooth sailing with Intel Arc at this time would be an understatement. The official "stable" 101.1743 driver from Intel's website is everything but! I encountered numerous bugs including bluescreens, corrupted desktop after startup, random systems hangs, system getting stuck during shutdown sequences, and more—very frustrating issues that made me ask myself "WTF? Has anybody even tested this driver once?". A couple of times I had to replace the Intel card with an nVidia card so that Windows would actually boot—because the Intel driver can no longer load and that kept breaking things—so I could manually wipe the Intel driver and pray that a new driver install would work better. In order to work around some other issues, I had to connect through Remote Desktop because the Arc card wouldn't send any output to my monitor (most often when no driver installed).

Intel contracted TSMC to fabricate their new GPU, because TSMC is the only company in the world that has a currently working 6 nanometer production process for desktop-class processors. This hints that the Intel chip design using a brand-new 6 nm process can barely compete with the older process nodes used by AMD and NVIDIA, but you have to consider that AMD and NVIDIA have spent over a decade and billions of dollars optimizing their architectures for energy efficiency given that is the only way to scale up now.

Izvor: TechPowerUp

Zadnje izmijenjeno od: The Exiled. 27.07.2022. u 00:56.
Staro 27.07.2022., 01:07   #306
Mladenxy
Premium
Moj komp

Datum registracije: Feb 2007
kakva je to drlog kartica kad je neupotrebljiva bez RBAR-a...kome oni to misle prodavati osim kinezima
Mladenxy je offline   Reply With Quote
Staro 27.07.2022., 01:30   #307
The Exiled
McG
Moj komp

Mogu se fino slikati, jer arhitektura je za kurac, uzalud im napredni TSMC 6nm proces i sve kaj su pokupovali u smislu ljuCtva od drugih firmi. Ovo nije ni trebalo ugledati svjetlo dana, ali su se zajebali, jer recenzenti sad sami sa svojim nofcima nabavljaju kartice s drugog dijela svijeta. DG1 je prije više od dvije godine prezentiran kao nešto beta, tek toliko da developeri imaju pristup hardveru i evo nas danas. Znaš da je šou, čim se ističe ARC GPU AV1 hardversko (en)kodiranje, dok Ampere i RDNA 2 imaju samo AV1 dekodiranje, a Ryan Shrout ide okolo s pajdašom iz marketinga pričajući o svemu, samo ne o konkretnim specifikacijama i performansama, koje su samo na slajdovima, koji se pak kasnije miču sa službenog Intel Graphics JubiTo kanala.

Zadnje izmijenjeno od: The Exiled. 27.07.2022. u 01:35.
Staro 27.07.2022., 08:01   #308
stitrek
Premium

Datum registracije: Feb 2021
Ponekad imam misljenje kao da je Končar razvijao kartice a ne gigant kao Intel.

Vidim da je i AsRock krenuo proizvoditi A380, hoce li uopce izlaziti na zapadno trziste i hoce li ih biti u ponudi, te kakvu sudbinu ceka Arc 2 ako je Arc 1 totalna abominacija.

The Exiled daj reci da ima svjetla na kraju tunela
stitrek je offline   Reply With Quote
Staro 27.07.2022., 08:12   #309
Disco
Prvoklasni Krkan
Moj komp

Nebi me čudilo da imaju odličnu HW acceleraciju za Powerpoint.
Staro 27.07.2022., 09:19   #310
The Exiled
McG
Moj komp

To sigurno imaju super posloženo. Jedino još fali Hardware Unboxed recenzija da zacementira već potvrđene ARC A380 performanse i to je to.

A750 i A770 bi trebali biti besplatni i bez ikakvih problema u rangu RTX 3060 (Ti) i RX 6600 (XT) da ih se razmatra kao opciju.

Posebice uz sadašnji pad cijena i nadolazeće RTX 4000 i RX 7000 modele.

