|
02.06.2011., 21:34 | #7471 |
Premium
Datum registracije: Mar 2008
Lokacija: Zagreb
Postovi: 335
|
Možda misliš na The Adjustment Bureau ? |
02.06.2011., 23:05 | #7472 | |
Premium
Datum registracije: Sep 2007
Lokacija: Velika / Osijek
Postovi: 1,441
|
Citiraj:
|
|
|
|
Oglas
|
|
03.06.2011., 00:12 | #7473 |
Suit up!
Datum registracije: Dec 2004
Lokacija: Šibenik
Postovi: 5,927
|
Pogledah X-Men First Class. Film je odličan, poprilično zabavan i s zanimljivim settingom. Vjerojatno će napraviti nastavak, ali super objašnjen nastanak cijele ekipe koje vidimo u kasnijim (ranijim ) filmovima. Teško mi je reći je li mi bolji prvi X-Men ili ovaj, ali definitivno preporuka.
__________________
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." - Barney Stinson |
04.06.2011., 09:54 | #7475 |
Premium
Datum registracije: Mar 2008
Lokacija: Zagreb
Postovi: 335
|
Priest (2011) Jako dobar film, malo drugaciji pristup prema vampirima. Svidja mi s euvod i predstavljanje price, onako kao kroz strip. Dobro su napravili ovaj pristup prema Crkvi, a cijeli film zbog toga mi izgleda kao mjesavina filmova "Jugde Dredd" i "Equilibrium". Film je dosta kratak u odnosu na danasanje filmove, pa se neke stvari možda i prebrzo razvijaju. |
04.06.2011., 20:43 | #7477 |
Premium
Datum registracije: Nov 2007
Lokacija: Sveta Nedelja
Postovi: 24
|
Jučer gledali... Sanctum - odličan, napet, dramatičan i jako tužan :/ Unknown - počeo dobro, završio katastrofalno
__________________
“I think we can put our differences behind us. For science. You monster.” |
04.06.2011., 23:05 | #7479 | |
*
Datum registracije: Oct 2005
Lokacija: zg
Postovi: 1,530
|
Dugo nisam postao u ovom topicu. Anathomy of a murder - vrlo dobra sudska drama, James Stewart je odlican i zasluzio je nominaciju sa oscara. Zanimljiv izbor glazbe u filmu - jazz, katkada i pomalo napadan, pogotovo za ljude nenavikle na takvu glazbu. U filmu se u manjoj ulozi pojavljuje i veliki Duke Ellington. Battle Royale/Batoru rowaiaru - japanski film pomalo bizarnog zapleta (koji je imho jedan od slabijih dijelova filma, ali to i nije toliko bitno). Iako sadrzi pregrst nasilnih scena, ipak nudi vise od pukog gore festa. Preporucam pogledati, pogotovo ako nemate nista protiv japanskih skolarki u borbi na zivot i smrt. Toy Story 3 - nije mi neko remek djelo, ali solidan crtic, u svakom slucaju zabavan. Barry Lyndon - tesko mi je ovu trosatnu Kubrickovu sagu svesti na par recenica. Uglavnom, nije mi zao sto sam pogledao, ima svojih boljih i losijih trenutaka, ako imate strpljenja za sporije i dugacke filmove pogledajte svakako. Blood in blood out - e ovo je bilo zanimljivo, film ima ocjenu 7.7, krenem gledati i nakon pola sata nije mi bilo jasno u cemu je fora. Sve je mirisalo na katastrofu - neka blesava prica o meksikancima u istocnom LA-u zacinjena uzasnom, ali uzasnom glumom glavnog glumca, Damiana Chape. Ne znam jesam li ikada vidio toliko preglumljavanja, katastrofalnih grimasa i neuvjerljivih recenica. Tipu je nabolji film koji je snimio (osim ovog) Under siege - to sve govori. Uglavnom, vidi se da je muljano sa ocjenama (cudan broj desetki) i kada sam vidio da film traje preko 3 sata opasno sam se