|
15.10.2018., 09:27 | #22952 | |
Laughing Man
Datum registracije: Sep 2005
Lokacija: Volim grah koji peče
Postovi: 3,016
|
__________________
Citiraj:
|
|
|
|
Oglas
|
|
15.10.2018., 16:14 | #22953 |
Lika u mom srcu
Datum registracije: Jan 2004
Lokacija: Canada, Toronto
Postovi: 9,887
|
|
Već neko vrijeme nisam gledao trailere, baš zbog takvih gluposti. Filmovi mi budu puno bolji.
Ali ovo je poznata priča, ne budeš nekaj puno novoga otkrio u filmu. Više ga je gušt pogledati (uz par malih zamjerki) jer je divno snimljen, i da dobiješ dojam tih divljih vremena iz Armstrongove perspektive. Osobno mi je jako, jako dobro legao, jer se ne zamaram oko američkog patriotizma i budalaština, već sam vrlo vjerojatno doživio film kako je ekipa koja ga je radila željela da ga ljudi dožive, što je i u samom imenu filma rečeno. |
17.10.2018., 23:00 | #22954 |
The mighty pirate
Datum registracije: Sep 2007
Lokacija: London
Postovi: 8,642
|
Pogledao Venom... Netko je spomenuo da mu je prvi dio filma odličan, a drugi loš. Meni je obratno. U nekoliko trenutaka tijekom prvog dijela sam se ulovio u razmišljanju kako su fotelje udobne i da bi se mogao fino i naspavati Drugi dio klasičan Marvel. Akcija, humor i taj dio filma mi je proletio. Na kraju mi je čak bio i prekratak. Očekivao sam nekakvu referencu na Spider Mana, ali izgleda da su opet počeli izmišljati nekakve paralelne svemire. Zapetljali su maksimalno sve. Tko je pratio stripove, zna da bez Spider Mana nema Venoma.
__________________
|
20.10.2018., 20:18 | #22956 |
Premium
Datum registracije: Jan 2008
Lokacija: Hrvatska
Postovi: 316
|
Solo - naspram prethodna 2 SW filma, remek djelo. Insomnia - pogledao mislim po drugi put, jako dobar film. Sad mi se gleda Twin Peaks opet. Pogledao Sicario: Day of the Soldado napokon - nadam se da nastavljaju s ovim filmovima, ovaj mi baš fino sjeo kao i prvi dio.
Ant-Man and the Wasp - zabavan, ali jedna stvar me pika. Solo - naspram prethodna 2 SW filma, remek djelo. Insomnia - pogledao mislim po drugi put, jako dobar film. Sad mi se gleda Twin Peaks opet. Zadnje izmijenjeno od: bambi56x. 20.10.2018. u 20:29. |
22.10.2018., 23:28 | #22957 |
Suit up!
Datum registracije: Dec 2004
Lokacija: Šibenik
Postovi: 5,927
|
Baš pogleda Sorry to Bother You - odličan, opičen skroz
__________________
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." - Barney Stinson |
26.10.2018., 21:59 | #22958 |
Banned
Datum registracije: Nov 2008
Lokacija: Zagreb
Postovi: 311
|
Novi povijesni filmovi vrijedni gledanja. Operation Finale (2018) Entebbe (2018) Black '47 (2018) I stariji povijesno-ratni. The War Lord (1965) Khartoum (1966) The Mercenaries (1968) Play Dirty (1969) Too Late The Hero (1970) The Wind And The Lion (1975) Aces High (1976) All Quiet On The Western Front (1979) Black Robe (1991) The War Lord i Black Robe imaju pamtljivi soundtrack. Zadnje izmijenjeno od: Trbonja. 26.10.2018. u 22:15. |
29.10.2018., 22:38 | #22959 |
ODUZIMAM VAM RIJEČ
Datum registracije: Aug 2005
Lokacija: Zagreb
Postovi: 12,460
|
''slučajno'' pogledao Venoma, išao gledat nešto drugo, zajebao termin, pomiješao 2 kina i jedino venom igrao moram priznat da mi nije žao, od svih marvelovih ovaj je najmanje nahajpan bio, a meni među boljima, doslovno mi se avengeri mogu sakrit, nije predugačak, nema dosade, baš ugodno iznenađenje, a nit sam marvel fan nit sam uopće znao tko je venom
