Forumi

Povratak   PC Ekspert Forum > Računala > Kućišta, napajanja i modding > Kućišta i napajanja
Ime
Lozinka

Odgovori

Uređivanje
Staro 03.04.2011., 17:20   #1
doky
Premium
Moj komp

Datum registracije: Nov 2010
Sharkoon T5 i T9 Series

Citiraj:
Sharkoon expands their tower portfolio. The six overall ATX models of the new T-series provides versatile installation options and different color designs. Colorful highlights of the models from the T9 Value series: The tower is in a black design and waits for a colorful finish to the main board plate - choices are bright green, luscious red or elegant white. Look in through the acrylic window on the side panel. The face plates and hard drive fasteners are the same color as the main board plate. Additional illuminating LEDs produce a similarly identical color with the three illuminating pre-installed fans as well as the tower and hard drive operating displays. If the entire look of the amenities of the tower are to colorful, then a T9 Value only with a black interior finish and an unlit fan is also available.

Behind the mesh front, the T9 Value provides installation bays for nine 5.25 inch drives which are fitted with the practical quick locking mechanisms. Decoupled adapter frames for 3.5" drives are included. In addition, there is room for seven extension cards. For an efficient cooling air flow, two 120mm fans are provided in the front, a 120mm fan in the tower's backside and an effective cable management. The main board plate is supplied with a recess to comfortable mount a CPU cooler, in the back are two openings for water cooler hoses. The easily accessible Top I/O panel provides a USB3.0, three USB2.0 and audio ports. The tower measures 475 x 200 x 440 mm
(L x W x H) and weighs 6.6 kg.

The Sharkoon T9 model has an alternative Economy version without the acrylic window and pre-installed fans. Currently there are holes for a 120mm fan in the front, two 120mm fans on the side panel and a 80mm or 120mm fan on the backside. The I/O panel does not include a USB3.0 port, but provides a total of four USB2.0 ports.

The Sharkoon T5 Economy is virtually identical to the T9 Economy. Differences in the drive mounting options and the fan features: The Sharkoon T5 Economy has five installation bays for optical drives, and five bays for 3.5 inch drives. In the process, a special mounting frame allows the installation of a hard drive of SSD in a 2.5 inch format. Pre-installed is a 120mm blue LED fan in the tower's front. It can be fitted with two 120mm fans on the side panel and a 80 or 120mm fan on the backside.
http://www.gnd-tech.com/content/614

Nova Sharkoon kučišta, mene ponajviše zanimaju ove economy verzije od T5 i T9, cijene su iste i trenutno jako prihvatljive (Links).
Znači, T5 Economy vs T9 Economy?
doky je offline   Reply With Quote
Staro 03.04.2011., 18:48   #2
Pupo
Nikad sit, uvijek žedan
Moj komp

Datum registracije: Jun 2005
Neznam o kojem se cjenovnom rangu radi, al izgledaju mi izvana jeftinije od mog čifa starog ko zna koliko.
Oglas

Oglas
Staro 04.04.2011., 00:10   #3
Firkraag
Premium

Datum registracije: Dec 2007
419 kuna, previše imho. Nisu stavili točnije specifikacije fanova, vjerojatno im je kvaliteta upitna.
Firkraag je offline   Reply With Quote
Staro 04.04.2011., 08:43   #4
coconut
Premium
Moj komp

Datum registracije: Mar 2006
Još mi se nekako T5 više sviđa zbog poprečno stavljenog kaveza za hardove.
Staro 02.05.2011., 00:47   #5
Street_Racer
Ulični trkač
Moj komp

Datum registracije: Sep 2007
jel nabavio netko t5 ili t9 da kaže koju riječ o kvaliteti izrade i mogućnostima cable managmenta? po izgledu mi se jako sviđa t5 i na prvi pogled ispunjava sve moje kriterije
na netu ne pronalazim nikakve reviewove

Poštene trgovine: #1 #2 #3 #4
Street_Racer je offline   Reply With Quote
Staro 14.04.2012., 19:20   #6
MORH
Premium
Moj komp

Datum registracije: Oct 2008
danas sam uzeo t5 value i imam jedan problem. u orginalu dolazi sa dva venta(ja sam dobio jedan,al nije to sad bitno) koji ima konektor sa tri rupice-stopice i on bi se trebao nekamo spojit al ja na maticnoj iz potpisa nemam takav utor pa me zanima dal se moze kupit neki cinc-konverter ili u kucnoj radinosti nekako to spojit
hvala
Staro 14.04.2012., 19:25   #7
nino
PizzoZder
Moj komp

Datum registracije: Jan 2003
Kako ne?

NOVO! Prodajem visokokvalitetni tropleteni hardverski konac za fixiranje coolera
nino je offline   Reply With Quote
Staro 14.04.2012., 19:36   #8
MORH
Premium
Moj komp

taj na ploci ima 4 jezicka a meni na ventu je 3. mozda da izvadim te tri stopice pa popikam ovako na ruku al neznam koju di stavit
Staro 14.04.2012., 19:44   #9
nino
PizzoZder
Moj komp

Datum registracije: Jan 2003
Stane ti taj na ona 3 pina gdje se i onaj "zub" nalazi.

NOVO! Prodajem visokokvalitetni tropleteni hardverski konac za fixiranje coolera
nino je offline   Reply With Quote
Staro 14.04.2012., 19:53   #10
MORH
Premium
Moj komp

probat cu,hvala!
kasnim sa odgovorima jer me sin maltretira

EDIT-bio si u pravu,jos jednom hvala!

Zadnje izmijenjeno od: MORH. 14.04.2012. u 22:26.
MORH je offline   Reply With Quote
Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Odgovori

Pravila postanja
Vi ne možete otvarati nove teme
Vi ne možete pisati odgovore
Vi ne možete uploadati priloge
Vi ne možete uređivati svoje poruke

BB code je Uključeno
Smajlići su Uključeno