Uređivanje
Staro 28.03.2021., 09:41   #331
Gigi1
Premium
Moj komp

Datum registracije: Feb 2005
Citiraj:
Autor Lewis Pregled postova
Tebi se cini ? Pa vecina strucnjaka tvrde da je low rake sad u deficitu so ovim promjenama.
vidi sto su govorili pred metar dana

živo me zanima kakva ce biti pisanja kada merc i amr ustimaju bolide kroz nekoliko utrka.

btw....
Citiraj:
'Problems at Mercedes and Aston Martin have nothing to do with low rake'

After the winter test in Bahrain many people pointed out the team's low rake when it came to Aston Martin and Mercedes' problems. Would they have been affected more by the new regulations? Craig Scarborough doesn't think so.

Mercedes and Aston Martin had a poor test in Bahrain. They didn't get on the track as much as the other teams, and once on the track, the cars didn't seem controllable either. Whilst teams with a high-rake like McLaren, AlphaTauri and Red Bull Racing did well, they struggled and a link between the low-rake and bad performance was quickly made.

Nothing to do with high-rake
However, according to tech expert, Craig Scarborough, this is not justified. ''They point to the first thing they see. Before testing, everyone said that it was precisely the high-rake teams that would be hit the most, but then I also said that wasn't the case. Some parts of the regulations hit the high-rake team and some parts hit the low-rake teams,'' Scarborough said in a video by Peter Windsor.

According to the tech expert, the problems at Mercedes and Aston Martin are not caused by rake. ''Aston Martin has its own problems and lost a lot of time at the beginning of the test. As did Mercedes. Mercedes say they know what their aerodynamic problem is, so you can't simply stick this on the rake. In the past we have had such a discussion when one team was faster than the other, but aerodynamics is more complicated than that'', Scarborough concluded.

Citiraj:
Ali Ok tebi se i cinilo da je AMR sam dizajnirao bolid i da nije kopirao Mercedes W11/W12
ponavljam, prestani stavljat mi nesto sto nisam napisao, odvoji malo vremena - ohladi od usporedjivanja fotki i nauci citati s razumijevanjem

Zadnje izmijenjeno od: Gigi1. 28.03.2021. u 11:13.
Gigi1 je offline  
Staro 28.03.2021., 11:33   #332
Mihael
Premium
Moj komp

Datum registracije: Feb 2007
Citiraj:
Autor begi Pregled postova
Ima logike, jeste da će mu trebati još 2-3 utrke da se prilagodi bolidu i približi Maxu,
ali sutra šestorica ispred njega startaju na softu i tu vidim šansu.
Je li sutra moguće da Yuki sustigne Alonsa?.
Slažem se. Uostalom vidjet ćemo. Nadam se samo dobrom fajtu na vrhu i u sredini. Na začelju nemamo što, Haas je vec sada takva sprdnja...
Mihael je offline  
Staro 28.03.2021., 13:23   #333
Gigi1
Premium
Moj komp

Citiraj:
Ma nema teorije da je ovo zbog Hodinih motora
Citiraj:
Mercedes boss Toto Wolff has outlined that the team’s deficit to Red Bull Racing has been accentuated by the W12 suffering from engine derates in Bahrain.

Red Bull’s Max Verstappen topped pre-season testing, all three practice sessions, and went on to beat Lewis Hamilton to pole position by almost four-tenths of a second.

It marked the first time in Formula 1’s turbo hybrid era that Mercedes has not taken pole position for the opening round of a season.

Much of the focus concerning Mercedes’ deficit so far in 2021 has been on the stability of the car at a venue that is regarded as rear-limited.

But Sakhir is also a power-sensitive circuit and Honda accelerated introduction of its proposed 2022 power unit in late 2020 when the decision was made to leave Formula 1 after 2021.

Wolff commented that Mercedes is “losing on the high-speed [corners]” with its W12 but also that “we are losing a little bit on the engine side in terms of derates.”

“We are not yet in a happy place with our energy recovery, but it is not single point where we could say this is a big gap.”

Wolff accepted that Mercedes “have to take it as sportsmen” with Honda “having done a really good job. They have delivered a power unit that is extremely competitive, look at where AlphaTauri is.

“I think Honda is a very proud company and I was convinced they would give all the power to have a great power unit in the final year as a works team.

“I think they left no stone unturned, no resource unutilised, to finish the job properly, so it is good motivation for us.

“There is just no other solution [for us] than to recover, I believe on the derates that you see it is something to get on top of, that is not easy, but we’ll get there.”
Kak sad to, tko je u pravu?!

Zadnje izmijenjeno od: Gigi1. 28.03.2021. u 13:30.
Gigi1 je offline  
Staro 28.03.2021., 13:56   #334
aski
Je suis Schumi
Moj komp

Datum registracije: Nov 2006
https://youtu.be/iHxnpu_I3wg

Evo odličan video gdje se vidi usporedba krugova Verstappena I Hamiltona. Drugi sektor je rasturio Max, a tu je najviše zavoja, a najmanje dugih pravaca.

