Forumi

Povratak   PC Ekspert Forum > Računala > Mobilno > Smartphone uređaji i mobiteli
Ime
Lozinka

Odgovori

Uređivanje
Staro 21.07.2018., 18:02   #5251
android-split
Premium

Datum registracije: Dec 2015
Imam backup sa lg g6. I sad bi treba otvorit taj backup i prebacit sta mi treba na s9+. Neko ima ideju kako da to omogucim?
android-split je online   Reply With Quote
Staro 21.07.2018., 18:29   #5252
amerix
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jul 2006
Citiraj:
Pulling Data from an .LBF file (LG Phone Backup)

Things you'll need (all freeware):
HxD - Hex Editor
7Zip
Mozilla Firefox
SQLite Manager Add-On
VideoLAN Media Player

This procedure gets very technical, but bear with me and you'll find what you're looking for.

I've posted a video on YouTube going over the process if you prefer watching rather than reading: watch?v=HGwX7lFtd4s

Contacts
Right click the .LBF file and open it with 7Zip, you can navigate through the folders to find the database file. Extract the .DB file somewhere (it's usually called "contact2.db"). Now open Mozilla Firefox, and open your SQLite Manager. In the options at the top, click "Connect Database" and navigate to your newly extracted .DB file. It won't see it natively, make sure you set the filter to "All files" in the open file dialogue menu to see it, then click OK. Here you can go through all of the different tables containing account information, contacts, call history, phone numbers, etc.

Text Messages
Much trickier than pulling contacts. There are two kinds of text messages we are looking for: SMS & MMS. These files will be compressed in a ZIP file, so we need to isolate the ZIP file in HxD before we can continue. Open the .LBF in HxD, hit CTRL+F to search, and type ".vmsg" into the box as a text-string searching forward, then hit enter. It should jump you to a file usually called "sms.vmsg". This is where the SMS text messages begin in the ZIP file. Now to identify the beginning of the ZIP file, look a few characters back for a string called "PK. ."; this is the universal identifier for ZIP files, it stands for Phil Katz, the creater of the ZIP file header. There will be other PKs on the screen, so just focus on the first one you come to going backwards from the "sms.vmsg". Highlight the PK, and note the offset in the lower left corner of the HxD window, record that number for later. Now, searching forward once again, look for the next instance of "sms.vmsg", this is the end of the SMS area of the ZIP file, and it leads to the beginning of where the MMS messages are stored. MMS files are stored in the "PDU" file container when they are sent, so you will be searching the document for .PDU files until you come to the last one (when you hit search again, and a window pops up saying HxD has finished searching the document with negative results). That tells you you have reached the end of the MMS message area, and now you need to find where the ZIP file ends. Search forward for PK [HEX: 50 4B], until you see the PK that's right before the next database declaration, usually called "tasks.db". The PK before "tasks.db" is the beginning of the ZIP containing that database (and we're not interested in that right now), so look for the very next occurrence of PK going backward from that one to find the ending declaration of the ZIP file containing the text messages. The pattern for ending a ZIP file is difficult. You will be looking for:

PK {followed by 17 bytes} {followed by 00 00 00}
Keep in mind: 1 byte = 2 hex characters (00 = 1 byte worth of data)

SO! At the ending PK we are at, count forward 17 groups of hex characters, then three groups of 00s. Highlight the six zeros and that is your end of ZIP file. Now Hit CTRL+E to select a block of data. Remember that offset I told you to record? Enter that as the beginning address, the end address should already be at the 00 00 00 you highlighted, then hit Enter. Now CTRL+C, CTRL+N, CTRL+V, CTRL+S to make a new file containing those highlighted bytes, and to save it. Make sure you save it with the ".ZIP" file extension. Now extract that zip file using whatever program you like, and you will find a "sms.vmsg" file and a bunch of .PDUs. I'm not going to get into .PDUs in this post. You can open "sms.vmsg" in a text editor to view the contents. If you want a prettier version of it, you can try converting it online, or what I did, was download an android emulator, imported the .VMSG file into that, and used a random app to export the text messages to .PDF format.

