Uređivanje
Staro 08.11.2022., 14:24   #421
Dominus
Banned
Moj komp

Datum registracije: Oct 2022
Citiraj:
Autor Dr. Strange Pregled postova
Novi-stari kolega, ovo je tema o rtx4000 seriji, siguran sam da postoji tema adekvatna za featurese koji su "bliža" budućnost. Sve je to lijepo u teoriji, isto smo slušali za directx12, pa još čekamo punokrvnu dx12 igru koja će iskorištavati sve featurese koje dx 12 nudi. I sam Microsoft zaobilazi dx12 (Microsoft Flight Simulator).
Mladi kolega

DX12 naslova imas kolko hoces, a to o cemu ti pises nema veze s vezom jer ni ne razumijes kako stvari funkcioniraju.
Em kaj svaka igra danas ima tehničke nedostatke i greške koje se naknadno poliraju, nekad dize nekad krace, kao i ranije verzije MFS-a.

DX12 je samo alat koji je na raspolaganju developerima da iskoriste dodatne mogucnosti, to sta po tebi nema opravdana DX12 igra za tvoje shvacanje je tvoj subjektivni dojam, a ni najbolji software i hardware za razvoj igre ne znači da ce igra biti bolja/lijepša od one koju radi netko u lošijim uvjetima, sve je do proizvođaca koliko ulozi truda.

I kada vec spominjes nije ovo tema za feature, a koji se odnose upravo rtx 40 seriju, debelo si vise u off topic od mene koji svako malo zazivas intel i AMD na svakom trecem postu a nemaju nikakve veze ovdje.
Dominus je offline   Reply With Quote
Staro 08.11.2022., 18:17   #422
The Exiled
McG
Moj komp

Datum registracije: Feb 2014
Corsair’s PSU Expert Jonny Guru weighs in on nVidia Connector-Gate
Citiraj:
nVidia’s issue with melting 16-pin GPU power connectors continues to rumble on. As the first-party information vacuum continues, we are still open to reasonable theories about the melting issues nVidia GeForce RTX 4090 graphics cards are having with their power connectors. Corsair’s esteemed PSU expert, JonnyGuru, has now shared his views and theories about connector gate. The PSU expert’s plausible explanation is also pretty simple: GPU installers aren’t fully inserting their connectors he concludes – in problematic installations there remains a gap between the insert and the socket. This is something we discussed a couple of weeks ago as a possibility, though it's only one of several. In the wake of our coverage of connector-gate theories from Igor’s Lab, Gamers Nexus, and input from CableMod, Hardware Luxxe, and Tom’s Hardware’s own GPU editor, it's hard to come to any solid conclusion. Let's take a closer look at JonnyGuru’s method and theory.

JonnyGuru connected a Corsair HX1500i with three PCIe cables going into the nVidia adapter. He also added a thermistor to the setup for monitoring and worked with cable ties to inflict unwise degrees of bend to the cabling. Like others before him, JonnyGuru decided to try and inflict problematic damage on the connectors, particularly the integrity of the soldered joints. However, all of this was to no avail, with connector temperatures under sustained heavy loads never rising beyond 53C (degrees Celsius). Following the slightly fruitless testing session, JonnyGuru cast his attention wider and pondered over online photos of setups that had melted cables, and others that were problem free. This led the PSU expert to come to the following conclusion: “ANY 12VHPWR connector can potentially burn up because ANY of them can be hard to insert.” This theory was supported by a number of connector mating images where the connector isn’t quite fully inserted. Moreover, he reasoned that the 16-pin connector is “VERY DIFFICULT to insert completely” which jives with our own experience. The caps-lock in both previous quotes has been left intact for emphasis.

If PC DIYers and enthusiasts are hoping for a little advice, as nVidia and AIBs remain unnervingly quiet, JonnyGuru suggests the application of a little dielectric grease from Amazon to the power connector. This $4 investment is worth it for assured fitting of a $1500 GPU, commented the Corsair PSU expert. What's more, any users with a failed 16-pin connector aren't likely to publicly declare, "Yeah, I just checked and I failed to insert the adapter all the way. It's my own damn fault" — not when potential warranty coverage is at stake. But the fact is we simply don't know for certain what has caused the failures to this date, including failed direct to PSU 16-pin connectors. It has been more than two weeks since the the first 16-pin 12VHPWR melting adapter problem reared its smoldering head. While various third parties and tech experts have come forth with reasonable theories about the underlying issue(s), nVidia and its partners have been conspicuously quiet.
The last we heard was that Team Green was still carefully examining melted samples in their labs. Given we expect to see continued use of the 16-pin adapter on nVidia's upcoming RTX 4080 as well as the future RTX 4070 Ti, it would be great to get some official news about these issues from Nvidia and its board partners. If or when that happens, we'll be sure to share any provided information.
Izvor: Tom's Hardware
AMD Ryzen 7 Pro 4750G + Vega iGPU | be quiet! Pure Rock 2 Black | MSI B450 Tomahawk Max II | 32GB G.Skill DDR4-2666 Value | 256GB AData SX8200 Pro NVMe | 2x4TB WD Red Plus | Fractal Define 7 Compact | Corsair CX450M
The Exiled je offline   Reply With Quote
Staro 08.11.2022., 18:27   #423
Gemmy
smeghead
Moj komp

