Uređivanje
Staro 03.11.2006., 22:18   #1
Mar
Suit up!
Moj komp

Datum registracije: Dec 2004
Thumbs up Neverwinter Nights 2

Evo ovdje pišite svoja iskustva.
Ja sam tek jucer instalira igru, ali nisam igra do sada.
Malo sam pogleda rase/klase i svidja mi se.

Desetak Prestige klasa i dosta podrasa.

Napokon mogu kreirati Drizzt Do'Urden-a : CoolRamb

Vijesti:

Izašao je novi patch 1.01, možete updatati preko auto-updatera.

Neverwinter Nights 2 – Version 1.01 Patch Notes

Promjene&Poboljšanja

* DM Client – A beta version of the Dungeon Master Client is now available. You can access it from the NWN2 Launcher, or by running nwn2.exe with the –dmc switch. This allows you to start a multiplayer game in which you can have a great deal of control over creating, managing, and commanding creatures, placeables, and more. Over the next three monthly patches we will be continuing to add features, fix bugs, and improve the interface.
* New Druid Spells – Druids have been granted 9 new spells, one for each level. In addition, the feat Natural Spell has been added. Druids that take the Natural Spell feat may cast spells while Polymorphed or Wild Shaped.
o Level 1 - Foundation of Stone: This spell grants a target immunity to knockdown, but reduces their movement speed.
o Level 2 - Body of the Sun: The caster’s body emanates fire, burning nearby creatures.
o Level 3 – Jagged Tooth: This spell grants a targeted animal the Keen property on one of its natural weapons.
o Level 4 – Moonbolt: This spell creates a bolt of energy that deals strength damage to living creatures and knocks down undead, giving them penalties on attack rolls and saving throws.
o Level 5 – Rejuvenation Cocoon: The target of this spell becomes encased in a regenerative cocoon, where they are cured from poison and disease and regenerate health.
o Level 6 – Tortoise Shell: The caster gains a natural armor bonus of +6, plus an additional 1 per every three caster levels to a maximum of +9.
o Level 7 – Swamp Lung: This spell causes victims to fall prone for 1-6 rounds, during which time they can catch disease.
o Level 8 – Storm Avatar: This spell infuses the caster with the energy of a storm, making them immune to missiles, hasting them, and adding damage to their attacks
o Level 9 – Nature’s Avatar: This spell grants a targeted animal a series of very powerful buffs.
* Water Reflection/Refraction – Water is now more visually exciting! Users have the option to toggle Water Reflection and Refraction on in the Options Menu under the Advanced Graphics tab. Note: These settings can cause slowdowns on older hardware.
* Client Packs – Module makers can now create Client Packs in the toolset, which can be placed in clients My Documents\pwc\ folder to allow users to connect to Multiplayer Games for which they do not have the module. These .pwc files contain only the data absolutely necessary to run the module on the client side are useful if, for instance, you are running a persistent world and do not wish to allow clients to open your module with all of its areas, creatures, and scripts visible.

Bug Fixes

General

* Input in Single Player games should now be much more responsive. Previously, input commands could lag for up to several frames before taking effect in-game. This is no longer the case.
* Broadcast Commands are now more reliable and last longer before companions will revert to their default behavior.
* The “Loot All” button would sometimes loot all of the items from a container but would not close the window or remove the icons. This will no longer occur.
* The player can no longer become stuck in a cinematic style cutscene by switching characters immediately as the cutscene begins.

Multiplayer

* The game will no longer crash if you switch back to your character after ordering one of your companions to barter with another player.
* The Chat box, both in-game and in the Gamespy Lobby, will no longer overrun when players type long messages.

Effects/Spells

* Fixed several instances where the type of damage was not specified in a spell’s description.
* The descriptions for Bless, Divine Shield and Shield Other have been updated.
* Isaac’s Greater Missile Storm and Isaac’s Lesser Missile Storm will no longer target allies on difficulty modes lower than D&D Hardcore. Additionally, they will select their targets more fairly now.
* Magic Fang now grants the proper bonus to animal companions.

Interface

* Long quest names will no longer be cut off in the Journal.
* Longer target names now fit underneath the targeting window.

* The Scimitar +2 will no longer have a Rapier icon.
* Items could occasionally become lost when moving them in the inventory with the game paused. This will no longer occur.

Toolset

* Users can now add .mod files as well as modules in directories to campaigns.
* The toolset could previously enter a state where it would crash when saving a module to a directory. This can no longer happen.
* The default NWN2 load screen is now available in the toolset.

