|
16.04.2017., 10:45 | #20462 |
muimerP
Datum registracije: Nov 2006
Lokacija: VG
Postovi: 3,333
|
Kong 7/10 Dali je prošle godine bilo kakvih ok filmova za pogledat?Pogledao sam samo Warcraft. |
|
|
Oglas
|
|
16.04.2017., 17:13 | #20464 |
Premium
Datum registracije: Apr 2004
Lokacija: ZG - Dubrava
Postovi: 2,137
|
Presjek 2016-te Grimsby komedija obavezno pogledaj, osobno mi je daleko bolji od poznatijeg Dedpool-a Deadpool velikoj vecini biti ce super komedija, meni to bilo forsanje Midnight Special drama-mistery pocetak vrlo obecvajuc a sredina i kraj cisto solidni 10 Cloverfield Lane među top 5 filmovima 2016 te Green Room , slican stih ima kao i 10 CL film iznad Don't Breathe slican ko i gornja 2 The Accountant akcijski, Ben Affleck zvuci cudno al film prolazi samo tako Now You See Me 2 slabiji od jedinice, ali može proc Captain Fantastic ugodno iznenađenje i nadasve netipican holivudski film War Dogs dobro i zabavano prema istinitom događaju, kao Lord of War i Thank You for Smoking The Magnificent Seven dobar 6 / 10 ni do koljena originalu iz 1960 The Conjuring 2 horor, ako vam je 1 ca bila dobra, bit ce i ovaj nastavak Train to Busan horor godine - Južno Korejski The Girl with All the Gifts horor, usudio bi se reci veoma soildan The Autopsy of Jane Doe - horor Hacksaw Ridge Biografska ratna drama - ODLICAN ! Allied Špijunska drama, WW II. The Founder Bigrafski film o restoran lancu McDonald's, glumi Michael Keaton Eddie the Eagle dobar i zabavan biografski film po istinitom događaju Mr. Church drama, odlican Eddie Murphy Sully Drama po istinitom događaju Lion Drama - biografija , po istinitom događaju Race biografski film o trkacu Jesse Owens u Deepwater Horizon akcija, drama , triler o eksploziji naftne platforme u Meksičkom zaljevu 2010 godine koja je bila jedna od najgorih ekoloških katastrofa u povijesti Arrival SF Passengers SF ljubic Franšize ko voli ... X-Men: Apocalypse Captain America: Civil War Rogue One - Star wars The Infiltrator može proc, Bryan Cranston , reko bih ništa novo i radnja vec viđena u brojnim undercover filmovima Miss Sloane politicka drama-triler 6.5 /10 Morgan toliko potencijala da bude jako dobro, ali na kraju samo gledljiv Kubo and the Two Strings crtic godine The Jungle Book veoma dobar mada mi je draža i bolja crtana verzija istoimenog filma iz 1967 Pete's Dragon uz knjigu od džungli , jako dobar obiteljski film za djecu i odrasle Little Boy drama o simapaticnom djecaku Moana Zootopia Finding Dory ni sjena prvom djelu al još uvjek dobro The Angry Birds Movie solidno Kung Fu Panda 3 gledljivo, meh ... Ako nemate šta pametnije gledati Batman V Superman Dawn Of Justice Gods of Egypt Star Trek Beyond Jason Bourne Suicide Squad Ben-Hur Ice Age: Collision Course Ima još do 10 -ak kojih nisam pogledao iz 2016 te , vjerujem da je to velika vecina od onoga sto je u u raponu gledljivog do jako dobrog
__________________
Blue Spirit: IMDB popis i preporuke filmova... 100 najboljih filmova 21. stoljeća!...IMDB Top 1,000 movies .... Find similar movies https://i.imgur.com/Y9m9Ove.png COD 141.11.196.66:28960 || COD 141.11.196.66:28940 || COD 185.107.96.125:28977 Zadnje izmijenjeno od: Blue Spirit. 21.04.2017. u 02:27. |
17.04.2017., 11:39 | #20467 |
Premium
Datum registracije: Mar 2015
Lokacija: mars
Postovi: 288
|
Pogledao Ustav Republike Hrvatske. Svaka preporuka. Dobar i zanimljiv film. |
17.04.2017., 23:56 | #20468 |
ODUZIMAM VAM RIJEČ
Datum registracije: Aug 2005
Lokacija: Zagreb
Postovi: 12,446
|
http://www.imdb.com/title/tt4299300/?ref_=nv_sr_6 skroz fora, preporuka
__________________
|
18.04.2017., 12:18 | #20470 |