Datum registracije: Mar 2005
pa sta oni misle da su svi kupci glupani koji neznaju ustekat do kraja dok ne cuju klik? ustvari mozda i jesu jer daju 2k za grafu

ali savjet stavljat mazivo na grafu koji je high end proizvod, i koji bi trebao radit tip top
Gemmy je offline   Reply With Quote
Staro 08.11.2022., 18:47   #424
The Exiled
McG
Moj komp

Da, baš prave budale od kupaca, ali evo do čega je došlo, samo još fali Vidoviti Milan koji šalje pozitivnu RTX + DLSS energiju.

U međuvremenu broj slučajeva rastopljenih kablova/adaptera i dalje raste.
AMD Ryzen 7 Pro 4750G + Vega iGPU | be quiet! Pure Rock 2 Black | MSI B450 Tomahawk Max II | 32GB G.Skill DDR4-2666 Value | 256GB AData SX8200 Pro NVMe | 2x4TB WD Red Plus | Fractal Define 7 Compact | Corsair CX450M

Zadnje izmijenjeno od: The Exiled. 08.11.2022. u 18:54.
Staro 08.11.2022., 18:49   #425
Dominus
Banned
Moj komp

I taj nepotreban konektor je Nvidia stavila samo zbog onih legendi o spajkovima, koje niko živ na Ampere nije pokazao u testu sem GN koji je napravio halabuku iz nicega i u Furmarku sa Giga modelom(mislim da nije ni 700w probio) koji ocito nije bio full ispravan PCB ili opcenito nisu nekaj dobro napravili.

Nitko živ nije na Ampere vidio spajk veci od 600w... Ali eto ocito se na panici beru klikovi kao uvijek.
Staro 08.11.2022., 18:59   #426
The Exiled
McG
Moj komp

PCI-SIG, Intel i nVidia su svaki na svoj način imali prste u kreiranju toga sada (očito) problematičnog konektora, a na kraju dana kupce ne zanima tko, što i zašto kad im nova kartica ode zbog komponente od par dolara.

Najbolje od svega je kaj nitko ne želi priznati zajeb, pa sad AiB partneri na svoju ruku nude zamjene, dok nVidia istražuje, a PSU stručnjaci testiraju sve živo i neživo, da bi na kraju došli do kojekakvih teorija i zaključaka.

Još samo fali ...
... i onda su kompletni.
Staro 08.11.2022., 19:09   #427
Dominus
Banned
Moj komp

Doduše taj 600w konektor ce najvjerojatnije ostati ekskluziva za high end, xx80/ti xx90/ti modele, nema smisla ga ni stavljati na xx70 razred i niže zbog male ukupne potrošnje
Staro 09.11.2022., 10:33   #428
The Exiled
McG
Moj komp

Citiraj:
  • PCI-SIG, the organization behind all things PCI Express, is now reviewing a potential change to the 12VHPWR connector.

• The change would add more shroud and gripping feature around the extra 4 data pins.

• However, this will not solve the problem of melting connectors because data pins do not carry high electrical loads.

EDIT:
Citiraj:
Few days ago, JonnyGuru reported that most of the melting issues occurring with the 16-Pin '12VHPWR" connectors on the NVIDIA GeForce RTX 4090 graphics cards were due to a bad or improper connection. Now, a new case has emerged which shows a 16-pin '12VHPWR' cable melting despite being connected properly. The user reported that his card was running smooth and it was a huge jump in performance over his previous card, an RTX 3080 but while playing Cyberpunk 2077, his PC started flashing and he reportedly noticed a burning smell upon which he immediately cut the power from the PSU. On checking the cables, it was confirmed that the 16-pin connector on the card had melted.