Photos
JPEGs are way easier to carve out than text messages. The problem is that there are usually TONS OF THEM. I will show you how to do this manually, but if you would like to automate the process, you may have to consider writing a bit of code. JPEGs always start and end the exact same way. They start: FF D8 FF E0 xx xx 4A 46 49 46 00 in Hexadecimal, or in ANSI text: ˙Ř˙ŕ..JFIF

If you find that string, you've found the beginning of a JPEG file. Highlight it and write down the offset. JPEGs for the most part all end consistently, too. They end: FF D9 in Hexadecimal, or in ANSI text: ˙Ů

Select the FF D9, hit CTRL+E to select a block, enter the beginning offset (where FF D8 FF E0 was) and hit OK. Then the CTRL+C, CTRL+N, CTRL+V, CTRL+S combo, and save it with the .JPEG file extension.

ovo?
amerix je offline   Reply With Quote
Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Staro 21.07.2018., 19:07   #5253
android-split
Premium

Datum registracije: Dec 2015
Moguce, kad bi ja to zna izvest. Mislim da mi je lakse nac nekog sa lg mobitelom pa izvuc preko njega, ako bi bilo izvedivo. Al fala svakako. 👍
android-split je online   Reply With Quote
Staro 24.07.2018., 18:04   #5254
vision19
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jan 2011
Citiraj:
Autor coconut Pregled postova
Nakon što sam se potužio Samsungu da mi nisu stigli darovi iz promocije, danas mi ih je poštar donio.
Modeli: wireless charger EP-N5100, battery pack EB-PG950 i car charger EP-LN930
Kome se mora žaliti i vrijedi li to za inistranstvo?
Staro 24.07.2018., 19:00   #5255
coconut
Premium
Moj komp

Datum registracije: Mar 2006
Žalio sam se HR Samsungu. Koliko znam, važilo je samo za S9/+ kupljene u određenom periodu kod Samsung partnera u HR.
Staro 26.07.2018., 11:11   #5256
coconut
Premium
Moj komp

Samsung odgodio do 9. mjeseca update na Oreo za neke modele
https://www.sammobile.com/2018/07/25...pdate-schedule
Staro 26.07.2018., 12:26   #5257
SRV
Premium
Moj komp

Datum registracije: Sep 2005
Prije ce pet godina star iPhone 5S dobit iOS12. Smijesno.
SRV je offline   Reply With Quote
Staro 27.07.2018., 07:53   #5258
chillout23
Your God is in your mind.

Datum registracije: Jun 2017
Samsungaši, da vas pitam....
J7 2017...moguće da ga dobijem uskoro prek firme...planiram ga rootat i ostat na stocku. Jel mogu knox freezat ili on utječe na rad telefona nekak?
Staro 27.07.2018., 08:36   #5259
coconut
Premium
Moj komp

Koliko ja znam, ne utječe već se samo gubi gara na mob.
Staro 27.07.2018., 09:05   #5260
chillout23

Super. Hvala na odgovoru.
To mi nije bitno...ako nekaj i bude, mogu flešat natrag Vipov SW i to bi trebalo biti to.
Oglas

Oglas
Staro 27.07.2018., 09:07   #5261
xlr
49%winner
Moj komp

Datum registracije: Sep 2007
Zasto rootas uopce? Freezat mozes sve aplikacije ukljucujuci i knox related. Knox status (0x0) ne mozes zamrznuti Kada okines knox koliko znam neke aplikacije onda seru (samsung health, knox folder i sl) al to nemam iskustva

U ovoj temi se pricalo o SABS aplikaciji, ona moze freezati sistemske aplikacije, blokira reklame i upravlja permissionima - bez roota. Mislim da ne postoji jednostavniji besplatni nacin. Komplicirano je prvi put podesiti da radi, pa uvijek mozes probati appove s marketa (bk disabler, pdp pro i sl.) koje kostaju neku kunu
Staro 27.07.2018., 09:36   #5262
chillout23

Aha..nisam znal za tu app...
Mislil sam rootat i maknut sav bloat, kompletno. Sve Sams app.