Citiraj:
EDIT:
Obzirom da nisu vratili onaj video u kojem ovaj stručnjak pokazuje ARC A750 performanse u rangu ili bolje od RTX 3060, pitanje je vremena kad i ovaj video misteriozno nestane sa službenog Intel Graphics kanala.

Zadnje izmijenjeno od: The Exiled. 28.07.2022. u 07:59.
Staro 29.07.2022., 05:38   #311
Disco
Prvoklasni Krkan
Moj komp

Nisam još gledao, ali naslov zvuči obećavajuće

Staro 29.07.2022., 08:37   #312
Mladenxy
Premium
Moj komp

Datum registracije: Feb 2007
šteta ak ne izguraju do kraja i ne naprave upotrebljiv i konkurentan GPU idućih godina, koji bi uzdrmao duopol. Potrošačima to definitivno treba unatoč trenutnom padu cijena.
Mladenxy je offline   Reply With Quote
Staro 29.07.2022., 08:51   #313
The Exiled
McG
Moj komp

U slučaju da je sve vezano uz ARC GPU bilo odrađeno kak spada i da nemaju ama baš nikakvih problema, opet su zakasnili dvije godine u odnosu na konkurenciju.

Žalosno kak god se okrene, jer da bi ARC GPU modeli imali utjecaj na cijene, trebali su biti na tržištu još 2020. i to bi onda bila sasvim druga priča.

Ovo skrivanje i pokazivanje svega, samo ne konkretnih performansi uz ionak mutne likove poput Raje i Ryana je samo dodatna pizdarija.
EDIT:
Citiraj:
Intel takes iGPU driver shortcut for ARC gaming GPUs, crashes unto ditch
Citiraj:
Early this year, Intel disclosed plans to ship four million discrete ARC Alchemist gaming GPUs in 2022, but many observers considered the target rather conservative. Now, following multiple launch delays and limited availability, Intel said this week that it would miss its discrete GPU shipments this year. Surprisingly, the company blames its drivers for the integrated graphics built into its CPUs for the delays and lower-than-expected sales of its discrete GPU lineup. Intel really needed all-new drivers written from scratch to roll out its discrete gaming GPUs for desktops and laptops. However, its drivers for discrete gaming GPUs were not on par with those offered by AMD and nVidia because it chose to use the same graphics drivers as it used for the low-powered integrated graphics present in its CPUs.

"Our software release on our discrete graphics was clearly underperforming," said Gelsinger. "We thought that we would be able to leverage the integrated graphics software stack, and it was wholly inadequate for the performance levels, gaming compatibility, etc. that we needed. So we are not hitting our four million unit goal in the discrete graphics space, even as we are now catching up and getting better software releases." It's a bit mind boggling that Intel even thought its integrated graphics drivers would be appropriate for desktop GPUs that potentially deliver up to 20X more compute performance than even its best integrated GPUs.
Izvor: Tom's Hardware
Citiraj:
Intel's Vice President of Accelerated Computing Systems and Graphics (AXG), Raja Koduri, went on Twitter to state that Intel Graphics is very much committed to their roadmap and they are ramping Alchemist (Intel Arc A-Series) and will continue to improve the experience. Raja also states that AXG is on track to ramp four new product lineups by the end of this year. We know that Ponte Vecchio and Alchemist will be shipping to consumers by the end of this quarter & we can expect the company to also ramp production of Arc-infused Meteor Lake 14th Gen chips which Pat Gelsinger stated will be available in 2023 during the Q2 2022 earnings call. The company will also be sampling its next-gen Rialto Bridge AI GPU to customers in 2023.
Dakle, stručnjaci samo takvi zajedno s direktorom na čelu parade i nema ništa vjerodostojnije od Raje na Twitteru kad priča da sve ide prema planu i programu.
Possible "launch date" for Intel’s ARC A5xx and A7xx graphics cards leaked
Citiraj:
Are they coming, or aren’t they? And if so, when? Various media had again written or spoken about a delay, but Intel is said to have now internally decided on a narrower time frame. If they’re going to stick to the current timeframe, the range that’s being colocated to me now is between Aug. 05, 2022 and Sept. 29, 2022. This means that there is enough time to launch the three announced larger models one slice at a time. It is interesting that the internal documents no longer report about a large-scale, joint launch event, but it could rather be a kind of “silent” launch, which could be carried out gradually in the retail sector and via only a few media.