Bot Maker
Datum registracije: Dec 2005
Lokacija: medjimurje, mala subotica
Postovi: 2,726
|
Zadnje sto sam gledao a mogu preporuciti da ce se svidjeti gotovo svakom gledaocu: Mine http://www.imdb.com/title/tt3707104/ Jako zanimljiv film, prilicno jednostavno snimljen ali prica, glumci i sve ostalo me se dojmilo. Split http://www.imdb.com/title/tt4972582/ Takodjer jednostavno snimljeno u studiju, nikud se neide previse, ali rpica i sve ostalo fantasticno, glavni glumac fenomenalno odglumio. Gledao sam i famozni La La Land i to dokraja (ok film, ali za oskara, sumnjam, takdjer morate progurat prvih par minuta da film bude gledljiv) NIKAO NE GLEDATI: http://www.imdb.com/title/tt2072233/ Sleepless Action, Crime, Thriller a ja plakao na filmu kao da je najveca drama toliko je film bio lose snimlje. Jamie Fox poznati glumac i ova Michele Monaghan zbog koje sam i gledao film mada je sve i prije filma svijetlilo crveno da nece to da na dobro ispadne, nakraju oan zakopcana do grla, a ovaj jamie Fox valjda radio ovaj film samod a strpa lovu na brzinu. Prica koma, villainsi ziva koma, neznam sta je glavnom glumcu to trebalo. Valjda ide stopama Nicolas Cagea.
__________________
|
|
|
Oglas
|
|
18.04.2017., 17:01 | #20471 | ||
Laughing Man
Datum registracije: Sep 2005
Lokacija: Volim grah koji peče
Postovi: 3,016
|
Citiraj:
Uglavnom žali bože utrošenog vremena da se pogleda.
__________________
Citiraj:
|
||
18.04.2017., 17:38 | #20472 | |
Premium
Datum registracije: Oct 2009
Lokacija: karlovac
Postovi: 2,036
|
Citiraj:
Dobro,kužim da se radnja odvija u alternativnoj stvarnosti,i nema veze sa xmen franšizom do sada,ali mi više vuče na neku dramu (ako izbacimo uobičajeno napucavanje i rezbarenje),nego superhero šitare koje danas gledamo. Nekako imam dojam da im je prifalilo keša za nešto bolje. Ali,ok,i Jackman je već u godinama,a pošto se on ne regenerira,sve je jasno. Mislim da je to to od njega.
__________________
Phil of the future! |
|
18.04.2017., 21:30 | #20473 | |
Banned
Datum registracije: Nov 2008
Lokacija: Zagreb
Postovi: 311
|
Citiraj:
Sleepless mi je najbolji (zabavim se i zaboravim ga). Split ima zanimljiv početak, ali nije najbolji od tog redatelja. Ovaj treći je po meni oda američkom imperijalizmu pa ga po prosudbi trailera nisam ni htio pogledati. Jedini iz žanra "američki vojnici u vukojebini koju ne bi ni znali naći na karti svijeta da tamo nisu išli" koji mi je jako dobar je The Hurt Locker, možda i Tanka crvena linija, dok mi svi ostali (uključno Lovac na jelene i Apokalipsa danas) idu na k... krasni. |
|
21.04.2017., 01:47 | #20474 |
Banned
Datum registracije: Nov 2008
Lokacija: Zagreb
Postovi: 311
|
Jedan križanac horrora 80-ih i "toliko loše da je dobro" žanra. http://www.imdb.com/title/tt0092850/?ref_=fn_al_tt_2 |
23.04.2017., 19:06 | #20478 |
našikan pravim haos
Datum registracije: Jun 2008
Lokacija: u zabrani
Postovi: 2,706
|
Malo šaram po starijima....Missispi BUrning odličan |
26.04.2017., 22:56 | #20480 |
Premium
Datum registracije: Jan 2007
Lokacija: Varazdin
Postovi: 253
|
The Lost City of Z - po istinitom događaju, dobar ali izuzetno dosadan film i još k tome traje 140min
__________________
Pošteni trgovac: 17/17 |
26.04.2017., 23:01 | #20481 | |
Protupožarac
Datum registracije: Aug 2007
Lokacija: Tamo gdje sunce vječno sja
Postovi: 22,222
|
Citiraj:
Sent from my SM-G930F using Tapatalk |
|
28.04.2017., 18:09 | #20482 |
Premium
Datum registracije: Jul 2007
Lokacija: VŽ-okolica
Postovi: 118
|
pogledao jucer http://www.imdb.com/title/tt5052448/ solidno,nenametljivo,osjeti se strah u zraku i zanimljiva ideja.
