|
21.02.2021., 12:19 | #26311 |
Premium
Datum registracije: Apr 2004
Lokacija: ZG - Dubrava
Postovi: 2,137
|
|
There's a few added scenes during the credits which SHOULD NOT be there, please trust me and switch off when they roll. If you do, you will have a cracking movie that will have you glued to the set til the end. |
Ending Makes Perfect Sense... ... because without it you can't make Call 2, 3 and 4 - and if |
21.02.2021., 13:48 | #26313 | |
Premium
Datum registracije: Sep 2018
Lokacija: tu
Postovi: 1,930
|
Citiraj:
|
|
21.02.2021., 14:40 | #26314 |
Premium
Datum registracije: Apr 2004
Lokacija: ZG - Dubrava
Postovi: 2,137
|
Ispravak / lažem mislio sam na Frequency 2002 , ali opet ima dodirnih situacija sa Deja Vu radi
__________________
Blue Spirit: IMDB popis i preporuke filmova... 100 najboljih filmova 21. stoljeća!...IMDB Top 1,000 movies .... Find similar movies https://i.imgur.com/Y9m9Ove.png COD 141.11.196.66:28960 || COD 141.11.196.66:28940 || COD 185.107.96.125:28977 |
21.02.2021., 14:46 | #26315 |
Premium
Datum registracije: Nov 2008
Lokacija: Shire
Postovi: 16,112
|
Pogledao na Netflixu još jedan interaktivni film (na foru Black Mirror movie), s Bear Grillsom. Animals on the Loose: A You vs. Wild Interactive Movie Zanimljiv mi je taj koncept, dosta je naivan i namješten previše, ali nekako mislim da bi za klince bio idealan. Uglavnom, zanimljiva fora, film ispod prosjeka. |
21.02.2021., 17:40 | #26316 | |
Premium
Datum registracije: Sep 2018
Lokacija: tu
Postovi: 1,930
|
Citiraj:
|
|
21.02.2021., 21:10 | #26318 | |
Buying Bitcoin
Datum registracije: Feb 2007
Lokacija: Croatia
Postovi: 7,975
|
Citiraj:
Mislio sam više na to kako bi MK-u bolje pristajalo da ga radi neki brutalniji studio od WB, tipa neki korejski. Ono, bez glupih američkih shema, lošeg humora i skrivenih poruka. Mislim da zaslužuje brutalnu, krvavu atmosferu kakvu ameri ne znaju napraviti. Njima je sve puno efekata, slow motiona, klišeja i epic muzike, šta je ok, ali je to samo šlag na torti. Problem je šta im obično torta bude sranje. Ne znam jel kužiš šta hoću reći. Pogledao sam par korejskih/kineskih filmova šta je ovde netko preporučio i to je brutala, nekako su više "raw", bez šminke. Inače zbog MK su se lomile tastature 90ih... |
|
22.02.2021., 12:42 | #26320 | |
Addicted to music.
Datum registracije: Sep 2009
Lokacija: Feldkirchen-Westerham
Postovi: 1,782
|
Citiraj:
Vidjet cemo, rekli su slijepci. :P Da, azijski filmovi su zbilja neka druga dimenzija pocevsi sa I saw the devil, RAID, Chaser i ostala kompanija. Nista, ostaje nam da cekamo i vidimo u kojem smjeru ce novi MK ici s obzirom da je film australske produkcije (barem mislim jer znam da je snimano na lokacijama u Australiji i redatelj je Australac).
__________________
The voice in your head is just me in your headphones.
All you have is your fire and the place you need to reach. Don't you ever tame your demons, always keep them on a leash. |
|
22.02.2021., 17:20 | #26321 | |
Premium
Datum registracije: Sep 2018
Lokacija: tu
Postovi: 1,930
|
Citiraj:
Prvo me izbacila iz takta ta spika sustavnog "otimanja" baba, mogu se samo nadati da su to skroz izmilsili i da nema nikakvog uporišta u stvarnosti. Ali ako malo razmislim, jasno je da je ovo segment tržišta kojeg bi netko mogao htjeti uprazniti. Kako bilo, kada su se pojavili mafijaši (gdje je jedan komentator kazao kako se ruska mafija žalila da ih se spominje u ovom filmu ) rekoh, konačno će doći stvari na svoje, ali džaba. Junjakinja postaje superjunjakinja i ošlo sve na kvasinu. Ajde da su stavili da ima neku vojnu ili kakvu god pozadinu, ovako je samo dobro motivarana psihopatkinja, što je, smatram, ipak nedovoljno. |
|
22.02.2021., 17:22 | #26322 |
Master Of Disaster
Datum registracije: Nov 2002
Lokacija: Rijeka
Postovi: 1,252
|