Original Campaign Fixes - Warning: Spoilers below.

Global:

* Fixed several minor spelling and grammar issues.
* Fixed several instances where dialogue text did not match the Voice Over for a line.
* Fixed some instances of traps not working throughout the game.

Act 1:

* Fixed an instance where players could reach Skymirror without Elanee.
* Slaan now drops items when killed.
* Fixed Zeearie’s mouth not animating after the player defeated her.
* Fixed an inconsistency in Jochris’ cutscene.
* Fixed an issue which could cause two Waterdeep Emissaries to spawn.
* Wolf will now look the same in his cutscene in the Merchant Quarter as he does in the rest of the game.
* Fixed an infinite XP exploit when returning to West Harbor and speaking with Retta Starling.
* Thugs no longer appear in the same spot when re-entering the Neverwinter Docks district.

Act 2:

* Reduced an influence check for Grobnar during the Trial.
* Fixed the cutscene with Koraboros triggering early at Shandra’s Farm.
* Fixed the Sun Soul Art quest not being added to the journal.
* The player now receives the proper number of quest items after defeating the Shadow Reaver in Act 2.
* Turning in Arval’s journal will no longer give an invalid reward.
* Fixed an instance where Nevalle referred to Female PCs as Male.

* Fixed an infinite quest reward loop in Zaxis’ dialogue
* Players will no longer get stuck on the dialogue between Zhjaeve and Aldanon in Multiplayer.
* Soothing Light now performs the proper effect.
* Healing Lord Tavorick after he goes down but before he speaks to you will no longer break progression.

Act 3:

* The game could sometimes become stuck when leaving Fire Giant camp through the Area Transition – this will no longer occur.
* The quartermaster’s armory will no longer appear as red tunics.
* Siege Towers have been given the proper sound set.
* Retta’s dialogue will no longer drop if you speak to her before Danan.
* Prior Hlam is now available in Neverwinter City during Act 3.
* Players can no longer bypass the black portals in the Gauntlet.
Staro 04.11.2006., 13:21   #2
Jelc
Super Moderators

Datum registracije: May 2002
Kaj sad čekaš-limun???
Hoćemo prve dojmove, opis grafike i igrivosti, koji ss ne bi škodio....

Phenom X4 9850 BE&OCZ Gladiator MAX/DFI 790FXB-M2RSH/2x1GB SuperTaljent CL4/Sapphire 5850&AVerTV Hybrid Speedy/WD 320GB/Bare 120GB/500GB/Zamzung F3 1TB/Zamzung SE-S184/Corsair TX650W/Zamzung 205BW/TerraTec SiXPack 5.1+/Klipsch ProMedia 2.1

Amiga 1200 HD/DELL externi floppy :-)/Commodore 1084S
Jelc je offline   Reply With Quote
Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Staro 04.11.2006., 13:53   #3
IceFisherman
Magister Mundi sum!
Moj komp

Datum registracije: Jun 2003
nego .. dal zna neko dal se more lik iz jedinice koristiti u dvojki ? .. imam tak ljepog Paladina ( Champion of thorn ) pak mi je žal ga ne iskoristiti ..

INTEL PIV 2.6C@3.1 on ABIT IC 7
Sapphire radeon x1650PRO
2x512mb 433mhz Kingmax

WDC 10GB & Hitachi 160GB & Seagate 80GB
AOC 17", LCD, LM760
Win XP PRO SP2 & SUSE 10.1
Aopen H600B black pearl & Fortron 350W

www.crazywarriors.com
IceFisherman je offline   Reply With Quote
Staro 05.11.2006., 12:00   #4
Pajser
Universal TooL

Datum registracije: Sep 2005
Citiraj:
Autor IceFisherman Pregled postova
nego .. dal zna neko dal se more lik iz jedinice koristiti u dvojki ? .. imam tak ljepog Paladina ( Champion of thorn ) pak mi je žal ga ne iskoristiti ..
E, to i mene zanima.
Pajser je offline   Reply With Quote
Staro 05.11.2006., 12:02   #5
IceFisherman
Magister Mundi sum!
Moj komp

evo ja sam upravo kupil igricu pa kad instaliram bum probal ..

