Lozinka

Odgovori

Uređivanje
Staro 25.01.2013., 14:22   #1531
hammer_of_thor
its slightly turbocharged
Moj komp

Datum registracije: Jun 2006
Uzeo bi staroj tablet, a kako živim sam, a ona 20 km od mene, nema pristup kompu.
U tablete se stvarno ne kužim, pa bi trebao preporuku.

Mora imati što veći ekran
Mora imati SIM slot i 3g da mogu ubaciti neku SIM karticu i aktivirati neku internet tarifu

Koristio bi se za surfanje.

Naravno, poželjno da je što brži.

Cijena, do nekih 2000 kn, poželjno manje.

Hvala unaprijed.

Zadnje izmijenjeno od: hammer_of_thor. 25.01.2013. u 14:56.
hammer_of_thor je offline   Reply With Quote
Staro 25.01.2013., 14:37   #1532
coconut
Premium
Moj komp

Datum registracije: Mar 2006
Imaš u Metrou MyAudio 9,7" za 1.299kn. Jedino što ima single core proc. Ili uzmeš Prestigio PMP7100D3G_DUO za 1.999kn.
Polovnjak po oglasnicima kao npr. Acer Iconia A501 (modeli sa '1' na kraju imaju ugrađen 3G modem) i za manje od 2k kn s time da on dolazi i sa zaštitom futrolom po defaultu.
Oglas

Oglas
Staro 26.01.2013., 00:40   #1533
tutix
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jan 2006

Citiraj:
Hello t****** (*****.*****@gmail.com),

Our records show that you recently contacted or received messages from xiapoyin through eBay's messaging system. This account was recently found to have been accessed by an unauthorized third party, who may have used the account in an attempt to defraud other members.

We've taken action to restore this account to the original owner, but wanted to let you know to be suspicious of any communication you may have received from them. Nothing is wrong with your account at this time -- this message is just being sent as a precaution. If you have received any messages from xiapoyin that appears suspicious, please feel free to forward them to us at spoof@ebay.com for review.

-- Safety Tips --
-- Don't respond to the sender, through either eBay or your email provider, if the message is an offer to buy or sell an item. This type of offer may be fraudulent, and the transaction won't be covered by eBay protection programs.

- - If you received what appears to be a Second Chance Offer for an item you recently bid on, and it appears in My Messages with the subject of "Message from eBay Member," it isn't a legitimate Second Chance Offer.

Real Second Chance Offers appear in My Messages with a blue background and subject that says, "eBay Second Chance Offer for Item...". Always check for both the blue background in My Messages and the subject line of "eBay Second Chance Offer for Item…" when responding to a Second Chance Offer.

-- Never pay for your eBay items using instant cash wire transfer services such as Western Union or MoneyGram. It is against eBay's Safe Payments Policy for a seller to request payment with these methods, as these types of payments are unsafe if you're paying someone you don't know.

-- If You've Already Sent Payment or Shipped an Item --
- - If you already sent payment for an off-eBay transaction, or if you're a seller who already shipped an item to a fraudulent buyer, we suggest you take the following steps:

-- Contact the payment service you used to make the purchase. If you paid by credit card, most card issuers provide consumer protections in instances of online fraud.

- - If you sold and shipped an item to a fraudulent buyer, contact the carrier you used to ship the item. You might be able to receive additional assistance from the shipping service. If it was sent through the United States Postal Service, you may want to file mail fraud charges. Please go to:
http://www.usps.gov/websites/depart/inspect/

- - Report the fraudulent buyer or seller both to law enforcement officials in your area, and in the area where the buyer or seller lives. To find law enforcement agencies by area, please visit:
http://www.usacops.com

When you contact a law enforcement officer, please explain the following:

- eBay will be happy to help with the officer's investigation.
- For more information on how the officer can contact eBay, go to:
http://pages.ebay.com/securitycenter...forcement.html

-- You may also want to file a complaint with the Internet Crime Complaint Center (IC3). The IC3 is a partnership between the Federal Bureau of Investigation and the National White Collar Crime Center. The IC3 will review complaints and refer information to the appropriate local, state, or federal agency. To file a complaint with the IC3, please go to:
http://www.ic3.gov/

We also need you to take a few minutes to provide more information related to the transaction. The information you provide will allow us to work more effectively with law enforcement should an investigation occur. Please go to:
http://pages.ebay.com/help/buy/trans...side-eBay.html

Click the "Item Bought Outside of eBay" or "Item Sold Outside of eBay" link.

Thanks for your cooperation.