In addition, Intel is obviously preparing already finished cards internally, which will then be made available to handpicked media representatives at short notice for reporting. Which continent will be sampled at all and how broadly the launch will be is, however, completely open. However, the choice of reporters (and content) is unlikely to be left to chance, especially since the board partners were strictly briefed in advance on how to handle the products they produced themselves. Objective reviews will probably only be available when the cards are finally available in stores.

The procedure is not even unusual, because manufacturers are already quite happy to hide their rather “unloved” children. No matter if it’s the Radeon RX 6400 or the GeForce GTX 1630, you always have to laboriously get such parts yourself because you always fear image damage on the part of the manufaturers. Wrongly, if one were to trust the objectivity of the reviewers, but it’s better to generally leave no stone unturned. Based on my experience with the Arc A380 and the imponderables of the drivers (last test with the 3220 and 3259 BETA ) as well as the hardware, one can definitely wait with mixed feelings for what is coming (or maybe not).

I can also spoil that I’ll be posting more details on Sapphire Rapids on Monday, but I need some verification on that. So it’s worth taking a look.
Izvor: Igor'sLAB

Zadnje izmijenjeno od: The Exiled. 31.07.2022. u 19:48.
Staro 01.08.2022., 13:42   #314
The Exiled
McG
Moj komp

Zadnje izmijenjeno od: The Exiled. 01.08.2022. u 21:12.
Staro 01.08.2022., 22:37   #315
stitrek
Premium

@The Exiled

Bilo je bolje da su rijesili te drivere pa izbacili slab ali funcionalan entry proizvod za ok cijenu, nego izbaciti poluproizvod.

Interesantno je da gigant kao Intel moze raditi ovakve gafove u 2022. Bilo je bolje da su sve resurse utrosili u razvoj entry kartica do 200$, pa onda kroz godine postepeno medium i high end.
Staro 01.08.2022., 22:41   #316
The Exiled
McG
Moj komp

Uzeli su Xe iGPU, pokušali napraviti up-scale za desktop, zato je i potreban ReBAR uvijek i non-stop, driveri su smetje neviđeno, jer prema riječima direktora mislili su da bude to OK i sad imaju to kaj imaju.

Ovo je sve na ho-ruk, bez konkretnog plana i razvoja, samo puno priče i PowerPoint prezentacija i stvarno me ne bi čudilo da cijeli ARC GPU projekt otkažu. Ne kužim ko bi dal nofce za ovo.

nVidia i AMD kakvi god da jesu sa svojim hardverskim i softverskim rješnjima, ipak su van galaksije i potpuno nedostižni za moćan Intel koji danas muku muči sa svime kaj najavi.
Staro 01.08.2022., 22:51   #317
stitrek
Premium

Raja je radio na Polarisu i Vegi i sigurno je znao prve ideje o Rdna arhitekturi, pa mogao im je on sugerirati da razviju projekt kako treba, ili je mozda pred penziju htio skupiti vise para, a Intel ima toga na bacanje
Staro 01.08.2022., 22:55   #318
The Exiled
McG
Moj komp

Ma taj frajer je muljator samo takav, ali takvi su sad u većini u Intelu, pa nek se vesele.
Citiraj:
Citiraj:
Raja is a visionary. He paints a great and compelling picture of the gaming future and features that are required to drive the gaming experience to the next level. He’s great at that.
As far as hands-on silicon execution, his background is in software. He definitely helped AMD to improve our software game and feature sets.
Izvor: Sam Naffziger, AMD senior vice president, corporate fellow and product technology architect
Na kraju bude ispalo da je Raja kuhal kave, dok je netko drugi radil na GPU arhitekturama, a ovaj je na kraju pobral vrhnje.

