|
13.07.2009., 12:54 | #2881 |
She`s back...
Datum registracije: Jan 2006
Lokacija: Rijeka
Postovi: 983
|
Filmski maraton br. 2 održan sinoć Le locataire (1976.) - Polanski je stvarno bolestan tip. Dosta bizarnih situacija i dosta naporno za gledanje. Ostaviti ću ga bez ocjene. Street trash (1987.) - traaaaaash. Ako volite trash, nekrofiliju, odbijanje glava bocama pod pritiskom i ubojita povraćanja - ne tražite dalje Kao film dobio bi 3/10, ali kao trash film 9/10 First born (2007.) - na više sam mjesta čuo da je kraj ovoga filma razočaravajuć. Zapravo je meni kraj učinio ostatak filma uvjerljivijim. No ipak, film je totalna tlaka. A njegov najveći problem je što glavna likica nema niti jedne jedine simpatične osobine. Od prve scene želio sam samo jedno - ubiti ju, raskomadati, zapaliti i pepeo lansirati u najudaljeniji kutak galaksije kako ne bi slučajno svojom odvratnošću kontaminirala neko ljudsko biće. 3/10 |
13.07.2009., 13:06 | #2882 |
Premium
Datum registracije: Mar 2006
Lokacija: Opatija
Postovi: 33,323
|
Red Sands - izbjegavati. Američki vojnici u Afganistanu (7 kom.) sreću nekog demona iz davnina koji ih ubija jednog po jednog u kući usred vuko**bine gdje su se smjestili. Jedan preživi. Totalno bezveze, radnja usporena do bola, monotono i dosadno.
__________________
"Dvije stvari su beskonačne - svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam siguran." A. Einstein |
|
|
Oglas
|
|
13.07.2009., 14:41 | #2883 |
80286
Datum registracije: Jul 2004
Lokacija: Dingolfing, DE
Postovi: 1,722
|
Butterfly On A Wheel - 7/10 - solidan triler/drama u kojem čovijek koji je uspješan u jednom danu vidi kako je to izgubiti sve, i to svojom krivnjom, Pierce Brosnan dobro odglumio, radnja je dobra kroz cijeli film, a kraj je totalno uvrnut
__________________
|
13.07.2009., 15:46 | #2884 |
*
Datum registracije: Oct 2005
Lokacija: zg
Postovi: 1,530
|
Ip man - kung fu akcija smjestena u Kinu 30-ih godina proslog stoljeca. Korektna gluma i solidan film, pogledati. Bit ce zanimljivo vidjeti kako ce istu tematiku obraditi Wong Kar Wai u filmu Grandmaster koji bi trebao izaci 2010. Being There - vrlo zanimljiva drama, sa Peterom Sellersom u naslovnoj ulozi. Mogao bi se okarakterizirati i kao Forrest Gump prije Forrest gumpa. Dotice se i masona, ne bavi se njima, ali se pojavljuju u filmu kao simboli/usputni dijalozi - to napominjem jer je film iz '79. Sellers je odlicno odglumio glavnu ulogu, navodno mu je oskar izmaknuo zbog odjavne spice kada su prikazivane scene sa snimanja. Die welle / The Wave - odlican njemacki film o drustvenom eksperimentu/projektu jednog nastavnika u srednjoj skoli. Rezija, izbor glumaca i gluma odlicni, svakako pogledati. Trilogija X-men - ocekivao