Thanks,

eBay

Ja sam već dobio davno refund za ovo. Očito ipak vrijedi ona stara, ako je predobro da bi bilo istinito, onda vjerojatno nije.

Citiraj:
Autor coconut Pregled postova
N7 3G je već mjesecima na cjeniku hgšrota samo što je onda bio po 2.600kn. Preko grane je 300 EUR. Obična, non-3G verzija je 250 EUR. Odbi strani pdv i proći ćeš još 45 EUR jeftinije.
Kako je mjesecima vani kad je najavljen početkom 11, isto kad je najavljen i Nexus 10? Nexusa 10 i dalje nema nigdje u ponudi.
-->
Sad sam dobio mail od ebaya da je account od onog prvog sellera (xiapoyin) bio hakiran i poslali su neke upute na sto radit u slucaju da ste platili...

Citiraj:
Hello t****** (*****.*****@gmail.com),

Our records show that you recently contacted or received messages from xiapoyin through eBay's messaging system. This account was recently found to have been accessed by an unauthorized third party, who may have used the account in an attempt to defraud other members.

We've taken action to restore this account to the original owner, but wanted to let you know to be suspicious of any communication you may have received from them. Nothing is wrong with your account at this time -- this message is just being sent as a precaution. If you have received any messages from xiapoyin that appears suspicious, please feel free to forward them to us at spoof@ebay.com for review.

-- Safety Tips --
-- Don't respond to the sender, through either eBay or your email provider, if the message is an offer to buy or sell an item. This type of offer may be fraudulent, and the transaction won't be covered by eBay protection programs.

- - If you received what appears to be a Second Chance Offer for an item you recently bid on, and it appears in My Messages with the subject of "Message from eBay Member," it isn't a legitimate Second Chance Offer.

Real Second Chance Offers appear in My Messages with a blue background and subject that says, "eBay Second Chance Offer for Item...". Always check for both the blue background in My Messages and the subject line of "eBay Second Chance Offer for Item…" when responding to a Second Chance Offer.

-- Never pay for your eBay items using instant cash wire transfer services such as Western Union or MoneyGram. It is against eBay's Safe Payments Policy for a seller to request payment with these methods, as these types of payments are unsafe if you're paying someone you don't know.

-- If You've Already Sent Payment or Shipped an Item --
- - If you already sent payment for an off-eBay transaction, or if you're a seller who already shipped an item to a fraudulent buyer, we suggest you take the following steps:

-- Contact the payment service you used to make the purchase. If you paid by credit card, most card issuers provide consumer protections in instances of online fraud.

- - If you sold and shipped an item to a fraudulent buyer, contact the carrier you used to ship the item. You might be able to receive additional assistance from the shipping service. If it was sent through the United States Postal Service, you may want to file mail fraud charges. Please go to:
http://www.usps.gov/websites/depart/inspect/

- - Report the fraudulent buyer or seller both to law enforcement officials in your area, and in the area where the buyer or seller lives. To find law enforcement agencies by area, please visit:
http://www.usacops.com

When you contact a law enforcement officer, please explain the following:

- eBay will be happy to help with the officer's investigation.
- For more information on how the officer can contact eBay, go to:
http://pages.ebay.com/securitycenter...forcement.html

-- You may also want to file a complaint with the Internet Crime Complaint Center (IC3). The IC3 is a partnership between the Federal Bureau of Investigation and the National White Collar Crime Center. The IC3 will review complaints and refer information to the appropriate local, state, or federal agency. To file a complaint with the IC3, please go to:
http://www.ic3.gov/

We also need you to take a few minutes to provide more information related to the transaction. The information you provide will allow us to work more effectively with law enforcement should an investigation occur. Please go to:
http://pages.ebay.com/help/buy/trans...side-eBay.html

Click the "Item Bought Outside of eBay" or "Item Sold Outside of eBay" link.

Thanks for your cooperation.

Thanks,

eBay

Ja sam već dobio davno refund za ovo. Očito ipak vrijedi ona stara, ako je predobro da bi bilo istinito, onda vjerojatno nije.

Citiraj:
N7 3G je već mjesecima na cjeniku hgšrota samo što je onda bio po 2.600kn. Preko grane je 300 EUR. Obična, non-3G verzija je 250 EUR. Odbi strani pdv i proći ćeš još 45 EUR jeftinije.
Kako je mjesecima vani kad je najavljen početkom 11, isto kad je najavljen i Nexus 10? Nexusa 10 i dalje nema nigdje u ponudi.

