Lozinka

Odgovori

Uređivanje
Staro 02.05.2024., 11:14   #30271
xlr
49%winner
Moj komp

Datum registracije: Sep 2007
Ako nastavi ovim tempom, u sljedecem nastavku ce provaljivati u apoteke u potrazi za inzulin shotovima
Staro 02.05.2024., 11:22   #30272
Mommistake
Premium
Moj komp

Datum registracije: Nov 2008
Meni najgora stvar kod tih filmova novijeg doba da jedna Godzilla svaku scenu mijenja veličinu.

Jednom je veća od najveće zgrade u Tokiju, jednom stoji na sredini oceana uspravno na dubini od 4km, jednom se sakrije u tunel, jednom jedva digne 2 automobila itd.

Ne kužim logiku iza kreatora.

Volim tu vrstu filmova, ali bez obzira na mizernu ocjenu, Godzilla iz 1998. jede svaki film takve vrste nastao nakon 1998.
Mommistake je offline   Reply With Quote
Staro 02.05.2024., 14:19   #30273
telefunken
Premium

Datum registracije: Apr 2015
Citiraj:
Autor Mommistake Pregled postova
Meni najgora stvar kod tih filmova novijeg doba da jedna Godzilla svaku scenu mijenja veličinu.

Jednom je veća od najveće zgrade u Tokiju, jednom stoji na sredini oceana uspravno na dubini od 4km, jednom se sakrije u tunel, jednom jedva digne 2 automobila itd.

Ne kužim logiku iza kreatora.
secirat logiku iza Godzille je kao secirat logiku iza Pokemona - ako voliš tu tematiku, nećeš se zamarat s piz*arijama poput prave logike
Staro 02.05.2024., 16:24   #30274
DoxyTheCroat
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jul 2019
Ma nije do logike, već konzistencije koja je sve veći problem unazad 20 godina u filmovima.
Hulk u jednom filmu je nezaustavljiva sila, u drugom ga pregazi auto...takve stvari su problem.
DoxyTheCroat je offline   Reply With Quote
Staro 02.05.2024., 16:40   #30275
1v@n
The mighty pirate
Moj komp

Svi ti likovi su slobodni za interpretaciju od strane redatelja i scenarista.
Zašto bi trebali kopirati nečiju zamisao.

Sad bih ja trebao plakati po internetu jer Batman više nije Michael Keaton, a Joker nije Jack Nicholson, samo zato jer mi se ta interpretacija najviše svidjela i postavila mi benchmark jer sam tad bio mlađi i lakše impresioniran

CPU: Intel Core i7 8809G
MBO: Intel NUC8i7HVK
RAM: 2x16GB Crucial DDR4 2400
GPU: Radeon™ RX Vega M GH

SSD: 2x Samsung 970 Evo Plus 500 GB M.2
LCD: BENQ PD3200Q
Periferija: Microsoft Sidewinder X6, Logitech Performance MX
1v@n je offline   Reply With Quote
Staro 02.05.2024., 17:46   #30276
LAcy
Pink Floyd fan
Moj komp

Datum registracije: Nov 2001
Citiraj:
Autor Mommistake Pregled postova
... Godzilla iz 1998. jede svaki film takve vrste nastao nakon 1998.
Eto od cega otečene noge, debelo dupe i man-tits

Gigabyte Z170MX-Gaming 5 LGA1151
Core i7-6700K LGA1151 Skylake
Thermalright Le Grand Macho RT
Patriot Viper 4 Series DDR4 64GB (4 x 16GB) 3200MHz
RTX 2080 TI 11GB GDDR6
Samsung 850 EVO M.2 1TB SSD
Samsung 32" (2560x1440) CHG70 Gaming Monitor with Quantum Dot
MacBook M1 Pro
MacBook Air M2
Moto Edge

LAcy je offline   Reply With Quote
Staro 04.05.2024., 05:42   #30277
LAcy
Pink Floyd fan
Moj komp

Unfrosted. Ako volite Sienfield seriju nemojte gledati ovu glupost. Prelose. Toliko lose da mi je pokvarilo dojam cak i legendarne serije. Stvarno mu ovo nije trebalo. Dobro je na stand up rekao da ne vjeruje da su mu dali da snimi ovo.