sam ipak malo vise, kao da fali stofa i dubine cijeloj prici. A bilo je mjesta za ubaciti, pogotovo u prvom i trecem filmu. Meni sve to izgleda vec vidjeno, podsjeca me na kombinaciju Heroja (kod kojih je ipak sve dublje i bolje razrađeno) i Harry Pottera. Previse se oslanja na efekte i akciju... [●REC] - solidan spanjolski horor (zombie flick rekli bi ameri). Sniman kamerom iz ruke, onako u dokumentaristickom stilu. Juno - simpaticna drama/komedija. Odlicni dijalozi, vrlo dobra gluma, pogledati. Mesrine: Part II - Public Enemy #1 - meni je cak i bolji od prvog dijela, ali pati od nelogicnosti u scenariju kao i prvi dio. Ako se to zanemari vrlo dobar film. The incredible Hulk - solidna superhero akcija, ali nista posebno. |
13.07.2009., 16:27 | #2885 |
Six Blade Knife
Datum registracije: Jul 2008
Lokacija: Hrvatska
Postovi: 292
|
Dark City (1998) - Director's Cut - nadrealistični sf film, zanimljiva priča, efektna fotografija. Preporuka. Local Hero (1984) - zabavan mali film o međuljudskim odnosima, vrlo interesantni dijalozi i sjajni glumci. Preporuka. |
13.07.2009., 18:11 | #2886 | |
Type R
Datum registracije: Oct 2003
Lokacija: El Segundo School of Finance
Postovi: 1,485
|
Citiraj:
__________________
David linčujem Davida Finčera |
|
14.07.2009., 00:16 | #2888 |
OMG, thats the funky shit
Datum registracije: Aug 2005
Lokacija: in The Republic of Peščenica
Postovi: 1,220
|
Pogledao danas dva puta Ice Age 3 3D verziju, ok je crtić, malo me tu i tam živcira naša sinkronizacija, al sve u svemu crtić koji nije samo za djecu
__________________
|
14.07.2009., 00:26 | #2889 |
Torrent freek
Datum registracije: Mar 2005
Lokacija: Split
Postovi: 3,912
|
Pogleda Fast & Furious (2009) Na istu šemu kao i prethodni nastavci, preseravanje po cesti bez iti malo doze realnosti, kao i NFS recimo, dobre mašine, par dobrih fajtova, jako dobre cure, odličan soundtrack, solidna radnja, patetičan kraj i Diesel koji glumi čunku je kratak opis ovog filma. Ništa novo, ništa neočekivano, solidna stvar za ubit večer, prolazna ocjena
__________________
|
14.07.2009., 02:52 | #2890 |
PC mašinerija
Datum registracije: Nov 2007
Lokacija: Solin
Postovi: 70
|
eo bzvz poglea san underworld 3 nisan ocekiva niss dobrog jer mi 1 i 2 nie bilo ness(1 bolji od 2)ali 3 je zakn mozda zato jer se radi u proslom dobu a volin takve filmove...uglavnom isplati se pogledat |
|
|
Oglas
|
|
14.07.2009., 09:47 | #2891 |
crnjo
Datum registracije: Mar 2003
Lokacija: Zagreb
Postovi: 1,893
|
Adventureland - krenuo gledat skeptican ko pas, ocekivao jos jedan bezvezni "ljetni" film... Ispalo totalno obratno, prejak glavni glumac, odlicna prica... neznam, jednostavno me odusevio film. Stimung iz 80tih, mjuza, glumci, sve pet.