Sapphire radeon x1650PRO
2x512mb 433mhz Kingmax

AOC 17", LCD, LM760

www.crazywarriors.com
Staro 05.11.2006., 19:38   #6
John Creasy
TossACoinToYourWitcher!
Moj komp

Datum registracije: Oct 2005
E, ako stavim patch, jel moram krenit ispocetka il mogu nastavit tamo gdje sam zadnji put sejvao?
John Creasy je offline   Reply With Quote
Staro 05.11.2006., 19:40   #7
IceFisherman
Magister Mundi sum!
Moj komp

normalno nastaviš tam gde si sejval

Sapphire radeon x1650PRO
2x512mb 433mhz Kingmax

AOC 17", LCD, LM760

www.crazywarriors.com
Staro 06.11.2006., 17:20   #8
maky_zg
Premium
Moj komp

Datum registracije: Aug 2006
kolko kosta igra?
maky_zg je offline   Reply With Quote
Staro 06.11.2006., 22:07   #9
Samurai Jack
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jun 2006
Citiraj:
Autor Jelc Pregled postova
Kaj sad čekaš-limun???
Hoćemo prve dojmove, opis grafike i igrivosti, koji ss ne bi škodio....
pa igra je stvarno dobra, malo joj zamjeram na kameri, nemogu se bas naviknit, pa vrti vamo vrti tamo, iako mozes promjenit nekoliko kuteva gladanja, grafika je rastur za jedan rpg ne racunajuci oblivion, spellovi su tako dobro napravljeni da bi ih mogo gledat cijeli dan, sve u svemu cini mi se ko baldurs gate s poboljšanom grafikom, npc-ovi se pridruzuju na jako slican nacin kao u BG....
ima par bugova al nista iritirajuce
sve u svemu probajte, necete zazalit
Samurai Jack je offline   Reply With Quote
Staro 07.11.2006., 11:17   #10
thedream
Banned
Moj komp

Datum registracije: Nov 2005
Citiraj:
Autor Samurai Jack Pregled postova
pa igra je stvarno dobra, malo joj zamjeram na kameri, nemogu se bas naviknit, pa vrti vamo vrti tamo, iako mozes promjenit nekoliko kuteva gladanja, grafika je rastur za jedan rpg ne racunajuci oblivion, spellovi su tako dobro napravljeni da bi ih mogo gledat cijeli dan, sve u svemu cini mi se ko baldurs gate s poboljšanom grafikom, npc-ovi se pridruzuju na jako slican nacin kao u BG....
ima par bugova al nista iritirajuce
sve u svemu probajte, necete zazalit
Joj nemoj mi baldur dirat..hoće li ikada trojka izaći..plače mi se...najbolji RPG ikad.. ,dvojka pogotovo...mogao bi je 35h dnevno igrat da toliko traje dan..
thedream je offline   Reply With Quote
Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Staro 08.11.2006., 00:30   #11
mrtvi
Premium
Moj komp

Datum registracije: Mar 2006
Citiraj:
Autor thedream Pregled postova
Joj nemoj mi baldur dirat..hoće li ikada trojka izaći..plače mi se...
možda hoće al black isle je davno zatvoren
mrtvi je offline   Reply With Quote
Staro 08.11.2006., 02:31   #12
MikaHR
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jan 2006
Pedobra je. Nakon duuuuuuuugo vremena napokon uzivam nesto igrati. Ima nes bugova, ali nis strasno. Predobra.
MikaHR je offline   Reply With Quote
Staro 09.11.2006., 14:54   #13
Samurai Jack
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jun 2006
Citiraj:
Autor mrtvi Pregled postova
možda hoće al black isle je davno zatvoren
da kao firma je zatvoren, al isti ljudi koji su radili u njemu sad su napravili nwn 2 i kotor 2 zaboravio sam kako se ta nova firma zove, znaci da bi moglo nesto bit od bg 3
Samurai Jack je offline   Reply With Quote
Staro 10.11.2006., 01:59   #14
E.T.
Moj komp

Datum registracije: Jan 2004
Citiraj:
Autor Samurai Jack Pregled postova
da kao firma je zatvoren, al isti ljudi koji su radili u njemu sad su napravili nwn 2 i kotor 2 zaboravio sam kako se ta nova firma zove, znaci da bi moglo nesto bit od bg 3
Orginal neverwinter kao i kotor su proizvod Bioware-a koji je radio i na Baldurs Gate-u zajedno sa Black isleom, zato je i njihova suradnja sa bivsim zaposlenicima Black islea logicna. Njihovi nastavci su proizvod Obsidian-a. Obsidian su osnovala pet veterana sa ohoho iskustva u izradi igara: Feargus Urquhart, Chris Parker, Darren Monahan, Chris Avellone i Chris Jones. Oni su radili u: Black Isle, Blizzard Entertainment, Electronic Arts, Neversoft...
Najvece legende su: Chris Parker koji je zasluzan za Baldurs Gate serijal, te legendarni Chris Avellon koji je glavni dizajner Fallouta, Planescape Tormenta, Icewind dale-a te glavni covjek iza kotor-a 2....Feargus Urquhart je bio voda Interplaya i Black isle-a a sad je CEO Obsidiana...Chris Jones je osim u Black isleu, takoder radio i u propalom Troika gamesu i glavni je kreator Arcanuma...
Bioware trenutno radi na Dragon age-u. Posljednja Black isleova igra je bugoviti no imho solidni Lionheart pa tko je fan doticnog posrnulog diva nek proba...
http://www.gamespot.com/pc/rpg/lionheart/review.html
Staro 12.11.2006., 12:31   #15
IceFisherman
Magister Mundi sum!
Moj komp