Zadnje izmijenjeno od: tutix. 26.01.2013. u 01:29.
tutix je offline   Reply With Quote
Staro 26.01.2013., 07:05   #1534
coconut
Premium
Moj komp

N10 neće biti bar još 2 mjeseca.
Staro 26.01.2013., 12:45   #1535
hammer_of_thor
its slightly turbocharged
Moj komp

Datum registracije: Jun 2006
Citiraj:
Imaš u Metrou MyAudio 9,7" za 1.299kn. Jedino što ima single core proc. Ili uzmeš Prestigio PMP7100D3G_DUO za 1.999kn.
Polovnjak po oglasnicima kao npr. Acer Iconia A501 (modeli sa '1' na kraju imaju ugrađen 3G modem) i za manje od 2k kn s time da on dolazi i sa zaštitom futrolom po defaultu.
Hvala na preporuci.

Ova Iconia 501 je malo skuplja ali nekako mi se čini i najbolja.
Definitivno ulazi u kombinaciju.
Staro 27.01.2013., 10:29   #1536
LAcy
Pink Floyd fan
Moj komp

Datum registracije: Nov 2001
"Suvenir" iz Japana

32GB - 24800 JPY

Gigabyte Z170MX-Gaming 5 LGA1151
Core i7-6700K LGA1151 Skylake
Thermalright Le Grand Macho RT
Patriot Viper 4 Series DDR4 64GB (4 x 16GB) 3200MHz
RTX 2080 TI 11GB GDDR6
Samsung 850 EVO M.2 1TB SSD
Samsung 32" (2560x1440) CHG70 Gaming Monitor with Quantum Dot
MacBook M1 Pro
MacBook Air M2
Moto Edge

LAcy je online   Reply With Quote
Staro 27.01.2013., 10:59   #1537
Hamm
Pod naletima kopita zla
Moj komp

Datum registracije: Dec 2005
Sto je 1500kn. Mrak.
Hamm je offline   Reply With Quote
Staro 27.01.2013., 11:10   #1538
coconut
Premium
Moj komp

To je non-3G verzija? Toliko me dođe i u Italiji kad odbijem porez (205 EUR).
Staro 27.01.2013., 11:40   #1539
LAcy
Pink Floyd fan
Moj komp

Citiraj:
To je non-3G verzija? Toliko me dođe i u Italiji kad odbijem porez (205 EUR).
Onda odi u Italiju, kupi ga i odbij porez

Kupio sam ga usput kad sam već bio tamo. Cijena je ista kao i online. Kindle mi se nije svidio jer ima jako customiziran Android, dosta je širi uz istu veličinu ekrana. Nexus ima zadnji vanilla Android tj. čim sam ga uključio iskočio je update na 4.2.1. Za čitanje knjiga, stripova, casual surfanje i email će biti dobar. A i sasvim lijepo vrti Tegra (CUDA ) igre Nakon prvog punjenja izdržao je solidnih 8h screen on uz stalnu vezu na WLAN, full sinkronizaciju, surfanje, čitanje maila i nešto igranja.

Kindle Fire - 12800 JPY
Kindle Fire HD 16GB - 15800 JPY
Kindle Fire HD - 32GB - 19800 JPY
Nexus 7 16GB - 19800 JPY
Nexus 7 32GB - 24800 JPY

RTX 2080 TI 11GB GDDR6
MacBook M1 Pro
MacBook Air M2
Moto Edge

Staro 27.01.2013., 12:35   #1540
zupy
Premium

Datum registracije: Dec 2007
Ja sam se odlučio zariskirati malo sa ćina 10.1 ips tableticom.
Odluka je pala na ovakav pa budemo vidjeli oće li sve biti ok
http://www.ainol-novo.com/ainol-novo...tooth-gps.html
dual core
1gb rama
16gb strorage
10.1 ips 1280x720
baterija 8000mah
zvučnici su ok
da se nać nešto i custom sw
Imaju još i ovi quadqorci ali kako čitam ništa nisu brži (neda mi se čekat novu generaciju)
Cijena se zna nać sa dostavom vrlo privlačna - ima li ko kakav bolji kineski prijedlog
zupy je offline   Reply With Quote
Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Staro 27.01.2013., 12:48   #1541
coconut
Premium
Moj komp

Citiraj:
Autor LAcy Pregled postova
Onda odi u Italiju, kupi ga i odbij porez
Jesam. I odmah sam ga prodao.
Staro 27.01.2013., 13:11   #1542
Srdan
Premium
Moj komp

Datum registracije: Apr 2007
http://www.onda-tablet.com/onda-v971...160p-16gb.html
20 dolara više, a dobiješ puno bolji ekran, bolji proc, 2x rama... osim ako baš mora biti wide.
i kupuju skupe lance