__________________
sound powered by B&W/Denon |
14.07.2009., 12:35 | #2893 |
Premium
Datum registracije: Sep 2006
Lokacija: Hrvatistan
Postovi: 4,159
|
budući da je faks završio, imam vremena da gledam filmove, stoga evo neke Planet majmuna (1968 god. - bar mislim da je iz te) bio sam pomalo skeptičan čim sam počeo gledati, ali neka. film se definitivno isplati odgledati do kraja makar tu i tamo ima par dosadnih scena. podsjeća me na onaj animirani film WALL-E Psiho (godinu neznam, al znate na koji mislim) Jučer sam uhvatio vremena i odgledao ga prvi put (da, dobro ste pročitali ) film također kao i Planet majmuna ima malo dosadnih scena, ali opet samo radi završetka se isplati pretrpjeti te scene btw. film nije toliko strašan, već te tjera da malo razmisliš o psihopatima i da se njih preplašiš Bonnie & Clyde (isto negdje iz 60' godina) film je jednostavno genijalan. humorističan, tragičan, ima akcije. uz taj film mi je vrijeme jednostavno preletjelo, malo osjećajnijima (čitaj emo ljudima) nebi preporučil da odgledaju lagano me podsjeća na Robin Hood-a ti filmovi su mi zasad jedni od najdražih, nisu prenapuhani efektima i imaju neki smisao, priču oko koje je napravljen film, a ne kao danas da oko filma rade priču dok mi "dođe" ostatak filmova iz "The Cinema Classics Collection HD bits ro"javim se opet |
14.07.2009., 12:40 | #2894 |
Premium
Datum registracije: Dec 2005
Lokacija: na sombra
Postovi: 1,044
|
dečki jel može preporuka za neke filmove tipa: stara engleska i taj ''robin hood'' štih |
14.07.2009., 23:36 | #2896 |
Premium
Datum registracije: Jan 2008
Lokacija: N/A
Postovi: 1,239
|
Pogledao Brunu sad. Savršenstvo. Kakvo ismijavanje sa wannabe celebrityma, strašno nešto. Pogledajte pod mus. |
15.07.2009., 01:09 | #2898 |
Premium
Datum registracije: May 2008
Lokacija: Čepin
Postovi: 297
|
A je, Quarantine je takav. Charlie and the Chocolate Factory - sasvim solidan, obiteljski film, taman za dosadno vrijeme. Kako je već netko rekao, Johnny Depp je stvarno odlično odglumio Willy Wonka. Reservoir Dogs - film kakav meni odlično paše. Quentin Tarantino u jednom od IMHO boljih filmova koje je snimio. Tko nije, nek' pogleda i odmah nakon toga Pulp Fiction.
__________________
Intel G1610; ASUS B75M-LX Plus; 4096 MB; Intel HD; Hitachi 7K1000.C 500 GB; LG GH24NS95; Silverstone Strider Essential 400 W; Logitech K200; Logitech B110; Logitech X-240 2.1; Philips 200V4LAB 20" DVI; Windows 7 64-bit Professional |
15.07.2009., 01:54 | #2899 |
Suit up!
Datum registracije: Dec 2004
Lokacija: Šibenik
Postovi: 5,927
|
Pogledah Watchmen... zijev... prilično produžen film bez neke niti vodilje. Očekiva sam da će biti bolji...
__________________
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." - Barney Stinson |
15.07.2009., 06:53 | #2900 |
Guest
Postovi: n/a
|
Eto, baš se nagledao još par filmova u 1080p. Par prvi put, većinu opet jer su mi dobri. Kum 1, 2, 3. - Pogledao opet. Legendarni filmovi. I koliko god ekipa pljuvala kako je trojka katastrofa. Nakon kaj ju se pogleda nakon 1 i 2 meni odlično sjeda. Batman - Nisam ga dugo gledao, jer stalno na telki repriziraju ove novije isprde. (forever etc.) Ali film ima atmosferu ufff. Obožavam ga. A Jack Nicholson kao joker mi overall odradjuje puno bolji posao sa cijelim characterom nego Ledger. Batman Begins - film mi je u nekim djelovima puno bolji od Dark Knighta, a u nekim djelovima pun lošiji. The Colour of Magic (720p) - Prejak film. Baš ga je uživancija za gledati. David Jason kao Rincewind. Još me uhvati nostalgija svaki put kad vidim Rincewinda pokra luggage i sjetim se kako sam igrao ko klinac Discworld avanturu. (a