|
22.11.2009., 16:15 | #3933 | |
woot!!!
Datum registracije: Aug 2005
Lokacija: Varaždin
Postovi: 2,473
|
Citiraj:
Vec me glava pocela boleti od silnog titranja i raznih efekti, gledati jedino ako ste napuseni... |
|
22.11.2009., 16:16 | #3934 |
Premium
Datum registracije: Feb 2006
Lokacija: Zagreb
Postovi: 2,536
|
pogledao jučer basterdse nakon što su se pacali na hardu duže vrijeme. i požalio. film mi je onak, smeće. tarantino je svoj talent i filmove sveo na koljačine, krv, psovke i slične općenito. Puno koljačine i dva tri dobra dijaloga su premalo za 2.5 sata filma. Jedino Cristoph Waltz malo diže film, izvrsna gluma.
__________________
i5 2500k / asrock p67se / 4x4gb DDR3/ samsung evo 250gb ssd / 2 tb wd hdd / Gigabyte windforce GTX 950 / super flower 650w / CM 690 |
22.11.2009., 20:20 | #3935 |
Registered User
Datum registracije: Jun 2009
Lokacija: Zagreb
Postovi: 0
|
The Good Shepard. Priča o nastanku CIA-e, dobra glumačka postava, zanimljiva radnja, ali mrvicu prerazvučen trebalo je to malo skratiti, izbaciti neke nepotrebne dijaloge. Matt Damon je odlično odglumio CIA-inog operativca, baš onakvog kakvog si zamišljam obavještajca, smirenog bez trunke nervoze u svojim odlukama. |
22.11.2009., 20:22 | #3936 |
Neradnik
Datum registracije: Feb 2006
Lokacija: Slav.Brod
Postovi: 1,266
|
|
22.11.2009., 20:27 | #3937 | |
Banned
Datum registracije: Aug 2006
Lokacija: Split
Postovi: 7,504
|
Citiraj:
Uglavnom mogao bih ga ponovit u HDu |
|
22.11.2009., 23:18 | #3938 |
Premium
Datum registracije: Nov 2007
Lokacija: Sveta Nedelja
Postovi: 24
|
Meni je Gamer dobar jedino zato jer Gerard Butler glumi. Sinoć sam pak Hangover pogledala. Prosječna komedija, niš posebno, al okej za pogledat.
__________________
“I think we can put our differences behind us. For science. You monster.” |
23.11.2009., 11:34 | #3941 |
Moderator
Datum registracije: Nov 2003
Lokacija: Zagreb
Postovi: 10,791
|
gamer - šta očekivati od filma kojem je uvodna muzika drugorazredni pozer marilyn manson sa odvratnom obradom sweet dreams + ovaj lik od kojeg mi se bljuje na filmovima in general. aha da... treš |
23.11.2009., 11:51 | #3942 |
Premium
Datum registracije: Oct 2008
Lokacija: osijek
Postovi: 1,860
|
SAW VI - definitivno po meni zakon serijali, prica je po meni savrsena sve ima neku vezu, kraj ostaje opet nazvrsen :P mislim da ce biti i 7 dio definitivno se isplati pogledat od pocetka jer ako se gledaj na preskokce onda nije nesto jer nemozes pola price uhvatiti
__________________
Ako Vam je život tužan, ne brinite! Barem Vam je plaća smiješna |
23.11.2009., 21:45 | #3943 |
P.E.B.K.A.C.
Datum registracije: Jan 2007
Lokacija: Zagreb
Postovi: 2,300
|
Bome ja pogledao jucer Twilight 2.... nesto mi nedostaje u tom filmu:
__________________
Master: E7200, 3MB L2, M0 {TT Big Typhoon VX @3500mhz}/Gigabyte P35-DS3P/2x1GB SuperTalent CL4 Overclock DDR2 800Mhz + 2GB Kingmax/Coolermaster Extreme Power 430W/XFX 8800GTX {Arctic Cooling Accelero Extreme} /Seagate Barracuda 250GB/Pioneer DVD-RW/ Periferija: LG W2242T 22"/Logitech X-230/Razer - Death Adder/LCD TV Toshiba WL66Z Regza 32"/Thrust Keyboard+Mouse Wifi/Logitech ChillStream/Sharkoon Rebel12
|
23.11.2009., 22:08 | #3945 |
Guest
Postovi: n/a
|
@Gjurovski meni ovo još uvijek zakon! http://www.motifake.com/image/demoti...1248499527.jpg totalna istina |
24.11.2009., 04:38 | #3947 |
JDM
Datum registracije: Sep 2004
Lokacija: Zagreb
Postovi: 6,137
|
Gamer - bezveze Terminator - a ono prodje Gadovi - Fali vise scena sa apašom. Ono isto generalno bezveze. twilight - Zene su izvor sveg zla i odgovorne zasto moram gledati smetje. Imao sam neopisivu zelju poslje da se najedem cesnjaka i smrdim 3 dana. Po cesnjaku. |
24.11.2009., 04:50 | #3948 | ||
RPG player
Datum registracije: Sep 2006
Lokacija: Čakovec
Postovi: 1,574
|
Citiraj:
btw Kill Bill: Vol. 3 (2014) - ovo će ga pokopati Citiraj:
a ja sam pogledao - Leon The proffesional i film je dobar , 8/10, preporuka... - A Beautiful Mind - na početku je još zanimljiv, ali brzo postane jako dosadan... 4/10 - Harlem nights - ništa posebno, dobar ako nemate ništa pametno za raditi 6/10 - Food Inc (2008) - dobar dokumentarac 8/10, iako malo ispod razine Zeitgeist-a