Zadnje izmijenjeno od: The Exiled. 12.11.2022. u 13:42.
Staro 13.11.2022., 10:28   #429
emilblomsky
Premium
Moj komp

Datum registracije: Oct 2009
Meni se pojavio problem na koji do sad nisam ni obračao pažnju.
Click image for larger version

Name:	IMG_20221111_173905.jpg
Views:	348
Size:	4.40 MB
ID:	25779

Plan mi je zamjeniti ovu 3070 za nešto jače ,pošto mi je 4k sad primarna reza.
Samo što sad imam situaciju da mi je problem visina kartice zbog vertical mounta.
Ova Palitica je super jer je visoka samo 11,2 cm, ali ovi ozbiljniji modeli bilo amda ili nvidije idu između 13-14cm ,a to mi je problem stavit zbog vodenog.
Kad gledam ovu seriju 4xxx,to su sve grdosije od hladnjaka, tako da izgleda da ću morati skidat ove donje ventilatore ispod mounta, ako hoću seriju 4 ili 7 od amda.
Click image for larger version

Name:	IMG_20221105_113621.jpg
Views:	636
Size:	4.24 MB
ID:	25780
Staro 13.11.2022., 10:51   #430
ansha
¯\_(ツ)_/¯
Moj komp

Datum registracije: Feb 2008
Citiraj:
Autor emilblomsky Pregled postova
, tako da izgleda da ću morati skidat ove donje ventilatore ispod mounta, ako hoću seriju 4 ili 7 od amda.
Privitak 25780
Ti ventovi ti i onako nemaju nikakvu funkciju osim proizvodnje buke posto nemaju slobodan usis zraka...
ansha je offline   Reply With Quote
Staro 13.11.2022., 10:56   #431
emilblomsky
Premium
Moj komp

Citiraj:
Autor ansha Pregled postova
Ti ventovi ti i onako nemaju nikakvu funkciju osim proizvodnje buke posto nemaju slobodan usis zraka...
Varaš se!
Lancool II ima perforacije na donjoj stranici upravo zbog toga.Pogledaj review!

https://www.youtube.com/watch?v=2mMBA4lzDvo
Ne bi ja to stavljao bezveze. To je sve proučeno prije kupnje!
Staro 13.11.2022., 10:58   #432
xlr
49%winner
Moj komp

Datum registracije: Sep 2007
Kako nemaju, skrecu zrak za 90° i svijetle jk
Staro 13.11.2022., 11:16   #433
emilblomsky
Premium
Moj komp

Slažem se da je funkcija više estetske prirode. Ali kad je već tako dizajnirano.
A vjerojatno budu morali van, onda mount ide 2cm dolje i nema problema.
A možda bude i nekih grafičkih kao ova palit da nisu previsoke. Budemo vidjeli!
13,5 cm je neka granica .Iznad toga je problem!
Staro 13.11.2022., 11:58   #434
sharyn
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jun 2010
Staro 13.11.2022., 12:07   #435
Chuby
Premium
Moj komp

Datum registracije: Feb 2004
Naravno.
Za tu lovu dobijes vrhunski kabel. Upotrebom bilo kojeg drugog kabela narusis koncept vrhunskog uređaja za 2000 E.

Ako ti nesto nije jasno odi na bilo koji audiofilski forum

Tamo ces dobit samo kabel za tu lovu
Chuby je offline   Reply With Quote
Staro 13.11.2022., 13:01   #436
The Exiled
McG
Moj komp

U međuvremenu je Jonny Guru kompletno obrisal svoj osvrt na (ne)pravilno uštekani 12VHPWR konektor. nVidia i dalje šuti, a svi zajedno nemaju pojma u čemu točno je problem.
EDIT:
Citiraj:
Citiraj:
It has been a few weeks since nVidia revealed that it is investigating reports of dodgy 12VHPWR adapters shipping with RTX 4090 graphics cards. We've seen plenty of investigation into the matter from the tech press, but nVidia itself has remained silent since the investigation began. That changed this week with nVidia releasing its first statement on the matter. Unfortunately, the update doesn't contain many details. In discussions with nVidia PR, we were told: “We continue to investigate the reports, however, we don’t have further details to share yet. nVidia and our partners are committed to supporting our customers and ensuring an expedited RMA process for them”.
Izvor: KitGuru

Zadnje izmijenjeno od: The Exiled. 13.11.2022. u 19:26.
Staro 13.11.2022., 15:11   #437
sharyn
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jun 2010
Citiraj:
Autor Chuby Pregled postova
Naravno.
Za tu lovu dobijes vrhunski kabel. Upotrebom bilo kojeg drugog kabela narusis koncept vrhunskog uređaja za 2000 E.

nisam siguran da li želim naći još jedan potencionalno skupi hobi
iovak skrivam račune po kući koliko koštaju moji hobiji
Staro 13.11.2022., 21:09   #438
Dottore
Extrema Thule
Moj komp

Datum registracije: Feb 2005
Reddit dalje gori od orginalnih 12VHPWR konektora iz 4090. Lako je utopiti 2000 eura
Dottore je offline   Reply With Quote
Staro 13.11.2022., 23:15   #439
Dominus
Banned
Moj komp

Staro 14.11.2022., 11:44   #440
piydek
Premium
Moj komp

Datum registracije: Dec 2008
Citiraj:
Naravno.