RTX 2080 TI 11GB GDDR6
MacBook M1 Pro
MacBook Air M2
Moto Edge

Staro 04.05.2024., 12:43   #30278
mkey
Premium
Moj komp

Datum registracije: Sep 2018
Citiraj:
Autor 1v@n Pregled postova
Sad bih ja trebao plakati po internetu jer Batman više nije Michael Keaton, a Joker nije Jack Nicholson, samo zato jer mi se ta interpretacija najviše svidjela i postavila mi benchmark jer sam tad bio mlađi i lakše impresioniran
To se inače kaže "promašio si cijeli fudbal".

Ali generalno mi je jasno što se događa: od silnih repriza ljudi više nemaju kamo pa izmišljaju kako kome prdne. Možda će u narednom video uratku gozdilla konačno krenuti ono što mu je bio inicijalni poziv: socijalni djelatnik i savjetnik za djecu iz loših sredina, a.k.a. bitange.

Nemam ja ništa protiv da bilo tko ponudi svoju viziju, ali daj, nakon što se odvojiš kilometrima od originala, nazovi film/likove nekako drugačije i napravi novu franšizu
But there’s a reason. There’s a reason. There’s a reason for this, there’s a reason education sucks, and it’s the same reason that it will never, ever, ever be fixed. It’s never gonna get any better. Don’t look for it. Be happy with what you got. Because the owners of this country don't want that. I'm talking about the real owners now, the real owners, the big wealthy business interests that control things and make all the important decisions. Forget the politicians. The politicians are put there to give you the idea that you have freedom of choice. You don't. You have no choice. You have owners. They own you. They own everything. They own all the important land. They own and control the corporations. They’ve long since bought and paid for the senate, the congress, the state houses, the city halls, they got the judges in their back pockets and they own all the big media companies so they control just about all of the news and information you get to hear. They got you by the balls. They spend billions of dollars every year lobbying, lobbying, to get what they want. Well, we know what they want. They want more for themselves and less for everybody else, but I'll tell you what they don’t want: They don’t want a population of citizens capable of critical thinking. They don’t want well informed, well educated people capable of critical thinking. They’re not interested in that. That doesn’t help them. Thats against their interests. Thats right. They don’t want people who are smart enough to sit around a kitchen table to figure out how badly they’re getting f*cked by a system that threw them overboard 30 f*cking years ago. They don’t want that. You know what they want? They want obedient workers. Obedient workers. People who are just smart enough to run the machines and do the paperwork, and just dumb enough to passively accept all these increasingly shittier jobs with the lower pay, the longer hours, the reduced benefits, the end of overtime and the vanishing pension that disappears the minute you go to collect it, and now they’re coming for your Social Security money. They want your retirement money. They want it back so they can give it to their criminal friends on Wall Street, and you know something? They’ll get it. They’ll get it all from you, sooner or later, 'cause they own this f*cking place. It's a big club, and you ain’t in it. You and I are not in the big club. And by the way, it's the same big club they use to beat you over the head with all day long when they tell you what to believe. All day long beating you over the head in their media telling you what to believe, what to think and what to buy. The table is tilted folks. The game is rigged, and nobody seems to notice, nobody seems to care. Good honest hard-working people -- white collar, blue collar, it doesn’t matter what color shirt you have on -- good honest hard-working people continue -- these are people of modest means -- continue to elect these rich c*cksuckers who don’t give a f*ck about them. They don’t give a f*ck about you. They don’t give a f*ck about you. They don't care about you at all -- at all -- at all. And nobody seems to notice, nobody seems to care. That's what the owners count on; the fact that Americans will probably remain willfully ignorant of the big red, white and blue dick that's being jammed up their assholes everyday. Because the owners of this country know the truth: it's called the American Dream, because you have to be asleep to believe it.
mkey je offline   Reply With Quote
Staro 04.05.2024., 18:30   #30279
1v@n
The mighty pirate
Moj komp

Citiraj:
Autor mkey Pregled postova
To se inače kaže "promašio si cijeli fudbal".

Nemam ja ništa protiv da bilo tko ponudi svoju viziju, ali daj, nakon što se odvojiš kilometrima od originala, nazovi film/likove nekako drugačije i napravi novu franšizu
Da, vidim da sve puca od fanova megasharka, megalodona i tog “napravi istu stvar - nazovi je drugačije” koncepta.