Hvala za info
Staro 27.07.2018., 09:47   #5263
xlr
49%winner
Moj komp

Onda ti ne treba root. Pogledaj unazad 15ak stranica, nas nekoliko je pricalo o sabs-u i ima link s uputama o prvoj instalaciji. Ako zapnes vici!

Ako budes imao pitanja sto (ne) smijes freezati. Kod mene je velika vecina samsung stvari ugaseno.

Btw bloat neces moci obrisati kako ti kazes, samo ga freezas. To znaci da se nece koristiti niti paliti, ali uvijek je tu. Tako da ako zajebes, jedan factory reset ce te spasiti
Staro 27.07.2018., 09:59   #5264
chillout23

Ma znam ja to sve sa freezanjem i sve ostalo, nije to problematika.
Nego nisam imal Samsunga do sad (S4 nekad davno par mjeseci samo) i ne znam kako je sa Knoxom. Sve ostalo znam.

Thx još jednom
Inače mi je root + Titanium must have na svim telefonima do sada. I nema tog bloata koji ne ide van sa TB. Tako da ne vidim razloga da njihov isto ne ide...ali kažem - ne znam jer ne koristim Sams
Staro 27.07.2018., 10:04   #5265
Cuky
jedan i jedini :D
Moj komp

Tb sljaka ako ces rootat. Ali onda hardverski okidas knox i nema reseta da bude 0x0.
Cuky je offline   Reply With Quote
Staro 27.07.2018., 10:05   #5266
chillout23

Ok thx...onda ćemo na freeze i mir
Staro 27.07.2018., 10:17   #5267
xlr
49%winner
Moj komp

Google cam koji dela na S7 oreo, mozda kasnim, evo slucajno naletio:
https://forum.xda-developers.com/gal...ports-t3778837

https://drive.google.com/file/d/1ikm...w?usp=drivesdk

Izgleda kao rafinirana verzija starog gcama v8.2 + neke nove fore tipa AR stickers i sl.
Staro 27.07.2018., 20:48   #5268
tOta
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jul 2006
Citiraj:
Autor xlr Pregled postova
Google cam koji dela na S7 oreo, mozda kasnim, evo slucajno naletio:
https://forum.xda-developers.com/gal...ports-t3778837

https://drive.google.com/file/d/1ikm...w?usp=drivesdk

Izgleda kao rafinirana verzija starog gcama v8.2 + neke nove fore tipa AR stickers i sl.
Oreo na S7 - yay or nay? Znam da je bilo priče oko battery drain, ali se isto pisalo da bolje tj. brže radi na Oreo. Ako ne, kako sakriti onu notifikaciju za upgrade.
tOta je offline   Reply With Quote
Staro 27.07.2018., 22:15   #5269
Cuky
Moj komp

Sve radi ok, baterija dobro drzi. Nema neke razlike u odnosu na nougat.
Staro 27.07.2018., 22:58   #5270
Goranbm
Premium

Datum registracije: Feb 2009
Može preporuka maskice za S8+ da koristite, da je ok ali da je malo tanja. Trenutno imam Neo Hybrid. Hvala.
Goranbm je offline   Reply With Quote
Staro 27.07.2018., 23:10   #5271
xlr
49%winner
Moj komp

Citiraj:
Autor tOta Pregled postova
Oreo na S7 - yay or nay? Znam da je bilo priče oko battery drain, ali se isto pisalo da bolje tj. brže radi na Oreo. Ako ne, kako sakriti onu notifikaciju za upgrade.
Ja bi rekao yay all the way. Cell standby mi bude po 50% (poznati bug) ali ne osjetim nikakvu razliku u bateriji. Nisam fleshao onaj modem koji to ispravlja, nemam potrebu. Radio sam factory reset nakon updatea.