Srdan je offline   Reply With Quote
Staro 27.01.2013., 13:39   #1543
zupy
Premium

Datum registracije: Dec 2007
Draži mi je wide zbog streama sa sat boxa - na ovo ti vjerovatno ide još i shipping od 30-40 usd a ovog ima i za 160-170 usd sa šipingom.
Eha da kako će se ponašati u surfanju na toj rezoluciji - oće li to biti presitno???
zupy je offline   Reply With Quote
Staro 27.01.2013., 15:33   #1544
ToroRosso
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jan 2012
znaci dogodila mi se najgluplja stvar ikad.. mountao sam sd karticu(internu tj onu koja je u tabletu ugradena) i prebacio neke podatke.. svaki put dosad sam stisnuo unmount i taj put nisam nego sam samo istekao kabel i sad mi pise damaged sd card.. formatirao sam ju putem androida ali nista.. opet damaged sd card.. shema je kaj je to interna sd kartica koju ja nemrem izvadit.. pa iz tog razloga ju ne mogu prikljucit na komp da ju probam tam formatirat..

inace radi se o PoV-u 2.4
ToroRosso je offline   Reply With Quote
Staro 27.01.2013., 15:46   #1545
LAcy
Pink Floyd fan
Moj komp

Citiraj:
Jesam. I odmah sam ga prodao.
Bravo

RTX 2080 TI 11GB GDDR6
MacBook M1 Pro
MacBook Air M2
Moto Edge

Staro 27.01.2013., 18:14   #1546
Hamm
Pod naletima kopita zla
Moj komp

Datum registracije: Dec 2005
Ima tko za preporučiti "case" za Nexus 7? Ebay-Dealextreme.

Tnx.
Hamm je offline   Reply With Quote
Staro 27.01.2013., 19:52   #1547
Clifton
humanoid carbon unit
Moj komp

Datum registracije: Aug 2004
primamljivo skroz za tražene pare, jedino labavo trajanje baterije:

http://www.geek.com/articles/gadgets...-tag-20130123/
Clifton je offline   Reply With Quote
Staro 27.01.2013., 19:58   #1548
Ludy
Banned

Datum registracije: Jun 2007
Citiraj:
Autor ToroRosso Pregled postova
znaci dogodila mi se najgluplja stvar ikad.. mountao sam sd karticu(internu tj onu koja je u tabletu ugradena) i prebacio neke podatke.. svaki put dosad sam stisnuo unmount i taj put nisam nego sam samo istekao kabel i sad mi pise damaged sd card.. formatirao sam ju putem androida ali nista.. opet damaged sd card.. shema je kaj je to interna sd kartica koju ja nemrem izvadit.. pa iz tog razloga ju ne mogu prikljucit na komp da ju probam tam formatirat..

inace radi se o PoV-u 2.4
Digni ga u recovery>mount usb storage i na kompu s nekim partition toolom ponovno formatiraj karticu
Ludy je offline   Reply With Quote
Staro 28.01.2013., 02:55   #1549
ToroRosso
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jan 2012
rijesio sam vec problem sa LiveSuitom, ali hvala
ToroRosso je offline   Reply With Quote
Staro 28.01.2013., 08:41   #1550
rodriguez
Moj komp

Datum registracije: Nov 2009
Citiraj:
Imaš u Metrou MyAudio 9,7" za 1.299kn. Jedino što ima single core proc.
Jel tko isprobao ovaj MyAudio tablet?
Jel to čemu?Cijena je više nego prihvatljiva za te specifikacije, 1GB RAM-a i single core, IPS ekran...
Staro 28.01.2013., 08:54   #1551
Mario92
Omicron Alpha resident
Moj komp

Datum registracije: Jun 2009
Citiraj:
Autor Clifton Pregled postova
primamljivo skroz za tražene pare, jedino labavo trajanje baterije:

http://www.geek.com/articles/gadgets...-tag-20130123/
Uuu, exynos proc i dobre specifikacije... Sviđa mi se. Ipak, mislim da treba pričekati smjenu generacija za nekoliko mjeseci tako da današnji quad coreovi još pojeftine. Realno sve jače od toga mi ne bude trebalo još jako dugo

Ryzen 7 5700G

AsRock B550 Pro4

HyperX Fury DDR4 3000MHz (4 x 16GB)