Za Godzillu svi znaju i masa ljudi će je otići pogledati bikoz GODZILLA

CPU: Intel Core i7 8809G
MBO: Intel NUC8i7HVK
RAM: 2x16GB Crucial DDR4 2400
GPU: Radeon™ RX Vega M GH

SSD: 2x Samsung 970 Evo Plus 500 GB M.2
LCD: BENQ PD3200Q
Periferija: Microsoft Sidewinder X6, Logitech Performance MX
1v@n je offline   Reply With Quote
Staro 04.05.2024., 21:42   #30280
Ivo_Strojnica
PRO
Moj komp

Datum registracije: Apr 2010
jesam li samo ja dobija dojam da je Godzilla metafora na Ameriku protiv koje se Japan bori?
Staro 05.05.2024., 11:04   #30281
Mommistake
Premium
Moj komp

Godzilla Minus One - bolje od ovih zadnjih par, ali i dalje odron.

Ne kužim više te Godzille koje stoje na 1.5km dubini oceana, baš rade debile od nas.

Ujedno, najgori dizajn Godzille do sada, vraća me na one modele iz 1959.
Staro 05.05.2024., 12:18   #30282
mkey
Premium
Moj komp

Citiraj:
Autor 1v@n Pregled postova
Da, vidim da sve puca od fanova megasharka, megalodona i tog “napravi istu stvar - nazovi je drugačije” koncepta.
Sivonjiću, jesi li to ti

Ja govorim o "napravi drugačije, nazovi drugačije" konceptu.
But there’s a reason. There’s a reason. There’s a reason for this, there’s a reason education sucks, and it’s the same reason that it will never, ever, ever be fixed. It’s never gonna get any better. Don’t look for it. Be happy with what you got. Because the owners of this country don't want that. I'm talking about the real owners now, the real owners, the big wealthy business interests that control things and make all the important decisions. Forget the politicians. The politicians are put there to give you the idea that you have freedom of choice. You don't. You have no choice. You have owners. They own you. They own everything. They own all the important land. They own and control the corporations. They’ve long since bought and paid for the senate, the congress, the state houses, the city halls, they got the judges in their back pockets and they own all the big media companies so they control just about all of the news and information you get to hear. They got you by the balls. They spend billions of dollars every year lobbying, lobbying, to get what they want. Well, we know what they want. They want more for themselves and less for everybody else, but I'll tell you what they don’t want: They don’t want a population of citizens capable of critical thinking. They don’t want well informed, well educated people capable of critical thinking. They’re not interested in that. That doesn’t help them. Thats against their interests. Thats right. They don’t want people who are smart enough to sit around a kitchen table to figure out how badly they’re getting f*cked by a system that threw them overboard 30 f*cking years ago. They don’t want that. You know what they want? They want obedient workers. Obedient workers. People who are just smart enough to run the machines and do the paperwork, and just dumb enough to passively accept all these increasingly shittier jobs with the lower pay, the longer hours, the reduced benefits, the end of overtime and the vanishing pension that disappears the minute you go to collect it, and now they’re coming for your Social Security money. They want your retirement money. They want it back so they can give it to their criminal friends on Wall Street, and you know something? They’ll get it. They’ll get it all from you, sooner or later, 'cause they own this f*cking place. It's a big club, and you ain’t in it. You and I are not in the big club. And by the way, it's the same big club they use to beat you over the head with all day long when they tell you what to believe. All day long beating you over the head in their media telling you what to believe, what to think and what to buy. The table is tilted folks. The game is rigged, and nobody seems to notice, nobody seems to care. Good honest hard-working people -- white collar, blue collar, it doesn’t matter what color shirt you have on -- good honest hard-working people continue -- these are people of modest means -- continue to elect these rich c*cksuckers who don’t give a f*ck about them. They don’t give a f*ck about you. They don’t give a f*ck about you. They don't care about you at all -- at all -- at all. And nobody seems to notice, nobody seems to care. That's what the owners count on; the fact that Americans will probably remain willfully ignorant of the big red, white and blue dick that's being jammed up their assholes everyday. Because the owners of this country know the truth: it's called the American Dream, because you have to be asleep to believe it.
Staro 06.05.2024., 10:51   #30283
telefunken
Premium

Citiraj:
Autor Ivo_Strojnica Pregled postova
jesam li samo ja dobija dojam da je Godzilla metafora na Ameriku protiv koje se Japan bori?
Skoro. Originalna priča o Godzili je bila priča o razornosti nuklearne energije i mutacijama koje uzrokuje, a koju je tada tako neodgovorno koristio SAD, a još u svježem sjećanju tadašnjeg atomski napadnutog Japana
Staro 07.05.2024., 15:05   #30284
Ivo_Strojnica
PRO
Moj komp

