Forumi


Povratak   PC Ekspert Forum > Internet i mrežne tehnologije > Streaming/online servisi, linkovi i ostale zanimljivosti
Ime
Lozinka

Zaključane teme
 
Uređivanje
Staro 26.01.2009., 12:02   #1
fico007
Premium
 
Datum registracije: Jun 2008
Lokacija: Hrvatska
Postovi: 253
Torrent nejasnoće

-->
Unaprijed se ispričavam ako post nije na pravom mjestu. S torrentima sam totalni početnik pa ako su pitanja glupa nemojte zamjeriti.
Stavio sam "utorrent" i radi Ok. Zanima me slijedeće:

1. Kada nađem link i potražim neku seriju (npr na mininovi) nađe seriju s raznim oznakama: HDTV xVid ; 720p HDTV x26 ; 720p HDTV x264-2HD ; PDTV xVid ; Vostfr AVI ; Preair DVD RIP xVid-SITV ; PREAIR xVid-PLPROCKS...Što znače ove oznake? Ako skinem bilo koju od ovih da li ću moći gledati na linijskom playeru? Ovo pitam da ne skidam bezveze ako neću moći gledati.

2. Koliko sam vidio i titlovi imaju iste oznake npr. HDTV xVid. Znaći li to da taj titl odgovara samo HDTV xVid seriji?

3. Dajte neke savjete za postavke utorrent-a. Npr. na koliko ograničiti brzinu uploada i još neke fore kojima se postiže bolji rad.
fico007 je offline  
Staro 26.01.2009., 12:04   #2
vedran031
Premium
Moj komp
 
vedran031's Avatar
 
Datum registracije: Jul 2008
Lokacija: Osijek
Postovi: 541
dvdrip ti je film s dvd-a smanjen u 700mb i stavljen na cd
vedran031 je offline  
Oglasni prostor
Oglas
 
Oglas
Staro 26.01.2009., 12:09   #3
brodjo
Playmaker
Moj komp
 
brodjo's Avatar
 
Datum registracije: Sep 2006
Lokacija: Osijek/Wien
Postovi: 1,630
Da. Gledaj da ti od slova do slova bude identičan naziv film i titla jer je svaki posebno napravljem za taj fps i sve te fore nisam toliko upućen da ti dam stručniji odgovor, ali ovako ti je sigurno da će ti titl ići normalno uz video a ne ranije, kasnije....
-->
Citiraj:
Autor fico007 Pregled postova

2. Koliko sam vidio i titlovi imaju iste oznake npr. HDTV xVid. Znaći li to da taj titl odgovara samo HDTV xVid seriji?