pokolebao ali reko makar cu ga probati pogledati. Na kraju mogu reci da niti nisam pozalio. Zatvor, bande u stilu OZ-a, borba za prevlast na ulici i u zatvoru, problemi u obitelji, droga i tako - na kraju to ispadne cijela saga. Film na kraju i nije tako plosan i banalan kao sto je na pocetku nagovjestavao. Losa gluma glavnog lika nastavlja se kroz cijeli film, ali s vremenom sam se naviknuo i vise mi je to bilo komicno nego sto me zivciralo. Ima tu jos likova sumnjivih glumackih sposobnosti, ali taj glavni dolazi najvise do izrazaja. Ima tu i nesto poznatijih faca Benjamin Bratt, Billy Bob Thornton, Ving Rhames, neizostavni Danny Trejo (koji je i sam sluzio u San Quentinu). Navodno postoji i verzija filma od 330 min. Ballada o soldate - odlican ruski film o vojniku na dopustu u WWII, remek djelo Grigorija Chukhraija. Breakfast at Tiffanys - klasik nedavno preminulog Blakea Edwardsa, nenadmasna Audrey Hepburn, izvrsna glazba Henrija Mancinija sa nezaboravnom Moon River. Carlito's way - vrlo dobar mafijaski krimic u reziji Briana de Palme, odlicna glumacka postava sa Al Pacinom na celu. Chinatown - izvrstan triler Romana Polanskog, odlican Jack Nicholson kao i John Huston. Constantine - prosjecan film napravljen po stripu, nije me nicim impresionirao Cool Hand Luke - solidan film sa Paul Newmanom, nije mi bas remek djelo kakvim ga ljudi dozivljavaju. Crash - odlican film u kojem se ispreplice vise medjusobno povezanih prica Danny the Dog - bezveze, totalno blesava premisa, dosadna no brain akcija, stil podsjeca na Guy Ritchiea, ali daleko je to od njegovih filmova. Dog Day Afternoon - krimi klasik, Al Pacino i John Cazale izvrsni. Un prophet - francuski zatvorski krimic, vrlo dobro, pogledati Arsenic and old Lace - vrlo dobra klasicna komedija u reziji velikog Franka Capre. Odlicna Priscilla Lane, kreveljenje Carya Granta na momente iritira, ali prezivio sam. Blow up - ocekivao sam nesto sasvim drugacije od art filma. Za moj ukus malo previse art. Ima tu i nesto pozitivnih i zanimljivih stvari, ali gledati film zbog upotrebe boja nije bas moja salica caja. Mozda ga pogledam jos jedanput, nisam bas bio u najboljem raspolzenju za takvu vrstu filma. Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb - Kubrickova komedija, radnja se odvija u vrijeme hladnog rata. Mozda mrvicu precijenjen za moj ukus, ali opet vrlo dobar film. Ima neku specificnu atmosferu koja na momente podsjeca na Alana Forda. Five Easy Pieces - vrlo dobra drama sa Jack Nicholsonom u glavnoj ulozi, gledati Eternal Sunshine of the Spotless Mind - odlican film, scenarij potpisuje Charlie Kaufman ciji su mi filmovi Being John Malkovich i Adaptacija odlicni. Doduse Adaptacija mi je mrvicu bolja, ali i ovaj film bi trebalo obavezno pogledati. Eyes Wide Shut - jako dobar, bas mi se svidio. Inace nisam fan Toma Cruisea, ali u ovom filmu funkcionira vise nego dobro. Zadnji film koji je Kubrick snimio. Four Rooms - tako tako. Cetiri price, cetiri razlicita redatelja...djeluje mi kao nekakav neobavezan side project koji nije bas najbolje uspio. Freedom Writers - podsjeca na Dangerous minds. Ima jako simpaticnih dijelova pa i zanimljivih dilema (odnos glavnog lika