Datum registracije: Apr 2010
Barbarian - bezveze film skroz, preskočite slobodno. Netko ga je stavija u koš sa "Don't breathe", koji je odličan film, a naspram ovog, fakin remekdjelo
Staro 07.05.2024., 19:32   #30285
mkey
Premium
Moj komp

Toliko je dobar da ga nisi ni linkao, da netko slučajno ne stisne i dođe u napast
Staro 08.05.2024., 07:13   #30286
stitrek
Premium

Datum registracije: Feb 2021
The Guardians (2017), solidan akcijski film, cgi, efekti i glumci na razini s obzirom na buđet filma od samo 5 miliona dolara.

stitrek je offline   Reply With Quote
Staro 08.05.2024., 14:23   #30287
viper84
Premium
Moj komp

Datum registracije: Dec 2012
Pogledao i ja Godzillu i ono, ništ posebno zato me čude ove ocjene koje dobiva u rangu nekih remek djela. Puno toga je otišlo u racku kaj se tiče filmova danas.
Staro 08.05.2024., 19:38   #30288
fanATIk
NITKOV
Moj komp

Datum registracije: Oct 2004
Citiraj:
Autor stitrek Pregled postova
The Guardians (2017), solidan akcijski film, cgi, efekti i glumci na razini s obzirom na buđet filma od samo 5 miliona dolara.

Gledao to davno. Meni preloš, katastrofa...

Asrock FM2A78M-DG3+
Athlon II 860k + Lc Power Lc-cc-120
G.SKILL RipjawsX series 8 GB
Palit GTX 460
Samsung SSD 850 EVO 250 GB, WD 640GB, Hitachi 500GB
Corsair VS550
Thermaltake Core V21
22"LCD LG W2242T
MX Revolution
Logitech X-230
Logitech K740
Canon CanoScan 4400F
Win 10

Unique case by fanATIk

fanATIk je offline   Reply With Quote
Staro 08.05.2024., 19:52   #30289
Mommistake
Premium
Moj komp

Meni isto, jedan od najgorih filmova koje sam probao gledati.

Nisam pogledao do kraja...
Staro 08.05.2024., 21:50   #30290
Mirkopoter
Mirko, a ne Harry
Moj komp

Datum registracije: Nov 2009
Đizus odakle izvlačite te isprdke
Staro Jučer, 00:53   #30291
stitrek
Premium

Datum registracije: Feb 2021
Citiraj:
Autor fanATIk Pregled postova
Gledao to davno. Meni preloš, katastrofa...
Neke filmove treba gledati iz indie perspektive, ne mora sve biti AAA
stitrek je offline   Reply With Quote
Staro Jučer, 02:27   #30292
LAcy
Pink Floyd fan
Moj komp

Citiraj:
Autor Mirkopoter Pregled postova
Đizus odakle izvlačite te isprdke
Epic dijeli cetrvrtkom

RTX 2080 TI 11GB GDDR6
MacBook M1 Pro
MacBook Air M2
Moto Edge

Staro Jučer, 07:42   #30293
LAcy
Pink Floyd fan
Moj komp

RTX 2080 TI 11GB GDDR6
MacBook M1 Pro
MacBook Air M2
Moto Edge

Staro Jučer, 08:15   #30294
telefunken
Premium

Citiraj:
Autor LAcy Pregled postova
volio sam ga ko mali
btw. sad sam tek skužio da je vanzemaljac iz tog filma sličan vanzemaljcu iz Enemy mine (1985), koji sam isto volio ko mali

Staro Jučer, 08:56   #30295
Neo-ST
Buying Bitcoin
Moj komp

Datum registracije: Feb 2007
Citiraj:
Autor LAcy Pregled postova
Odličan, ostao mi u posebnom sjećanju, kao i Flight of the Navigator 😀👍🏻
Neo-ST je offline   Reply With Quote
Staro Jučer, 23:13   #30296
LAcy
Pink Floyd fan
Moj komp

Obicno je bolje takve filmove ostaviti u lijepom sjecanju nego ih pokusati pogledati ponovno. Ljudsko sjecanje je varljivo (kao varljivo leto 68 ) i ima tendenciju memoriranja samo lijepih sjecanja ili iskrivljavanja.

I meni ta dva aliena izgledaju slicno al' mi se nije dalo googlat ime Enemy mine filma

RTX 2080 TI 11GB GDDR6
MacBook M1 Pro
MacBook Air M2
Moto Edge

Odgovori