__________________
I hate to see you leave, but I love to watch you go |
||
24.11.2009., 09:10 | #3949 |
Premium
Datum registracije: Aug 2006
Lokacija: Kž\Vž
Postovi: 455
|
U zadnje vrijeme pogledao: Moon, nisam znao za film kod nisam tu na forumu procitao za njega, pogledao ga bez nekih ocekivanja ili pretpostavki sto bi moglo biti. Film mi je bas dobar Surogati- dosadno, bezveze, samo za ubit vrijeme Inglorious Basterds, film mi se svidio, a posebno lik Hansa Landa |
24.11.2009., 09:43 | #3950 |
Premium
Datum registracije: Mar 2008
Lokacija: Zagreb
Postovi: 335
|
SAW 6 - manje ubojstva nego u prijasnjim nastavcima, i manje mastovita. Ali posto sam fan tog serijala, svidio mi se bez obzira |
24.11.2009., 10:31 | #3951 |
Premium
Datum registracije: May 2006
Lokacija: Croatia
Postovi: 2,706
|
Pogledah u ovih par dana: Gamer 5/10 (Action - SciF - Triler) Moon 7/10 (Misteri - Drama - SciFi) Shorts 6/10 (Obiteljski - Dječji) 9 4/10 (Animirani) The Unborn 8/10 (Horor - Triler) State of play 7-8/10 (Triler - Drama) Blood: The Last Vampire (Action - Triler) 6/10 The Ugly Truth 6/10 (Rom Komedija) Inglourious Basterds 1/10 - Počeo gledati i ugasio od dosade Adventureland 5/10 (Drama - Rom) Ima ih još, al se sad nemrem sjetit imena
__________________
MC |
24.11.2009., 13:25 | #3952 |
Premium
Datum registracije: Nov 2007
Lokacija: Hercegovina
Postovi: 363
|
Zadnje pogledao: Hancock- Meni se film svidio,jako dobar Will Smith. 6.5/10 G.I. Joe: The Rise Of Cobra - Očekivao sam puno više od ovog filma. 4/10 The Taking of Pelham 1 2 3 - Dobar triler sa dva predobra glumca u glavnim ulogama.Međutim mislim da je film malo prespor. 6.5/10 The Keeper - Klasični Steven Seagal. 5.5/10 molio bih preporuku filmova sličnih Gran Torinu.hvala unaprijed.
__________________
Sig 50 kb max :-) Zadnje izmijenjeno od: razor i2c. 24.11.2009. u 13:59. |
24.11.2009., 13:55 | #3953 |
Banned
Datum registracije: Nov 2005
Lokacija: Zagreb ( Šibenik )
Postovi: 5,456
|
Gledao sam prvi dio tih gej vampira sa curom,s kojom sam bio 5g,evo prekinuli smo ima mjesec dana , tragično pomiriti ćemo se pa ima naznaka da ću i drugi dio morati pogledati..nadam se u što kasnijem terminu,da me probudi na kraju,nakrkat ću se onih tacosa i umaka,pojest pola kokica,litru kole,i dva marsa,i fino zaspat uz primisli izbora miss Venezuele..ona nek gleda dečkiće u filmu,mislim da ću ja i u iluziji mašte bolje proć. |
24.11.2009., 15:14 | #3954 | |
Type R
Datum registracije: Oct 2003
Lokacija: El Segundo School of Finance
Postovi: 1,485
|
Citiraj:
__________________
David linčujem Davida Finčera |
|
24.11.2009., 17:40 | #3955 |
Guest
Postovi: n/a
|
|
24.11.2009., 22:01 | #3957 | |
Type R
Datum registracije: Oct 2003
Lokacija: El Segundo School of Finance
Postovi: 1,485
|
Citiraj:
Whatever Works The Wrestler Gran Torino Inglorious Basterds WALL-E Watchmen District 9 Burn After Reading Felon Seven Pounds Taken Nisu svih zadnjih par mjeseci, ali su svi 8 i više u mom vote historyu.
__________________
David linčujem Davida Finčera |
|
24.11.2009., 23:38 | #3959 |
kenova?
Datum registracije: Aug 2007
Lokacija: Čilipi
Postovi: 573
|
Oldboy Remek-djelo. Scenarij, prica, gluma, zvuk - sve je za jako visoko ocjenu. Jos ko voli malo "zacinjenije" (u smislu nasilja) filmove, nek ne trazi dalje... Preporuke i za stari dobri The Sting, Burn after reading je skroz ok, There will be blood je odlican |
24.11.2009., 23:59 | #3960 |
Type R
Datum registracije: Oct 2003
Lokacija: El Segundo School of Finance
Postovi: 1,485
|
Nisam rekao da su 9 svi, nego 8 i više. Watchmeni su mi objektivno 9, ali sam ipak dao 10 jer sam se uživio totalno. Gadovi 9. Taken mi je objektivno 7, ne može bit 8 u usporedbi s mojim ostalim osmicama, ali me skroz iznenadio tako da eto, jedan punat gratis. Nadam se da sam razjasnio. A u razjašnjavanje zašto su mi gadovi ili watchmen 9 sigurno neću ulazit jer nema smisla. I kad smo već u ocjenama, moje čiste desetke: Fight Club (1999) Children of Men (2006) Léon (1994) Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004) WALL·E (2008) The Godfather (1972) tim redoslijedom.
__________________
David linčujem Davida Finčera |
|
|