malo sam probal igrati ... ali mislim da bu moral pričekati dok ne nabavim novu grafu ... jer mi je ovak sve nekak usporeno i nije mi gušt igrati ..

Sapphire radeon x1650PRO
2x512mb 433mhz Kingmax

AOC 17", LCD, LM760

www.crazywarriors.com
Staro 13.11.2006., 02:55   #16
E.T.
Moj komp

Datum registracije: Jan 2004
Zasad sam igrao premalo da bi mogao steci neki dublji dojam o igri no neke stvari odmah bodu u oci...npr. los i neoptimiziran graficki engin. Nema ni AA-a a igra se na malo nabrijanijim postavkama doslovce vuce (1. komp iz sig-a). Kad srezem detalje covjek se pita ne bi li u Obsidianu bolje prosli da su ucinili isto kao i s kotorom2- uzeli engin od prvog djela serijala i nakrcali ga efektima. Ovako su samo potvrdili da nemaju pojma o optimizaciji grafickog engina i da im bioware ne povjerava nastavke svojih hitova i daje engine di bi zavrsili? Vjerovatno di je zavrsila i Troika games. Kad im je Arcanum propao isli su na sigurno na izradu nastavka Vampire serijala i pokazali kako se moze upropastiti Half-life 2 engine. Znakovito je da vecina tih ljudi sada radi u Obsidianu. Sramota na sto su spali nekad slavni game designeri... Ne mislim, ovime reci da je nwn2 katastrofa, nisam ga dovoljno dugo igrao. No ocito je da su najbolji otisli u Bioware i nadajmo se da ce Dragons age na istom enginu biti daleko optimiziraniji...
Staro 13.11.2006., 18:18   #17
Osta
Premium
Moj komp

Datum registracije: Sep 2006
igra rula...to je sve sto imam reci...kupio sam limited edition, dobio za 400kunica i platinum jedinice ( sve expanzije ukljucene) plus dvojku s nekim dodatcima...igra je dobra...engine je smeche prve klase, ne preve nego u zivotu nisam vidio jadnije optimiziran engine...mislim trebalo bi raditi bez trzanja, a za***ava u unutrasnjim porstorima, mislim sve maxano, vani radi dobro ,ali u zatvorenim porstorima uzas zivi, bar je grafika vani i lvl design lijepo napravljen...btw. maloo bolje radi nakon patchanja ( zato sam i kupio orginal jer patchanje na piratskoj verziji je ubij boga) tako da sam zadovoljan, ali ipak, sramotno je da na kompi iz siga imam 30fpsa u 1280 resi...a 6 u zatvorenim porostorima...najbolja je mjuza, trenutacno mi starci prijete delozacijom ako nastavim nabijati...bubnjevi ih ubijaju u pojam
Osta je offline   Reply With Quote
Staro 13.11.2006., 20:01   #18
MikaHR
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jan 2006
Po meni engine nije smeće. Samo malo future proof Inace, neznam jesi li mozda uhvatio zalaz sunca (ili mjeseca jos bolje) na dokovima u Neverwinteru? Nesto apsolutno predivno. Najljepse sjene koje sam u bilo kojoj igri vidio. Kako se izduzuju prema polozaju mjeseca. Ostao sam paf. Ali i gusi grafulje. Ali jedan tip veli da na 8800GTX radi u 16x12 bez problema :P Inace u obicnom igranju mi sjene ne rade razliku pa su iskljucene zbog boljih performansi. A i igra sa sjenama na low i water reflection/refraction off sve ostalo na max radi bez problema u 10x76 na 7600gt/1600xt. Ipak je to igra kojoj se vijek procjenjuje na 3-4 godine (ako bude ko NWN1) te po meni najbolje potrosenih 300Kn
MikaHR je offline   Reply With Quote