__________________
|
01.11.2018., 11:18 | #22960 |
Premium
Datum registracije: Jul 2006
Lokacija: Požega
Postovi: 499
|
Pappilon (2017) 7/10 Preporuka,meni odličan film |
|
|
Oglas
|
|
01.11.2018., 11:37 | #22961 |
Banned
Datum registracije: Nov 2008
Lokacija: Zagreb
Postovi: 311
|
Dobar je film, ali meni osobno je bolji original Papillon (1973). |
01.11.2018., 15:49 | #22963 | |
Premium
Datum registracije: Oct 2006
Lokacija: USA/Split
Postovi: 523
|
Citiraj:
Film je bas los...od radnje do nacina snimanja i glume. Ono nije da sam ocekivao neki oskarovski film al nisu se bas potrudili. Od mene 3/10 |
|
02.11.2018., 02:19 | #22965 |
Premium
Datum registracije: Apr 2004
Lokacija: ZG - Dubrava
Postovi: 2,137
|
. 100 Greatest Foreign-Language films . 100 naboljih filmova koji nisu na Engleskom / Američkom jeziku . . .. . 100. Landscape in the Mist (Theo Angelopoulos, 1988) 99. Ashes and Diamonds (Andrzej Wajda, 1958) 98. In the Heat of the Sun (Jiang Wen, 1994) 97. Taste of Cherry (Abbas Kiarostami, 1997) 96. Shoah (Claude Lanzmann, 1985) 95. Floating Clouds (Mikio Naruse, 1955) 94. Where Is the Friend's Home? (Abbas Kiarostami, 1987) 93. Raise the Red Lantern (Zhang Yimou, 1991) 92. Scenes from a Marriage (Ingmar Bergman, 1973) 91. Rififi (Jules Dassin, 1955) 90. Hiroshima Mon Amour (Alain Resnais, 1959) 89. Wild Strawberries (Ingmar Bergman, 1957) 88. The Story of the Last Chrysanthemum (Kenji Mizoguchi, 1939) 87. The Nights of Cabiria (Federico Fellini, 1957) 86. La Jetée (Chris Marker, 1962) 85. Umberto D (Vittorio de Sica, 1952) 84. The Discreet Charm of the Bourgeoisie (Luis Buñuel, 1972) 83. La Strada (Federico Fellini, 1954) 82. Amélie (Jean-Pierre Jeunet, 2001) 81. Celine and Julie go Boating (Jacques Rivette, 1974) 80. The Young and the Damned (Luis Buñuel, 1950) 79. Ran (Akira Kurosawa, 1985) 78. Crouching Tiger, Hidden Dragon (Ang Lee, 2000) 77. The Conformist (Bernardo Bertolucci, 1970) 76. Y Tu Mamá También (Alfonso Cuarón, 2001) 75. Belle de Jour (Luis Buñuel, 1967) 74. Pierrot Le Fou (Jean-Luc Godard, 1965) 73. Man with a Movie Camera (Dziga Vertov, 1929) 72. Ikiru (Akira Kurosawa, 1952) 71. Happy Together (Wong Kar-wai, 1997) 70. L’Eclisse (Michelangelo Antonioni, 1962) 69. Amour (Michael Haneke, 2012) 68. Ugetsu (Kenji Mizoguchi, 1953) 67. The Exterminating Angel (Luis Buñuel, 1962) 66. Ali: Fear Eats the Soul (Rainer Werner Fassbinder, 1973) 65. Ordet (Carl Theodor Dreyer, 1955) 64. Three Colours: Blue (Krzysztof Kieślowski, 1993) 63. Spring in a Small Town (Fei Mu, 1948) 62. Touki Bouki (Djibril Diop Mambéty, 1973) 61. Sansho the Bailiff (Kenji Mizoguchi, 1954) 60. Contempt (Jean-Luc Godard, 1963) 59. Come and See (Elem Klimov, 1985) 58. The Earrings of Madame de… (Max Ophüls, 1953) 57. Solaris (Andrei Tarkovsky, 1972) 56. Chungking Express (Wong Kar-wai, 1994) 55. Jules and Jim (François Truffaut, 1962) 54. Eat Drink Man Woman (Ang Lee, 1994) 53. Late Spring (Yasujirô Ozu, 1949) 52. Au Hasard Balthazar (Robert Bresson, 1966) 51. The Umbrellas of Cherbourg (Jacques Demy, 1964) 50. L’Atalante (Jean Vigo, 1934) 49. Stalker (Andrei Tarkovsky, 1979) 48. Viridiana (Luis Buñuel, 1961) 47. 