Lozinka

Odgovori

Uređivanje
Staro 13.12.2010., 15:21   #1
Pacifist
Moj komp

Datum registracije: Aug 2007
(riješeno) Fujitsu Siemens Lifebook s7110 - flash biosa gone wrong

Radio sam upgrade sa verzije 1.07 na verziju 1.35 koju sam skinuo sa njihove službene stranice u obliku iso file koji sam napržio na cd i zatim bootao lap sa tog cd-a i upisao komandu flash.

Flash je prošao uredno, tako je barem glasila poruka koja je također rekla da restartam računalo pritiskom na bilo koju tipku,

nakon restarta, lap više ne boota niti mu se ne zavrti ventilator, cpu se grije jer sam to ustanovio nakon što sam ga rastavio da napravim clear cmos vađenjem baterije.

Clear cmos bez efekta (ostavio bateriju odspojenu 3 dana, bio na putu).

Vent se dakle ne vrti, cpu se grije jer je hladnjak vruć na dodir nakon par sekundi, i samo blinkaju na malom status lcd-u numlock i capslock.

Jel postoji neka metoda da napravim blind, headless reflash putem cdroma ili usb floppya?

Također bacio sam oko na matičnu ploču i nigdje nisam uspio vidjeti bios chip jer bi u krajnjoj liniji dao skidati dolje chip i dao ga reprogramirati.

Mogu staviti hi res slike ploče od lapa pa netko da pinpointa bios chip.

Savjeti, prijedlozi?

TIA

P.S.
Lap nema garancije, zato jedino DIY riješenja dolaze u obzir.

Zadnje izmijenjeno od: Pacifist. 13.12.2010. u 17:37. Razlog: pa da ne postam opet bezveze
Pacifist je offline   Reply With Quote
Staro 13.12.2010., 15:42   #2
coconut
Premium
Moj komp

Datum registracije: Mar 2006
Imaš garanciju? Nosi ga na servis.
Oglas

Oglas
Staro 13.12.2010., 18:49   #3
Pacifist
Moj komp

Dakle garancije lap nema, tako da servis ne dolazi u obzir.

Našao na netu ovo:
http://forum.notebookreview.com/sage...y-methods.html

pa ću probati tu metodu primjeniti jer se i na mom fujitsu siemensu nalazi phoenix bios.

Posudit ću usb floppy sa joba.

Lap je momentalno u djelovima, pa ću se poigrati kad ulovim vremena da ga sklopim,

inače iznenadilo me stanje paste na procu koje sam vidio kad sam skinuo hladnjak, totalno se karbonizirala, dakle od paste ni p, nego sasušeni roza prah ostao wtf, a lap je model iz 2007.

God help me.

21/12/2010 odlučio sam napraviti copy paste teksta sa linka, za slučaj da link umre odnosno postane nedostupan

in case you kill your phoenix bios: bios recovery methods Phoenix BIOS Recovery

Update: Boot-Block Jumper
http://rapidshare.com/files/17200340...ock_Jumper.rar

This is the latest PHLASH16:
http://rapidshare.com/files/172003238/flashBIOSv1.3.rar

Here is the Archive with all the files needed and How to for Phoenix BIOS Recovery.

Method 1.
http://www.box.net/shared/j2u98ci67f

How To:

1. Use HP USB Disk Storage Format Tool with MiniDOS files to make your Bootable: Flopy, USB Stick, USB Flopy.
When creating the boot Floppy, select from Folder Options to view the hiden and system files and delete or rename the file config.sys if present.
Couse we need DOS with no additional programs that are loaded, which could interfere with the operation of the BIOS flash application.
2. Copy all the files from Rescue to your: Flopy, USB Stick, USB Flopy.
3. Rename your BIOS file to bios.wph and copy it to your: Flopy, USB Stick, USB Flopy.
4. Remove the battery, unplug the computer from the power.
5. Hold down: Fn+B or WinKey+B (On some new Acer Laptop's Fn+Esc and on some new Fujitsu Siemens Laptop's Fn+F)and while holding plug the computer in to power (do not plug the battery) and pres the power button.
6. Now you should hear the flopy drive working, hold the keys for a while and then let go.
7. Leve the computer for at least 10 min. and if the computer does not restart it self turn the power down.
8. Plug the battery and the power sorce and if everything went OK the computer shold start normaly.
Note: This procedure is for Phoenix BIOS`es only and in some cases the USB Stick might not work.

