Lozinka

Odgovori

Uređivanje
Staro 13.01.2020., 20:53   #3001
The Exiled
McG
Moj komp

Datum registracije: Feb 2014
Core i9-10990XE 22-core processor last gasp of the X299 platform?
Citiraj:
Referenced as Core i9-10990XE in straight-up CPU-Z screenshots, the processor is based on the "Cascade Lake-X" microarchitecture, and has the same I/O as the i9-10980XE, looking at the instruction sets featured. It has 22 cores and HyperThreading enables 44 threads. Cache hierarchy and balance are characteristic of "Cascade Lake," with 1 MB of dedicated L2 cache per core, and 30.25 MB of shared L3 cache. The I/O is likely identical to the i9-10980XE as that's a function of the platform and the socket. What's more interesting are the clock-speeds. The name-string of the engineering sample references a nominal clock-speed of 4.00 GHz, and in the screenshot, the chip is shown running at 5.00 GHz (at least on one core). At this time the processor's TDP has been listed as 380W. There's also a performance benchmark to go with the leak, possibly CineBench R20 nT. Here, the i9-10990XE is shown scoring 14,005 points, which is in the same ballpark as the 24-core Ryzen Threadripper 3960X.
Izvor: TechPowerUp
The Exiled je offline   Reply With Quote
Staro 13.01.2020., 21:09   #3002
Manuel Calavera
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jul 2012
Ono kad na 64 core odgovore sa 22 core
Manuel Calavera je offline   Reply With Quote
Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Staro 13.01.2020., 21:19   #3003
The Exiled
McG
Moj komp

Super je vidjeti kaj sve su zapravo sposobni napraviti u tri godine nakon više od desetljeća stajanja na mjestu. Nažalost, kolko god 14nm proces bil impresivan, potencijalna potrošnja i zagrijavanje su ipak malo preveč.
Staro 16.01.2020., 11:07   #3004
Garro
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jun 2009
https://www.kitguru.net/components/c...-cpu-380w-tdp/

Iskašljavam pluća, 22c/44t=380W TDP...

Intel je pukao ko kokica...
Garro je offline   Reply With Quote
Staro 16.01.2020., 11:18   #3005
Lewis
Freelancer
Moj komp

Datum registracije: Jan 2007
100W vise od 64c/128t Threadrippera - mašala.
Jedino sto bi donekle moglo opravdati tu potrosnju je ako stvarno moze boostati sve jezgre tako visoko blizu 5Ghz. Onda bi ta potrosnja jos i bila opravdana ali opet ni to mu nece pomoci ako nije duplo jeftiniji od AMDa 3990X za 4000$.

Znaci za 2k$ bi mi jos i bio zanimljiv, sve preko toga nema sanse.
Staro 16.01.2020., 13:06   #3006
Mladenxy
Premium
Moj komp

Datum registracije: Feb 2007
Ono, zanimljivo ali previše prašine oko CPU-u koji će kupiti, nitko
Mladenxy je offline   Reply With Quote
Staro 16.01.2020., 20:17   #3007
Manuel Calavera
Premium
Moj komp

Bit će ispod 2000$ sigurno. Budimo realni mogu ih nazvati kako god hoće, i 15-om generacijom, ali na kraju dana to su sve last gen proizvodi, hoćeš od arhitekture(ipc isti 4 god.) ili po nodeu (5 god. od uvođenja 14nm), što se vidi i po potrošnji.

Uglavnom ako je i9 10980XE soma dolara, ne vjerujem ni da će ovaj biti puno skuplji. Za referencu threadripper 3960X (24c48t) dođe 1400$, tako da je moja procjena od 1200 do 1400$.
Staro 16.01.2020., 20:47   #3008
Smartic
Premium
Moj komp

Datum registracije: Mar 2011
Pretpostavljam da je to za kakvu-takvu borbu s 3960X, pod cijenu bilo kakve efikasnosti. Možda će već smanjiti 10-18 jezgrene za 100$
Smartic je offline   Reply With Quote
Staro 17.01.2020., 09:39   #3009
The Exiled
McG
Moj komp