Otkad je ova tema otvorena i čim je objavljeno da Raja ide u Intel, komentirali smo da bude ARC GPU na neki način ispal zajeb i ovo danas je još gore.

Sve u svemu, obzirom na trenutnu situaciju, IMHO Intel prvom prilikom gasi ARC GPU, Raja odlazi zajedno s Ryanom Shroutom u potrazi za novim naivcima.
Citiraj:
Autor The Exiled Pregled postova
Da, hrpu toga su obećali i najavili, a kad vidim da ženska prilikom XeSS tech-demo materijala, prvo krene na Space tipku, tako da odpauzira unaprijed pripremljen video - pitanje je da li se pokazano uopće ikad odvrtjelo na konkretnom hardveru, odnosno da li Intel uopće ima svoje rješenje stvarno spremno ili je sve zapravo samo izrenderirano (na čijem već hardveru) u Unreal Engineu i onda dodatno filtritano (blur, sharpness, itd.), tako da se stvore side-by-side razlike. Nažalost, ne bi bilo ni prvi ni zadnji put da se nešto prikazuje onakvim kakvim bi htjeli da bude (1 - 2), mada realno nije blizu tome, ali OK - budemo pričekali finalni proizvod.
Sudeći na drivere, bojim se da bude i ovo ispalo istina. Nažalost. Jebo ih driveri koji kompletno skrše cijeli OS.
Staro 01.08.2022., 23:04   #319
stitrek
Premium

I to vodstvo Intela je inertno, ponasaju se kao nekakva drzavna firma koja je puna para ali i uhljeba, jer da im je zakuhalo slicno kao Amd-u trzli bi se i sinergijski kreativno razvili nove proizvode.

Super-Baka Lisa je za njih svih svemirski brod
Staro 01.08.2022., 23:07   #320
The Exiled
McG
Moj komp

Sadašnji CEO je tu samo radi 100 milijuna dolara u plaći i dionicama, jer prije je uredno odbil pozive na sadašnje mjesto, ali sad (za Intel) s katastrofalnim financijskim izvješćima i to je upitno.

Boli njih briga za hardver, softver i tehniku općenito, dokle god su pare na računima, ali fino su si smjestili kak kod se okrene, pa nek se sad vade iz toga.

Citiraj:
EDIT:
RX 6400 je nedosanjani san u odnosu na ARC A380, a užasna cijena je zapravo najveća mana ove šrot Radeon kartice.

Performanse kakve god da jesu, tu su, a driveri rade bez greške. Ista stvar s "užasnom" GeForce GTX 1630 ili 1650.

Raja Koduri feels AMD's software ecosystem is meaningless without Intel

Zadnje izmijenjeno od: The Exiled. 02.08.2022. u 00:39.
Staro 04.08.2022., 10:35   #321
The Exiled
McG
Moj komp

Citiraj:
Intel’s ARC graphics cards on the brink? About resigning board partners, annoyed system integrators and skeptical retailers.
Citiraj:
I will not presume to call the Alchemist project a failure, because time and the market alone will decide whether it succeeds or fails. However, more and more pieces of the puzzle are coming together to form a conclusion that I don’t like at all in its development and form. It is a fact that Intel very clearly “suggested” to the board partners right at the beginning to (predominantly) do without the retail business for the Alchemist cards and to concentrate on the system integrators and OEM customers. I have asked some dealers, potential distributors and also manufacturers in the European area about Intel’s Arc cards and the plans of these companies in this regard. There was predominantly little to no interest in even embarking on the adventure with this new product. And mind you, that was long before the first benchmarks and also our own tests of the Arc A380! The most important argument was always that Intel, in contrast to nVidia and AMD, could not or did not want to give any price guarantee and that the framework conditions and bases for cost drivers like RMA and returns were significantly worse than those of the competitors.

