Forumi


Povratak   PC Ekspert Forum > Ostalo > Razno
Ime
Lozinka

Odgovori
 
Uređivanje
Staro 17.03.2009., 22:40   #1
borgy
kenova
 
borgy's Avatar
 
Datum registracije: Sep 2003
Lokacija: München / Dubrovnik
Postovi: 901
Iskustvo s Fedex Hrvatska (Rhea d.o.o)

Cisto ako netko bude narucivao s ebay-a ili na bilo koji nacin.

Dakle, narucio sam komponentu iz Malezije, postarina je 30$. Stvar je stigla u roku 4 dana i dosla je u ruke Rhea d.o.o koja zastupa Fedex u Hrvatskoj.

Trenutno sam u studentskom domu, na paketu pise moje ime, prezime, paviljon, broj sobe.

Dostavljac udje u pogresni paviljon (prvi koji se vidi s ulaza) pokuca na vrata sobe s mojim brojem kad nema nikoga u sobi. Prolazi neka cura i kaze da zna stanara i da ce mu ona dati paket. Covjek daje curi paket, ona se potpise bez ikakvog pokazivanja dokumenata, dakle moze napisati i Pajo Patak (dobro, morala bi neki zenski lik) i na tracking stranici se pojavi "DELIVERED TO KRIVO_NAPISANO_IME_TE_CURE".

Sada meni upitnik iznad glave, gdje je paket i odakle to ime u igri.
Zovem fedex hrvatska i oni odgovaraju da ne mogu naci paket po mome imenu, samo po tracking numberu (koji jad). Onda nakon nekog vremena uvjeravanja, jer nisam imao tracking number uz sebe, kaze da je vjerojatno zapelo na carini. A taj isti dan ujutro paket dostavljen.

Sutra zovem opet, drugi covjek na telefonu, zove dostavljaca na mobitel i pita je li islo sto jucer u studentski dom, kad ono ispadne da jest. Mrtav hladan dostavljac govori da je ostavio kod nekoga u sobi X. Sto je najsmjesnije, cura uopce nije bila iz te sobe (ako zanemarimo sto nije bila ni u mom paviljonu) nego slucajno u prolazu, inace iz sobe Y.
Ne zna ni kako se zove, ima zapisanu jednu varijantu imena, a na stranici pise druga. Covjek preko telefona cita trecu varijantu!