Citiraj:
Intel’s confusing messaging: Is Comet Lake better than Ice Lake?
Citiraj:
Intel seems unwilling to put Comet Lake and Ice Lake in the same graph because Comet Lake has some serious hardcore wins in ‘real world benchmarks’, and it isn’t until Intel introduces the accelerated workloads, built upon Ice Lake’s GPU or AVX-512 unit, or games, or connectivity, where Ice Lake can get a true win. But those are specific scenarios for specific individuals, which does go against the ethos of Intel’s march on ‘real world performance’. What I want to know is, what presenters are exporting PowerPoint presentations to 1080p video? Is that seriously a common use case?
Izvor: AnandTech
Staro 22.01.2020., 08:05   #3010
Manuel Calavera
Premium
Moj komp

Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Staro 25.01.2020., 08:23   #3011
Psycho
Master Of Disaster
Moj komp

Datum registracije: Nov 2002
nije ravno za procesore i chipsete, ali quarterly revenue tops $20B. mozda zbog toga mogu spustati cijene ili su uvijek bili superprofitabilni jer nisu imali konkurencije pa ce sada smanjivati marzu

nakon objave rezultata dionice intela otisla + 8%, a AMD pala 2.5%
Staro 25.01.2020., 10:30   #3012
Manuel Calavera
Premium
Moj komp

U biti njima bi najjači potez bio brutalno rezanje cijena. Znači to financijski nebi osjetili, a nebi im se topio marketshare. Ako uopće to žele tj. ako ih to zanima. No poanta je što navodno prodaju sve što naprave (nisam baš siguran za desktop), tako da je pitanje isplati im se snižavati uopće
Staro 25.01.2020., 11:02   #3013
MAHER
Premium
Moj komp

Datum registracije: Apr 2005
Odgovor je sigurno ne, marketshare dok prodas sve sto napravis ne znaci puno
MAHER je offline   Reply With Quote
Staro 25.01.2020., 11:56   #3014
Mladenxy
Premium
Moj komp

Ovaj put ne bum niš komentirao.
Staro 25.01.2020., 12:01   #3015
Gigi1
Premium
Moj komp

Datum registracije: Feb 2005
Citiraj:
Autor Psycho Pregled postova
nije ravno za procesore i chipsete, ali quarterly revenue tops $20B. mozda zbog toga mogu spustati cijene ili su uvijek bili superprofitabilni jer nisu imali konkurencije pa ce sada smanjivati marzu

nakon objave rezultata dionice intela otisla + 8%, a AMD pala 2.5%
zadnjih 12 mj ukljucujuci jucerasnji gain intel ima +39%, amd +150%

cisto za neku usporedbu nvidia zadnjih 12 mjeseci +59%, xilinx -5%, Lattice u kojeg je otisao Jim Anderson(ex.amd) ima +190%, TSMC(taiwan) +53% no to nije za usporedbu s US burzama buduci ameri u svoje tržište umjetno upumpavaju puno više love od tajvanaca

Zadnje izmijenjeno od: Gigi1. 25.01.2020. u 12:13.
Gigi1 je offline   Reply With Quote
Staro 25.01.2020., 12:06   #3016
Manuel Calavera
Premium
Moj komp

Inače što se tiče dedicated gaming gpu izgleda da se stvarno prvi mačići u vodu bacaju, jer se spominje 7nm "ponte veccio" kao ozbiljna gamerska gpu Q4 2021, znači vjerojatno 2022

Citiraj:
  • 7nm Ponte Vecchio GPU on track for Q4 2021.
It would also appear that work on Xe-based Ponte Vecchio is going great - which is good news for gamers because this tech would eventually trickle down in the gaming space as well. Intel's Ponte Vecchio GPU for 7nm would be the first significant milestone in the company's ambition to become a GPU player and would constitute the first major diversification. Intel's DG1 GPU is likely one of the 10nm products that will be launched later in the year.
Staro 25.01.2020., 16:57   #3017
The Exiled
McG
Moj komp

Citiraj:
Intel can’t take off another round in chip Battle
Citiraj:
Intel Inc. closed out 2019 learning the hard lesson that making cutting-edge semiconductors is truly difficult. Like a prizefighter who refuses to admit he just hit the mat, the world’s biggest chipmaker is coming out swinging. And it should, because how it gets through 2020 could decide the company’s fate. Once the most advanced supplier of semiconductors, Intel struggled last year to ramp up production of chips that use its latest 14-nanometer process node, “letting customers down,” as CEO Bob Swan said in October. Its full-year results released Thursday showed that revenue climbed 2% and that net income was flat — hiding the fact that Intel dodged a bullet when it wasn’t able to supply enough of its most advanced products when clients needed them most.

