|
04.12.2010., 11:55 | #6661 |
Premium
Datum registracije: Feb 2008
Lokacija: Supetar
Postovi: 323
|
Ocjene su u prosjeku visoke jer uglavnom komentiram filmove koji su mi se svidjeli, uz poneku iznimku. The Devil's Rejects 10/10 Izvanredan mi je. Prije bih ga svrstao u akcijski nego horor. Meni dosad najbolji film o serijskim ubojicama, odlična režija, upečatljivi likovi, dinamičan od početka do kraja i potpuno bolestan. Mislim da bi Tarantino prodao dušu da može snimit ovakav film Shutter Island 7/10 OK, ali ne vidim ništa posebno u ovom filmu. Da je izašao prije 10 godina možda. Ovako nakon filmova tipa Identity, High Tension i sl. bio mi je malo predvidljiv. Inception 8.5/10 Za ovaj film bi vjerojatno trebalo ovoriti posebnu temu. Svidio mi se, ali vjerojatno sam nakon svih hvala imao prevelika očekivanja pa sam primjećivao sitne nedostatke koje inače ne bih. A i diCaprio mi nekako ne leži. Film je inteligentan i intelektualno zahtjevan, rekao bih pomalo pretenciozan, i pored toga dosta dug, pa nije za gledati ako ste umorni. Dojmljivi vizualni efekti i glazba (možda malo prenametljiva). The Cell 8/10 Dosta dobar SF-ić s J. Lo. Dobra zlokobna atmosfera. Gledao sam ga par puta, i Inception me podsjetio da ga spomenem, jer se radnja dijelom odigrava u umu. Dark City 8/10 Ovaj film još više podsjeća na Inception. Radnja na momente neuvjerljiva, ali opći dojam je vrlo dobar. Glumi meni osobno draga Jennifer Connely. Zwartboek 10/10 Izvrsna ratna drama s dosta napetosti i akcije. Verhoeven u svom najboljem izdanju. Equilibrium 7/10 Neloš film koji uspoređuju s prvim Matrixom, što po meni ipak ne zaslužuje. Ne baš pretjerano uvjerljiv, ali ako ništa drago mi je vidjet Balea i Beana, mada nisu imali prilike puno pokazati.
__________________
I have spoken. |
04.12.2010., 17:18 | #6662 |
Fresh Juice
Datum registracije: Sep 2007
Lokacija: Zagreb
Postovi: 4,364
|
Ima koji ljubitelj franckusog filma? Može preporuka za dobru komediju i triler/krimić. |
04.12.2010., 17:36 | #6663 |
Osobni opis - pitaj me
Datum registracije: Jul 2008
Lokacija: Zagreb
Postovi: 2,313
|
ja se neko vrijeme pripremam pogledati Žandara, ili pod francuskim - Le Gendarme. isto tako razmisljam neko vrijeme o Jean-Paul Belmondu, sjecam se da je imao ok krimi-komedija, mislim filmova ili mini-serija.
__________________
Hey love crusader, I want to be your space invader. For you I will descend the deepest moon crater. I is most stronger than darth vapor. Obey me, I is your new dictator. For you is Venus, I am Mars. With you I is more richer than all the czars. Make a wishes on a shooting stars, then for you I will play on my cosmic guitars! |
04.12.2010., 18:14 | #6664 |
Premium
Datum registracije: Mar 2007
Lokacija: Zg
Postovi: 651
|
evo malo i mojih preporuka hajmo rec, buduci da sam ih pogledo brdo u zadnje vrijeme bit ce ih vise 22 bullets dobra ideja za film, ok film, vise manje se radnja vrti oko osvete a osvetama je najmanje ispunjen film.. inace dobar film za pogledat. Bad lieutenant Nisam nista spektakularno ni ocekivao od Cage-a, ali cist solidan film sa dobrom radnjom koja se događa kroz cijeli film bez nekih polusatnih izljeva dosade... Deception Dobar film za ubiti večer Inception opet dobar film za ubiti par sati hehe, nesto malo novije, jedino mi se ne svidja sto uvijek faking sve uspijeu sva 4 levela događanja filma ali oke, ipakj je to film Iron man 2 puno kiča i bljestavila, malo akcije... cijeli film se sprema fajt izmedju ove dvojice i onda kad se dogodi traje 2 minute... lejm... Machete akcijski treš koji me iznenadio jednostavnoscu rjesavanja sukoba (cap cap il metak u glavi u drugoj sekundi sukoba) ali nista vise.. Napoleon dynamite mnogo glup i retardiran film, ili ce vam biti super odlican smjesan ili ce te reci "ubit cu onog tko me nagovorio da ovaj shit gledam", treceg nema Red dobar akcijski filmic, nista spektakularno ali svidja mi se prica, od brusa nisam nista ekstra ocekivao buduci da mu je ovo bio standard shootout ali mi se dopala uloga j.malkovicha... sve u svemu vrijedi pogledat... Vengeance trilogy sympathy for mr vengeance dobar film za pogledat ako volite