Kingston A2000 1TB NVMe

Intel 660p 1TB NVMe

Fortron Hexa 400W

Random PC case

Proxmox VE

95% of the world is retarded, I'm glad I am the 10%.
HP Elitebook 840 G7

Intel i5 10310U

Corsair Vengeance 2x16GB 3000MHz

SK Hynix P31 Gold 1TB

14" FHD IPS

Mario92 je offline   Reply With Quote
Staro 28.01.2013., 14:02   #1552
vorda22

Citiraj:
Autor daxxx88 Pregled postova
evo u ponudu kolektive je došao My Audio PC series 7 708AG WI-FI + 3G

link

Cortex A9 Dual Core 2x1,5 GhZ procesor
7“ ekran rezolucije 1280x800 pixela
Garancija 2 godine

jel se isplati to uzimati za 1150kn?
3G, IPS ekran, proširiva memorija - karakteristike su bomba, no ne znam za kvalitetu
ima li ga već tko?

edit: pardon, sad tek vidim da je kolega gore već spominjao taj tablet
mišljenja?
pridruzujem se pitanju. i jos, da li ovaj uredjaj moze odgovarati na pozive?
Staro 28.01.2013., 17:39   #1553
coconut
Premium
Moj komp

Ne može

Bijah danas u Trstu. Iznenadih se koliko Win tableta imaju. Nažalost, pametnjakovići su ih zaštitili passwordima pa se nije moglo čačkati po njima. Uglavnom: Asus Vivotab Smart ME400C sa W8 - 549 EUR, Asus VivoTab RT 32Gb - 599 EUR, Asus VivoTab Rt 3G 32Gb - 699 EUR.
Od droida, Samsunga ima u svimveličinama, a najskuplji je Samsung Note N8000 za 699 EUR. btw, dok sam bio tamo, upgradeao sam ga sa 4.0.4 na 4.1.2

Zadnje izmijenjeno od: coconut. 28.01.2013. u 17:51.
coconut je offline   Reply With Quote
Staro 30.01.2013., 06:28   #1554
coconut
Premium
Moj komp

Sami izbacuje na tržište Galaxy Note 8.0. Cijene, po meni, malo previsoke.
http://www.androidauthority.com/sams...-euros-151659/
Staro 30.01.2013., 08:18   #1555
lowrider
Premium
Moj komp

Datum registracije: May 2008
Samo info, evo što je čovjek dobio u RH nakon naruđbe tableta, ne znam koji je seller bio u pitanju jer je mailove brisao:

http://i50.tinypic.com/npqr1c.jpg

Al s obzirom da je dobio povrat novaca, ak ova poslana kovanica vrijedi koju kunu-onda je u plusu čak hehe
lowrider je offline   Reply With Quote
Staro 30.01.2013., 16:12   #1556
coconut
Premium
Moj komp

Muljaža MS-a glede interne memorije na tabletima
http://www.theverge.com/2013/1/29/39...pace-windows-8
Staro 30.01.2013., 16:15   #1557
RAUL

Datum registracije: May 2006
Citiraj:
Autor lowrider Pregled postova
Samo info, evo što je čovjek dobio u RH nakon naruđbe tableta, ne znam koji je seller bio u pitanju jer je mailove brisao:

http://i50.tinypic.com/npqr1c.jpg

Al s obzirom da je dobio povrat novaca, ak ova poslana kovanica vrijedi koju kunu-onda je u plusu čak hehe
Ja sam takvu dobio kada sam narucio disk
RAUL je offline   Reply With Quote
Staro 30.01.2013., 23:57   #1558
vorda22

Citiraj:
Muljaža MS-a glede interne memorije na tabletima
http://www.theverge.com/2013/1/29/39...pace-windows-8
kakva muljaza? koji dio ti tocno nije jasan?
Staro 31.01.2013., 06:04   #1559
coconut
Premium
Moj komp

Onaj dio koji kaže da ću od nominalnih 64, na raspolaganju imati samo 23Gb. Mogu razumjeti da OS i aplikacije uzmu 10Gb (iako je i to puno u usporedbi s droidima gdje OS uzme 2-4Gb), ali da uzmu 40Gb je malo previše.
Staro 31.01.2013., 10:21   #1560
LAcy
Pink Floyd fan
Moj komp

Koliko zauzme Win8 instalacija na klasičnom računalu? A ovo su isti Windowsi. Kompatibilnost sa starim aplikacijama i dodavanje novi featura (npr. metro) je vremenom nakupila nevjerojatnu količinu coda i koje čega drugog (winsxs). Windowsima bi dobro došao svježi start ali bi tada izgubili svoju veliku prednost.
Bolje je pitanje gdje su zdrobili toliko prostora na Win RT. Ajd barem dolaze sa Office...

RTX 2080 TI 11GB GDDR6
MacBook M1 Pro
MacBook Air M2
Moto Edge

Oglasni prostor