Dobra Honda, dobar Red Bull i odličan Max = Pole position 😊

Ako danas bude sreće i da ga bolid ne zajebe, da Totto kmeči. Nije da Marko ne kmeči, ali za promjenu da nam se svima Mercedes više skine s k 😉

Sent from my POCO F2 Pro using Tapatalk

Intel Core 2 Duo E8500 @ 5516 MHz
aski je offline  
Staro 28.03.2021., 14:09   #335
Lewis
Freelancer
Moj komp

Datum registracije: Jan 2007
Citiraj:
Autor Gigi1 Pregled postova
Kak sad to, tko je u pravu?!
A jesi gledo interview sa Totom na Skyu gdje otvoreno tvrdi da im je low rake problem jer je reko da je FIA to napravila namjerno da ih uspori. Znaci konkretno bez rukavica je to reko. Ovaj tekst sad je hvala Hondi da ih malo uljuja i pohvali kak su super ovo ono kad zna da su ionako otisli iz sporta .

Sve u svemu kao sto kolega rece drugi sektor nije bas brzinski ravan nego stabilnost i aerodinamika.
Staro 28.03.2021., 14:14   #336
Lewis
Freelancer
Moj komp

Datum registracije: Jan 2007
Citiraj:
Autor aski Pregled postova
Ako danas bude sreće i da ga bolid ne zajebe, da Totto kmeči. Nije da Marko ne kmeči, ali za promjenu da nam se svima Mercedes više skine s k 😉

Sto se tice kmecanja RedBull narocito Helmut su prvaci svijeta. Pa i sad su se prijetili da ce izaci iz sporta ako im ne dopuste engine freeze.

Ako im tolko ne pase, siroko ti polje odite vise .

Mislim nije mi drago da Merc tolko dominira ali RB su kmecavci prve klase.
Staro 28.03.2021., 14:36   #337
Gigi1
Premium
Moj komp

Citiraj:
A jesi gledo interview sa Totom na Skyu gdje otvoreno tvrdi da im je low rake problem jer je reko da je FIA to napravila namjerno da ih uspori. Znaci konkretno bez rukavica je to reko. Ovaj tekst sad je hvala Hondi da ih malo uljuja i pohvali kak su super ovo ono kad zna da su ionako otisli iz sporta .
da, gledam sve preko sky-a i uvijek cu vise paznje pridati pohvali nego kad netko kmeci, nebitno bio to ottoman šnicel, toto, h.makro ili kosati binotto, a fore oko teorija zavjere da su nova pravila napravljena da vrate u igru momcadi sa high rake konceptom su mi smješna jer se mjenjaju kak vjetar puše, a bome se dam kladiti da gro ljudi koji tak pisu uopce nemaju pojma pravi razlog izmjene za podnicu i popratne stvari.
Staro 28.03.2021., 17:11   #338
Mihael
Premium
Moj komp

Datum registracije: Feb 2007
Mazaspin nije razočarao. Drago mi je da je ceko upalio, pitanje hoće izdrzati cijelu
Bravo vettel
Mihael je offline  
Staro 28.03.2021., 17:14   #339
aski
Je suis Schumi
Moj komp

Datum registracije: Nov 2006
Mazepin se nešto previše busao kad je potpisao. 😁
Bit će to još jedan Marcus Ericsson/Romain Grosjean s puno para koje donosi...

Intel Core 2 Duo E8500 @ 5516 MHz
aski je offline  
Staro 28.03.2021., 17:14   #340
mamutarka
ODUZIMAM VAM RIJEČ
Moj komp

Datum registracije: Aug 2005
neda se verstapen, gg
Staro 28.03.2021., 17:51   #341
1v@n
The mighty pirate
Moj komp

Datum registracije: Sep 2007
F1 sezona 2021

Vettelu nije previše pomoglo razvlačenje ovih guma na 25 krugova. Yuki ništa specijalno nije pokazao dosad. Perez zasad vozač dana

CPU: Intel Core i7 8809G
MBO: Intel NUC8i7HVK
RAM: 2x16GB Crucial DDR4 2400
GPU: Radeon™ RX Vega M GH

SSD: 2x Samsung 970 Evo Plus 500 GB M.2
LCD: BENQ PD3200Q
Periferija: Microsoft Sidewinder X6, Logitech Performance MX
1v@n je offline  
Staro 28.03.2021., 18:33   #342
mamutarka
ODUZIMAM VAM RIJEČ
Moj komp

opa GG

kurac, wtf
Staro 28.03.2021., 18:45   #343
King of 4
Banned

Datum registracije: Dec 2020
Žalosti me samo što je i dalje drastična razlika izmedju Merc i redbulla, te ostatka grida.

Zali bože svega ostalog, nastavak prošle sezone.
King of 4 je offline  
Staro 28.03.2021., 18:45   #344
goran1985
Ili jesi ili nisi

Datum registracije: May 2011
HAM pola utrke vozi gdje ne smije, VER jedan zavoj i mora mu pustiti.
goran1985 je offline  
Staro 28.03.2021., 18:47   #345
mamutarka
ODUZIMAM VAM RIJEČ
Moj komp

Verstappen: "why didn't you just let me go man?? - I could've easily pulled this 5 seconds - I would've preferred to lose the win like that than be 2nd like this"

https://streamable.com/ubk77n