|
11.11.2013., 21:38 | #12661 | |
Registered User
Datum registracije: Mar 2012
Lokacija: BJ
Postovi: 57
|
Citiraj:
|
|
11.11.2013., 22:19 | #12662 | |
Protupožarac
Datum registracije: Aug 2007
Lokacija: Tamo gdje sunce vječno sja
Postovi: 22,222
|
Citiraj:
|
|
11.11.2013., 23:30 | #12663 |
Premium
Datum registracije: May 2007
Lokacija: Zagreb
Postovi: 4,707
|
Thor: The Dark World - meni odličan... Ali meni paše sve što dolazi od Marvela. Baš sam uživao u ovom filmu. Bolji od prvog... Čudno mi je da ima tako niske ocjene. |
13.11.2013., 17:40 | #12664 |
Premium
Datum registracije: Nov 2009
Lokacija: Hercegovac
Postovi: 958
|
Elysium...odličan! Vidim da ga je dosta ljudi izkritiziralo i dalo osrednje ocjene no jedan od SF filmova koji je ispunio moja očekivanja...ocjena 9/10 ! 2 Guns...ma da li je moguće da se Denzel pojavljuje u takvom sranju od filma ? Radnja je ono...ne znam šta sam gledao...loše,loše,loše...ne ocjenjujem ! |
13.11.2013., 22:44 | #12665 | |
Premium
Datum registracije: Nov 2008
Lokacija: Zagreb
Postovi: 2,320
|
Citiraj:
|
|
14.11.2013., 11:02 | #12667 | |
Premium
Datum registracije: Nov 2008
Lokacija: Zagreb
Postovi: 120
|
Citiraj:
Blood Simple - Dobar film, iako meni nikako nije najbolji od Coenovih, recimo puno mi je zanimljiviji Barton Fink. Lone Star - ok film. Night Moves - isto kao i lone star, ok. Possession - wow, ovo mi je zbilja bilo fenomenalno. predobar film. The Best Offer - definitivno odlican film, najbolji u 2013. Imas li mozda jos koju preporuku? |
|
14.11.2013., 11:12 | #12669 |
Premium
Datum registracije: Dec 2011
Lokacija: Virje
Postovi: 574
|
|
14.11.2013., 12:06 | #12670 |
Registered User
Datum registracije: Nov 2013
Lokacija: zg
Postovi: 0
|
probaj ove: wake at fright 1971 the offence 1972 the day of the Jackal 1973 the taking of pelham one two three (1974) - nedavni remake je bio znatno lošiji bring me the head of alfredo garcia 1974 rolling thunder(1977) hardcore 1979 blow out 1981 king of NY 1990(walken) bleeder - danski(isti režiser i glumci kao i u Pusher) the funeral 1996 croupier 1998 shame 2011 Zadnje izmijenjeno od: Bolt Thrower. 14.11.2013. u 12:12. |
14.11.2013., 12:37 | #12671 | ||
Premium
Datum registracije: Nov 2008
Lokacija: Shire
Postovi: 16,112
|
Citiraj:
Link čega? I tko kad je izašao? Citiraj:
Zadnje izmijenjeno od: Mommistake. 14.11.2013. u 12:44. |
||
14.11.2013., 16:54 | #12672 |
Nuclear Experiment
Datum registracije: Aug 2009
Lokacija: Zagreb
Postovi: 619
|
Pozdrav, Imate li koji dobar japanski, kineski, korejski film za pogledat? Nesta tipa Ajeossi, ali moze i biti i povijesne tematike kao 2. svj. rat. Upravo pogledao Wolverina i The Flowers Of War pa mi se "takvi" filmovi gledaju (vec mi je pomalo dosta Hollywooda). Hvala!