i knjige su fenomenalne) The Hogfather (720p) - Isto iz Discworld svijeta. Takodjer odličan film. Smrt ima puno veću ulogu ovdje i presmiješno je. David Jason glumi pijanduru u ovom filmu, a sve je smješteno u vrijeme Discworldovog ekvivalenta našem Božiću. (Samo kaj oni imaju Hogfathera koji umjesto sobova ima leteće svinje). Definitivno preporuka za podledati skupa sa The Colour of Magic. The Last Starfighter - O ovome ne moram pričati. Film nema neku posebnu vrijednost osim nostalgije za ekipu koja je ovo gledala davno prije. Ali svejedno preporuka jer ljudi danas gledaju katastrofa filmove većinom, tako da ovo može dobro sjesti i nekom novom ako mu se svidi. Zakon filmek Sweeney Todd - Obično nisam neki fan mjuzikla. Ali ovo me ugodno izneadilo. Atmosfera mi je odlična, a scene jednostavno izgledaju predivno. Tko voli Tim Burton + Johnny Depp duo, definitivna preporuka. Full Metal Jacket - Kaj imam za napisati. Predobar film. Ma, predobra dva filma. Iako mi druga polovica nije toliko jaka kao prva. Bezvremenski je film. A Clockwork Orange - Masterpiece. Sin City - Što reći. Film koji me te godine jednostavno oborio sa nogu. Taman me uhvatila depresija da neću dugo vremena vidjeti je**ni film i onda je ovo došlo. Priče su zakon i zabavne, a sam video dio jednostavno izgleda genijalno. Film koji preporučam svima koji imaju odličan TV, jer izgleda stunning! The Wrestler - Stavljen nakon Sin City-a po redu jer Rourke-ova uloga je bila predobra nakon duugo vremena u Sin City-u, a u Wrestleru je pokazao zašto je dobar glumac. Jedino što je depresivno je u tome što izgleda kao da lik uopće nije trebao glumiti ovu ulogu. Definitivno preporuka svima i preporuka svima sa Attention-deficit hyperactivity disorder-om da bježe od filma jer to nije za njih. Gran Torino - Jedna od najboljih uloga Clint Eastwooda, a film je novi. Što samo pokazuje jačinu Clinta kao glumca, te ga još jednom stavlja u dobro zasluženu ulogu jednog od najboljih redatelja današnjice. Dark City - Legendarni film, predobra priča. Scenografija isto izgleda odlično i cijela atmosfera je jednostavno breathtaking. Blade Runner - Film koji danas dere istom jačinom kao i "jučer". Priča, gluma, atmosfera. Sve na mjestu. I za sve kojima je promaklo, jer je tek sada nedavno izašla prava verzija filma, onakva kakva je trebala biti in the first place. Da ljudi, on je replikant! :P A Scanner Darkly - Pogledao film, pročitao knjigu, pogledao film. Svaka im dala. Genijalan film, taman su pogodili bit knjige, jedino mi je žao što za ovekve filmove nema 6 hour verzija za pogledati, jer jednostavno bi volio vidjeti da se više predobrih dijaloga i monologa iz knjige prenese na veliko platno / big screen. Za one koji su gledali film. Scena sa biciklom je jedna od tih. One Flew Over the Cuckoo's Nest - Da se ne zamaram ovdje, pošto ne radim review filma ipak pa neću navoditi socijalni komentar koji film predstavlja. Jedan od primjera za sve koji su se ikad pitali, zašto je Jack Nicholson tako dobar glumac. Isto tako, za sve koje je u Deep Space 9 živcirala ona Kai Winn. Ovdje ćete htjeti da ju neki isprebija Anyway, jedan od onih filmskih klasika koji zasluženo nosi taj naziv! Predator - Odličan film. I pokraj nastavka te sada već polagano hrpe spinoffa definitivno zasluženi kralj. Terminator 1 i 2 - Nastavci su uvijek gori od originala. Pa baš i ne Jedan od danas već legendarnih filmova. Bolji od jedinice, ali to ne bi trebalo umanjiti jačinu jedinice, već samo pokazati koliko su ova dva filma svjetlosnih godina ispred katastrofalne trojke i loše "četvorke". Zadnje izmijenjeno od: Mad_Duke. 15.07.2009. u 07:05. |