__________________
|
30.04.2017., 00:20 | #20483 | |
Mirko, a ne Harry
Datum registracije: Nov 2009
Lokacija: Zagreb
Postovi: 4,886
|
Citiraj:
__________________
Hala Madrid! |
|
02.05.2017., 00:10 | #20484 |
ODUZIMAM VAM RIJEČ
Datum registracije: Aug 2005
Lokacija: Zagreb
Postovi: 12,446
|
pogledo http://www.imdb.com/title/tt5052448/?ref_=nv_sr_1 jebo te film, jedva sam doma došo, vozio 30 na sat, al ne zajebavam se, necu spoilat vec sam dosta spoilo gg film
__________________
|
02.05.2017., 02:35 | #20485 |
Premium
Datum registracije: Mar 2009
Lokacija: cro
Postovi: 496
|
Patriots Day - za pogledati ok film Sleepless - dosta loš, naporan Gold - dobar film kome odgovara Matthew McConaughey There Will Be Blood - malo hard core film nisam takav očekivao barem prema opisu uglavnom dosta dobar film The Light Between Oceans - previše naporan, ako već uzeli takav krajolik mogli su više scena ubaciti a ne ispalo sporedno Passengers - prije svega drama, ako netko očekuje bilo što drugo razočarati će se jer je pričao dosta šuplja, glumci više nego solidni, cgi te detalji interijera dosta dobri više nego očekivao jednostavno moderno popunjeno dizajnirano Being John Malkovich - film je nestvaran ali dosta su glavne glumice uništile užitak gledanja Why Him? - tipičano moderno prisilno američko naprezanje probavnoga trakta A Street Cat Named Bob - film me je ugodno iznenadio fina lagana drama po istinitom događaju Jackie - ne znam kakva je bila osoba u stvarnosti ali je vidljivo neuvjerljivo naprezanje od strane Natalie Portman, kostimografija dosta dobra film za pogledati za nekoga koga zanima jfk i događaji koji su se desili za njegovo života i poslije Collateral Beauty -mogao je biti dobar ispao pa dosadan nezanimljiv Arsenal - bolje da sam skidao slike Željke Markić nego prljao hdd sa tim smećem |
02.05.2017., 07:01 | #20486 | ||
Protupožarac
Datum registracije: Aug 2007
Lokacija: Tamo gdje sunce vječno sja
Postovi: 22,222
|
Citiraj:
Citiraj:
Sent from my SM-G930F using Tapatalk |
||
02.05.2017., 09:49 | #20489 |
PREMIUM
Datum registracije: Dec 2014
Lokacija: zg
Postovi: 2,066
|
Pogledao the nice guys. Onako, korektan film za nedjeljno popodne. Oronuli debeli Crowe i pijandura Gosling na zadatku vezanom za korupciju i porno filmove edit: sredio link Zadnje izmijenjeno od: nub. 02.05.2017. u 09:56. |
02.05.2017., 09:50 | #20490 |
Premium
Datum registracije: Nov 2008
Lokacija: Shire
Postovi: 16,112
|
Link ti ne radi. |
|
|
Oglas
|
|
Uređivanje | |
|
|