Nemoj pričati gluposti. Cijene kabela u hi-fiu na stranu, nitko ti neće prodavati priče da ako ne koristiš taj i taj kabel nema garancije za pojačalo ili zvučnike, jednako kao što će i cijela stvar biti tehnički ispravna, za razliku od ove nVidijine p**darije.
piydek je offline   Reply With Quote
Staro 14.11.2022., 12:16   #441
SlavoS
Premium

Datum registracije: May 2003
Što bi jedan poznanik rekao ; Ajd što je*u, al što uši zavrču.
Staro 14.11.2022., 13:12   #442
The Exiled
McG
Moj komp

Citiraj:
12VHPWR adapter for nVidia’s GeForce RTX 4090 – Two manufacturers, contact problems
Citiraj:
Astron is the leading manufacturer of the adapter (x4 and x3), NTK is also a Taiwanese company and quasi also a direct competitor of Astron. The first difference is the nose of the lock. Purely subjectively tested and after the blind tests with third parties, the plug from NTK latches better. Both in terms of the tactile feel and the slight acoustic clicking noise. It is also easier to detach, which definitely increases usability and operational reliability. The second difference is in the spring contacts used. Astron uses spring contacts with two slots, NTK only one. The adapter provided by nVidia should only be considered a stopgap solution in any case. To what extent Astron can be blamed for the whole mess is something I cannot and will not judge. Ultimately, nVidia and its supplier will have to settle this among themselves. The PCI SIG has to be blamed for setting up standards for connections that are neither field-tested nor do they take into account the possible interactions of the different influences up to the end user. On the other hand, the x4 adapter from Astron is a real complete disaster, also and especially when it comes to craftsmanship. I now only use the NTK adapters privately and have not had a single failure with them.
Izvor: igor'sLAB
EDIT:

Zadnje izmijenjeno od: The Exiled. 14.11.2022. u 18:09.
Staro 15.11.2022., 10:16   #443
jucca
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jun 2008
Citiraj:
Naravno.

Hihihi

https://youtu.be/NMFQ3YvR3Eo

Sent from my SM-S908B using Tapatalk
jucca je offline   Reply With Quote
Staro 15.11.2022., 16:06   #444
Mario92
Omicron Alpha resident
Moj komp

Datum registracije: Jun 2009

Ryzen 7 5700G

AsRock B550 Pro4

HyperX Fury DDR4 3000MHz (4 x 16GB)

Kingston A2000 1TB NVMe

Intel 660p 1TB NVMe

Fortron Hexa 400W

Random PC case

Proxmox VE

95% of the world is retarded, I'm glad I am the 10%.
HP Elitebook 840 G7

Intel i5 10310U

Corsair Vengeance 2x16GB 3000MHz

SK Hynix P31 Gold 1TB

14" FHD IPS

Mario92 je online   Reply With Quote
Staro 15.11.2022., 16:15   #445
piydek
Premium
Moj komp

Datum registracije: Dec 2008
Citiraj:
Autor jucca Pregled postova
Hihihi

https://youtu.be/NMFQ3YvR3Eo

Linus. Veliki kužer u hi-fi.
piydek je offline   Reply With Quote
Staro 15.11.2022., 16:43   #446
jucca
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jun 2008
Ne trebas bit "kužer" za ovo 🙈

jucca je offline   Reply With Quote
Staro 15.11.2022., 18:02   #447
The Exiled
McG
Moj komp

Staro 15.11.2022., 18:48   #448
Tajl3r
Dobro je sve.
Moj komp

Datum registracije: Sep 2012
ahahahahahaah najjakija je ngreedia

Sent from my M2012K11AG using Tapatalk
Tajl3r je offline   Reply With Quote
Staro 16.11.2022., 18:37   #449
The Exiled
McG
Moj komp

Staro 16.11.2022., 18:49   #450
Mladenxy
Premium
Moj komp

Datum registracije: Feb 2007
Mladenxy je offline   Reply With Quote
Odgovori

Pravila postanja
Vi ne možete otvarati nove teme
Vi ne možete pisati odgovore
Vi ne možete uploadati priloge