realnost jer prikazuje sto su sve ljudi sposobni uciniti kada se radi o njihovim zivotima i zivotu njihovih bliznjih, po meni jako realan film vrijedan gledanja... ne pruza neku ekstra zabavu zbog svoje realnosti ali zbog poucnosti se isplati gledat.. Oldboy isto kao i gore, ali uz dosta zapetljanu radnju... uglavnom, sve preporuke sympathy for lady vengeance vam je nastavak iz trilogije,ali taj film nisam pogledo ali ga samo navodim da znate sto skinit ako vas zanima sve zajedno u paketu The losers dobar akcijski film za zabavu The A-team dobar akcijski film za zabavu, po mom nema bas veze sa thrilerom al oke.. The American meni mnogo dosadan film, nemojte ga gledat pred spavanje i slicno The oxford muredrs dobra radnja, dobri glumci, svidja mi se zapetljanost i non stop se nesto događa i sve u svemu preporuka da ga pogledate ako vec niste The social network cist ok informativan film za pogledat, meni ne bas previse zabavan... Let's go to prison solidna komedija za pogledat i nasmijat se.. Milf komedija, ali malo vec klasicna do bola, sve ono0 sto smo vec naucili jedino u igri nisu mlade droce nego starije milfare survive style 5 plus zesce zaheban film koji ima vise prica, medjutim jos ga uvijek nisam skuzio Mesrine 1, mesrine 2 i jedan i drugi dobri filmovi za pogledat u jednoj veceri... ne svidja mi se jedino kada dodje do akcije, krene se znaci radnja događat i onda se prekine scena i krene ono sto je bilo poslije te akcije, bez ikakvog prikaza neke zesce akcije, da ima te prikaze obadva filma bi bila jako visoko rangirana za gledanje
__________________
nek sam isti kao on, ma nek sam isti ko stari moj, dok zivot juri, ja cu lagano.... |
04.12.2010., 18:57 | #6665 |
-------
Datum registracije: Aug 2005
Lokacija: -
Postovi: 7,566
|
.... Zadnje izmijenjeno od: McG. 12.01.2012. u 23:36. |
05.12.2010., 00:40 | #6666 |
Torrent freek
Datum registracije: Mar 2005
Lokacija: Split
Postovi: 3,912
|
The Book of Eli [2010] Dugo sam ga "izbjegavao" pogledat, čisto jer koliko god da mi je žanrom blizak, toliko radnjom nije. Na kraju sam ga pogledao i nije da sam zažalio, nego sam se samo uvjerio da mi radnjom nikako ne odgovara. Tako da bi moj dojam filma bio, prosjek. Onome kome radnja bude bliža, srodnija, itd. njega će vjerovatno dojmit i više od mog prosjeka...
__________________
|
05.12.2010., 03:15 | #6667 | |
ČLAN FKTa
Datum registracije: Jul 2004
Lokacija: Split
Postovi: 2,264
|
Citiraj:
http://www.imdb.com/title/tt1259014/ http://www.imdb.com/title/tt0411272/ Po istinitoj priči o najpoznatijem francuskom gangsteru ikad. Prvi mi je odličan, natrpan akcijom; drugi je pak IMO nešto lošiji jer malo previše filozofiraju....ali sve skupa jako dobro. |
|
05.12.2010., 09:10 | #6669 |
Nikad sit, uvijek žedan
Datum registracije: Jun 2005
Lokacija: Vallis Aurea / ZG
Postovi: 7,999
|
Pogledao Skyline sinoć. Iako sam željno isčekivao da ga pogledam poslije trailera, film me razočarao. Ispočetka film dobro krene i ima potencijala, ali onda sve dalje sve lošije 6/10 zato što sam scifi fan
__________________
Sent from AS/400. |
05.12.2010., 13:25 | #6671 |
črna jetra
Datum registracije: May 2008
Lokacija: Zagreb
Postovi: 451
|
__________________
Avoid hangovers: stay drunk. |
05.12.2010., 13:31 | #6672 |
Premium
Datum registracije: Jun 2004
Lokacija: Osijek
Postovi: 3,968
|
Trebam pomoč u vezi jednog starijeg filma kojeg bi opet pogledao a ne znam kako se zove Radnja je smještena u nekom gradu u kojem je ako se dobro sječam stalno noč i neki "ljudi" premještaju zgrade kad ljudi zaspu,odnosno preoblikuju grad svake noči. Neki lik je kao svjestan toga i ovi mu stalno nešto rade da to zaboravi i na kraju ispadne da je taj grad negdje u svemiru,da ti ljudi ustvari služe alienima za neke pokuse,ako se dobro sječam. Zna netko? |
05.12.2010., 14:11 | #6673 | |
Leteći medvjedić
Datum registracije: Jun 2006
Lokacija: Zagreb
Postovi: 1,197
|
Citiraj:
Ako je to ono sto trazis, nikako nemoj gledati directors cut, nego obicnu tj. theatrical verziju |
|
05.12.2010., 14:19 | #6674 | |
Premium
Datum registracije: Jun 2004
Lokacija: Osijek
Postovi: 3,968
|
Citiraj:
Zašto ne DC? |
|