4 Months, 3 Weeks and 2 Days (Cristian Mungiu, 2007) 46. Children of Paradise (Marcel Carné, 1945) 45. L’Avventura (Michelangelo Antonioni, 1960) 44. Cleo from 5 to 7 (Agnès Varda, 1962) 43. Beau Travail (Claire Denis, 1999) 42. City of God (Fernando Meirelles, Kátia Lund, 2002) 41. To Live (Zhang Yimou, 1994) 40. Andrei Rublev (Andrei Tarkovsky, 1966) 39. Close-Up (Abbas Kiarostami, 1990) 38. A Brighter Summer Day (Edward Yang, 1991) 37. Spirited Away (Hayao Miyazaki, 2001) 36. La Grande Illusion (Jean Renoir, 1937) 35. The Leopard (Luchino Visconti, 1963) 34. Wings of Desire (Wim Wenders, 1987) 33. Playtime (Jacques Tati, 1967) 32. All About My Mother (Pedro Almodóvar, 1999) 31. The Lives of Others (Florian Henckel von Donnersmarck, 2006) 30. The Seventh Seal (Ingmar Bergman, 1957) 29. Oldboy (Park Chan-wook, 2003) 28. Fanny and Alexander (Ingmar Bergman, 1982) 27. The Spirit of the Beehive (Victor Erice, 1973) 26. Cinema Paradiso (Giuseppe Tornatore, 1988) 25. Yi Yi (Edward Yang, 2000) 24. Battleship Potemkin (Sergei M Eisenstein, 1925) 23. The Passion of Joan of Arc (Carl Theodor Dreyer, 1928) 22. Pan’s Labyrinth (Guillermo del Toro, 2006) 21. A Separation (Asghar Farhadi, 2011) 20. The Mirror (Andrei Tarkovsky, 1974) 19. The Battle of Algiers (Gillo Pontecorvo, 1966) 18. A City of Sadness (Hou Hsiao-hsien, 1989) 17. Aguirre, the Wrath of God (Werner Herzog, 1972) 16. Metropolis (Fritz Lang, 1927) 15. Pather Panchali (Satyajit Ray, 1955) 14. Jeanne Dielman, 23 Commerce Quay, 1080 Brussels (Chantal Akerman, 1975) 13. M (Fritz Lang, 1931) 12. Farewell My Concubine (Chen Kaige, 1993) 11. Breathless (Jean-Luc Godard, 1960) 10. La Dolce Vita (Federico Fellini, 1960) 9. In the Mood for Love (Wong Kar-wai, 2000) 8. The 400 Blows (François Truffaut, 1959) 7. 8 1/2 (Federico Fellini, 1963) 6. Persona (Ingmar Bergman, 1966) 5. The Rules of the Game (Jean Renoir, 1939) 4. Rashomon (Akira Kurosawa, 1950) 3. Tokyo Story (Yasujirô Ozu, 1953) 2. Bicycle Thieves (Vittorio de Sica, 1948) 1. Seven Samurai (Akira Kurosawa, 1954)
__________________
Blue Spirit: IMDB popis i preporuke filmova... 100 najboljih filmova 21. stoljeća!...IMDB Top 1,000 movies .... Find similar movies https://i.imgur.com/Y9m9Ove.png COD 141.11.196.66:28960 || COD 141.11.196.66:28940 || COD 185.107.96.125:28977 |
02.11.2018., 13:36 | #22967 |
Premium
Datum registracije: Sep 2011
Lokacija: Split
Postovi: 960
|
|
03.11.2018., 03:00 | #22968 |
The Zappa
Datum registracije: Jan 2006
Lokacija: Zagreb
Postovi: 592
|
"Hold the Dark" - mislio sam kako film nadilazi moje intelektualne i kognitivne mogućnosti shvaćanja umjetnosti. U tolikoj mjeri me frustrirala nemogućnost ulaska u sukus filma da sam, valjda, po prvi put guglao 'explanation'. Umjesto prosvjetljenja, razočarenje: sve metafore i stilske figure su WYSIWYG, odnosno Occamova britva - ono najjednostavnije što sugerira. Nema neke dubine ni šire poante. Moja dva sata života, uludo utrošena u ovaj film, mi ne može nitko vratiti. Možete učiti iz moje greške ili se upustiti u binge-watching Netflixa i nastaviti niz. Je li ga još netko gledao, a da je drugačijih dojmova? |
03.11.2018., 10:35 | #22969 |
aka Edo, aka Syncros
Datum registracije: Mar 2005
Lokacija: Zagreb, Trešnjevka
Postovi: 1,682
|
|
04.11.2018., 02:58 | #22970 |
Premium spammer
Datum registracije: Aug 2010
Lokacija: D.Zagora
Postovi: 766
|
Usporedbe radi: Walk the line mi je 9/10 i uvijek ga rado iznova pogledam. Bohemian Rhapsody.