sa muzem). Sa druge strane na momente djeluje malo isforsirano, ima i nesto patetike, odabir glumaca smeta tijekom citavog filma (20+godisnjaci glume klince od 14-15 godina). Ne mogu reci da mi je nesto posebno. Fear and Loathing in Las Vegas - We had two bags of grass, 75 pellets of mescaline, five sheets of high-powered blotter acid, a salt shaker half-full of cocaine, a whole galaxy of multicolored uppers, downers, screamers, laughers. Also, a quart of tequila, a quart of rum, a case of beer, a pint of raw ether, two dozen Amyls. Not that we needed all that for the trip, but once you get locked into a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can. Friday night lights - ok film o americkom nogometu, nije ne znam kakvo ostvarenje ali da se pogledati. Meni ipak losije od Any given sunday. La haine - kultni francuski film, pogledao sam ga ponovno nakon sto godina i jos uvijek je odlican. Host - zanimljiv film, nakon pocetnih pola sata nije bas obecavao i cinilo mi se da se radi o bezveznom monster filmu. Ipak je pokazao vise od toga, mislim da mu opis "Little miss sunshine meets Godzilla" dobro pristaje. Neki cudni humor se provlaci kroz cijeli film, valjda je karakteristican za korejce. Pogledati. Dangerous Beauty - i nije bas nesto. Na momente bespotrebno spor, na momente isforsiran, nekakve međuscene (da ih tako nazovem), pomalo iritantan glavni glumac i tako...mogao bi se svidjeti nezahtjevnoj zenskoj publici. Lord of the Flies (iz '63) - zanimljiv film, na neki nacin analiza ljudske prirode, svidio mi se. Mad Max - ovo sam zadnji put gledao kao klinac. Nije los za pogledati, ali izgubio je s vremenom na zanimljivosti. Sad mi to vec djeluje predvidljivo, pomalo naivno. S obzirom na budzet od 300k dobro je i ispao. Full Metal Jacket - odlican film, Kubricka o Vijetnamu. Podijeljen na dva dijela dio u kampu i dio na terenu u Vijetnamu. R. Lee Ermey predobar kao drill instructor. Svakako pogledati. They fought for their motherland - ruski WWII film poznatog redatelja Sergeja Bondarchuka. Dobro prikazan rat iz perspektive vojnika, ono sto oni prolaze, odnos sa civilima koje brane. S druge strane prikaz same bitke ima odlicnih scena (s obzirom da je rijec o ruskom filmu iz '75), ali i previse nerealnih koje pomalo ubijaju film. Stotinjak pjesaka rastura tenkovsku diviziju i to partizanski rucnim granatama. Good night and good luck - solidan film o hajci na komuniste u USA i borbi protiv iste. Il mio nome è Nessuno/My name is nobody - kung fu flick meets western. U naslovnoj ulozi Terence Hill i Henry Fonda, ako volite humor na prvu loptu onda pogledati inace nije bas nesto. Zanimljiva "posveta" scenarista Sergia Leonea Samu Pekinpachu, malo ga je nazivciralo sto ovaj nije htio surađivati sa njim pa ga je u filmu smjestio pod zemlju. Der Krieger und die Kaiserin - film Toma Tykwera koji je rezirao odlicne Run Lola Run i Perfume story of a murderer. Meni je ovo ipak nesto losije (ali nije los film), fali ipak necega, scenarij je mogao biti bolji kao da je na momente povrsan. Gunfight at the O.K. Corral - tako tako, prosjecan vestern, donekle ga spasavaju Douglas i Lancaster Ladder 49 - ok vatrogasni film, korektno