|
21.08.2020., 20:48 | #25711 |
Premium
Datum registracije: Feb 2016
Lokacija: ______
Postovi: 1,407
|
|
21.08.2020., 21:14 | #25712 | |
Pink Floyd fan
Datum registracije: Nov 2001
Lokacija: Santa Clara, CA
Postovi: 5,330
|
Citiraj:
Inace film nije los, barem dokle sam stigao.
__________________
|
|
22.08.2020., 15:45 | #25713 | |
Master Of Disaster
Datum registracije: Nov 2002
Lokacija: Rijeka
Postovi: 1,252
|
Citiraj:
znaci ili namjerno ne zelis to prihvatiti kao objasnjenje ili stvarno prvi put vidis takav pristup. taj znacajni "fuck" je sa publiku na engleskom, dok oni "pricaju" norveski.
__________________
|
|
22.08.2020., 16:21 | #25714 |
Bot Maker
Datum registracije: Dec 2005
Lokacija: medjimurje, mala subotica
Postovi: 2,726
|
Ovaj 16eti ratnik toliko star film, ko jucer da sam ga gledao. A ovaj outlander cu pogledat, mada mi mix tih zanrova, vanzemaljci vikinzi vec sad cudno zvuci.
__________________
Zadnje izmijenjeno od: dada-as. 22.08.2020. u 16:59. |
22.08.2020., 17:59 | #25715 |
¯\_(ツ)_/¯
Datum registracije: Sep 2016
Lokacija: Pag
Postovi: 1,158
|
Uf, u zadnje vrijeme samo sranja gledam... Ili me tako potrefi: Priest - a ono, ne. Fora je setting ali film mi je loš. 5/10 Sputnik - zaspao na pola koliko mi je dosadan bio, tj postao dosadan. Extinction - izbjegavati. Colors out of space - e ovo je već dobro. Cosmic horror/Lovecraft fore i ko voli, mislim da ce volit i ovaj film. Nicolas cage glumi. 😂 |
22.08.2020., 18:16 | #25716 |
Premium
Datum registracije: Dec 2014
Lokacija: Zagreb
Postovi: 236
|
Pa kad je već Sputnik spomenut... Je, spor je. Ali je u pitanju SF drama. Meni sasvim zaslužuje ocjenu koju ima na IMDBu... I naravno, u pitanju je ruski film. A ti su filmovi drugačiji od američkog akcijskog SFa. Project power je primjer takvog akcijskog SFa. I ima manju ocjenu od već navedenog Sputnika... |
22.08.2020., 20:22 | #25718 |
Premium
Datum registracije: Oct 2009
Lokacija: karlovac
Postovi: 2,036
|
__________________
Phil of the future! |
22.08.2020., 22:03 | #25719 | |
Banned
Datum registracije: Nov 2008
Lokacija: Zagreb
Postovi: 311
|
Citiraj:
Ghosts Of War (2020) Fantasy Island (2020) |
|
22.08.2020., 22:54 | #25721 |
Pink Floyd fan
Datum registracije: Nov 2001
Lokacija: Santa Clara, CA
Postovi: 5,330
|
Pogledao The Platform. Nije mi bas sjeo, cesto odvratan, predug, vise horor nego sf a i kraj mi je onako. Film podsjeca na Cube koji mi je bolji.
__________________
|
23.08.2020., 09:24 | #25722 |
Bot Maker
Datum registracije: Dec 2005
Lokacija: medjimurje, mala subotica
Postovi: 2,726
|
Sputnik - osvjezenje, odlicno su napravili scene s vanzemaljcem. I prica mi je zanimljiva. Ruski kao jezik i kako te ruske zgrade izgledaju za razliku od americkih mi je bilo zanimljivo. Sam film vec vidjen vise puta, ali realizacija cist OK. AVA - slazem se da nije nesto, ali glavna glumica mi je bila odlicna, kao i glavni negativac, mislim da kad je negativac kvalitetni glumac da film je definitivno gledljiv. Plus tu je jos John Malkovich koji je odlican. Sam film scenarij i to vec vidjeno vise miljuna puta, ali realizacija i ovdje OK. The Outlander - je vise vikinski film nego scifi. To treba odmah rec da se netko ne razocara. A prica mi je onak ko i 13ti ratnik s tim da mi se ovak sad na prvu cini da je 13ti ratnik mi bio bolji. No to su nijanse. Ovdje prica s tim vanzemaljcima mi je onak plitka pa sam cak u jednom trenutku pomislio kako bi bio dobar zavrsetak da ih sve potamani i da film tako zavrsi. Fantasy island - Vidim da je na 4.9/10, nije mi jasno zasto, cist Ok film za pogledat. Pa eto ima i filmova ispod 5/10 koji se mogu pogledat.