Notifikaciju sakrijes ako freezas ona 2 "software update" apk-a preko sabs-a ili sl. app-a.
Staro 27.07.2018., 23:33   #5272
Sn4k3
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jan 2008
@xlr

Ja sam flashao taj modem i mogu reci da svakako primjetim da mi baterija duze traje... Ne znam tocno u detalje koliko, al znam da od tog flasha stavljam mob na punjac dosta kasnije nego prije.
Btw, dali SABS jos radi? Koristim Disconnect Pro i reklame se tu i tamo opet pojavljuju...
Staro 27.07.2018., 23:46   #5273
Cuky
Moj komp

Radi, samo si moras sam zbuildat apk.
Staro 28.07.2018., 11:04   #5274
Mar
Suit up!
Moj komp

Datum registracije: Dec 2004
Koji ste modem flashali? Jel ovaj iz ovog threada?
https://forum.xda-developers.com/s7-...n-fix-t3812589
Staro 28.07.2018., 13:57   #5275
Sn4k3
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jan 2008
Citiraj:
Autor Cuky Pregled postova
Radi, samo si moras sam zbuildat apk.
Moze malo detaljnije kako to tocno ide, thx.

Citiraj:
Autor Mar Pregled postova
Koji ste modem flashali? Jel ovaj iz ovog threada?
https://forum.xda-developers.com/s7-...n-fix-t3812589
Yep, samo pripazi jer taj link na pocetku posta je za s7e (evo link za s7)... Firmware se mora "slagati" sa modemom kojeg flashas, sto znaci da ovaj modem (CP_G935FXXU2) ide samo na firmware koji ima U2 u sebi - ostala slova/brojke nisu bitne, inace nece valjati...

Zadnje izmijenjeno od: Sn4k3. 28.07.2018. u 14:45.
Sn4k3 je offline   Reply With Quote
Staro 30.07.2018., 08:35   #5276
coconut
Premium
Moj komp

Očekuje se da će cijena N9 biti nešto viša od 1k€. Bazna verzija će imati 128Gb memorije, a najskuplja 512Gb.

http://winfuture.de/news,104240.html
Staro 30.07.2018., 12:45   #5277
Qvezbra
Premium

Datum registracije: Sep 2015
S7 star 8 mjeseci.
Problem kod punjenja, javlja da je nekakva vlaga u kabelu i punjaču, uglavnom ne puni uopće i javlja se to upozorenje. Mob nije bio u vodi.
Vratio na tvorničke postavke, opet isto.
Sad je u riži.
Nekakav savjet prije servisa ovog sranja ?
Qvezbra je offline   Reply With Quote
Staro 30.07.2018., 13:03   #5278
xlr
49%winner
Moj komp

Ocistiti port cackalicom (oprezno) i eventualno posusiti lagano fenom al ne da ga sprzis... Rizu stavis kuhati u vodi na laganoj vatri
Staro 30.07.2018., 13:12   #5279
schetz
Premium

Datum registracije: Jul 2008
Umjesto čačkalice preporučam ambalažnu plastiku, kao npr one u koje se pakiraju miševi/ssd slično. Puno manja mogućnost štete.

Škarama odrezati komad i napraviti uži vrh, po mogućnosti u obliku kuke .
Čuda se izvuku kod nekih 😁
schetz je offline   Reply With Quote
Staro 30.07.2018., 13:39   #5280
Qvezbra
Premium

Datum registracije: Sep 2015
Hvala ekipa !
Mogu ga lagano i usisivačom.
Rižu ću smazat
Qvezbra je offline   Reply With Quote
Oglasni prostor
Oglas