Lozinka

Odgovori

Uređivanje
Staro 12.05.2021., 10:30   #181
The Exiled
McG
Moj komp

Datum registracije: Feb 2014
Exclusive: Is Intel’s Arctic Sound already dead?
Citiraj:
Intel had already announced the Xe (a.k.a. Gen12) graphics architecture in 2020, and step by step it was also concretized. The portfolio here ranges from integrated ultrabook chips and dedicated cards to genuine workstation and server cards. The one I want to show you today is factually currently at the top end of Intel’s graphics food chain. Intel uses Gen12P5 (Xe HP) ) for Arctic Sound instead of Xe LP as with the DG1. The upcoming DG2 cards, on the other hand, are more likely to resemble Ponte Vecchio (Gen12P71, Xe HPC). With Ponte Vecchio there is namely another Xe-HP version, which offers even more performance than Arctic Sound, is already manufactured in 7nm, consists of eight tiles and is supposed to be suitable for supercomputers.

The really interesting thing about the whole story about Arctic Sound is that they had written about freely scalable variants in advance and this was communicated accordingly. The portfolio, which was already rumored in 2020, included several dedicated cards with a power consumption of 75 watts (without additional, external power supply) up to models with 500 watts, which should then even be supplied by 48 volts instead of 12 volts. This flexible gradation was to be achieved by expansion stages with one, two or four tiles, i.e. coupled individual graphics processors analogous to the chiplets on AMD Ryzen CPUs. But what Intel has now concretized is limited to a total of only two models, if one can believe the internal documents, and also deviates somewhat from the structure presented at the beginning.

But it really does seem by now that Intel has already internally given up on Arctic Sound, at least in its broad variability. Neither card exploits the full potential and comes across as a compromise that has become necessary, but not as a euphorically brandished spearhead that testifies to a new self-confidence. This is a rather modest concession and the obvious realization that they probably wanted more at the beginning than they could then manage in reality. Because the announced 3T or 4T cards are completely missing from the current list. Whether all this is suitable to secure Raja Koduri’s position in the Intel universe in the long run and to establish an unbreakable friendship with Pat Gelsinger, can at least be marked with a big question mark. Xe started with great praise and it will probably be very difficult, at least in some areas, to fully meet their own expectations and not crash land.
Izvor: Igor's Lab
The Exiled je online   Reply With Quote
Staro 29.05.2021., 14:46   #182
The Exiled
McG
Moj komp

AMD Ryzen 7 Pro 4750G + Vega iGPU | be quiet! Pure Rock 2 Black | MSI B450 Tomahawk Max II | 32GB G.Skill DDR4-2666 Value | 256GB AData SX8200 Pro NVMe | 2x4TB WD Red Plus | Fractal Define 7 Compact | Corsair CX450M
Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Staro 15.06.2021., 10:50   #183
The Exiled
McG
Moj komp

Intel Ponte Vecchio GPU to be liquid cooled inside OAM form factor
Citiraj:
Today, we are getting a new piece of information coming from Igor's LAB, regarding the Ponte Vecchio and some of its design choices. For starters, the GPU will be a heterogeneous design that consists out of many different nodes. Some parts of the GPU will be manufactured on Intel's 10 nm SuperFin and 7 nm technologies, while others will use TSMC's 7 nm and 5 nm nodes. The smaller and more efficient nodes will probably be used for computing elements. Everything will be held together by Intel's EMIB and Foveros 3D packaging. Next up, we have information that this massive Intel processor will be accountable for around 600 Watts of heat output, which is a lot to cool. That is why in the leaked renders, we see that Intel envisioned these processors to be liquid-cooled, which would make the cooling much easier and much more efficient compared to air cooling of such a high heat output. Another interesting thing is that the Ponte Vecchio is designed to fit inside OAM (OCP Accelerator Module) form factor, an alternative to the regular PCIe-based accelerators in data centers. OAM is used primarily by hyper scalers like Facebook, Amazon, Google, etc., so we imagine that Intel already knows its customers before the product even hits the market.
Izvor: Igor's LAB i TechPowerUp
AMD Ryzen 7 Pro 4750G + Vega iGPU | be quiet! Pure Rock 2 Black | MSI B450 Tomahawk Max II | 32GB G.Skill DDR4-2666 Value | 256GB AData SX8200 Pro NVMe | 2x4TB WD Red Plus | Fractal Define 7 Compact | Corsair CX450M
Staro 15.06.2021., 12:54   #184
Odinarius
All-rounder
Moj komp