__________________
|
23.08.2020., 10:00 | #25723 | |
Banned
Datum registracije: Nov 2008
Lokacija: Zagreb
Postovi: 311
|
Citiraj:
Koma i Ghosts Of War koje sam naveo su SF-ovi, iako to ne piše na imdb-u, što me je začudilo. Da ne spojlam, slični su. |
|
23.08.2020., 10:08 | #25724 |
49%winner
Datum registracije: Sep 2007
Lokacija: PU
Postovi: 8,758
|
Pogledao neki dan (opet) I lost my body, vec sam pisao o njemu. Ne sjecam se kad sam se toliko jezio na film Ima neka preporuka slicnog filma, animiranog? Pogledao sam sve sto sam mogao od Clapina i vjerojatno vecinu toga od Cuttsa (sto sam nasao/nacuo). Mozda se netko sjeti nekog skrivenog dragulja u moru animiranih (manjerazvikanih) filmova dankešun!
__________________
♕ Keep calm and fastboot oem unlock. ♕
|
23.08.2020., 13:54 | #25726 |
Banned
Datum registracije: Nov 2008
Lokacija: Zagreb
Postovi: 311
|
|
23.08.2020., 14:53 | #25727 | |
Premium
Datum registracije: Sep 2018
Lokacija: tu
Postovi: 1,920
|
Citiraj:
Grave of the Fireflies |
|
23.08.2020., 20:53 | #25728 |
Premium
Datum registracije: Feb 2008
Lokacija: Supetar
Postovi: 323
|
The Hidden Face (2011). Meni odličan kolumbijski triler/drama.
__________________
I have spoken. |
25.08.2020., 14:43 | #25730 |
Premium
Datum registracije: Apr 2004
Lokacija: ZG - Dubrava
Postovi: 2,137
|
Train to Busan 2 2020 ... dostupan u videotekama. Prekasno sam išao gledat, zaspao na preko 60 posto filma. Zasad mi se cini stepenicu niže nego jedinica, veceras dovršim pa napišem ocjenu.
__________________
Blue Spirit: IMDB popis i preporuke filmova... 100 najboljih filmova 21. stoljeća!...IMDB Top 1,000 movies .... Find similar movies https://i.imgur.com/Y9m9Ove.png COD 141.11.196.66:28960 || COD 141.11.196.66:28940 || COD 185.107.96.125:28977 |
26.08.2020., 12:39 | #25731 |
PRO
Datum registracije: Apr 2010
Lokacija: Zagreb
Postovi: 4,170
|
Train to Busan 2: Peninsula: 5/10 - mlak film, nije napet ko jedinica ni blizu, no 5 radi efekata koji su zabavni.
__________________
"Who is your daddy and what does he do?" |
26.08.2020., 22:54 | #25732 |
Suit up!
Datum registracije: Dec 2004
Lokacija: Šibenik
Postovi: 5,927
|
Pogleda Tenet u CineStara upravo. Koji mentalni čušpajz. Ako ste mislili da su filmovi o putovanjima kroz vrijeme nedovoljno komplicirani, pogledajte ovo. Nešto kao Primer samo sa puno većim budžetom i efektima ali bez originalnosti jer dosta kopira Primer i Braid (kultnu igru ako je se sjećate), čak i glazbeno te sa "premotavanjem" događaja.
__________________
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." - Barney Stinson Zadnje izmijenjeno od: Mar. 27.08.2020. u 11:32. |
27.08.2020., 18:00 | #25736 | |
ODUZIMAM VAM RIJEČ
Datum registracije: Aug 2005
Lokacija: Zagreb
Postovi: 12,443
|
Citiraj:
__________________
|
|
27.08.2020., 19:01 | #25738 | |
49%winner
Datum registracije: Sep 2007
Lokacija: PU
Postovi: 8,758
|
Citiraj:
CGI jako dobar u tih sat vremena
__________________
♕ Keep calm and fastboot oem unlock. ♕
|
|
27.08.2020., 22:10 | #25739 | |
¯\_(ツ)_/¯
Datum registracije: Sep 2016
Lokacija: Pag
Postovi: 1,158
|
Citiraj:
Cloverfield trilogija - meni su sva tri dobra, svima bih dao nekakvu 7. In the tall grass - ok je film. Nije nešto strašan ali ima zanimljivu priču. Isto nekakva 7 |
|
28.08.2020., 14:30 | #25740 |
Premium
Datum registracije: Nov 2014
Lokacija: zagreb
Postovi: 103
|
Funny Games (1997) Imate austrijsku (dostupna na jubito) i američku verziju (izašla cca 10ak godina nakon austrijske). Michael Haneke je režiser i ako mislite gledati nemojte ići na rivjuove nit išta čitati o filmu. Meni definitivno možda najbolesniji film koji sam ikada gledao. |
Uređivanje | |
|
|