I Care a Lot 2020 sta je napisao Blue spirit - slozio bi se sa njegovom ocjenom. generalni 6.5, dok bi dao i 7 u trenutnoj covid induciranoj situaciji u moru nedavno losih filmova. Yin-Yang Master (2020) kineski film, CGI dosta dobar iako je u djiru njihovih Monkey King filmova. Prica je dobra, izvedba sa dosta patetike ali toga ce uvijek biti u kineskim filmovima. Ne mogu bez toga. Sve u svemu gledljivih 5.5/6 kad fali nekog normalnog fantazia. Najveci problem mi je gluma izmedju dva glavna glumca koja granici sa cistim pederlukom jer mislis da ce se povaliti u iducoj sceni. Naravno kako je ipak to film iz PRC-a to se nece desiti. Ali upravo to pokazuje tu razinu dizanja njihove patetiku u glumi jer je to njihova glumska skola
__________________
|
22.02.2021., 20:07 | #26323 |
Premium
Datum registracije: Sep 2018
Lokacija: tu
Postovi: 1,930
|
|
22.02.2021., 22:21 | #26324 | |
Banned
Datum registracije: Nov 2008
Lokacija: Zagreb
Postovi: 311
|
Citiraj:
Filmovi koje sam pogledao i smatram vrijednim gledanja. Ana (2020) Baby Done (2020) Babyteeth (2019) Cesar Chavez (2014) Colectiv (2019) Fisherman's Friends (2019) Jamaica Inn (1939) Kon-Tiki (2012) Max Manus (2008) Miss Sloane (2016) Monsters Of Man (2020) Nomadland (2020) Palmer (2021) Playing For Time (1980) Qu'un sang impur... (2019) Rogue City (2020) Run (2020) Run Hide Fight (2020) Six Minutes To Midnight (2020) Spell (2020) The 3 Worlds Of Gulliver (1960) The Flesh And The Fiends (1960) The Outlaws (2017) The Two-Headed Spy (1958) The Dig (2021) The Last Vermeer (2019) The Secrets We Keep (2020) Vault (2019) Yes, God, Yes (2019) Zadnje izmijenjeno od: Trbonja. 23.02.2021. u 11:50. |
|
25.02.2021., 08:55 | #26325 |
Banned
Datum registracije: Nov 2008
Lokacija: Zagreb
Postovi: 311
|
Još tri filma vrijedna gledanja: Made You Look: A True Story About Fake Art (2020) The Homesman (2014) Woman Walks Ahead (2017) |
25.02.2021., 14:39 | #26326 |
Premium
Datum registracije: Nov 2008
Lokacija: Shire
Postovi: 16,112
|
Jel netko pogledao The Peanut Butter Falcon? Prošao mi ispod radara, a volim takvu tematiku. Vrijedi? |
25.02.2021., 21:50 | #26330 | |
Master Of Disaster
Datum registracije: Nov 2002
Lokacija: Rijeka
Postovi: 1,252
|
Citiraj:
__________________
|
|
25.02.2021., 23:22 | #26331 |
Premium
Datum registracije: Apr 2004
Lokacija: ZG - Dubrava
Postovi: 2,137
|
Stojim mi na hardu od 14.12.2020 Hvala kaj ste me podsjetili da pogledam.
__________________
Blue Spirit: IMDB popis i preporuke filmova... 100 najboljih filmova 21. stoljeća!...IMDB Top 1,000 movies .... Find similar movies https://i.imgur.com/Y9m9Ove.png COD 141.11.196.66:28960 || COD 141.11.196.66:28940 || COD 185.107.96.125:28977 |
26.02.2021., 10:04 | #26334 |
49%winner
Datum registracije: Sep 2007
Lokacija: PU
Postovi: 8,782
|
Dodao bi jos i Klausa kojeg sam nedavno pogledao. https://www.imdb.com/title/tt4729430/ Tesko da bi to nazvao crticima. Prije animiranim filmovima za odrasle Dok sam gledao Soula bas smo si mislili kako djeca to vide i shvacaju, ako uopce dopiru te poruke do njih. Je gledao netko s klincima, kako oni to vide?
__________________
♕ Keep calm and fastboot oem unlock. ♕
|
26.02.2021., 13:08 | #26338 |
Premium
Datum registracije: Aug 2004
Lokacija: Istra
Postovi: 7,928
|
Ja sam s klincima gledao Abominable, Over the moon, onward, frozen 1 i 2, how to train a dragon, princeva strana price, ukradena princeza, auti 1,2,3 , balerina i viktor i jos par da ne nabrajam. Sve meni osobno super crtici, ali se vidi da poanta tih prica vise prodire do curica nego do djecaka. Decki su tudumi, tek kad prodju 6-7-8 godina mogu skuziti poantu dok me curica od 4.5god vec pita sve o crticu sta i kako i vise razumije. Uglavnom, svi ovo crtici koje sam gledao su mi super, ali abominable i onward su oba klinca gledala s gustom |
26.02.2021., 13:21 | #26339 |
Premium
Datum registracije: Sep 2014
Lokacija: zagreb
Postovi: 722
|
|
26.02.2021., 13:40 | #26340 |
Premium spammer
Datum registracije: Aug 2010
Lokacija: D.Zagora
Postovi: 766
|
https://www.imdb.com/title/tt0101410/ Barton Fink (1991) ?/10 , mislim da cu morat jos jednom pogledat ,al za par mjeseci da mi bolje legne. Iskreno , nemam pojma sto s ovim filmom braca Coen zele rec.. |
|
|