Datum registracije: Sep 2013
Taj tile sustav je fascinantan, ako stvarno bude radio i držao temperature i latencije pod kontrolom, bit će to revolucija. Neobično da su to išli plasirati u okviru ovako kompleksnog proizvoda, razumijem da im je to primarno područje (serveri), ali i izazovi su bitno veći (više dijelova i 600W!).
Odinarius je offline   Reply With Quote
Staro 15.06.2021., 14:17   #185
The Exiled
McG
Moj komp

Tiles je Intelov naziv za chiplet dizajn, a kaj se samog pakiranja (1 - 2) tiče, svakako moraju isporučiti Ponte Vecchio GPU, jer su ga uz Sapphire Rapids CPU obećali za Aurora superračunalo.
Citiraj:
Aurora was first announced in 2015 and to be finished in 2018. It was expected to have a speed of 180 petaFLOPS which would be around the speed of Summit. Aurora was meant to be the most powerful supercomputer at the time of its launch and to be built by Cray with Intel processors. Later, in 2017, Intel announced that Aurora would be delayed to 2021 but scaled up to 1 exaFLOP. In October 2020, DOE said that Aurora would be delayed again for a further 6 months and would no longer be the first exascale computer in the US. With Aurora planned for mid-2021 and featuring GPUs that were pushed to the end of next year or into 2022, a delay on the supercomputer seemed likely. But Intel kept the possibility open that it might manage to hit its deadline by relying on rival chip foundries. We now know that's not going to happen.

Zadnje izmijenjeno od: The Exiled. 15.06.2021. u 14:26.
Staro 15.06.2021., 16:40   #186
Odinarius
All-rounder
Moj komp

Samo što je tiles u ovom izdanju daleko kompliciraniji od chipleta ala AMD, s daleko većim brojem komponenti plus uključili su i 3D stacking (Foveros). Tehnološki kompletno suluda stvar
Staro 15.06.2021., 19:54   #187
The Exiled
McG
Moj komp

Da, jer je Intel itekako svjestan da sad već opasno zaostaju, posebice za nVidijom koja je glavni HPC/AI/ML izbor, a to je ono kaj Intel cilja s Ponte Vecchio GPU-om. Zato su i išli za toliko kompleksnom arhitekturom koja onda naposljetku spaja nekoliko različitih proizvodnih procesa, nekolicinu pločica (tiles/chiplet) koji pak pojedinačno imaju zasebne funkcije i namjene (Rambo cache, HBM2, Xe GPU, I/O link, EMIB, itd.). Bog-bogova, ako to 2022. sprovedu u djelo kak spada.
Staro 15.06.2021., 20:43   #188
picajzla0707
Moj komp

Datum registracije: Sep 2018
Citiraj:
Autor The Exiled Pregled postova
Da, jer je Intel itekako svjestan da sad već opasno zaostaju, posebice za nVidijom koja je glavni HPC/AI/ML izbor, a to je ono kaj Intel cilja s Ponte Vecchio GPU-om. Zato su i išli za toliko kompleksnom arhitekturom koja onda naposljetku spaja nekoliko različitih proizvodnih procesa, nekolicinu pločica (tiles/chiplet) koji pak pojedinačno imaju zasebne funkcije i namjene (Rambo cache, HBM2, Xe GPU, I/O link, EMIB, itd.). Bog-bogova, ako to 2022. sprovedu u djelo kak spada.
bog bogova za koga?
koliko od toga ima potencijala za nas smrtnike?
picajzla0707 je offline   Reply With Quote
Staro 15.06.2021., 20:45   #189
The Exiled
McG
Moj komp

Možda trenutno nema za nas direktno, ali ako im ovo uspije, onda imaju jako dobru podlogu za dalje, pa mogu iste ili slične tehnologije u godinama koje dolaze složiti, tj. iskoristiti za desktop i mobilne modele.

Isto kak je AMD odradil sa svojim chiplet dizajnom, Infinity fabric + cacheom i ostatkom popratne skalamerije, koji su im danas sastavni dijelovi CPU i GPU ponude.