napravljen, ali ako ga ne pogledate necete nista propustiti. Nakon Vatrenih deckiju tesko je gledati ovakve filmove... Little Big Man - indijanski vestern koji balansira izmedju komedije (pa i parodije) i drame. Meni se nije bas toliko svidio, nije mi sjeo taj neobavezni stil isprepleten sa dramaticnim trenucima. Scenarij isto ima nelogicnih momenata koji su me poprilicno iziritirali. Film nije los ako mozete istrpiti takvu vrstu filma, ali po mom misljenju za cijelu ocjenu losiji od ocjene na IMDB-u. Nacin pricanja price je gotovo isti kao u Forrest Gumpu (neki kazu ripoff), pa moze se reci i da postoji ta kombinacija drame i komedije, ali ipak mi je Forrest Gump kvalitetniji film. Steta sto LBM nije napravljen tako kvalitetno. Hotel Rwanda - vrlo obecavajuca tema (pokolj u Ruandi), ipak mislim da je ocjena na IMDB-u (8.3) previsoka. Ne mogu bas uprijeti prstom i rec da je nesto jako lose u filmu, mozda je nekako preholivudski napravljen za moj ukus. Ima odlicnih scena, ali film me nije dirnuo onako kako je trebao. Bijita q/Visitor q - japanski film Takeshi Miikea. E ovo je nesto drugacije, misljenja o filmu su jako podijeljena jedni ga opisuju kao odlicnu crnu komediju drugi kao odvratan i uznemirujuc film. Daklem u filmu ima nekrofilije, incesta, silovanja, obiteljskog nasilja, laktacije...ali nemam osjecaj da je to napravljeno samo i iskljucivo da bi se sokiralo niti je ne znam kako uznemirujuce (vise smijesno nego uznemirijuce) a ima i par epskih scena. Gledati. Yabu no naka no kuroneko - heh sto reci, ako mislite da bi vam se mogao svidjeti atmosfericni japanski horor iz kraja 60-ih godina - go for it. inace, mozete i preskociti. Mou gaan dou/Internal affairs - film po kojem je napravljen Departed, identicna radnja. I u ovom hongkongoskom su glumci odlicni, prvenstveno Andy Lau, Tony Leung Chiu Wai i Eric Tsang. Nisu nista losiji od onih u americkom remakeu. Rezija isto na visini, jedina stvar sto moze biti malo tesko pratiti radnju, dosta brzo se sve odvija i nije lako pohvatati tko tu koga pogotovo ako niste gledali Departed. Preporuka, svakako gledati. Road to Perdition - vrlo dobar, ali ne mogu reci da je remek djelo - fali mi tu nesto. Lolita - Kubrickov klasik, jako dobro. London to Brighton - solidan UK "mali" film, za one osjetljivije moze biti pomalo mucan Lust for Life - ok biografski film o Van Goghu. Nije nesto sto se mora pogledati pod svaku cijenu, ali ako vas zanima tematika pogledajte. Mad Max 2 - bolji od prvog dijela, solidan akcic 80-ih u postapokalipticnom settingu. Vjerojatno se nece svdjeti novijim generacijama naviklima na CGI. Dirty Harry - "I know what you're thinking, punk. You're thinking "did he fire six shots or only five?" Now to tell you the truth I forgot myself in all this excitement. But being this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world and will blow you head clean off, you've gotta ask yourself a question: "Do I feel lucky?" Well, do ya, punk? Clint u klasiku kriminalistickog fila iz 70-ih. Mad Max: Beyond Thunderdome - najlosiji nastavak, sve pomalo zbrckano i natrpano...moze se pogledati, ali nije obavezno Magnum Force - drugi nastavak sage o Prljavom Harryu, tako solidno ako mozete progutati naivan zaplet Master and Commander: The Far Side of the World - vrlo dobar, bas mi je dobro sjeo. Ne mogu se sjetiti niti jedne zamjerke, sve je kako treba u filmu - gluma, radnja, odlicno docaran zivot na brodu u 17.st. Evo sto kaze Roger Ebert: Citiraj:
Mou gaan dou II/Internal Affairs II - prequel prvog dijela, moze stati uz bok doticnom. Radnje se odvija prije prvog dijela i pruza odlican temelj za pricu i odnose među likovima u prvom dijelu. Pri tome je sve lakse pratiti jer su okvirna radnja i likovi vec poznati. Mou gaan dou III/Internal Affairs III - u trecem dijelu se naizmjenicno izmjenjuje radnja u vremenu nakon prvog dijela i u razdoblju izmedju drugog i prvog dijela. Prilikom gledanja treba biti koncentriran jer nije lako pohvatati sve likove i odnose medju njima (a nama azijati dosta slice jedni drugima) U cijelom serijalu (pogotovo u trecem dijelu) dosta toga je ostavljeno gledatelju da zakljuci - nije bas sve nacrtano. Uspio sam pohvatati u tom 3. dijelu glavnu radnju, ono sto mi nije bilo jasno rasvijetlila je ova stranica: http://www.imdb.com/title/tt0374339/...ad/7179180?p=1 i mogu reci da je trilogija genijalno zamisljena, a dobrim dijelom tako i izvedena (eto ne bi skodilo da je 3. dio malo bolje pojasnjen). Obavezno pogledati. Departures - krasan japanski film, inace dobio oscara za najbolji strani film 2009. Ima izvrsnih scena, gluma na visini uz dozu suptilnog humora. Mr. Smith goes to Washington - klasik Franka Capre, iz danasnje perspektive ima poprilicnu dozu patetike kod velicanja USA, ali ipak govori o politickoj korupciji - temi koja je aktualna i danas. Odlicna uloga Jamesa Stewarta (podsjetio me pomalo na Carya Granta) i odlicna Jean Arthur. Le Notti di Cabiria - Fellinijev klasik, izvrstan film. On the Waterfront - Kazanov klasik sa Marlonom Brandom u glavnoj ulozi. Iako je rijec o filmu kojeg svakako treba pogledati mene nije bas oborio sa nogu - mozda sam previse ocekivao. New Jersey Drive - jos jedan geto film. Tako, da se pogledati, ali nije bas nesto. |
|
05.06.2011., 02:52 | #7480 |
Suit up!
Datum registracije: Dec 2004
Lokacija: Šibenik
Postovi: 5,927
|
Morph
__________________
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." - Barney Stinson |
|
|
Oglas
|
|
05.06.2011., 10:30 | #7481 |
Osobni opis - pitaj me
Datum registracije: Jul 2008
Lokacija: Zagreb
Postovi: 2,313
|
Morph............ svaka cast .
__________________
Hey love crusader, I want to be your space invader. For you I will descend the deepest moon crater. I is most stronger than darth vapor. Obey me, I is your new dictator. For you is Venus, I am Mars. With you I is more richer than all the czars. Make a wishes on a shooting stars, then for you I will play on my cosmic guitars! |
05.06.2011., 12:21 | #7482 |
Premium
Datum registracije: May 2006
Lokacija: HR
Postovi: 2,074
|
Morph... bolje da si lego ranije i naspavao se. |
05.06.2011., 13:20 | #7483 |
Premium
Datum registracije: Jan 2009
Lokacija: スラボニア
Postovi: 3,020
|
Šta ovo nema nigdje Povratak Supermena u HD izdanju? Pa nemoguće,bas sam uzivljen u te filmove o superherojima od Hulka,Fantastic Four,Daredevil,Elektra... Ako itko ima link u HD-u,neka me PM bio bi zahvalan,nema veze i ako je od 50gb... |