It tried to offer some reassurance three months ago by noting that it would increase 14-nanometer capacity 25% this year while raising capital spending to nose-bleed levels. To help overcome that slip-up, executives are keen to tell investors how many customers have signed up for its latest offerings, including a chip dubbed Ice Lake and an upgrade to its Comet Lake mobile processor, which use the next-generation 10-nanometer process. In reality, Intel is badly lagging behind both contract manufacturer Taiwan Semiconductor Manufacturing Co. and South Korea’s Samsung Electronics Co. TSMC, for example, started selling its 10-nanometer chip technology in mid-2017 and last year boosted revenue from its more advanced 7-nanometer offerings by more than 200%. When Intel eventually hits 7 nanometers in 2021, it will be almost three years behind.

Intel’s rebuttal is that so-called process-node technology isn’t the only thing. It’s right, and clients should look at total system performance to see how all the parts — the processor, memory and controllers — all slot together. No other company in the world can offer the breadth and depth that Intel can. But with Advanced Micro Devices Inc. back in the game after a decade in the wilderness and a raft of chip designers ready to tap TSMC’s technology advantage, Intel would be foolish to rest on the belief that it can stay ahead of the game while lagging behind on technology. It knows this and has committed to speeding up its migration from the pace of a new node every five to seven quarters to as little as four quarters.

Yet investors ought to also note that the introduction of a new node compresses margins during the early stages before better yields provide economies of scale later. A quicker timetable won’t allow as much time to enjoy the upside before the next margin crunch comes. Intel’s strategy to offset this squeeze is to tap continued growth in the data-center market. Cloud providers like Amazon.com Inc., Alphabet Inc.’s Google and Alibaba Group Holding Ltd. are among customers for its 14-nanometer Cascade Lake products, while the global 5G rollout is expected to provide a couple of solid growth years. Its Data Center Group accounts for 32.6% of revenue but 46.4% of operating income, making it Intel’s most lucrative business unit by operating margin.

But that business relies on Intel’s ability to churn out leading-edge chips that, even if not equivalent to what TSMC can offer clients, won’t be too far behind. A data center operator might be willing to forgive a single-generation lag, reasoning that the broader platform integration Intel offers can provide the cost-benefit metrics it needs. A two-generation delay is hard to overlook, though. Intel’s size and strength means it won’t be easily knocked out. But it needs to get through this year unscathed if it’s to remain the undisputed heavyweight champ.
Citiraj:
Intel server chip shortages continue to bite: HPE warns of Xeon processor supply drought for the whole of 2020
Citiraj:
Hewlett Packard Enterprise has warned the industry-wide 18-month-plus shortage of certain Intel Xeon server-class processors may continue all the way through 2020. There are "supply constraints" on Intel Cascade Lake parts until at least April, and the chip manufacturer "recommends steering" customers to Skylake. In other words, order Skylake Xeon CPUs to avoid delays; folks will have to wait for next-gen Cascade Lake chips. HPE confirmed it is "experiencing the industry-wide supply constraints with Intel 2nd Generation Xeon (Cascade Lake) processors."
Izvor: Bloomberg i The Register
Staro 27.01.2020., 18:33   #3018
Manuel Calavera
Premium
Moj komp

https://wccftech.com/rumor-intel-mov...obalfoundries/

Glasina da će Intel proizvodnju celerona i pentiuma prebaciti na GloFo (prednost naspram TSMC je što su u SAD-u). Te još od ranije glasina da će im gpu (one što izlaze kasnije praviti TSMC
Staro 27.01.2020., 19:49   #3019
The Exiled
McG
Moj komp

Opa, na kraju svi proizvode Intel procesore, osim Intela. Dodaj k tome još je hrpu 5G čipovlja koje za Intel u partnerstvu s MediaTekom također proizvodi TSMC.
Staro 27.01.2020., 20:27   #3020
Manuel Calavera
Premium
Moj komp

Sve je to još na reko-kazala. Također glasina priča o nekom budućem vremenu, ne proizvodi sada
Staro 27.01.2020., 20:46   #3021
The Exiled
McG
Moj komp