Intelu je ovo jako bitno, jer u slučaju da ne zajebu sve po spisku i opet odgode, onda imaju dokaz da stvarno mogu odraditi kaj pričaju i obećavaju.
Staro 15.06.2021., 23:25   #190
Odinarius
All-rounder
Moj komp

AMD je to definitivno bolje odigrao, išao korak po korak i stekao nužno iskustvo s minimalnim rizikom, a Intel kao i sa 10nm želi sve odjednom, pri čemu je potencijal za greške i odgađanja daleko veći. Kao TSMC koji node smanjuje postepeno. Intel nema izbora nego ići na kamikaze
Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Staro 18.06.2021., 13:54   #191
The Exiled
McG
Moj komp

Zadnje izmijenjeno od: The Exiled. 21.06.2021. u 09:45.
Staro 18.06.2021., 15:10   #192
Disco
Prvoklasni Krkan
Moj komp

Datum registracije: Jan 2006
Doslovno iGPU u dGPU paketu...
Staro 06.07.2021., 12:55   #193
The Exiled
McG
Moj komp

Staro 07.07.2021., 05:07   #194
Disco
Prvoklasni Krkan
Moj komp

Faul. brisat post.

Zadnje izmijenjeno od: Disco. 07.07.2021. u 08:01.
Disco je offline   Reply With Quote
Staro 16.08.2021., 16:59   #195
The Exiled
McG
Moj komp

Intel video cards get a brand name: Arc, starting with "Alchemist" in Q1 2022
Citiraj:
The first Arc video cards, based on the "Alchemist" generation of hardware, will be released in the first quarter of 2022, kicking off Intel’s formal foray into high-performance discrete consumer graphics for desktop and mobile. Although it has taken a few years now to come to fruition, Intel has made it clear for a while now that the company has intended to become a viable third player in the discrete graphics space. First off, Arc will be Intel’s new brand name for their consumer video cards, as well as the associated software and services. At this point it’s not entirely clear quite how far Intel’s branding will extend here, particularly if it’ll also be used in the future for integrated graphics or the eventual successor to the DG1 dGPU. Intel is also briefly confirming that, as we suspected with last year's revelation of hardware ray tracing support, that Alchemist will be fully DirectX 12 Ultimate compliant – meaning that alongside RT, it will offer variable rate shading, mesh shaders, and sampler feedback. Which will make it comparable in core graphics features to current-generation AMD and NVIDIA hardware.
Izvor: AnandTech
Staro 16.08.2021., 20:14   #196
Sinac
...samo te gledam...
Moj komp

Datum registracije: Mar 2007
Neka samo i na produkcijskim primjercima bude takva brzina, ovakvih najava smo se nagledali već s njihovim grafičkim karticama.
Sjećam se da su isto tako bile pompozne najave za Intel i740 AGP grafičku karticu, ono tipa gotovo najjača grafička kartica u trenutku izlaska, kad ono pucanj u prazno, osrednja grafička kartica.
Sinac je offline   Reply With Quote
Staro 16.08.2021., 20:22   #197
The Exiled
McG
Moj komp

Valjda bude nekaj od toga, Raja još uvijek nije dobil otkaz, tj. zapravo je i promoviran, pa možda na kraju ipak ispadne nešto iz dosadašnji najava.

Problem je kaj prvo idu mobilne verzije, a desktop izdanja potencijalno izlaze u vrijeme kad stiže RDNA 3 i sljedeća GeForce generacija.
Staro 16.08.2021., 20:28   #198
Dr. Strange

Datum registracije: Aug 2020
Ako Radeon bude kaskao opet ćemo imati duopol.
Dr. Strange je offline   Reply With Quote
Staro 16.08.2021., 20:37   #199
The Exiled
McG
Moj komp

Ko zna kaj bude na kraju, ali AMD već sad ima spremno GPU chiplet rješenje za CDNA 2 i RDNA 3, dok nVidia isto tak priprema svoju varijantu.