Method 2.
http://rapidshare.com/files/105952250/Metod_2.rar

How To:

1. Click on the Phoenix_Crisis_Recovery.exe to make: Flopy, USB Flopy.
When creating the boot Floppy, select from Folder Options to view the hiden and system files and delete or rename the file config.sys if present.
Couse we need DOS with no additional programs that are loaded, which could interfere with the operation of the BIOS flash application.
2. Copy all the files from Rescue to your: Flopy, USB Flopy.
3. Rename your BIOS file to bios.wph and copy it to your: Flopy, USB Flopy.
5. Hold down: Fn+B or WinKey+B (On some new Acer Laptop's Fn+Esc and on some new Fujitsu Siemens Laptop's Fn+F) and while holding plug the computer in to power (do not plug the battery) and pres the power button.
6. Now you should hear the flopy drive working, hold the keys for a while and then let go.
7. Leve the computer for at least 10 min. and if the computer does not restart it self turn the power down.
8. Plug the battery and the power sorce and if everything went OK the computer shold start normaly.
Note: This procedure is for Phoenix BIOS`es only and in some cases the USB Stick might not work.

Method 3.
http://rapidshare.com/files/105952818/Metod_3.rar

How To:

1. Use HP USB Disk Storage Format Tool with MiniDOS files to make your Bootable: Flopy, USB Stick, USB Flopy.
2. Copy all the files from Rescue to your: Flopy, USB Stick, USB Flopy.
3. Rename your BIOS file to bios.wph and copy it to your: Flopy, USB Stick, USB Flopy.
5. Hold down: Fn+B or WinKey+B (On some new Acer Laptop's Fn+Esc and on some new Fujitsu Siemens Laptop's Fn+F) and while holding plug the computer in to power (do not plug the battery) and pres the power button.

Method 4.
http://rapidshare.com/files/105953337/Metod_4.rar

How To:

1. Click on the Phoenix_Crisis_Recovery.exe to make: Flopy, USB Flopy.
2. Copy all the files from Rescue to your: Flopy, USB Flopy.
3. Rename your BIOS file to bios.wph and copy it to your: Flopy, USB Flopy.

The HP Tool is located in the archive of the first metod.
Use the metods in order form 1 to 4, unless you think otherwise...
Hope you never use this and if you ever have to GOOD LUCK.

Zadnje izmijenjeno od: Pacifist. 21.12.2010. u 19:46.
Staro 13.12.2010., 18:59   #4
mrva_zg
Premium
Moj komp

Datum registracije: Feb 2010
Što se paste tiče ništa novo.
Jednom godišnje bi ju trebalo mjenjati kad se čiste ventilatori i cooleri.
mrva_zg je offline   Reply With Quote
Staro 17.12.2010., 12:29   #5
Pacifist
Moj komp

Evo da javim da je gore navedena metoda dala rezultat.

Usb floppy, Fn + b stisnuti prije paljenja lapa i držati dok se ne čuje da čita sa diskete.

Thx God.

P.S.
Inače ustanovio sam da sam flashao krivi bios, naime flashao sam zadnji za taj model lapa, međutim zadnji ide samo na one kojima je inicijalni bios 1.33, a za moj koji je bio 1.07 je max zadnja verzija 1.31, uglavnom vrlo nepregledno i nejasno je to objašnjeno na Fujitsu download stranici, you have been warned.
Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Odgovori

Pravila postanja
Vi ne možete otvarati nove teme
Vi ne možete pisati odgovore
Vi ne možete uploadati priloge
Vi ne možete uređivati svoje poruke

BB code je Uključeno
Smajlići su Uključeno