A product that no one really knows what it can do, however, needs a completely different framework for acceptance by the processing industry. I wouldn’t want to call that arrogance right away, but Intel has to accommodate the risk takers a bit (and offer something) and not just insist that everything with Intel on it sells itself. This is certainly exemplified by the fact that Intel is said to have had a hard time finding suitable launch partners in Germany. I know of more than one company that declined with thanks due to the general conditions. The news behind the news: At least one of the big board partners has even stopped the production of Intel cards completely (“due to quality concerns“), as I could find out yesterday and today. Which brings us back to pulling the symbolic plug. If this proves to be true across the board and continues even further, Intel will have a real problem and would have to live off its own, self-produced reference cards for the time being.
Izvor: Igor'sLAB
U međuvremenu marketinški dinamični duo nastavlja s pričom.

Zadnje izmijenjeno od: The Exiled. 04.08.2022. u 10:44.
Staro 04.08.2022., 14:11   #322
kopija
DIY DILETANT

Datum registracije: Jan 2009
Nevidim u čemu je problem, TPU je rekel da su čist upotrebljive s beta driverima.
Problematična je samo cijena
kopija je offline   Reply With Quote
Staro 04.08.2022., 14:15   #323
The Exiled
McG
Moj komp

Lako za drivere (kad i ako uopće donekle rade), ali cijela ARC GPU divizija je problematična, uz cijenu, dobavljivost i marketing koji uporno sve skupa predstavlja kao nešto super i najbolje ikad.
Staro 04.08.2022., 14:48   #324
Tajl3r
Dobro je sve.
Moj komp

Datum registracije: Sep 2012
Pa rade svoj posa sta bi trebali ovi iz pr marketinga govorit da je smece i da ljudi ne kupuju....

Sent from my M2012K11AG using Tapatalk
Tajl3r je offline   Reply With Quote
Staro 04.08.2022., 14:53   #325
The Exiled
McG
Moj komp

Kužimo svi kaj oni rade, ali fora je u tome da se ovaj poluproizvod čak i ne može kupiti kak spada, jer su ga izdali pod okriljem noći u jednom dijelu Azije i sad idu okolo kao da imaju RTX 4090 Ti ubojicu fazana u rukama.

Ajde da stvarno imaju OK proizvod kakav Raja Koduri najavljuje eto već pet godina koliko je u Intelu, pa sve super, ARC GPU u rangu RTX 3070 i RX 6700 XT za manje novaca i još nudi nekaj kaj konkurencija nema.

Ovak je sve zajedno fijasko u pokretu, posebice kad RTX 4000 i RX 7000 serije stižu na tržište, dok Intel ima nešto kaj kad radi, jedva konkurira šrot RX 6400 i RX 6500 XT modelima.
EDIT:
Citiraj:
Will AXG survive Gelsinger’s axe?
Citiraj:
Started in 2016 the dGPU group snatched showboater Raja Koduri away from AMD with great fanfare in 2017— it looked like Intel was all in. And they were. The hiring continued unabated up till 2021 when they got their latest prize, Tom Petersen from Nvidia. Almost anyone who could spell GPU could get a job at Intel. Since Q1’21 when Intel started reporting on its dGPU group, known as AXG or accelerated graphics, the company has lost a staggering $2.1 billion and has very little to show for it. In fact, the company has actually invested more than that. We estimate the number is closer to $3.5 billion (or more, depending on how Intel chooses to account for those investments, and the setup costs at TSMC).

The logic of why Intel would invest in a dGPU operation is obvious—the GPU is in multiple segments from supercomputers to Chromebooks and represents a major socket Intel doesn’t fill with a dedicated chip. At that same time, Intel was buying every AI semi-company it could find—dGPUs were the darlings of AI training. Since then, some of Intel’s other AI investments have shown more promise. And its efforts at building a supercomputer dGPU have slipped; the company has announced a second-generation part, Rialto Bridge before the much-touted Ponte Vecchio was even fabbed.