IMHO kad se napokon slegne ova Intelova prašina, mogli bi za koju godinu čitati članke i osvrte koji detaljno pokrivaju kaj se točno događalo iza kulisa u vrijeme otkad je Intel najavil 10nm, AMD lansiral Zen i sve što je slijedilo nakon toga. Slično kak danas imamo pregršt provjerenih informacija i sudskih zapisnika o događajima za vrijeme Athlon i Pentium peripetija, a u to vrijeme je također bilo puno glasina, nagađanja, predviđanja, tračeva, laži i poluistina. Nadalje, od svega kaj zadnjih godina kruži Internetima vezano uz Intelove tegobe s proizvodnjom, proizvodnim procesima i pripadajućim kapacitetima - informacije o tome da im drugi proizvode sve osim high-end desktop i serverskih CPU modela - su mi vjerodostojnije od Rajinih GPU bedastoća i Ryanovih PR mudrolija.
Staro 27.01.2020., 21:04   #3022
Mladenxy
Premium
Moj komp

Nemam pojma...jedino vidim da nisu nikad bolje mlatili pare kao u zadnje dvije godine. Strašno.
Staro 27.01.2020., 21:10   #3023
Amd_Shill
Moj komp

Datum registracije: Dec 2016
Je.
Mlate pare sa optaneom i sl.
Tu su bez premca.

Ja ne mogu zamislit komp bez nekog intel ethernet.
Nisu im losi ni SSDovi.
Amd_Shill je offline   Reply With Quote
Staro 28.01.2020., 16:36   #3024
Disco
Prvoklasni Krkan
Moj komp

Datum registracije: Jan 2006
Citiraj:
Autor The Exiled Pregled postova
IMHO kad se napokon slegne ova Intelova prašina, mogli bi za koju godinu čitati članke i osvrte koji detaljno pokrivaju kaj se točno događalo iza kulisa u vrijeme otkad je Intel najavil 10nm, AMD lansiral Zen i sve što je slijedilo nakon toga. Slično kak danas imamo pregršt provjerenih informacija i sudskih zapisnika o događajima za vrijeme Athlon i Pentium peripetija, a u to vrijeme je također bilo puno glasina, nagađanja, predviđanja, tračeva, laži i poluistina. Nadalje, od svega kaj zadnjih godina kruži Internetima vezano uz Intelove tegobe s proizvodnjom, proizvodnim procesima i pripadajućim kapacitetima - informacije o tome da im drugi proizvode sve osim high-end desktop i serverskih CPU modela - su mi vjerodostojnije od Rajinih GPU bedastoća i Ryanovih PR mudrolija.

Imaš neki link gdje su događaji opisani u kratkim crtama?
Staro 28.01.2020., 16:39   #3025
Brko
Protupožarac
Moj komp

Datum registracije: Aug 2007
Citiraj:
Autor Mladenxy Pregled postova
Nemam pojma...jedino vidim da nisu nikad bolje mlatili pare kao u zadnje dvije godine. Strašno.
Toooooooo. Rekordna zaradaaaaaaaa.
Brko je offline   Reply With Quote
Staro 28.01.2020., 17:45   #3026
Exy
Premium
Moj komp

Datum registracije: Sep 2006
Sumnjam da Mladenxy ima intelove dionice, inače je ovakva razina napaljenosti na rezultate nekakve megakorporacije tragična
Exy je offline   Reply With Quote
Staro 28.01.2020., 17:52   #3027
Mladenxy
Premium
Moj komp

Evo i finog linka

https://www.macrotrends.net/stocks/c...tel/net-income

6.9 milijardi

Na 14+++++++++++++++++++++++++ nm
Staro 28.01.2020., 18:02   #3028
Brko
Protupožarac
Moj komp

Citiraj:
Autor Exy Pregled postova
Sumnjam da Mladenxy ima intelove dionice, inače je ovakva razina napaljenosti na rezultate nekakve megakorporacije tragična
Stari ljudi imaju čudne slučajeve zabave
Staro 28.01.2020., 18:04   #3029
Mladenxy
Premium
Moj komp

Barem ne pratimo kaj mindfactory svaki dan trži
Staro 28.01.2020., 18:11   #3030
Brko
Protupožarac
Moj komp

Znaš kako mi je sin objasnio zašto je navijao za Španjolsku u finalu? Zato jer su pobjedili

Našli bi se ti i on i za Intel vrlo brzo
Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Odgovori

Uređivanje

Pravila postanja
Vi ne možete otvarati nove teme
Vi ne možete pisati odgovore
Vi ne možete uploadati priloge
Vi ne možete uređivati svoje poruke