__________________
For everything you gain, You lose something else. |
14.11.2013., 18:12 | #12673 | |
Registered User
Datum registracije: Mar 2012
Lokacija: BJ
Postovi: 57
|
Citiraj:
A još kažu i "inspired by a true story" |
|
14.11.2013., 23:00 | #12675 |
Premium
Datum registracije: May 2007
Lokacija: SK
Postovi: 30
|
Dobar film u zadnje vrijeme je Prisoners. Napet triler do samog kraja (nisam zaspao). Jackaman je dobro odglumio mada izgleda ko Jajan iz Noćne more. Gyllenhal isto OK. Preporuka, ali ne za romatičnu večer s dragom. |
14.11.2013., 23:15 | #12676 | |
Premium
Datum registracije: Mar 2009
Lokacija: Pula
Postovi: 599
|
Citiraj:
__________________
Darker than a moonless night and hotter than hell itself, that is coffee. |
|
15.11.2013., 10:55 | #12677 |
Premium
Datum registracije: Oct 2006
Lokacija: Dubrovnik
Postovi: 2,576
|
Hvala, čini se zanimljiv.. Sinoć gledao Syrup i nije mi sjeo nikako.. 2Guns je OK ali ništa special. Očekujem od Prisonersa da će bit dobar film, na listi čekanja je već 4 dana zbog "duljne" samog filma Možete pucat i preporuke filmova (uz romantične) koji su žanrom slični Da Vincijevom kodu, Inceptionu, Anđeli demoni itd. Znam da ima dosta toga već i napisano kroz temu ali nebi bilo zgorega da se ponovi |
15.11.2013., 17:02 | #12678 |
Premium
Datum registracije: Mar 2009
Lokacija: Pula
Postovi: 599
|
__________________
Darker than a moonless night and hotter than hell itself, that is coffee. |
15.11.2013., 21:32 | #12679 | |
Registered User
Datum registracije: Apr 2011
Lokacija: Osijek
Postovi: 1,408
|
Citiraj:
|
|
16.11.2013., 16:45 | #12680 |
Premium
Datum registracije: Jan 2009
Lokacija: Irska
Postovi: 1,142
|
U zadnjih tjedan dana sam pogledao ove odlične filmove: The Last Days on Mars (2013) SF, 8/10 http://www.imdb.com/...3/?ref_=nv_sr_1 Europa Report (2013) SF, 7/10 http://www.imdb.com/...9/?ref_=nv_sr_1 Elysium (2013) SF, 10/10 http://www.imdb.com/...ref_=fn_al_tt_1 The Wolwerine [aka X-MEN] (2013) SF-akcija, 10/10 http://www.imdb.com/...2/?ref_=nv_sr_2 Getaway (2013) akcija-krimić, 9/10 http://www.imdb.com/...2/?ref_=nv_sr_1 Man of Tai Chi (2013) akcija 9.5/10 http://www.imdb.com/...ref_=fn_al_tt_1 Street Kings (2008) akcija-krimić-drama, 8/10 http://www.imdb.com/...ref_=fn_al_tt_1 Contact (1997) SF-drama, 10/10 http://www.imdb.com/...ref_=fn_al_tt_1 ...bilo je još ali ne mogu se sad sjetit svih :-) -ako netko nije vidio, ima odlična SF serija Agents of S.H.I.E.L.D. (2013) za sada ima 7 nastavaka... http://www.imdb.com/title/tt2364582/?ref_=nv_sr_1
__________________
|
16.11.2013., 17:17 | #12681 | |
Premium
Datum registracije: Nov 2008
Lokacija: Zagreb
Postovi: 2,320
|
Citiraj:
Silver Linings Playbook http://www.imdb.com/title/tt1045658/ |
|
16.11.2013., 18:23 | #12683 |
Premium
Datum registracije: Apr 2009
Lokacija: DS9
Postovi: 4,164
|
Despicable Me 2
__________________
P: 4G Gateway - Pametni sat - USB Mrežna - LED Svjetiljka |
17.11.2013., 00:26 | #12684 |
Protupožarac
Datum registracije: Aug 2007
Lokacija: Tamo gdje sunce vječno sja
Postovi: 22,222
|
|
17.11.2013., 01:27 | #12686 |
Premium
Datum registracije: Mar 2009
Lokacija: Pula
Postovi: 599
|
Pogledao isto tako prisoners. Sviđa mi se kako su se potrudili oko priče, odličan film. potvrđujem ocjenu sa imdb-a !
__________________
Darker than a moonless night and hotter than hell itself, that is coffee. |
17.11.2013., 12:16 | #12687 |
Protupožarac
Datum registracije: Aug 2007
Lokacija: Tamo gdje sunce vječno sja
Postovi: 22,222
|
After Earth - -beskonačno/10 Isuse koji je ovo pis of šit od filma. Pa ovo je gore od onog govna Betlfild Earth... Pacific Rim - 2/10 Kaj je ovo, Transformers meets Godzilla Zadnje izmijenjeno od: Brko. 17.11.2013. u 12:41. |
17.11.2013., 13:56 | #12688 |
Osobni opis - pitaj me
Datum registracije: Jul 2008
Lokacija: Zagreb
Postovi: 2,313
|
tako da ne znam, nekih 5/10 ocjena. efekti su stvarno odlicni, na nekima sam doslovce uzivao kako su izvedeni, ali svejedno - moglo je puno bolje. pogledao napokon film i to Iron Man 3.
pojma nemam, mlakast osjecaj na kraju balade, a nekako osjecaj da je moglo puno puno bolje. zapravo, uzivao sam u filmu negdje do polovice, tako da ne znam, nekih 5/10 ocjena. efekti su stvarno odlicni, na nekima sam doslovce uzivao kako su izvedeni, ali svejedno - moglo je puno bolje.
__________________
Hey love crusader, I want to be your space invader. For you I will descend the deepest moon crater. I is most stronger than darth vapor. Obey me, I is your new dictator. For you is Venus, I am Mars. With you I is more richer than all the czars. Make a wishes on a shooting stars, then for you I will play on my cosmic guitars! |
17.11.2013., 22:50 | #12690 | ||||
Mother Russia
Datum registracije: Mar 2013
Lokacija: Umag
Postovi: 326
|
Citiraj:
Citiraj:
Citiraj:
Citiraj:
|
||||
|
|