Intel’s results with dGPUs in the consumer space have been an embarrassment with just a quiet release from an obscure Korean notebook maker and no AIBs available until lately. The various leaked results have been less than stellar, and the availability date keeps slipping. The company has done a great job on the PR front with Koduri dropping hints on Twitter, in-depth presentation of the generalized design at Intel’s Architecture Day and other events, and guest appearances at popular tech Web sites. The drumroll never stopped, even to the point of talking about code improvements in a Linux driver—Linux? That’s Intel’s first choice?

Should Intel dump its AXG group? Probably. The company started the project six years ago. Since then, AMD and Nvidia have brought out three generations of new and stunningly powerful dGPUs, and more are in the pipeline. Four new companies have started up in China, and two new ones announced in the US. Intel is now facing a much stronger AMD and Nvidia, plus six start-ups—the rules of engagement have dramatically changed while Intel sunk money into projects it can’t seem to get off the ground.
The best thing Intel could do at this juncture is to find a partner and sell off the group. It could even be dressed up as a strategic move, just as they did going to TSMC to build the dGPU in the first place. The company can’t continue to carry an enormous payroll, pay a competitive fab for wafers, and then ask governments to subsidize its investments in new fabs that can’t even build the parts they are presumably designing. Not only is that a bewildering investment strategy, but it’s also an embarrassment.
Izvor: Jon Peddie Research

Zadnje izmijenjeno od: The Exiled. 09.08.2022. u 13:34.
Staro 12.08.2022., 08:18   #326
JuiceBox
Premium
Moj komp

Datum registracije: Sep 2007
Intel GPU Business in a $3.5 Billion Hole, Jon Peddie Recommends Sell or Kill

Mozda malo prebombastican naslov posto je intelu ova lova, a ono, sitnica, ali svakako im nebi trebalo biti svejedno i nesto se mora mjenjati. Opasno nam treba 3. igrac u podrucju grafi, ovo im je savrseno mjesto i vrijeme da to postanu.
JuiceBox je offline   Reply With Quote
Staro 12.08.2022., 08:40   #327
Libertus
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jul 2017
Kao što je prije trebalo navijati za AMD da se probudi, a ne biti Intel fanboy. Tako i ovdje treba navijati da se Intel probudi u GPU segmentu i uspije napraviti konkurentan proizvod.
Libertus je offline   Reply With Quote
Staro 12.08.2022., 09:09   #328
The Exiled
McG
Moj komp

Da, ali nije ovo mala firma pred rubom propasti kojoj kronično nedostaje ljudskih resursa i financija. Intel zahvaljujući iGPU rješenjima, posljednjih 20 godina već zapravo ima većinu grafičkog tržišta.

Od AMD-a i nVidije su pokupovali sve moguće ljude koje su mogli naći da rade na ARC karticama, pa evo Raja Koduri je već pet godina u Intelu i dalje prodaje snijeg Eskimima.

Prema riječima direktora, uzeli su drivere za mobilna/intergirana Xe rješenja i mislili da, ako to pripašu na desktop ARC - to je to, problema nema, stvar radi.

Nažalost, ispostavlja se da im je svaki korak u ovoj priči pogrešan ili u najmanju ruku totalno krivo isplaniran.
Staro 12.08.2022., 09:20   #329
stitrek
Premium

@The Exiled

Uz sve navedeno ostaje pitanje, kakav ce pristup Intel imati za Arc 2 s obzirom da je Arc 1 bio promasaj?

Dali ce drasticno izmjeniti roadmap i razvoj projekta, jer koliko vidimo izgleda da su Amd i Nvidia dvije generacije ispred.
Mozda samo budget segment prvih nekoliko godina, zaustavljanje projekta ili punom parom i masivnim novcima nastaviti projekt?
Staro 12.08.2022., 13:42   #330
kopija
DIY DILETANT

Datum registracije: Jan 2009
Arc nije promašaj.
Arc PR kampanja je promašaj.
Naučiti lekcije i gurati dalje.
Isto ko i sa CPU divizijom.
kopija je offline   Reply With Quote
Odgovori

Pravila postanja