4/10 Poksuali napravit film o njemu i njegovoj glazbi, nisu ni jedno od tog dvoje uspjesno realizirali. Sve brzo proletilo. Bez konkretnog sadrzaja. CGI je u dosta scena toliko ocit.. Overhyped^2. Metascore od 49, Rottentomatoes 49% i user score od 6.1/10 sve govore, imdb nije dobra referenca. Usporedbe radi: Walk the line mi je 9/10 i uvijek ga rado iznova pogledam. |
04.11.2018., 10:17 | #22971 |
Premium
Datum registracije: Aug 2006
Lokacija: Zagreb
Postovi: 1,360
|
Ima li tko preporuku za film u opušteno nedeljno popodne? Najsretniji bi bio s nekim trilerom ili krimićem Vidim da je u zadnje vrijeme došlo nešto u online videoteke, al ne znam što bi odabrao... |
04.11.2018., 11:39 | #22972 |
Premium
Datum registracije: Oct 2006
Lokacija: USA/Split
Postovi: 523
|
Usporedbe radi: Walk the line mi je 9/10 i uvijek ga rado iznova pogledam. |
Bohemian Rhapsody.
4/10 Poksuali napravit film o njemu i njegovoj glazbi, nisu ni jedno od tog dvoje uspjesno realizirali. Sve brzo proletilo. Bez konkretnog sadrzaja. CGI je u dosta scena toliko ocit.. Overhyped^2. Metascore od 49, Rottentomatoes 49% i user score od 6.1/10 sve govore, imdb nije dobra referenca. Usporedbe radi: Walk the line mi je 9/10 i uvijek ga rado iznova pogledam. |
04.11.2018., 12:39 | #22973 |
The mighty pirate
Datum registracije: Sep 2007
Lokacija: London
Postovi: 8,642
|
Također pogledao Bohemian Rhapsody neki dan. Možda sam previše subjektivan ovdje...nije 10, ali nije bome ni 5. Kao i svi biografski filmovi, činjenice u njima dosta ovise o tome što obitelj želi dopustiti da izađe van na ovakav način, a što ne. Članovi benda su radili na filmu, sve dobro će pojačati, a sve loše će umanjiti, a neke stvari sigurno izmijeniti i izmisliti. Film kao film. U 2h teško možeš prikazati sve što želiš, na način koji želiš, a da radnja bude fluidna i tvori nekakvu smislenu cjelinu. Od mene 7/10. Naći će mjesta u kolekciji biografskih filmova pored Walk the Line i Ray
__________________
|
04.11.2018., 14:16 | #22975 |
Premium
Datum registracije: Apr 2004
Lokacija: ZG - Dubrava
Postovi: 2,137
|
Izvoli: The Lives of Others (sa gornjeg popisa pod brojem 31) El cuerpo - The Body ( obavezno pogledaj) Contratiempo - The Invisible Guest (od istog redatelja - pisca kao i gornji) The Best Offer Man on Fire ( Denzel ) The Equalizer 1 i 2 (Denzel) Fracture -Anthony Hopkins & Ryan Gosling Exam Headhunters - Hodejegerne 2011 (sniman prema knjizi od Jo Nesbo -a), pazi da skineš film iz 2011 godine jer postoje istoimeni filmovi iz 2009 i 2012 koji nemaju veze s tim filmom. Wild Tales totalno opiceni Elitna postrojba 1 ( zbog uloge u ovom filmu glavni glumac je dobio ulogu u seriji Narcos ) Elitna postrojba 2 Za više preporuka pogledaj: ... linkove u sigu ispod
__________________
Blue Spirit: IMDB popis i preporuke filmova... 100 najboljih filmova 21. stoljeća!...IMDB Top 1,000 movies .... Find similar movies https://i.imgur.com/Y9m9Ove.png COD 141.11.196.66:28960 || COD 141.11.196.66:28940 || COD 185.107.96.125:28977 Zadnje izmijenjeno od: Blue Spirit. 04.11.2018. u 14:55. |
04.11.2018., 17:21 | #22976 | |
Premium
Datum registracije: Sep 2011
Lokacija: Split
Postovi: 960
|
Citiraj:
Man on fire i Elitna postrojba1&2 pridružujem se preporukama. jel tebi bio tužan Man on fire? Poslano sa mog RNE-L21 koristeći Tapatalk |
|
04.11.2018., 17:29 | #22977 |
TossACoinToYourWitcher!
Datum registracije: Oct 2005
Lokacija: Slavonski Brod
Postovi: 2,799
|
|
04.11.2018., 21:20 | #22978 |
jedan i jedini :D
Datum registracije: Sep 2005
Lokacija: novi zagreb
Postovi: 4,938
|
Zbilja solidan film za nedjelju uvecer The Equalizer 2 https://www.imdb.com/title/tt3766354/ Btw, tko nije neka obavezno pogleda prvi dio |
04.11.2018., 23:20 | #22980 |
jedan i jedini :D
Datum registracije: Sep 2005
Lokacija: novi zagreb
Postovi: 4,938
|
|
|
|
Oglas
|
|
|
|