05.06.2011., 15:49 | #7484 |
-------
Datum registracije: Aug 2005
Lokacija: -
Postovi: 7,566
|
.... Zadnje izmijenjeno od: McG. 12.01.2012. u 23:31. |
05.06.2011., 19:44 | #7485 | |
Premium
Datum registracije: Jan 2009
Lokacija: スラボニア
Postovi: 3,020
|
Citiraj:
Par filmova nije izaslo jel tako,Captain America,Thor nema jos u HD-u bum pogledao kada bude u HD-u,ovo sve ostalo,izvini ali ne svidjaju mi se ti stariji filmovi... Watchers kakav je film,jel mozes napisati ukratko o njemu? I,izvini u vezi krsenja pravila,dobio sam i zahvaljujem se clanu |
|
05.06.2011., 23:21 | #7486 |
-------
Datum registracije: Aug 2005
Lokacija: -
Postovi: 7,566
|
.... Zadnje izmijenjeno od: McG. 12.01.2012. u 23:45. |
05.06.2011., 23:29 | #7488 | |
Premium
Datum registracije: Jan 2009
Lokacija: スラボニア
Postovi: 3,020
|
Citiraj:
Hvala na preporuci,budem pogledao Watchmen-a,a i mozda se odlucim na koji stariji film,cijenim tvoje sud i ako kazes da valjda,onda mora se pogledati. Thor sačekam HD,a Captain America vidim isti glumac koji glumi u Fantastic Four ono Baklju,kako ce izvesti tu dvojicu likova u The Avengers(2012). Znam da nema,samo sam htio time pitati tko ce glumiti u Avengers-ima Captain America,a tko Torch? Zadnje izmijenjeno od: blava. 05.06.2011. u 23:53. |
|
05.06.2011., 23:32 | #7489 |
-------
Datum registracije: Aug 2005
Lokacija: -
Postovi: 7,566
|
.... Zadnje izmijenjeno od: McG. 12.01.2012. u 23:45. |
07.06.2011., 19:08 | #7490 |
Premium
Datum registracije: Nov 2006
Lokacija: HR
Postovi: 1,449
|
Molio bih preporuku filmova sličnim: Apollo 13, Space cowboys, Armagedon. |
07.06.2011., 19:53 | #7491 |
Premium
Datum registracije: Mar 2008
Lokacija: Zagreb
Postovi: 335
|
Deep Impact |
07.06.2011., 20:58 | #7493 |
Premium
Datum registracije: Nov 2006
Lokacija: HR
Postovi: 1,449
|
A gledao sam taj filmek |
07.06.2011., 23:03 | #7495 |
no fear
Datum registracije: Jan 2003
Lokacija: ZAGREB
Postovi: 892
|
Japanese Animation Movies: - evo par kojih su mi odlično sjeli. Akira Ghost in the Shell My Neighbor Totoro Howl’s Moving Castle |
08.06.2011., 00:02 | #7496 |
Guest
Postovi: n/a
|
|
08.06.2011., 00:44 | #7497 |
Moderator
Datum registracije: Apr 2005
Lokacija: Vancouver, BC // Zabreg, Maximir
Postovi: 12,411
|
Pogledao X-Men First Class Neloš film, upišao sam se od smjeha na Wolverineovu reakciju kad mu se predstave Eric i Charles. U glavnom solidnih 8/10.
__________________
''Of all the things I've lost I miss my mind the most'' Mark Twain |
08.06.2011., 02:56 | #7498 |
Premium
Datum registracije: Sep 2006
Lokacija: Hrvatistan
Postovi: 4,159
|
uglavnom, prolazna ocjena, ali razocaral me u odnosu na prve filmove Pirati s kariba 4
gledal u IMAX-u u 3d (na nagovor drage ) uglavnom, film je solidan ali nažalost nekako mi se čini prepovršan, radnja predvidljiva i nedostaju mi neke stvari koje prva tri filma imaju uglavnom, prolazna ocjena, ali razocaral me u odnosu na prve filmove |
08.06.2011., 19:42 | #7500 |
-------
Datum registracije: Aug 2005
Lokacija: -
Postovi: 7,566
|
.... Zadnje izmijenjeno od: McG. 12.01.2012. u 23:45. |
|
|
Oglas
|
|
|
|