Od Intela tek trebamo vidjeti što su zapravo složili u tri godine od prve Rajine Twitter najave.
Staro 17.08.2021., 22:54   #200
Starsylph

Datum registracije: Oct 2010
Jos nikad nismo imali 3 natjecatelja grafičkih. Znači li to da će Nvidia preskočiti sljedeću godinu sa 4000 serijom?
Starsylph je offline   Reply With Quote
Staro 17.08.2021., 23:33   #201
Eladio
..starija garda
Moj komp

Datum registracije: Dec 2002
S3 savage je bio posljednji mohikanac, ako ne racunamo 3dfx xD

Ako budu tri igraca, makar u mainstreamu, svi cemo biti sretni, pogotovo kada krenu cijene dole xD

MojSkuter
---------------------------------PEACE
Eladio je offline   Reply With Quote
Staro 19.08.2021., 11:23   #202
Sinac
...samo te gledam...
Moj komp

Datum registracije: Mar 2007
Bio je i Matrox neko vrijeme u igri, ali su onda prestali s ulaganjem u nove grafičke čipove na način kako su to radili Nvidia i ATI jer jednostavno nisu mogli slijediti njihov korak.
Intelu je interesantno imati vlastiti GPU koje dovoljno snažan da se odupre ostalim igračima, ako ništa drugo barem u mobilnom segmentu jer tu kaskaju barem generaciju-dvije za ostalima.
Sinac je offline   Reply With Quote
Staro 19.08.2021., 15:15   #203
The Exiled
McG
Moj komp

Staro 19.08.2021., 15:16   #204
Disco
Prvoklasni Krkan
Moj komp

Staro 20.08.2021., 10:38   #205
Starsylph

Zanima me kakve će biti performanse sa Real time raytracing i jel njihovo rješenje isto kao i Nvidijino/AMD-ovo?

Ako će igre imati DLSS hoće li XeSS moći biti aktivan i tada?
Staro 20.08.2021., 12:07   #206
Odinarius
All-rounder
Moj komp

Tome služe videi gore. Pošto su na različitim mjestima u piplieneu, teoretski se mogu upaliti oba, iako teško da će to itko dopustiti.

TLDR, Intel obećava temporalni upscaling kao DLSS, samo bez potrebe za dodatnim hardverom ala tensor cores, s lakoćom implementacije kao FSR. Ono što je važno je da radi na svim grafičkim karticama, cross vendor. Obećavaju i open source s vremenom. Osobno mi se čini da je to puno obećanja da bi sva bila ispunjena u potpunosti, ali vidjet ćemo. FSR mi se zbog lakoće implementacije i dobrih rezultata čini kao favorit, barem dok Nvidia ne otvori DLSS za ostale kartice (a hoće prije ili kasnije ).
Staro 20.08.2021., 12:18   #207
The Exiled
McG
Moj komp

Da, hrpu toga su obećali i najavili, a kad vidim da ženska prilikom XeSS tech-demo materijala, prvo krene na Space tipku, tako da odpauzira unaprijed pripremljen video - pitanje je da li se pokazano uopće ikad odvrtjelo na konkretnom hardveru, odnosno da li Intel uopće ima svoje rješenje stvarno spremno ili je sve zapravo samo izrenderirano (na čijem već hardveru) u Unreal Engineu i onda dodatno filtritano (blur, sharpness, itd.), tako da se stvore side-by-side razlike. Nažalost, ne bi bilo ni prvi ni zadnji put da se nešto prikazuje onakvim kakvim bi htjeli da bude (1 - 2), mada realno nije blizu tome, ali OK - budemo pričekali finalni proizvod.

Zadnje izmijenjeno od: The Exiled. 20.08.2021. u 12:31.
Staro 21.08.2021., 01:48   #208
Starsylph

Izgleda odlično no morati će konkurirati RDNA 3 i RTX4000.
Staro 21.08.2021., 07:15   #209
Mladenxy
Premium
Moj komp

Datum registracije: Feb 2007
Konkurirati performansama? Ne, samo treba imati dobru cijenu, uloženo/dobiveno i ljudi će kupovati. Ne prodaje se samo najbrže, isto kao i kod CPU. Naravno da je kvalitetno i stabilno sa dobrim driverima i da nije grijalica, to se podrazumijeva.
Mladenxy je offline   Reply With Quote
Staro 11.09.2021., 18:29   #210
SlavoS
Premium

Datum registracije: May 2003
Intel ARC Alchemist Desktop Graphics Cards To Compete With AMD RX 6700 XT & NVIDIA RTX 3070, Pricing Starts at $100 US & Up To $500 US

Samo da nebude "Tresla se brda...."

https://wccftech.com/intel-arc-alche...-up-to-500-us/
Oglas

Oglas
Odgovori

Pravila postanja
Vi ne možete otvarati nove teme
Vi ne možete pisati odgovore
Vi ne možete uploadati priloge
Vi ne možete uređivati svoje poruke

BB code je Uključeno
Smajlići su Uključeno