Forumi

Povratak   PC Ekspert Forum > Računala > Periferija > Monitori, tipkovnice i miševi
Ime
Lozinka

Odgovori

Uređivanje
Staro 02.08.2012., 23:53   #1
Baja 001
Banned
Moj komp

Datum registracije: Aug 2006
The affordable WQHD display has arrived

Citiraj:
If you don’t know what WQHD stands for, then let us educate you, as it’s short for Wide Quad High Definition, or what most of us know as 2,560x1,440 pixels, aka the same resolution as Apple’s 27-inch iMac. So what are we on about there? Well, so far displays with WQHD resolution would set you back a small fortune, or at least close to $1,000. Now a company called Nixeus is about to change all that with its Vue 27-inch display which is very affordable at $430.

Admittedly if you shop around, you can find some good deals on a select few WQHD displays, but most of them have drawbacks like HP’s ZR2740w which doesn’t feature an OSD for example and it’s still priced north of $600. The other option has been to buy one of many various brands of WQHD displays off eBay from various Korean sellers, with the obvious drawbacks here being lack of support when something goes wrong.

The Nixeus NX-VUE27 is something of a compromise between the Korean displays and one of the more expensive options, as it features the same type of LG S-IPS panel used by the Korean displays and we’d guess that the display is actually made by one of these companies. The upside is that you get a full set of ports which includes dual-link DVI, DisplayPort 1.2, HDMI 1.4 and D-sub, as well as an audio jack as the display sports a set of stereo speakers. It also has an OSD menu, a universal power brick – this is a bit of a poor design considering the size of the display, the power unit should really have been built in – and a height adjustable stand that pivots.

It may not be the most beautifully designed display ever made, but it’s not a bad deal for $430. Sadly, you’ll have to wait until the 21st of this month to get your hands on one and apparently the NX-VUE27 will initially only be on sale through Comp-U-Plus which is an online retailer that we’re not familiar with. Hit up the source for more pictures and details.
Citiraj:
The manufacturer of the screen used in the monitor, the company LG. Claimed performance LCD panel brightness – 380 cd / m², Contrast – 1500:1, response time (in the mode of Grey-toGrey) – 6 ms, viewing angles – from 178 degrees vertically and horizontally. Nixeus NX-VUE27 equipped with stereo speakers and four video inputs: D-Sub, HDMI 1.4, DVI and Display Port 1.2. Monitor Stand – convertible, thanks to its support function of pivot. Finally, the claimed power NX-VUE27 in operation shall not exceed 72 Tues

Monitor sales in the U.S. will start on August 21. Judging by the ratio of performance and price, bestseller status Nixeus NX-VUE27 guaranteed in absentia.

Ne znan je li bilo, ali ovo se čini kao pun pogodak nakon svih FHD 27" monitora. Onako čisto kao casual monitor koji će zaminit TN (bar moje).
Baja 001 je offline   Reply With Quote
Staro 03.08.2012., 08:00   #2
Krešimir-ZG
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jan 2011
di ima za kupit osim na netu, ima neka informacija za Hrvatsku ?
Krešimir-ZG je offline   Reply With Quote
Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Staro 03.08.2012., 08:09   #3
Baja 001
Banned
Moj komp

Citiraj:
Autor Krešimir-ZG Pregled postova
di ima za kupit osim na netu, ima neka informacija za Hrvatsku ?
Ja san vidio na tonymacx86 blogu vijest, nisan iskreno gleda...
Staro 03.08.2012., 09:43   #4
srale7
Premium
Moj komp

Datum registracije: Sep 2007
Doslo vrijeme da se pojave povoljni i kvalitetni 27" monitori. Jos da se ovaj model pojavi kod nas po normalnoj cijeni

srale7 je offline   Reply With Quote
Staro 03.08.2012., 11:56   #5
coconut
Premium
Moj komp

Datum registracije: Mar 2006
Dream on
Staro 03.08.2012., 18:36   #6
Sa_Stilom
Premium

Datum registracije: May 2006
Doći će od 2800 do 3200 kn ako se uopće pojavi kod nas, moja procjena
Staro 04.08.2012., 19:54   #7
srale7
Premium
Moj komp

Datum registracije: Sep 2007
Citiraj:
Autor coconut Pregled postova
Dream on

Ha gle, prije cca 2 godine, općenito do pojave Della 2412M svi smo sanjali o jeftinom i kvalitetnom 24" monitoru, jer je postojao 2410 koji je kosta 4500 kn, HP model sa nesto manjom cijenom, oni ruzni Philipsi po 3000 kn. Danas kvalitetan 24" ips kosta 1839 kn.

Ovo je samo dobar znak da ce se uskoro pojavit i jeftini 27" ips monitori, iako sumnjam da ce ovaj konkretno model doci na nase trziste, ali vjerovatno ce sad lagano svi proizvođači počet radit slične modele, sto bi značilo da cemo za godinu dvije imat vise modela povoljnih 27ica

srale7 je offline   Reply With Quote
Staro 04.08.2012., 23:53   #8
Baja 001
Banned
Moj komp

Citiraj:
Autor srale7 Pregled postova
Ha gle, prije cca 2 godine, općenito do pojave Della 2412M svi smo sanjali o jeftinom i kvalitetnom 24" monitoru, jer je postojao 2410 koji je kosta 4500 kn, HP model sa nesto manjom cijenom, oni ruzni Philipsi po 3000 kn. Danas kvalitetan 24" ips kosta 1839 kn.

Ovo je samo dobar znak da ce se uskoro pojavit i jeftini 27" ips monitori, iako sumnjam da ce ovaj konkretno model doci na nase trziste, ali vjerovatno ce sad lagano svi proizvođači počet radit slične modele, sto bi značilo da cemo za godinu dvije imat vise modela povoljnih 27ica
Ma lako je li IPS ili ne, ionako iman TN 2x i jedan Dell. Ali najviše kod ovog mi se sviđa cijena i naravno velika rezolucija, jer od 27" Apple moje oči pate za tolikom količinom radnog prostora na jednom mistu.
Staro 06.08.2012., 21:35   #9
wgottwe
BOFH

Datum registracije: Nov 2001
IMHO za naše tržište američki uvoznik i nije neka prednost pred korejcima, pogotovo što se tiče carine i poštarine.
A već ionako ima engleski Hazro koji se podaje u EU: http://geizhals.eu/?in=&fs=hazro

Što se tiče korejaca ovdje ima lijepi link gdje je usporedba hrpe modela, i linkovi na forume gdje ima još više detalja...
http://www.swiftworld.net/2012/04/14...ds-and-models/
wgottwe je offline   Reply With Quote
Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Odgovori

Uređivanje

Pravila postanja
Vi ne možete otvarati nove teme
Vi ne možete pisati odgovore
Vi ne možete uploadati priloge
Vi ne možete uređivati svoje poruke